Шукати в цьому блозі

понеділок, 3 листопада 2014 р.

697.ВРУ без "Свободи". Деякі делікатні проблеми, які стоять перед ВРУ.

Демократія має «зворотну сторону медалі». 26 жовтня 2014 року в Україні відбулись позачергові вибори до Верховної Ради, в результаті яких українська націоналістична партія «Свобода» чомусь не змогла перетнути 5% бар’єр, трішечки не дотягнувши до цього критерію. У цій статті я не ставлю під сумнів об’єктивність підрахунку голосів виборців, але ставлю під сумнів те, що всі ті, хто перетнув 5% бар’єр, краще, ніж «Свобода», будуть захищати істинні інтереси українців і України. Мені іноді здається, що потрібно удосконалювати виборчий процес, - виходити із того, що, наприклад, робота ВРУ повинна бути максимально ефективною, а для цього потрібно, щоб серед народних депутатів були строго визначені по кількості і рівню кваліфікації, професіоналізму, представники різних спеціальностей, різних посад, тобто фахівці, а не ФСБешні і проФСБешні, проросійські, окупаційні, сепаратистські криваві бандити, сопливі і підлі зайди, яких окупант Янукович продукував на різні, особливо ключові, посади у ключових міністерствах і відомствах, особливо у СБУ, МО, МВД, Просвіті, Охороні Здоров’я, Молоді і Спорту, Фінансах… щоб «правильно» направляти фінансові потоки… Хоча такі професіонали не всі, і не завжди, публічно активні, не завжди їх помічає народ. Народ полюбляє вибирати тих, хто асфальтує дороги, будує чи ремонтує школи, стадіони, інші споруди, будівлі, установлює пам’ятники, вкручує електричні лампочки, тощо. І це правильно, потрібно і таке, але ж це робота подвижників, спонсорів, КМУ, різних міністерств і відомств, а головним завданням ВРУ є творення Законів України, живучи по яким, суспільство буде мати оптимальну чи ефективну похідну розбудови Держави. Категоричність, войовничість, непоступливість у захисті національних інтересів, об’єктивна справедливість… притаманні «Свободі», найліпше відповідали моделі протистояння з кривавою Росією, знахабнілі антиукраїнські бандити якої розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, іншої мови вони не розуміють. Якраз у такій постановці я багато років намагався вимагати у українців відповідного відношення до Росії, до росіян, до руських, до руських націоналістів. З моїх публікацій сміялись, - наді мною сміялись, але прийшли 2013, 2014 роки, і весь світ впевнився у тому, що я писав правду, що ті прибульці, які бодай якось, таємно, невидимо, дистанційно, променями направляли, формували мій мозок, мою «таку» публіцистичну діяльність, виявились об’єктивними, порядними, здатними прогнозувати розвиток ситуації в Україні, в українсько – російських стосунках. На жаль сучасні, найстрашніші, найжахливіші, ті що наносять найстрашніший ущерб Україні і українцям виклики, я маю на увазі психотронні виклики Україні, не описуються Законами України взагалі. Громадяни України, українці, проти яких застосовують психотронні технології (промені) злочинні мафії ФСБ і МО Росії, залишаються зовсім беззахисними перед психотронною злочинністю Росії. ВРУ повинна знайти своє місце у психотронній війні з Росією, - законодавчо і фактично захистити громадян України, проти яких застосовують психотронні технології таємно, невидимо, дистанційно, оскільки СБУ, МО, МВД, ГПУ, Суди, Охорона Здоров’я… явно не справляються із захистом громадян України, яких катують променями вороги України і українців із Росії, більше того, в цьому середовищі до сих пір ще є величезна, критична кількість агентів ФСБ і МО РФ, просто потвор, які все ще симпатизують ностальгії за СССР, які також, як і їхні російські аналоги, розуміють тільки силу, яких також потрібно тільки вбивати, іншої мови вони на розуміють… Чому їх потрібно тільки вбивати? Дивне запитання! Тому, що вони непідсудні за будь-які злочини: за пограбування; за зараження хворобами і утримання громадян десятиріччями хворими; за вбивства; за утримання у заручниках десятиріччями; за штучний розрив сімейних стосунків і штучне утримання членів родини хворими жебраками у різних примусових місцях проживання так, щоб громадяни не знали нічого один про одного десятиріччями чи все життя; за перетворення українців у рабів; за штучне розміщення українців у божевільнях, визначення їх божевільними, щоб українці ніколи в житті не мали можливості отримати вищу освіту, працювати керівником, водити автомобіль, мати зброю, чи навіть мати будь-яку кваліфіковану, високооплачувану роботу, щоб українці були тупими, беззахисними, безправними, хворими, бідними чи жебраками, щоб не мали права голосу; за вбивства українців самовбивствами, - підключають під промені, під біоробототехнології космічної медицини, і променями примушують покінчити із життям самовбивством, чи вбити когось іншого, наприклад, собутильника; за алкоголізацію українців, - примушують променями вживати алкоголь; за штучне, таємне, дистанційне, невидиме, променями, знищення розуму не тільки рядовим громадянам України, але і українцям – вченим, перетворенням їх у тупих, хворих, злобних рабів; за організацію примусового проживання і примусової праці; за невидиме, дистанційне, таємне, променями втручання в особисте життя громадян, за штучний розрив сімейних стосунків, за руйнацію сімей, родин, - «сім’я, - це частинка держави», руйнуючи сім’ї, руйнується держава, тобто державна безпека руйнує державу, а це жахливий злочин; за таємне, дистанційне, невидиме, променями, переслідування ніколи ні в чому не винних українців, позбавлення їх можливості працювати, відпочивати, мати рухомість нерухомість, родини, дітей, - позбавлення задоволення, буквально всіх, життєвих потреб, із заміною всіх потреб катуваннями, навіть вночі, замість сну; за штучне перетворення українців у психічно хворих громадян; за знищення всіх людей, які намагаються захищати незаконно репресованих українців; за перетворення народу у сама себе пожираючу націю; за злочинне збагачення із застосуванням психотронних технологій; за таємну, невидиму, дистанційну, променями, імпотентизацію українців, які стають непотрібними жінкам, дружинам, втрачають кваліфікацію, професіоналізм, спиваються, залазять на дахи, бомжують, вбивають, покінчують з життям самогубством, - вироджується нація, а «Свобода» якраз відроджувала потужну українську націю, а не вироджувала її; за багато чисельні, майже масові, таємні, дистанційні, невидимі вбивства українців із застосуванням психотронних технологій, (променів); за злочинне маніпулювання суспільною свідомістю народу України з використанням секретних, психотронних технологій, з метою окупації України Росією; за загарбницьку, окупаційну, сепаратистську війну Росії із Україною; за невизнання верховенства міжнародного права, а значить за «кремлівський, таємний, планований хаос», який ФСБ організовує весь час в Україні з метою ліквідації державності і суверенітету України; за перепони у війні за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо психотронних… Я перерахував тільки малу частину злочинів, які здійснюються безкарно кривавими потворами Росії! Із-за таких і подібних злочинів середня тривалість життя чоловіків Росії на 20 років менша, ніж в ЄС… Я звертаюсь до Путіна, Мєдвєдєва, Патрушєва, Бортнікова, Шойгу, Колокольцєва, Матвієнко, Жириновського, Наришкіна, Чайки… І ви хочете, щоб за такі злочини не знищували ваших кривавих російських сопляків? Чиї вони накази виконують? Ваші?! Тоді я вам говорю, не підкоритесь здоровому глузду, а значить мені, не підкоритесь мені, - я знищу всіх, хто займається злочинною діяльністю безкарно! Моїм мозком володіють прибульці: «Я буду знищувати всіх, хто займається злочинною діяльністю безкарно до тих пір, поки такі не підкоряться мені і не підкорять мені вас! Я не прощу! Я ніколи не прощу вас і ваших сопливих психотронних холуїв за таке моє життя! Я буду мстити! Я буду мстити всім і кожному, всім, хто завдав навіть мінімальний ущерб мені, Україні чи українцям, європейській чи світовій демократії! Я не прощу!»… А ВРУ залишилась не тільки без «Свободи», але і без свободи, - боїться навіть розмовляти на психотронну тематику, не те, що прийняти психотронне законодавство… Хто захистить українців, яких катують психотронними технологіями?! Хто!? Психотронне законодавство це вже не задача ВРУ, це проблема ВРУ. В Росії ж найскладнішою проблемою залишається встановлення цивільної влади, а потім встановлення цивільного контролю за діяльністю ФСБ і МО РФ. До тих пір, поки не встановиться цивільна влада, яка підкорить собі психотронні структури МО і ФСБ РФ, (промені), жахливі злочини, вбивства і війни не припиняться… Якщо Путін не припинить використовувати народ у своїх спецопераціях, не передасть владу своїй конструктивній, демократичній опозиції: Б.Нємцову, М.Касьянову, Г.Каспарову… Росія стала країною – ізгоєм, Росія стала мішенню психотронних структур прибульців і тих хто із ними вміє взаємодіяти! Руські, росіяни, симпатики Путіна, стали нацією – ізгоєм, отримали скрізь і всюди критичне, презирливе відношення до себе… Народ Росії Путіним, його пропагандою, перетворений у баранів, які підкоряються уголовнікам ФСБ і МО РФ. З’являється на земній кулі все більше прибульців, які запитують у кожного росіянина: «А хто той, із – за кого ваш Верховний (Путін) «нє є*єтся?». Я звертаюсь до народу Росії: «Вам не соромно мати своїм Президентом, Верховним Головнокомандувачем, потвору, у якої нема на всій території земної кулі жодного друга, який би міг «поставити» йому статевий член на будь-яку жіночу ж…пу?! Так прибульці карають його за те, що він займається жахливими злочинами безкарно!». Тепер Путіну, Росії, всім руським, потрібно покидати країни всього світу, повертатись на ПМЖ в Росію і будувати «руський мір» в Росії, а не на території інших держав… Я попереджаю весь світ, всі країни земного шару, - Путін наднебезпечна істота, у цього шакала «дах їде», він не трахається, божеволіє від цього приниження на такому публічному посту, - він здатний піти на багатомільйонні жертви… Очей з нього спускати не можна ні на секунду! Я говорю це не для того, щоб весь світ тремтів від страху перед бандитами путінської Росії, а для того, щоб весь світ згуртувався, щоб весь світ виступив єдиною силою проти цього морокобіса та його прихильників. Я, (мої прибульці), тримаю цю собаку так, щоб він не наробив більшої біди! «Путин, дернешься, - смерть! Не подчинишься, - убью! Убирайся со всех оккупированных Россией территорий! Я не прощу!». P.S. У своїх попередніх статтях я називав багато прізвищ знищених українців за останні два десятиріччя. Психотронні структури армії і ФСБ знищували українців від рядових хуторських мешканців до столичних державних діячів, катували дистанційно, невидимо, променями навіть бабусь дев’яносторічних. Я попереджаю росіян, особливо російських жінок, особливо російських матерів, матерів взагалі, матерів і жінок сучасних російських генералів, офіцерів, солдатів, інших бойовиків, зокрема: «Заспокойте своїх синів і чоловіків, заспокойте російських генералів, офіцерів, солдат, бойовиків! Забороніть їм воювати із Україною і світом! Якщо ви це не зробите терміново, - заспокоювати їх я почну їхніми методами, я буду заспокоювати Росію так, як Росія катує Україну, у мене нема іншого виходу, Росія загнала мене в куток, із якого я не вийду без психотронного і класичного бою із всією Росією, - я почну знищувати і катувати не тільки російських генералів, офіцерів, солдатів, бойовиків, всіх, хто займається злочинами безкарно, але і таємно, невидимо, дистанційно, променями, російських дітей, російських жінок, навіть дев’яносторічних російських бабусь буду знищувати, як вонючих сук, які народжували і виховували бандитів, окупантів, катів, а не порядних генералів, офіцерів, - захисників народу! Я не прощу! Я ніколи не прощу жодну російську істоту, яка нанесла українцям, Україні, європейській чи світовій демократії будь-який рівень будь-якого виду ущербу! Я не прощу! Я зупиню Путіна і його Росію! Будь-якою ціною! Я не прощу!

Немає коментарів:

Дописати коментар