Шукати в цьому блозі

вівторок, 14 квітня 2015 р.

743. Що буде далі в російсько-українській війні?

Що буде далі? Потрібно знати що таке русскіє! Я ветеран невидимої, таємної, психот-ронної (променевої)війни з русскімі ще з часів СССР, знаходжусь з ними у безпосередньо-му, щосекундному, вдень і вночі, психотронному зіткненні, і дуже гарно знаю, на своїй шкурі знаю, що русскіх потрібно тільки знищувати, русскіє розуміють тільки силу, іншої мови вони не розуміють! Путін і його Уряд, ДержДума і генералітет вважають, що Крим, Донбас, тобто території завойовані, окуповані російськими військами, вже являються російськими територіями, але, щоб було гарантованіше, вони наженуть в Крим і Донбас бандитів в російських погонах, озброєння і техніки стільки, скільки їм потрібно, - величезну кількість, настільки велику кількість, щоб викликати страх у всього світу: у України, ЄС, США, НАТО... І будуть сидіти віками "русскіє бидло-упирі", якщо їх звідти не випі*дити силою чи в інший спосіб, зв'язаний із силою! Тривалими, чи постійно діючими потужними міжнародними санкціями… Русскіє бояться коли їх знищують у великій кількості! Бояться також сидіти з повішеними х*ями і під іншими променями страждань... Це і потрібно робити із русскімі кривавими окупаційними силами, з російським державним керівництвом, російським генералітетом, з усіма русскімі, які займаються злочинами безкарно! З керівниками прорусскіх сил, які навчились використовувати російський народ, їхніх холуїв в Україні, в якості стада тупих баранів, слухняних бандитам КГБ і армії РФ. Я і моя душа терплять жахливі страждання! Душа весь час кричить: «Подивитесь, що я з вами зроблю, сопливі шакали безвідповідальні за злочини!». Убирайтесь із України шакали кривавої Росії! Не покинете Україну, - не будете ї*атись! Я не прощу! Путін, не покинеш Україну, - я тебе знищу за ті злочини, які ти, твоя армія і спецслужби творять в Україні і світі, безкарно! Особливо за окупаційні, сепаратистські, терористичні, психотронні із знищеннями великої кількості людей на мирних територіях різних країн! За спонсорство сепаратизму, тероризму, за таємне, дистанційне, невидиме знищення ніколи ні в чому не винних громадян, за планову організацію психотронного хаосу в Україні і світі, за безвідповідальність, за підрив рівня глобальної безпеки на всій території земної кулі, за створення жахливої машини – пропаганди, яка знищення людей русскімі окупаційними і сепаратистськими кривавими свинями представляє як знищення українськими «фашистами», українськими «нацистами»... Якщо Росія корчить із себе над-державу, то вона повинна відповідально дбати за рівень глобальної безпеки, а не займа-тись руйнацією всієї глобальної безпеки, як звичайна бандитська бидло-держава - теро-рист! Головною моделлю вигнання русскіх із Криму, Донбасу, із усіх, окупованих Росією, те-риторій, є, без сумніву, - психотронна модель! Промені! А для реалізації психотронної мо-делі вигнання русскіх потрібні не тільки і не стільки надпотужні озброєння, включно із пси-хотронними, як патріотичні, розумні генерали і психотронні оператори! У цьому делікат-ність! P.S. Я, - біоробот. Уважні читачі весь час помічають, що відбувається під диктовка у мої тексти. Раніше я намагався редагувати свої писання, але це призводило до того, що тексти взагалі втрачали будь-яку привабливість і логіку. Я вимушений був припинити реда-гування. Мені не до філологічної витонченості. Іноформацію, як і під диктовку, я отримую по каналам космічного біологічного радіозв’язку. Автори інформації, як правило, невідомі! Але у мене такий літературний жанр, - пишу під катуваннями променями. Прошу читачів з розумінням відноситись до моїх публікацій…

Немає коментарів:

Дописати коментар