Шукати в цьому блозі

вівторок, 6 вересня 2011 р.

324.Вступ до блогу В.Коваленка на mail.ru видалений невідомими.


                                                                      Автор блогу В.Коваленко.

Вступ до блогу «Журнал Віктора Коваленка».

Цей вступ, десь після публікації №310, був видалений тими, хто це вміє робити, без мого дозволу. Відновити я не можу. Не вистачає комп’ютерного розуму. Об’єм вступної частини до блогу зменшений до набагато меншого, тому такий вступ тепер уже не поміщається у відведений об’єм.

Я Коваленко Віктор Іванович 1950 року народження. Людина я унікальна, тільки не в класичному,  загальноприйнятому в суспільстві, позитивному змісті цього слова. Я репресований психотронними структурами ще Радянського Союзу. Моя унікальність у тому, що я перша людина у світі, на жаль, здається, і остання, яку вперше в історії земної цивілізації спробували захищати цивільні державні керівники найвищого рівня,  включно, наприклад, із Президентом Росії Б.Н.Єльціним, іншими державними посадовцями в різних країнах світу, від психотронних садистів, які катують функції мого організму щосекунди, десятиріччями.
Зразу говорю не захистили. Більше того, майже всі державні діячі, і інші рядові громадяни, які мене захихищали від психотронних,  і інших,  бандитів, причому і в Москві (в Росії), і в Києві (в Україні), і в інших державах, були знищені. Я був порядною людиною і захищати мене могли тільки порядні люди, і вони захищали. Я називаю їх прізвища, щоб кожний читач міг оцінити рівень їхньої порядності.  Але вони всі, майже, були знищені:
Старовойтова Г.В. - доктор наук, член Державної Думи Росії, лідер демократичної партії Росії, яка, коли була безробітною, виграла світовий тендер на право викладати в університетах США, кандидат в Президенти Росії, політик (розстріляна в під’їзді свого будинку в Санкт-Петербурзі);
 С.Фьодоров - член Держдуми, лікар – хірург, засновник підприємства  "Микрохирургия глаза", бізнесмен,  політик, кандидат в Президенти Росії;
Л.Рохлін - член Державної Думи Росії, бойовий генерал – лейтенант (застрелений дружиною Тамарою, яку психотронні злочинці підключили під біоробототехнології  космічної медицини, її потім спровадили до божевільні, подальша її доля мені не відома);
А.И.Лєбєдь - генерал, Секретар Ради Безпеки і Оборони Росії, губернатор Красноярського краю (знищений штучно організованою. за допомогою біоробототехнологій,  авіаційною катастрофою);
 В.Лістьєв - телевійзійний журналіст з "Останкіно"  (розстріляний у під’їзді будинку проживання в Москві);
С.Лифар – спортивний тележурналіст УТ-1 (Київ) (модель знищення мені не відома);
академік А.Д.Сахаров - Тричі Герой Соціалістичної Праці, один із творців ракетно - ядерного щита СССР, відомий радянський дисидент, депутат Державної Думи Росії, правозахисник (знищений променями уві сні напередодні робочого дня);
О.Г.Боннер – дружина академіка А.Сахарова (померла в США в 2011 році);
Р.М.Горбачова - дружина першого і останнього Президента СССР (знищена штучно викликаною злоякісністю, - рак);
 В.М.Чорновіл - народний депутат Верховної Ради України, голова парламентської фракції, відомий радянський дисидент, провівший у радянських таборах 17 років, правозахисник, політик, кандидат у Президенти України (знищений в ДТП – в дорожньо - транспортній  пригоді);
В.Гетьман - Голова Національног Банку України, народний депутат ВРУ, один із засновників української національної грошової одиниці (розстріляний у ліфті будинку проживання);
О.І.Ємець - віце - прем’єр міністр Українського Уряду, народний депутат ВРУ, один із творців Конституції України (знищений в ДТП);
М.Сирота - народний депутат ВР України, один із творців Конституції України (знищений);
Один за одним ці люди гинули, мені не доходило спочатку, що то є знищення. А потім якось дійшло, це ж усі ті люди, з якими я був у різного роду контактах, всі вони загинули. Тому я вважаю всі, майже, їхні смерті штучно організованими. Тобто всі вони знищені вбивствами. Як тільки мені все це дійшло, я подав матеріали до суду, але судді побоялись влаштовувати суд над злочинцями психотронної мафії. Тобто над армією і КГБ.  Хоча обєктивно судді праві, вони, начебто,  не можуть розглядати матеріали не підписані слідчими, таке інше. А слідчі не можуть провести слідство проти тих, хто володіє психотронними технологіями, бо ті зразу розправляться над слідчими променями.  Всупереч «Закону про звернення громадян» судді різних рівнів, різних судів, побоялись навіть апелювати до слідчих. Уповноважена ВРУ з прав громадян, міжнародні суди, інші структури, на підставі Законів, регламентуючих їхню діяльність, не можуть розглядати питання порушень прав громадян структурами, які володіють психотронними технологіями, іншими словами, армія і КГБ, навіть юридично, непідсудні за будь - які психотронні (можливо і всі інші) злочини.  Рано пішли з життя велика кількість моїх однокласників, земляків, вихідців з моєї малої Батьківщини   столичних жителів і Москви і Києва, рідних, родичів, а головне моїх друзів - державних службовців найвищого державного рівня. Друзі пізнаються в біді, тому я всіх, хто мені намагався допомагати, коли я потрапив у біду, коли мене назаконно, злочинно, таємно, невидимо, дистанційно репресували психотронні структури СССР (пізніше Росії, України, …), я називаю друзями. А до початку репресій я весь час удосконалювався, "високо підіймаючи планку", тому не вистачало часу на зближення до дружби, були однокласники, однокурсники, співпрацівники, члени команд у яких займався фізкультурою, знайомі,  контактери із інших міністерств і відомств, особливо коли працював у міжвідомчих комісіях, у військово - промисловому комплексі СССР, тощо. Якщо чесно я зараз боюсь за життя громадян, боюсь називати будь -кого другом, навіть товаришем, бо психотронні мафіозі можуть підставити, зробити зразу ж ворогом будь - кого. Психотронні бандити непідсудні за будь – які злочини. Мене вже нічого окрім страждань і смерті не чекає, я нічого ні від кого не чекаю, від мене психотронна мафія вимагає самогубства. Перед самогубством я намагався написати щось подібне на мемуарну книгу, але писати мені не дозволяли променями, заважали, примушували писати їхні умозаключення, дезорієнтаційні, брехливі чи інші,  редагувати не дозволяють взагалі, пам’ятати, що я написав взагалі не дозволяють, читати те, що я написав, не дозволяють також. Підставляють. Мені вдалось зберегти чернетки, які я і додаю до сайтів і блогів.  Коли я знаходжусь під сильними катуваннями променями, я можу робити, образно кажучи,  у слові із п’яти букв сім помилок, тому прошу пробачення за такий некондиційний продукт. Прочитати чернетки зможуть тільки Герої. Але у будь - якому випадку читання буде корисним, майже, для будь - якої людини.
Мені забороняють вивчати і користуватись комп’ютером, мої сайти можуть "кромсатись і знищуватись", мої знання знищуються променями. Багато моїх продуктів на рівні дилетанта, але на це є пояснення. Мене психотронна мафія ізолювала від звичайних соціальних контактів вже на четверть століття.
Запрошую всіх  небайдужих до участі у блогу В.Коваленка.
Зичу всім учасникам блогу міцного здоровя, радощів, фінансового і матеріального благополуччя, сімейного щастя, всього того, що хоче кожна людина сама для себе!
Хочеться щоб кожний учасник блогу хоча б так реалізовував право статті 21 "Декларації Прав і Свобод громадян..." , затвердженої ООН, про право приймати участь у керуванні державою.
До мого мозку підключені психотронні терористи, які весь час втручаються у процеси мислення, запамятовування, дій, тощо.  Часто намагаються диктувати свої думки, тому у текстах можуть бути елементи протирічь, нелогічних допущень,  помилок, надмірної критичністі, радикальності, тощо. Будь - ласка будьте уважними і обережними!
Поздоровляю з участю у моєму блозі! Щастя Вам,  Вашим сім’ям, Вашим рідним та близьким!
Тільки мені хочеться, щоб відвідувачі моїх сайту, блогу, стрічки "Журнал В.Коваленка"  були людьми серйозними, чи бодай щоб серйозно відносились до прочитаного. Так склалося, що в ньому дуже багато матеріалів приватного, делікатного, особистого характеру розміщених  для розуміння того, кого ж репресують  психотронні злочинці, для чого?  Тому прошу не шантажувати мене, а також тих персон, які згадуються у писаннях,  можливо всі ми на час описаних подій були під психотропними технологіями  психотронних садистів. Сміятись можете, це продовжує життя, тільки обережно, бо це показує Вашу позицію, оточуючі можуть зрозуміти хто ж Ви насправді.
Мій блог стартував 3 липня 2010 року.
Це вектор погляду на сучасну психотронну епоху.
                                Запрошую на мій Блог!
Адреси моїх сайту, блогу і стрічки "Журнал В.Коваленка":
http://my.mail.ru/mail/VKovalenk/
http://kovalenkoviktor.vkrugudruzei.ru/,
http://blogs.mail.ru/mail/vkovalenk/,
http://blogs.mail.ru/mail/vkovalenk/?rss=1
                     


Немає коментарів:

Дописати коментар