Шукати в цьому блозі

середу, 20 січня 2016 р.

786.Za shcho mene katuyuty? За що мене катують?

Всі, хто слідкував за моїми публікаціями, знають, що пропонувались різні версії відповіді на це запитання. Зразу хочу повідомити, - мене не можна катувати за щось! Хоча б тому, що я ніколи, ніде, ні при яких обставинах, не був винним ні перед ким, ні перед чим! Як-що були якісь нерозуміння алгоритмів кривавої корупції, особливо найстрашнішого виду корупції, - корупції в погонах, за що на мене могли ображатись корупційні ма-фіозі, «від безробітного бомжа до Брєжнєва», чи некоректні якісь дії, чи бездіяль-ність, то всі претензії, будь-ласка, до тих, хто керує моїм мозком. Я, - це не Я! Я, - біоробот! Тобто людина, проти якої «свинопаси в лампасах» застосовують явно і таємно, дистанційно, невидимо, промені, (біоробототехнології космічної медицини). Я, - це прибульці, які прибули до мене у мозок, керують мозком, тобто діями, бездіяьністю, мовою, поведінкою, мисленням, його відсутністю, пам’яттю, чи її відсутністю, ерекцією, її відсутністю… Які до мене можуть бути претензії? Об’єктивно я не несу відповідальності за свої дії, за бездіяльність, за зміст публікацій, по тій причині, що я біоробот, - моїм мозком керують щосекунди, десятиріччями. Ті, хто керує моїм мозком і повинні нести відповідальність за все, що комусь не подобається у моїх діях чи бездіяльності. Насправді, я несу відповідальність за все, що твориться в державі і світі, - так мене примушують за все відповідати… Мене заарештовували багато разів, психотронні оператори кажуть, що більше 100 разів, я стільки не пам’ятаю, але двозначну кількість разів це точно. А от били мене дійсно більше сотні разів, від звичайних фізичних принижень, окремих ударів, стусанів, зуботичин, до серйозного побиття, аж до хірургічного втручання на операційному столі… Часто били не стільки для того, щоб нанести великі страждання, муки, як для приниження людської гідності… Київський ЄвроМайдан продемонстрував як громадяни України боролись за свою людську гідність, - ЄвроМайдан увійшов в історію, як Ревооюція Гідності. Тобто українці вже, частково, навчились боротись за права людини, за Людську Гідність, при порушенні прав людини звичайними методами. Російський народ ще далекий до того, щоб боротись за людську гідність, Путін забирає у кожного середньостатистичного руського мужика право на 20 років життя, у кожного, а ті, любителі чекістів, розвідників, «Останкіно», інших бандитів, все вибирають ФСБешних бандитів у президенти держави… В моєму випадку громадяни України ще не навчились боротись за людську гідність при порушенні прав громадян психотронними методами, таємно, дистанційно, променями. Петро, Арсеній, Володимир, Олександр, Віктор… (Порошенко, Яценюк, Гройсман, Турчинов, Шокін…), якщо Україна не навчиться боротись із психотронними злочинами, тобто із психотронними бандитами армії і ФСБ РФ, наприклад, особливо зі сторони Росії, - чекайте Психотронний Майдан, спочатку у непсихотронному вигляді… Це небез-печно! Я вам всім, особисто, кожному, говорю, навіть народ України все ще зали-шається у темряві, - при жахливому порушенні прав громадян народ лізе, частіш за все, до президентського палацу, до Будинку Уряду, до будинку Парламенту, до Прокуратури… В той час як, об’єктивно, потрібно виставляти пікети біля будинків МО, спецслужб… Інша справа, що потрібно розбиратись у кореляції цивільної дер-жавної влади і генералів, особливо армійських, прокурорських і спец службових… Звичайно, частіш за все, всі пов’язані, тому народ не набагато помиляється! Але мій особистий досвід говорить і про інше. Коли я ще був шибко москвичем, коли я повільно так перетворювався із жертви жахливої корупції в погонах в політичного в’язня, в’язня сумління, доводилось багато років контактувати безпосередньо зі президентом Єльціним… Він розмовляв зі мною на теми встановлення цивільного контролю над діяльністю генералів в погонах… Йому не підкорялась величезна кількість генералів, з яким він боровся як міг, мене «натасківал» на цю боротьбу, після того, як не зміг захистити від бандитів в погонах, виводив мене на посаду вищу за силових міністрів, щоб я сам з ними боровся, бо він нічого не зміг вдіяти. Генерали прокричали: «Ми никогда не допустим в государстве второго Ельцина!», і почали мене катувати так, що я не знав як мене звуть, скільки буде 1+1, який сьогодні день тижня, яке число, місяць, рік, в якому місті я знаходжусь… Так і не пропустили у «второго Ельцина»… Тобто народ повинен був знати ще тоді, що президент Росії це одне, а силові міністри, - це інше! Люди звикли виступати проти президентів, а не проти генералів! Хоча часто буває навпаки. У сучасній Росії це «один хрен», виступати що проти президента Путіна, що проти генералів! В Росії повністю відсутній цивільний контроль над діяльністю людей в погонах. Україна і українці також повинні робити висновки! Тому, якщо мене катувати нема за що, то катують мене для чогось?! Для чого? Хоча є такі, які говорять що мене катують все ж таки за щось?! За що? Версії, пере-конання, впевненість була така, що катували мене: за те, що я цивільна людина, а ті, хто катує, - військові, люди в погонах!?; за те, що ті, хто катує, - бандити, непід-судні за злочини, за будь-які злочини!; за чиюсь брехню, що я начебто той, із – за кого «свинопаси в лампасах» знищують цивільних людей?!; за те, що начебто я той, із – за кого лікарі не лікують «брудних людей», тобто венерично хворих на го-норею, можливо ще на щось; за те, що я не розумію неписані правила прийняті в суспільстві, тому не можу ні працю отримати, ні житло, ні лікування, ні відпочинок…, тобто за те, що я, начебто, дурень, що я один дурень на всьому світі? Чому ж тоді в Росії, наприклад, кожний середньостатистичний росіянин здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС? Від великого розуму русскіх? А навіщо дурнів катувати взагалі? Вони ж, як правило, наївні, законослухняні, трудоголічні?... Чого тільки не говорили?! А правда була інша?! Хтось, можливо, і цю правду буде розбивати «в пух і прах»! Об’єктивно, «свинопаси в лампасах» катують мене для того, щоб піднявся х*й у Путіна, у Шойгу, у інших сотень тисяч русскіх бандитів, у російського генералітету і офіцерства, у їхніх сопливих холуїв і собутильників в Україні… Начебто лікарі, за те, що мене грабували генерали, за те, що мене кримінально звільнили, викинули на сміття, зробивши безправним, безпомічним, беззахисним, променями, залишивши без засобів для існування, «вішали» променями х*ї генералам і офіцерам, щоб ті забезпечували мене житлом, працею, лікуванням, іншим. Про це навіть у мене у мозку психотронні бандити кричали: «Это месть врачам, посредством издевательства над Коваленко, как над ни в чем не виноватом человеке!»… Лікарі дійсно були телепні і припутні, боялись генералів, боялись мати зі мною стосунки, та їх і вбивали також, жахлива тема… Якщо х*ї вішають лікарі, то чому велика кількість лікарів самі сидять з повішеними х*ями? Жахлива таємна війна! Путін, Шойгу, російський генералітет, офіцерство, ваші сопливі собутильники і холуї-сепаратисти в Україні, а вам не здається, що правда в іншому, що х*ї вам по-вісили не лікарі, а слідчі? Бастрикін, ти будеш це підтверджувати? Чи будеш про-довжувати сидіти із повішеним х*єм? Чайка, а ти будеш це підтверджувати разом із своїми холуями в Україні? Бортніков, Патрушєв, а ви що? Мовчите? Свинота!? Мовчіть! Х*й з вами! Ви що? Ви всі разом, яких можна назвати одним словом, - чекісти чи ФСБешники, що не допускаєте тієї думки, що вам х*ї повісили слідчі?! За те, що ви злочинці, але непідсудні за злочини, тому вам і повісили х*ї слідчі, не ті, які збагачуються, разом із вами, кримінальними злочинами, а інші, можливо? Ви що? Не розумієте, що вас ненавидить «мусорка», міліція, поліція тепер? Ви, гниди держбезпеки і армії, особливо російської, маючи промені, творите злочини, безкарно, а мєнти, бігають по державі, немов барани, не можуть злочинців знайти?! Бо здійснюєте злочини чужими руками, використовуючи промені!? Що потрібно робити міліції, чи поліції? Чому я називаю генералів, особливо російських, « свинопасами в лампасах»? Хоча б тому, що вони мене називають «свинею», навіть у їхньому ГРУ ГШ у мене було псевдо «Свиня», яке потім змінили на «Прометей»… Якось ще в СССР, в Мо-скві, «вони» мені показали мозковий фільм, начебто свиня прориває якісь декора-ції, можливо навіть у ЦТСА… «Вони» мене пасуть, а я свиня, значить вони «свино-паси в лампасах». Я їх, як і їхніх лікарів, можу ще називати «умніки», «розумні», «шибкоумні», «трудоголіки», тому, що вони мене називають «дурачком», «неро-бою», «ледарем», «ледацюгою». Мене так тримають променями, «на бідного Мака-ра і шишки падають», причому тут я? Добивайтесь до тих, хто керує моїм мозком, - ви їм даєте характеристику, а не мені! Насправді я відносився шанобливо до генералітету, особливо до московського, можливо занадто шанобливо, був такий період, - московські генерали це знали і знають, але ж тоді була одна держава, зараз інший час, зараз ви всі мої особисті вороги! Ви пішли війною на мою державу, на мій народ, на мою територію,на територію моєї держави, - я буду знищувати вас усіма можливими методами… Тому мене катують для того, щоб піднялись х*ї у Путіна, у Шойгу, у тисяч інших бандитів від російського генералітету, офіцерства, цивільного керівного складу… Читачі, ви всі вірите у це? Путін, Шойгу… ну що, ваші х*ї піднімаються від того, що ви мене катуєте? Кра-ще мене катуйте, тоді ваші х*ї будуть краще висіти! Я вам вже мільйон разів писав, щоб ваші х*ї піднялись, потрібно, щоб ви підкорились тим, хто «сидить» у вас у мо-зку! Розмовляйте з ними і ви взнаєте, що вам потрібно робити для того, щоб ваші х*ї піднялись! Але я вам кажу, якщо ви не повернете Крим, Донбас… Україні, - ваші х*ї не піднімуться ніколи! Чекісти армії, особливо Росії, ну як, подурачились, наре-готались наді мною, шакали і шваль кримінальна! Пох*єлі?! Свинота кривава! Ну що, певні читачі, і цю версію будете спростовувати? Тоді я вам скажу, мож-ливо, найоб’єктивніше за всіх, - х*ї вам, усім, майже, х*єповішеним, повісили прибу-льці, а не лікарі і не слідчі, не я, не інші, - прибульці, які прибули у ваші мозки! Оскі-льки прибульці взяли на себе відповідальність за створення достатнього рівня глобальної безпеки, - прибульці займаються безпекою любого і кожного громадянина, так, як вони можуть, так, як вони це розуміють… У Росії ще є можливість зберегти державність, якщо Путін, Шойгу, Патрушєв, Бортніков, Матвієнко, Наришкін, Мєдвєдєв, російський генералітет і офіцерство … виконають вимоги прибульців. Забирайте всіх, хто не хоче державності, суверенітету, недоторканості кордонів України на ПМЖ в РФ, повертайте Крим, Донбас… інші, окуповані Росією, території, - Україні, Грузії, Японії, Молдові… визнайте права громадян, верховенство права міжнародного, приберіть ФСБ від влади, проведіть демократичні вибори… Можна і по-іншому відповісти на запитання: «Для чого мене катують?!». Для то-го, щоб у Путіна, Шойгу, інших російських бандитів, які займаються злочинами без-карно, х*ї висіли, щоб збити агресивність! Не можна займатись злочинами, безкар-но, навіть якщо ви великі чи сильні… Припиняю писати, почали штурмувати мозок, стомився, зовсім не пам’ятаю, що написав… Мені жахливо, страшно, неприємно, у мене були чи не тисячі знайомих, земля-ків, однокласників, однокурсників, ад’юнктів, спів службовців, співпрацівників, гене-ралів, офіцерів, цивільного керівництва, багато повбивали, всі залишені в живих зайняли позиції… бандитів! Всі регочуть і примушують перетинати промені? Доду-мались! Промені перемагати не можна, якби можна було перетинати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Не соромно! Підкоряєтесь бандитам, а потім Майдани влаштовуєте? Не соромно!? Особливо мені жахливо, неприємно тому, що серед бригади, яка катує мене променями щосекунди, є одна потвора, - офіцер із ВВС, тобто, я не виключаю, що його знають всі ті, хто мене знав коли я там служив, однокурсники, наприклад. У мене відраза від моїх колишніх однокурсників, спів службовців, бо вони у мене асо-ціюються із тією потворою, до того ж інтернет показав, що вони всі, як і всі, кимсь навчені «правильно» зі мною поводитись, - «валяют дурака»… Ніхто із них, чомусь, не допускає, що може «дурак почати валяти їх». Впевненість у безкарності за злочини? Навіть за мовчазну участь у злочинах? Щось таке нелюдське! Але я не володію ситуацією! Емоції нікому не потрібні, а я знаходжусь в неадекватному стані викликаному попередніми і поточними катуваннями! Я дозволяю цивільним державним керівникам, журналістам, всім, хто ще не втратив бажання боротись за краще життя, якщо не боїтесь, підходьте до, наприклад, Путіна, Шойгу… запитуйте у них, хто їм дозволив катувати цивільних людей променями?! Хто той, із – за кого вони не ї*уться? Для чого вони вішають громадянам х*ї?

Немає коментарів:

Дописати коментар