Шукати в цьому блозі

субота, 19 липня 2014 р.

679-Мої санкції проти безкарних за злочини терористів.

http://zaxid.net/news/showNews.do?mzs_rosiyi_opublikuvalo_spisok_12_gromadyan_ssha_yakim_zaboroneniy_vyizd_do_rosiyi&objectId=1315604#comAnch Зараз йде дуже важкий період санкцій проти міжнародних терористів, проти злочинців, які займаються злочинною діяльністю безкарно. Застосовую і я проти таких санкції, - кожний читач може, в залежності від свого психотронного досвіду, встановити наскільки мої санкції віртуальні, наскільки реальні, і чи потрібні подібі санкції?!Сьогодні міністр іноземних справ Росії С.Лавров оприлюднив санкції МИД РФ проти 12 американців, які були зв'язані, в основному, із катуванням заточених до в'язниці Гуантанамо. Лавров, дуже вже не солідно виглядають потуги МИД РФ, страшно виглядають злочинні дії Росії... ЄС, США, НАТО... борються із злочинністю, тероризмом, міжнародним тероризмом, любителями перекроювати кордони без дозволу міжнародної спільноти, ООН, тієї країни, кордони якої крояться.... досягаючи сучасних демократичних стандартів скрізь, верховенства міжнародного права, збереження прав громадян... А Росія? А Путін, Росія, хворі на минуле, - розширюють імперію шляхом завоювань територій інших народів, націй, держав... Виходить, що Росія не бореться із злочинністю, тероризмом, міжнародним тероризмом, катуваннями... взагалі, бо сама злочинна, а тільки відслідковує порушення прав іноземних громадян? Але якщо хтось починає боротьбу із Росією, її злочинами, то Росія зразу ж "вистрілює" "чергові факти у пику"... «Симетрично»! Лавров, Путін, що, вам зараз невідомо, що сучасний російський генералітет катує, грабує і вбиває українців променями, - дистанційно, невидимо, таємно... використовуючи психотронні технології, особливо біоробототехнології космічної медицини? Звичайно знаєте! А чому не боретесь із таким явищем? З психотронним порушенням таємно, невидимо, дистанційно, променями, прав людини і громадянина? Чому не боретесь із психотронними злочинами? Хто в Росії бореться із психотрониими злочинами? Чому військова прокуратура не бореться із психотронними злочинами? Путін, Лавров, Мєдвєдєв, Чайка... до кого повинні звертатись за допомогою жертви психотронних злочинів? Путін, Лавров, чому ви "так", "симетрично", боретесь із американцями, які катують в'язнів Гуантанамо? А чому не боретесь із Шойгу, Патрушєвим, Бортніковим, Чайкою... які катують, грабують і вбивають українців променями? Лавров, Путін, Мєдвєдєв... то що, вам можна займатись злочинами, а іншим не можна займатись боротьбою із злочинністю, наприклад вашою, російською? Особливо психотронною? Лавров, Шойгу, Чайка... я вже неодноразово, багаторазово, соті раз показував, що сучасне державне керівництво Росії - геноцидно злочинне, своєю моделлю правління забирає право на 20 років життя у кожного, у кожного середньостатистичного росіянина, - середня тривалість життя (СТЖ) чоловіків РФ 62 роки, в той час як СТЖ і жінок і чоловіків Вільного Світу більша за 80 років... При цьому державне, геноцидно - злочинне керівництво Росії залишається непідсудним, навіть за такі, геноцидні злочини. Тобто жахливі злочинці, але непідсудні за злочини... Що потрібно робити із таким державним керівництвом? Правильно, - знищити... Але ж на зміну такому керівництву прийде схоже інше... То що потрібно робити з таким державним керівництвом, Лавров? Правильно, виховувати? Але як? Аналогічно тому, як Росія катує українців, - променями, дистанційно, невидимо, таємно... Щоб вовками вили усі, хто займається злочинами безкарно... Тому все державне керівництво Росії, весь російський генералітет... повинні сидіти під катуваннями променями до тих пір, поки не стануть порядними людьми... Я також хочу ввести свої санкції проти міжнародних терористів, сепаратистів, окупантів… Я не Барак Обама, я не Держдеп США, я не Конгрес США, я не ЄС, не Європарламент, я не міністерство юстиції США... я, - Віктор Коваленко, якого дістали безкарні за злочини психотронні злочинці Росії та їхні холуї так, що я (разом із прибульцями у моєму мозку), вимушений прийняти свої власні санкції проти російських бандитів, терористів, міжнародних терористів, окупантів, сепаратистів, імперіалістів, бойовиків... проти російського державного керівництва, російського генералітету, проти всіх, хто займається злочинами безкарно... Я не прощу таке життя! Оскільки на Земній кулі, із - за злочинних дій кривавої психотронної Росії склалась жахлива ситуація, основною характеристикою якої є те, що при наявності ООН, інших міжнародних організацій, працюючих судів, прокуратур, слідчих по особливо важливим справам, інших правоохоронних структур, особливо в Росії, існують такі гниди, такі цілі структури, шакали, як правило ФСБешні, які непідсудні за будь-які злочини, навіть за масові вбивства громадян... Тому я залишаю за собою право знищувати всіх шакалів, які займаються злочинною діяльністю безкарно на всій території Земної Кулі! Я буду вбивати всіх, хто займається злочинною діяльністю безкарно до тих пір, поки такі шакали не підкоряться! Я не прощу! До мене не добивайтесь, я сам, особисто, цим не займаюсь, у мене, як у біоробота, у мозку цілі отари якихось чоловіків, які про мене все знають більше, ніж я знаю сам про себе! А хто таке диктує, з чим я можу бути солідарним чи не солідарним, з прибульцями, розбирайтесь самі, якщо зможете... Я б вам усім не радив з ними розбиратись, - краще підкоряйтесь!. А мені будьте вдячні за те, що я вам прямо повідомляю про те, що і кого чекає, і за що... Бо є багато придурків, які хочуть мене знищити... За що? За те, що я, опускаюсь до рівня речника у прибульців, повідомляю вам цінну інформацію? Причому інформацію у однозначному розумінні! Краще платіть мені гроші за інформацію, а не вбивати мене... Ну і дурні! І тим не менш, я, все ж таки, запроваджую свої власні санкції проти Росії, проти Путіна. Такими санкціями вважайте наступні: повна, дистанційна, невидима, таємна, променями... імпотентизація всього державного керівництва Росії, всього російського генералітету і ключового офіцерства; якщо цього замало, якщо названі потвори не підкоряться, то вводиться у дію наступний крок, - повна імпотентизація, позбавлення статевого життя, не тільки названих потвор, але і їхніх дітей. (Росія це все дуже гарно знає, - Росія багато чого робила із українцями, із дітьми українців...); якщо буде і цього замало, то в дію вступають санкції третього кроку, - постійно діючі больові відчуття у різних координатах тіла названих потвор, інші види катувань, а значить і страждань вище названих потвор; якщо і цього буде замало, то в дію вступає останній крок, - знищення, як правило природно виглядаюче, штучно викликаними інфарктами, інсультами, іншими хворобами, знищення самогубством... Багато московських генералів і маршалів, у відставці... уже були знищені подібним образом. Вибачте, - я особисто цього ніколи не хотів, цим не займався, мені і у кошмарному сні не могло таке приснитись, але мене, без мого дозволу, підключили під промені і втягнули у цю, психотронну, війну, і я вимушений воювати так, як вмію, я вимушений описувати наміри, реальні чи віртуальні дії прибульців... Я не прощу таке своє життя! Я ніколи не прощу! Моє життя закінчується, а ще "світу білого не бачив"! Я не прощу! Жодна потвора, яка займається злочинами безкарно, - трахатись не буде ніколи, до тих пір, поки не стане порядною людиною! А щоб стати порядною людиною, потрібно підкоритись мені, тобто тому, хто сидить у вас, у ваших шакалиних мозках... Я не прощу! Така Росія світовому співтовариству не потрібна! Злочинці повинні бути покарані, - під кожного російського бандита кордони не побудуєш! Як би не звіріли, державне російське керівництво, російський генералітет... я вас ненавиджу шакали, ви, Москва, створили не тільки сучасну, окупаційну, загарбницьку російсько-українську війну, але і війну ваших психотронних структур з моїм власним мозком... Я вас ненавиджу, гниди, ви геноцидні злочинці, ви забираєте у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя, у кожного, - за цей злочин, ви повинні бути знищені, бо непідсудні за геноцидний злочин... Вічна ганьба Росії! Вічна ганьба Путіну! Вічна ганьба всім росіянам, які підтримують бандита, міжнародного терориста, окупанта, загарбника Путіна, та його холуїв у всьому світі! Вічна ганьба сопливим і підлим пропагандистам - терористам "Останкіно"... Особливо після "живого" прикладу, терористичного акту, - після авіаційної катастрофи "Boing-777" рейсу "МН-17", 17.07.2014. Що Ернст, Кісєльов, Солов'йов... і цвяхів не потрібно, щоб дітей розпинати на дошках від ваших видумок? Подивіться гниди останкінські, подивись народ Росії, який все вірить ФСБешникам "Останкіно", як розпинають дітей сопливі вонючі холуї Путіна, Патрушєва, Бортнікова, Шойгу, ДержДуми РФ, КМ РФ... оті нелюди, бойовики, міжнародні терористи, так звані "народні губернатори" із українських Криму, Донецької, Луганської областей:Губарєв, Пушилін, Пургін, Гіркін, Болотов, Аксьонов,Бородай... Подивіться на фото! Я не прощу!

Немає коментарів:

Дописати коментар