Шукати в цьому блозі

середа, 25 червня 2014 р.

672-Путін залишає за собою право вводити війська в Україну...

http://p-p.com.ua/articles/50719/ ПУтін, ну ти і гнида! Головним принципом глобальної безпеки є визнання всіма країнами світу принципу непорушності кордонів, визнаних ООН! А не захист якихось руськоязичних! Забирай їх усіх в Росію на ПМДЖ, там і захищай їх танками... Всім порядним громадянам всіх країн світу, - ніколи не розмовляйте російською, а то Путін приїде на танках вас захищати! А якщо Велика Британія почне захищати англомовних так як ти руськоязичних? Ти, як "собіратєль русскіх зємєль", хочеш хаосу, щоб застосувати свої збройні сили для окупації? Ну і гнида! Вводити війська на території іноземних держав можливо тільки в одному випадку, - коли дозволяє міжнародна спільнота, тобі такий дозвіл ніхто не надавав. Убірайся із України! Я не прощу! Я ніколи не прощу твоїх бандитів! Щоб ти знав куди ти потрапив, а не тільки на війну із Україною! Щоб ти виграв цю війну, потрібно, щоб у тебе статевий член (отой х*й) стояв! Ти що не розумієш цього? Це означає, що є спецслужби, наприклад, прибульців, які сильніші за твою спецслужбу, тому твій член і не стоїть! Убірайся із України, інакше прийде той час, коли тебе будуть пі*діть всі росіяни, бо із - за тебе і їм прибульці тепер вішають статеві члени, отим твоїм: Держдумі, КМ РФ, російському генералітету і російському офіцерству, іншим, всім, хто займається злочинами безкарно... Недоторканість кордонів, гнида кримінально - геноцидна, як принцип глобальної безпеки, на декілька порядків вищий по значимості, ніж захист твоїх кривавих сопляків, окупаційних руськоязичних зрадників із 5-ї проросійської колони в Україні... Убірайся із України скотина, із Грузії, із Молдови, із Японії... Я не прощу! Дикун середньовічний, я не прощу такого вільного трактування Росією міжнародного права, - принципів глобальної безпеки! Я ніколи не прощу професуру МГИМО, ДА МИД... якщо ви так вчите там отаких лаврових, путіних, мєдвєдєвих, матвієнків, наришкіних, інших, "поджігатєлєй" воєн окупаційних, загарбницьких, геноцидних... Я не прощу! Убірайтесь із України сопливі бандити і міжнародні терористи! Шойгу, тобі, як російському "нацмену" запитання: "І ти захищаєш цю гниду? Викониуєш його накази? Не соромно! Він же винен у геноциді проти свого власного народу, - середня тривалість життя (СТЖ) росіян - чоловіків 62 роки, на 20 років менша, ніж у ЄС! Путін забирає у кожного середньостатистичного чоловіка Росії право на 20 років життя, і ти його захищаєш? Я тобі, як "нацмен" "нацмену" говорю подавай у відставку, чи підкоряйся мені! Не будеш мені підкорятись, - я знищу Путіна, як геноцидного злочинця,- я його у заручниках тримаю, в ім'я порятунку народу Росії, не тільки України та інших народів. Не будете мені підкорятись, - я знищу всіх, хто займається злочинною діяльністю безкарно! Підкоритись мені, - це означає підкоритись тим, хто "сидить" у ваших мозках! Я не прощу міжнародних злочинів міжнародним терористам. До мене не добивайтесь, - я біоробот! Краще не добиватись, а підкорятись!

Немає коментарів:

Дописати коментар