Шукати в цьому блозі

четвер, 18 лютого 2016 р.

790.Chy mozhlyve psihotronne zakonodavstvo? Чи можливе психотронне законодавство?

Я звертаюсь до народних депутатів ВРУ, - ці ваші дії демократичні, цілесп-рямовані, об’єктивні, правильні, але зовсім недостатні і зовсім не ефективні. Не-достатні хоча б тому, що психотронні структури армії і ФСБ РФ творять жахливі злочини променями, - таємно, дистанційно, невидимо, за допомогою біоробототехнологій космічної медицини, не тільки на всій території України, але і на всій території земної кулі. Для променів, (для біоробототехнологій космічної медици-ни) кордонів не існує. Викликає занепокоєння відсутність відчуття небезпеки, байдужість не тільки КМУ, ГПУ, АПУ, НАНУ, МЗСУ, МОЗУ…всього українського суспільства, але і народних депутатів ВРУ до психотронних злочинів армії і ФСБ РФ на території України. Зокрема державне керівництво України, українське суспільство ніяк не реагують на те, що психотронні структури армії і ФСБ РФ створили на території України рухомі, невидимі, психотронні в’язниці, в яких Росія утримує українців на території України в камерах психотронних катувань, в яких ні на секунду не припиняються здійснення тортур над українцями в Україні; безкарне пограбування українців проросійськими силами; явне і неявне, таємне, променями, знищення тисяч українців; безкарне зараження хворобами українців і утримання їх хворими десятиріччями, із – за чого середньостатистичний українець вмирає на 15 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС… Вся правоохоронна система України заклопотана незаслуженим, кримінальним збагаченням, перетворена на зборище бандитів та їм слухняних, - бандити є «діамантовими», це ті, хто користується підтримкою психотронної мафії, а слухняні бандитам, як правило, жовті, худі, бліді, хворі, які навіть не розуміють чому вони такі… Зараз на дворі вже не атомна епоха, не космічна, не інформаційна, а психотронна, яка характеризується таємністю. ВРУ винна у тому, що в Україні до сих пір не існує психотронного законодавства, тобто і ВРУ, поряд із іншими державними інституціями, винна у знищеннях українців, безкарних пограбуваннях, тотальних хворобах українців… Я знаю, що нардепи зразу ж почнуть ховатись за таємність психотронної тематики! Посилатись на східний, (російський), чи західний парламентський досвід, мотивуючи, що там нема також психотронного законодавства? Правильно! Так! Нема! Нема і там психотронного законодавства! Але це може означати, окрім іншого, що і там існують подібні проблеми?! Тільки там вони набагато м’якіші, оскільки середня тривалість життя чоловіків, скажімо, в ЄС, на 15 років більша, ніж в Україні. Тобто в Україні зараз, я не побоюсь цього висновку, я його роблю вперше, психотронна проблема найгостріша у світі, а це може примусити Україну виступити ініціатором, першою державою у світі, яка може підняти цю, психотронну, проблему до рівня розгляду міжнародним співтовариством… Я зразу ж закликаю цивільне державне керівництво України, та й всіх порядних держав всього світу, не віддавати цю проблему на вирішення генералам, бо психотронні генерали, - це бандити, які займаються психотропними злочинами безкарно, які займаються кримінальним збагаченням, з використанням променів, вони можуть вступати у змову, і забивати памороки цивільному державному керівництву своєю небаченою таємністю, підступністю ворога, будуть вичавлювати фінансування, - гроші на проведення секретних спецоперацій по боротьбі із психотронним тероризмом, пускаючи ті гроші на власне збагачення. Там такі жучки… навіть жучари! Це якраз ті шакали, яких потрібно тільки знищувати, вони розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, - іншої мови вони не розуміють. Це ті, хто творить найжахливіші злочини безкарно. З однієї сторони від них залежить дуже багато, якщо не все, з іншої сторони вони, - розбещені безкарністю за будь-які злочини бандити, з якими не боротись грішно, Бог не простить… Я не виключаю, що Україна,в якій ще недостатньо сформовані демократичні цінності, але існує найгострішої форми у всьому світі психотронна небезпека, можливо через МЗСУ, повинна виступити ініціатором створення психотронної коаліції у боротьбі із психотронною мафією Росії. Не можна більше покладатись у боротьбі із психотронною мафією Росії лише на прибульців, які вже прибули у мозки російського державного керівництва і російського генералітету… Хоча, можливо, демократичні рішення лідерів світового співтовариства неявно, невидимо, супроводжують все ж таки певні дії спецслужб, а от наскільки ефективно? Проблема!? Ми всі є свідками того, що Росія, її МИД РФ, висловлюючись мовою русскіх генералів, «х*й кладет» на демократичні рішення Заходу, тому, у будь-якому випадку, потрібно ініціювати, підсилити, створити, розробити, якщо його не існує, алогоритм психотронної війни з Росією. А нардепам ВРУ я говорю, - ця справа, психотронна тематика, занадто небе-зпечна. Свого часу, ще перед 1996 роком, перед прийняттям Конституції України, певна кількість нардепів, включно із Олександром Ємцем, за моєю участю, нама-гались включити в Конституцію України пункт боротьби із психотронною злочин-ністю… Там щось залишилось, трішечки, у вигляді ст.28, здається. Багато хто знає чим ця ідея закінчилась… Не зразу, але, Сашу знищили, стандартно, здається штучно створеним ДТП, як і Славу Чорновола, знищили і Вадима Гетьмана, розстріляли в ліфті, вони були зі мною у дружбі, а мене депортували із столиці на периферію, під улюлюкання і гігікання психотронних бандитів армії і ФСБ РФ та їхніх сопливих однокарманніков і собутильників із армії і СБУ, які все «на один карман» відновлюють СССР, - у них там був небачений розгул для збагачення використовуючи промені. На периферії мене позбавили буквально всього, буквально все замінили катуваннями променями, позбавили сну, замість сну ка-тують, із – за чого я постійно хворий, непрацездатний, неадекватний, та ще й ро-зробили модель ганьби, катують весь час болями, і весь час кричать моїм язиком від мого імені, все людство шарахається від мене, відноситься як до божевільного, який скрізь і всюди кричить… А сопливі і підлі бандюки, особливо від військових, від медицини, від просвіти, від радіо і телебачення, від інших, все регочуть, називаючи «неробою», «ледарем», «ледацюгою», «тунеядцем»… Я в кінці кінців зумів, образно кажучи, поставити всю цю підлоту, включно із підлотою державного рівня, «на коліна» своїм запитанням: «А що б ви робили на моєму місці?!». Це призвело до того, що зі мною бояться розмовляти на цю тему, бояться цього питання, тікають від мене, щоб я їм не задавав певні питання… Але відношення не змінюється. Бо ці всі люди, чи не все людство, вимагають від мене робити те, що не може зробити жодна істота, - перетнути промені, які не можна перетинати навіть теоретично, якби можна було перетинати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують. Тому не можна ні працювати, ні їсти цукерку, ні робити згвалти,, ні читати, ні будь – що інше, якщо цього не дозволяють психотронні оператори, які здійснюють репресії. Потвори, особливо фраєра державного рівня, все не вірять у наявність біоробототехнологій, коротко променів. Тоді, для переконання, я їм кажу, а чого тоді Путін не ї*еться? Чи Шойгу? Якщо можна перетинати промені?! Діє! На «собак», які все гризуть мене, це переконання діє! Але вони не показують виду, - все катують мене! Катуйте, свині! Катуйте! Докатуєтесь! Якщо військова прокуратура, особливо Росії, не заарештує тих, хто надавав розпорядження катувати, хто катує, - жодний військовий прокурор ї*атись не буде! Так прибульці вирішують, які керують моїм мозком! Чоловіки! А якщо ці погрози не віртуальні? Як ви себе почуваєте? Що ще хочете «морду» мені бити? За що? Чи краще все ж таки ї*ати свої сук, (так психотронні бандити називають жінок, а дітей «щєнкамі»). Бийте! Бийте! Думаєте, що від цього ваші х*ї піднімуться? Припутні і телепні, а не порядні громадяни, не керівники, тим паче не державні керівники! Запитайте у Путіна, а для чого він, його шакали із ФСБ, їхньої медицини вішають х*ї, особливо українцям? Для того і вам, шавки і шакали, повісили! Але при чому тут я? Я не писав рапорт на вступ до вашої сопливої кривавої мафії, - самі затягували катуваннями, самі і розйо*уйтесь, гниди підлі! Я вам нічим не можу допомогти! А не мене звинувачувати?! Якщо вам вірити, то я винний у тому, що ви мене катуєте?! Начебто я винний у тому, що ви не можете мене забезпечувати?! Додумались мерзотники! Зараз відомо, що певна кількість лікарів не ї*еться! Що лікарі не вміють самі у себе лікувати імпотенцію? Мабуть можуть?! А чому тоді не ї*уться? Можливо і вони не вміють перетинати промені! Тобто і вони «тупі», «сси куни»? Щоб ї*атись, потрібно щоб ваші х*ї стояли, а для цього потрібно бути порядними людьми, бодай компенсувати ущерб нанесений вашою підлою, сопливою, кривавою мафією. Вчіться самі, вчіть своїх дітей ї*атись! Займіться проблемою постановки своїх вонючих х*їв, і ви зрозумієте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднімались! Окремо звертаюсь до певних державних діячів, особливо Росії, до мільйонерів, мільярдерів, - певна ваша кількість займається злочинами, безкарно! На підставі якого закону? Хто вам це дозволяє? Тому, ви повинні бути покарані! Але ж ви непідсудні, вас не можна дістати? Як же вас покарати? Прибульці придумали! Багатьом із вас вже повісили х*ї, - насолоджуйтесь шакали коханням! Будьте ви прокляті! Я їм, оцим всім диктанторам відповідаю: «Ну і не є*іться!?»… Військові прокурори, які повинні боротись із психотронною злочинністю, з психотронною корупцією, бігають за пляшками «у них», «кришують» психотронні злочини… Їм це легко робити, - психотронне законодавство відсутнє, ховаються за таємність, у своїх слідствах, судах психотронну складову злочинів не розглядають взагалі… Всі до жодного посилаються на відсутність психотронного законодавства, на відсутність інструменту боротьби з психотронною злочинністю… Психотронна мафія збагачується страшними темпами, - середньостатистичні українці здихають на 15 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС… Дістали! Припиняю! Але все ж таки, потрібно щось робити у психотропній тематиці! ВРУ, - ви не ангели?! Ви не ЦК КПССС, - ви повинні і працювати, і на народ також, і захищати незаконно репресованих променями, і боротись із наявністю на території України психотронних в’язниць, а не тільки вимагати, контролювати, насолоджуватись… Прошу врахувати мої публікації! Прошу більш ефективної роботи! Бо ви можете догратись, якщо прибульці до вас застосують генеральські алгоритми, - повісять вам усім х*ї і скажуть, доки не створите повноцінне законодавство, із психотронним включно, поки не відпрацюєте його застосування на практиці, доки його не синхронізуєте з ЄСівським, доки не виведете Україну в ЄС і НАТО… ї*атись не будете ніколи! Я вас научу працювати на благо України, на благо народу України, - скоти військового прокурора! Противно споглядати, як народні депутати, до речі, які і мужики всього світу, особливо генерали і офіцери, які найбільше сексуальної енергії зберегли, як тільки мова про пі*ду, про ж*пу, про «заї*еніть», «пожрать», обличчя розтягуються у посмішках, течуть соплі із усіх дірок, як тільки про вирішення найгостріших питань сучасності, - психотронних питань, боротьби із психотронною злочинністю, про катування, пограбування, про вбивства, тощо, зразу їм усім кудись потрібно, - ніхто, ні за що не хоче нести відповідальності… Хитрющі генерали ховаються від народу, а державні керівники демократували, демагогію вали, до тих пір, поки зрозуміли, що народ хоче запитувати у державних керівників: «Хто займається боротьбою із психотронною злочинністю в державі?!». Більше не можна подібні проблеми не вирішувати! Як тільки кількість психотронних репресованих досягне критичних розмірів, - можливій соціальний вибух! Психотронний Майдан! Люди будуть лізти під кулі доти, доки не взнають хто в державі володіє променями, хто той, хто дозволяє катувати людей променями, хто той, хто повинен боротись із психотронною злочинністю, таке інше. А психотронні технології засекречені, - буде війна генералів із народом, це буде інший Майдан, ніж ЄвроМайдан, більш жахливий Пси-Майдан, на якому будуть гинути вже не «Небесна Сотня», гинути будуть мільйони, - бо ця боротьба буде торкатись жахливих паразитів, - психотронних паразитів, а вони володіють світом… володіючи цими таємними психотронними технологіями, маючи можливість контролювати мислення будь-якої людини у світі, яка знаходиться у будь-якій координаті земного і навколоземного простору, знаючи абсолютно все, маючи можливість керувати діями буквально будь-якої людини у світі, у будь-якій координаті земного простору. Можна таких перемогти? Навіть теоретично будь-яка людина не може бути сильнішою за тих, хто керує мозком тієї людини! Рубка буде жахливою, загинуть мільйони, якщо не мільярди! «Гниды! Особенно России! Умерьте свои аппетиты! Особенно госбезопасность армии! Ну и твари!» Я не прощу! ВРУ, я висловлюю впевненість, що ви краще мене розумієте, якою ефектив-ністю вашої праці ви володієте, особливо у психотронній тематиці, у вас не те, що незадовільна оцінка, вам не те, що недовіру психотронні репресовані висловлюють, - ви взагалі боїтесь навіть розмовляти про психотропну тематику, не те, що психотронні закони писати… То хто ви такі? Народні депутати чи іграшки в зубах у психотронних бандитів армії і ФСБ Росії, їхніх холуїв в Україні? ВРУ буде проукраїнська? Чи вбивати потрібно, тільки тепер уже із зворотним знаком… Я дуже заклопотаний станом ВРУ! Бо у ті роки, до 2000 року, деякі нардепи говорили мені відверто: «Ти ж бачиш, що ми тебе захищали? – Звичайно я бачив це, відчував, особливо коли Головою ВРУ був І.Плющ, - Ти ж бачиш, що нас знищують? Ми можливо б ще тебе захищали, але нас вони всіх перевішають, а захистити тебе все рівно не зможемо!? Може ми більше тебе не будемо захищати?»… Вирішуйте самі, - я не посилаю на смерть невинних людей, знаючи апріорі, що завдання виконати неможливо, але я можу запитати, чого ви тоді лізли у нардепи? Щось мати, чимсь хизуватись? Можливо потрібно «розсекретити» цю тематику, можливо потрібно перед виборами говорити виборцям про психотронну проблему, щоб виборці вибирали тільки бійців до ВРУ, а не проросійських холуїв!? Які будуть допомагати армії і ФСБ РФ створювати «народні республіки», з метою причалювання їх до території Росії? Все їм СССРа хочеться? До речі знищувались тоді тільки українці, тільки проукраїнські нардепи, мої друзі: О.Ємець, В.Гетьман, В.Чорновіл, І.Плющ… Як і в Росії, серед знищених чи не всі ті, хто виступав проти Путіна: Б.Нємцов, Г.Політковська, А.Літвінєнко… Тому, я вимушений попередити, - я знищу у ВРУ всіх, хто працює на армію і ФСБ РФ, на відновлення СССР, на окупацію України русскімі військами чи ФСБешниками, всю проросійську мерзоту… Я не прощу! Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули до мого мозку і керують ним! Свинота, кривава проросійська свинота! Я не прощу! Вашим же салом, - вам по сусалу! Я буду з вами робити те, що ви робили із українцями! Я нічого не буду видумувати нового, - я з вами буду робити тільки те, але у повному обсязі, що ви робили із українцями, особливо променями! Путін, щоб тебе знищили військові, потрібно, щоб ти був військовим! Путін, убирайся із Криму, убирайся із Донбасу! Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Не хочеш підкорятись? Не підкоряйся! Ну і не є*ісь! Все це торкається всієї російської влади, всього російського генералітету і офіцерства… Убирайтесь скоти із усіх, окупованих Росією, територій! Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Росія, народ Росії повинен знати, що Росія вже назавжди втратила статус наддержави, ніколи більше, в історії людства, Росія не буде наддержавою, російське державне керівництво повинно припинити корчити із себе державних керівників наддержави, - вам криваві свині, краще корчити тепер із себе державних керівників держави, яка розвивається! Я не прощу! http://www.unian.ua/politics/1268765-rada-vimagae-vid-rosiji-pripiniti-okupatsiyu-vikradennya-lyudey-i-finansuvannya-teroristiv.html

Немає коментарів:

Дописати коментар