Шукати в цьому блозі

субота, 11 липня 2015 р.

763. 11 липня 2015 року.

http://expres.ua/news/2015/07/09/142815-nacbank-prysvyatyv-monetu-vidomomu-bdzholyaru До 240-річчя видатного українського бджоляра – винахідника Петра Прокоповича (1775-1850) національний банк України, 8 липня 2015 року, випустив в обіг пам’ятну монету номіналом в 2 гривні. Українець, бджоляр Петро Прокопович, своїм винаходом, зберіг життя мільярдам бджіл! Слава Україні! ****************************************************************************8 Сьогодні, 9 липня 2015 року, виповнилось 65 років з дня народження колишньому президенту України, проросійському, проФСБешному, пропутінському, окупаційному, геноцидному, організатору клептократичної, (бандитської), антиукраїнської влади в Україні, В.Януковичу… Мені дуже гірко від нагадування про цю людину… Всі, хто читав мої блоги, знають, що я, (а значить частина тих, хто керує моїм мозком, оскільки я, — біоробот), за багато років до ЄвроМайдану повідомляв читачам, що Янукович, як і Путін, — бандити! Надавав докази цього! Причому, я пояснював, що В.Янукович геноцидний бандит зовсім не тому, що він грабував людей, зривав з їхніх голів шапки, ґвалтував дівчаток, займався рекетом, чи ще щось, а тому, що він вибирав і захищав антинародний, проросійський курс існування України, головним результатом реалізації якого була середня тривалість життя чоловіків України на 20 років менша, ніж в Об'єднаній Європі… Я за багато років до ЄвроМайдану – 2013 писав, що ні Путіна, ні Януковича не можна допускати до влади «на гарматний постріл», якщо ж вони, використовуючи гроші, все ж таки обдурять народ, залізуть в крісла президентів, то їх необхідно… знищити, оскільки вони геноцидні злочинці, які забирають у кожного середньостатистичного чоловіка право на 20 років життя, тобто вони злочинці, які здійснюють злочини безкарно, а таких потрібно знищувати, бо вони злочинці, але безкарні. Які являються наднебезпечні для здоров'я і життя любого і кожного чоловіка, бо забирають у кожного право на 20 років життя. Наді мною… сміялись! Я зараз запитую у громадян України, у всього людства: «Насміялись? Насміялись наді мною?». Я і зараз знаходжусь на тих же позиціях, — краще було б знищити цих двох геноцидних шакалів, Путіна і Януковича, може ще декого із їхніх сопливих холуїв, ніж розпочинати російсько-українську війну, знищити багато тисяч воїнів, ще більше поранити, зробити каліками, зруйнувати інфраструктуру Донбасу, переорієнтувати економіку, заморозити зарплати і пенсії на багато років, збільшити ціни на товари і продукти, зламати психіку мільйонам жителів, зробити десятки тисяч сиріт… Звичайно і в будь-якій, навіть поганій, трагічній, страшній справі, можна знайти багато корисного… Я, також багато років, писав, що найстрашнішим, найлютішим ворогом України є Росія, русскіє… Наді мною… сміялись! Зараз у цьому впевнились всі люди земної кулі, навіть прибульці, інопланетяни… Звідки я черпав інформацію, впевненість у ворожій Росії, не будучи навіть істориком? Звичайно якусь інформацію я черпав по космічному біологічному радіозв’язку, частіш за все від невідомих мені авторів, але ж маю і свій, власний, досвід жахливої кореляції з русскімі і Росією. Я, — ветеран, (ще з СССРних часів), ще ніким, ніде не оціненої психотронної російсько-української війни! (За участю прибульців, які прибули також на цю війну). В якій я знаходжусь у безпосередніх, щосекундних, вдень і вночі, багаторічних психотронних контактах з русскімі психотронними воїнами… Вони знають про мене все, — я знаю багато чого про їхні дії, не знаючи їх по прізвищам… Але ця війна така, що демонструє істинний стан русскіх психотронних бійців… Вони майже нічого не скривають у взаємовідносинах зі мною, як відкриті вороги, які не мають безпосереднього, візуального, контакту, а тільки психотронний контакт, розповідають про багато секретів у війні з Україною. Наприклад, я знав, що русскіє, після 1991 року, вбивають у кожній українській родині таємно, дистанційно, невидимо, променями, не менше одного члена родини, щоб «вонючіє хохли нє радовавлісь дажє такой свободє і нєзавісімості от Россіі». Я знав, що Путін полюбляє, за допомогою грошей і спецоперацій виводити на посади лідерів суміжних держав людей, якби це сказати, тупіших, ніж він сам, щоб він міг, навіть сам, особисто, «об'єгорювати» таких лідерів… Навіть по одній цій причині я був проти Януковича… Я знав, що психотронні спецслужби Росії «приймають участь» у призначеннях на державні посади в Україні, в інших державах. Пропускали тих, хто їм потрібний, і закатовували до тупості тих, кого їм було не бажано бачити на державних посадах в Україні. Наприклад мене! Мене катували так, що я міг не знати яке число, який день тижня, який місяць, як мене звуть, в якому місті я знаходжусь… І в такому стані я зустрічався з багатьма державними діячами… Я знав українську, англійську, німецьку, російську мови. Навіть «на відмінно» здавав кандидатський іспит з німецької мови… Але мене позбавили всього, будь-яких контактів, катували так, що я втратив майже всі академічні знання, знання мов також… Той, хто уважно може до мене відноситись розуміє, як мені важко, часто дуже, розмовляти, як я важко підбираю слова, як академік Сахаров після заслання, де його жорстоко катували бандити — лікарі, інші КГБісти, як я, майже, часто, зовсім не сприймаю людську мову, — всі мови вивітрились, колись я думав, що інтелект може повертатись після психотронних катувань, — зараз я так вже не думаю, катування були настільки тривалі… Тому, залишок свого життя я посвячую помсті всім гнидам, знищенню всіх шакалів, які приймали рішення на моє катування, які виконували катування… Я піду на все, навіть на знищення Росії , як держави! Я ніколи не прощу Росію, їхніх сопливих холуїв в Україні, армію, спецслужби, їхні медицини, я буду знищувати їхніх шакалів до тих пір, поки вони не почнуть мені підкорятись, через тих, хто сидить у них у мозках… З часом я знищу всіх, на всій території Росії, земної кулі, хто поранив, скалічив, чи вбив бодай одного українського бійця, будь-якої національності, у сучасній російсько-українській війні 2013-2015 р.р. Я знищу тих, хто знищував тих, хто мене захищав у будь-який спосіб. Я знищу всіх, хто приймав і виконував рішення на знищення мого інтелекту, психічного і фізичного здоров'я, хто забороняв медичну допомогу, хто приймав рішення на знищення мене, як людини розумної, на перетворення мене у раба, на утримання під катуваннями людьми низького рівня розвитку… Путін, я тебе знищу все рівно, навіть за одне те, що ти, «гнида позорная», не знищив тих, хто мене катував променями, цим ти довів мені, шакал ФСБешний, який із тебе послідовник президента Єльціна, а який бидло-сталініст, чи Гітлер-президент… В Росії, та й в Україні багато років, нема ніякої правоохоронної системи, закони не працюють, прокурори збирають грошики, золотішко, автівки, насолоджуються ж…пами… зовсім не відповідаючи займаним посадам, тому я вимушений чинити справедливий самосуд… Право не працює, — залишилась тільки реалізація моделі: «Хто сильніший!». Я буду, Путін, з тобою особисто, з твоєю владою, з твоїми сопливими холуями в Україні і світі, боротись до останнього подиху, до останньої краплини крові, своїми методами, — нам не місце разом на одній планеті… Ненавиджу ФСБешних шакалів… Навіть за одне це, за те, що ти не знищив тих, хто мене катував, я тебе знищу, гнида, а не президент, шакал, а не гарант прав і свобод громадян, щоб ти знав, шакал, який із тебе президент, а який КГБіст… Психотронні бандити Росії кричали мені по космічному біологічному радіозв’язку: «Мы никогда не допустим ни одного умного человека в государственном руководстве Украины! Мы приведем к власти нужных нам людей, а если мы таких не найдем, то приведем к власти людей из своей среды!». (Путин із їхньої срєди. Це в Росії. В Україні із їхньої срєди міністри: Д.Саламатін, І.Калінін, О.Якименко… дуже багато було шакалів у ВРУ із їхньої срєди, і зараз є…). Я багато років, за багато років до ЄвроМайдану, писав, що русскіє розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, іншої мови вони не розуміють… Чого я тільки не витримав від русскіх і їхніх прихильників за ці роки? Але зараз, уявляється, що все населення земної кулі впевнилось у моїй правоті?! Чи не так? У тому, у чому зараз впевнилось все населення земної кулі, — я впевнився ще в останні роки існування СССР, — мені було дуже важко існувати всі ці постСССРні роки, бо народи України і світу прозрівали дуже повільно у тому, у чому я прозрів ще в часи СССР. Мені було сумно і соромно, що я не зміг нав’язати населенню, особливо України, свій досвід відношення до Росії і русскіх… Зараз я вдячний народу України, особливо молодим українцям і українкам, за їхню боротьбу… За їхню мужність у боротьбі з істинним, найлютішим ворогом України і українців. Я обнімаю кожного із українців – борців, кожного обнімаю, тисну руки, цілую, бажаю кожному українцю – борцю, кожній українці-бійцю щастя, Божого благословення. Зараз, я впевнений, мій народ, багато в чому, мене обійшов у пізнанні російсько-української боротьби, тепер, у разі потреби, вже мій народ зможе дечому мене вчити в кореляції з русскімі… Я тільки наголошую, — ніколи, до останньої секунди свого життя не припиняйте війну, у любій формі, з русскімі, якщо війну з русскімі припинити, — «вони» відродяться знову, «восстанут из пепла»… Пам'ятайте, — «хороший русскій, — мертвий русскій!». Доти, доки в Росії не буде відсторонена від влади путінська ФСБшна мафія, про дружбу з Росією і русскімі не можна думати жодній державі, жодному громадянинові… Русскіє дружити не можуть, не вміють, не хочуть, — вони вміють застосовувати насилля, підкоряти, ставити на коліна, ламати, вбивати, диктувати, катувати, брехати, заражати хворобами, не лікувати, плести інтриги… Звичайно, на жаль, не всі громадяни України прозріли до кінця у стосунках з Росією, з російським народом… Янукович винний у війні? Винний у загибелі багатьох тисяч громадян… Смерть непідсудним за злочини бандитам, смерть владі Путіна, яка є наднебезпечною для здоров'я і життя громадян, навіть Росії. Головною трагедією Януковича стало те, що він замість того, щоб у своїх рішеннях підкорятись: 1.Здоровому глузду, під кутом зору національно-свідомої інтелектуальної еліти України; 2.Істинним інтересам національної безпеки і обороноздатності України; 3.Законам України… підкорився бандитам, ФСБешним бандитам, Путіну, окупантам, сепаратистам, терористам… До того ж Янукович виявився «слабеньким» у відношенні до розкоші, — ФСБешники таких перемагають одним мізинцем лівої ноги, використовуючи СССРні традиції, особливо Дні Перемог, використовуючи те, що в жилах Януковича нема жодної краплини української крові, використовуючи традиційну ненависть до українців, які захищають істинні інтереси українців і України, ненависть до української мови, до української культури, до бандерівців, до воїнів УПА… Янукович у політиці був «в доску» радянською людиною. **************************************************************************** http://politics.puls.kiev.ua/abroad_politic/337766.html Слава Рабинович звинувачує Путіна у викраденні діючого, на той час, президента суміжної держави, України, В.Януковича. Пропонує притягти Путіна до відповідальності за цей злочин. До того ж В.Путін зізнався публічно у скоєнні цього злочину, коли розповідав як це відбувалось… Cлава Славі Рабиновичу! Абсолютно справедливо! Бандит рятував бандита?! Пахан рятував свого холуя?! ФСБешник рятував ФСБешника? Якщо Інтерпол "розшукує" Януковича, як жахливого злочинця? То як кого Путін його захищає? Чому, викрадену аналогічно, Росією, Надію Савченко, яку ніхто у світі не визнає злочинцем, Путін судить, визнаючи її злочинцем?! Чому, викраденого аналогічно, Росією, Віктора Януковича, якого всі у світі визнають злочинцем, Путін не судить, не визнаючи його злочинцем? Путін виступає проти всього світу?! Чому всі дурні у всьому світі, а Путін розумний? Росія проти всього світу?! Росія нікого не боїться, — може воювати із усім світом?! Навіщо така Росія всьому світу, у якої свій світогляд, — захищати бандитів, в той час, як народ Росії, середньостатистичні чоловіки Росії здихають на 20 років раніше, ніж вмирають люди в Об'єднаній Європі? Уявляється, що Путін зарвався вже аж до знищення, як злочинця, непідсудного за будь-які злочини! ************************************************************************ http://news.liga.net/news/world/6161508-ssha_proveli_pervye_ispytaniya_novoy_yadernoy_bomby.htm Путін добився "холодної війни", — від такої Росії дійсно потрібно захищатись, але зараз на порядок денний вийшло протилежне. Країни всього світу повинні навчитись протидіяти, нейтралізувати Росію спочатку до рівня безпечної середньомодельної неядерної країни, — променями прибульців примусити Росію добровільно відмовитись від ядерної зброї... ************************************************************************** http://korrespondent.net/world/worldabus/3537972-putyn-nastayvaet-na-perehovorakh-kyeva-s-ldnr Путін намагається примусити Київ розмовляти з ватажками ніким не признаних ЛНР і ДНР, яких він фінансує, годує, озброює, лікує, надихає… Тобто примушує розмовляти з собою, але через його бандитів із ЛНР, ДНР… Розмовляти з такими терористами не має особливого сенсу, оскільки час на розмови закінчився, — розмовляти потрібно до скоєння злочинів, а не після них, тепер уже бандитів Плотницького, Захарченка, їхніх «однокарманников», потрібно сажати за злочини, чи знищити, якщо вони непідсудні, а не вести з ними перемовини… Тому, що ніяких ЛНР, ДНР, Малоросій… по суті, не існувало ніколи, не існує і існувати не повинно… Хто проживає в Україні, в Донбасі, в Луганській, Донецькій областях? В більшості українці і русскіє… У українців є держав, — ім'я якої Україна, у русскіє є своя держава, — ім'я якої Россия. Все! Крапка! Територія України в координатах 1991 року єдина, неподільна, всесвітньо визнана міжнародним співтовариством, ООН, НАТО, ЄС, Росією… Якщо на території ЛНР, ДНР були громадяни незадоволені державністю тієї держави, на території якої вони проживають, то українці повинні були залишитись в Україні, в складі Донецької і Луганської областей, а русскіє повинні були виїхати на ПМЖ в Росію, — все! Ніяких конфліктів, ніяких воєн, ніякої загибелі десятків тисяч людей… Якби там, вибачте, проживали які небудь лугандони, дондауни, у яких була своя культура, своя мова, своя територія, визнані міжнародною спільнотою, тобто ті атрибути, аргументи, які під науковим кутом зору відповідають державності… тоді, можливо, можна було б вести мову про державність зараз видуманих ЛНР, ДНР… Путін, запитай у своєї академії наук: «Чи можна давати державність тим… у яких нема своєї території, своєї мови, своєї культури?»… Звичайно ні! У бандитів ЛНР, ДНР нема державотворчих атрибутів: своєї мови, своєї культури, своєї території… У багатьох із них національність сусідньої держави, культура сусідньої держави, території нема зовсім… Тому, Путін, Київ повинен вести розмову з тобою, гнида, а не із твоїми бандитами, — учасниками твоєї окупаційної спецоперації… У першому наближенні, за згодою сторін, по алгоритмам ООН, Київ на перемовини з тобою, Путін, (з Росією), може включати у склад своєї делегації своїх друзів, а Москва своїх друзів… Ніяких розмов із цими «русскімі ФСБешними шєстьорками» із терористичних організацій ЛНР, ДНР, Київ вести, навіть теоретично, не може. Більше того, Путін, якщо ти, разом із своєю російською академічною наукою, не знайдеш на земній кулі бодай одну людину національністю «лугандон», «дондаун», чи ще якусь, оригінальну, яка проживає тільки на території так званих ЛНР, ДНР, і відповідає принципам державо творчості, — я знищу і тебе, скотина уголовная, і твоїх сопливих ФСбешних холуїв: Плотницького, Захарченка… Я тебе навчу, шакал безобразний, творити держави для того, щоб окупаційних бандитів робити прем’єр-міністрами, президентами…, а порядних людей рабами. Щоб штучно творити Вєлікую Россію… Бог дав світу стільки русскіх, стільки українців, щоб у них були тільки свої держави, — Россия і Україна, а не видумані ЛНРи, ДНРи на їхній території, — це протиріччя проти законної державо творчості… Я ніколи не визнавав, не визнаю і ніколи не визнаю ніяких ЛНР, ДНР, Малоросій… Це за межами здорового глузду, істинних інтерсів істинної національної безпеки, історично несправедливо, це за межами Законів України, верховенства міжнародного права. Все це описується тільки інтересами бандитів ФСБ і МО РФ, більше нічим, — твій, Путін, народ я народом не визнаю, бо вони всі до одного, всі 100% бандити та їм слухняні, — жодної порядної людини, — всі до жодного обдурені, ти у кожного середньостатистичного російського мужика забираєш право на 20 років життя,а вони тебе вибирають у президенти?! Нонсенс. Путін, я тобі задаю питання, якби я був президентом Росії, забирав би у кожного середньостатистичного росіянина 20 років життя, включно і у тебе особисто, ти б мене вибирав у президенти Росії ще і ще? Тому я тебе не визнаю навіть людиною, не те, що президентом, твою дипломатичну службу визнаю на всі 100% ФСБешними бандитами, але не дипломатами, які здійснюють дипломатичне забезпечення спецоперацій ФСБ і МО РФ, а не захищають інтереси народу, Росії, а твій народ визнаю стадом обдурених ФСБ баранів, а не людей… у яких ти особисто, своєю політикою, забираєш по 20 років життя у кожного, а вони тебе все вибирають в президенти… Це проти здорового глузду! Убирайся скотина із Криму, Донбасу… Не покинеш Крим, Донбас я знищу тебе, разом із твоїми бандитами ЛНР, ДНР, Криму… А якщо ти хочеш всіх своїх чекістів робити президентами, прем’єрами, то, ти ж полюбляєш проводити навчання разом із Шойгу, то у якості навчань, у кожній своїй, російській, області, твори додаткові народні республіки, які будуть вливатись в склад Росії… Якщо тобі нема чим займатись в Росії. Ти б краще займався підвищенням рівня життя своїх громадян, а то твої мужики здихають на 20 років раніше, ніж в ЄС, а ти все воюєш з тими народами, які хочуть жити так, як в ЄС, а не так, як в Росії… Убирайся тварюка із Криму, Донбасу… Що, — «сіла єсть, — ума нє надо?!». Якщо ти не припиниш цю війну, не забереш в Росію на ПМЖ всіх своїх холуїв із України, не покинеш Крим і Донбас, — прибульці повісять х*ї всім русскім яструбам на всій території Росії! Тебе знищать русскіє мужики, бо і твоя спецслужба, і твій генералітет, і русскіє мужики розумніші за тебе, вони хочуть ї*атись… У них х*ї висять із – за тебе, — вони тебе і знищать! Русскіє мужики також хочуть ї*атись! Скоро від тебе відійдуть всі, хто тебе шанував як розумну людину, — пі*дєц тобі, ублюдок уголовний! Убирайся скотина! Повоював зі мною? Повоював? Убирайся! Ніяких ЛНР, ДНР, Малоросій… я ніколи не потерплю! Це проти здорового глузду, — історично несправедливо, антинаучно. До того ж, Путін, ти істинний ворог народу, ти не визнаєш права громадян, не визнаєш верховенство міжнародного права, ти плюєш на міжнародне право, на права людей, ти дієш під кутом зору: «Хто сильніший!», ти все вирішуєш силою… Поміряйся силою зі мною ще! Не соромно? А якщо я стану таким як ти? Що, мені вже пора приглядатись, скажімо, до Воронежської області, до Тюменьської, до Краснодарського краю, до Санкт — Петербургу, побудованому на кістках українців, до Приморського краю, до Сахаліну… де можна наробити таких народних республік?! Русскім що, нема чим займатись на території Росії? Будуй рівень життя народу Росії, а не займайся війнами… ************************************************************************** http://korrespondent.net/world/worldabus/3536939-protyv-faryon-vozbudyly-delo-za-pryzyvy-ubyvat-rossyian Следственный комитет России возбудил уголовное дело о подстрекательстве к убийству российских граждан и экстремизме в отношении депутата Верховной Рады Украины VII созыва Ирины Фарион. Об этом сообщает пресс-служба российского ведомства в среду, 8 июля. Бастрикін, Маркін, Чайка… не соромно? Ірина Фаріон абсолютно права, потрібно вбивати всіх, включно і русскіх, всіх, хто займається злочинами безкарно на всій території земної кулі. Бастрикін, Чайка, Шойгу… я неодноразово звертався до вас, особисто, як до розумних людей, з проханням заарештувати Путіна, оскільки Путін наднебезпечна істота для всього людства. Влада Путіна небезпечна для здоров'я і життя не тільки народу Росії, але і народів всього світу, — поточна російсько-українська війна показала, що Путін експортує військовою силою низький рівень життя, морокобісся, катування і знищення людей, тобто Путін експортує насилля, насилля, насилля… Середня тривалість життя (СТЖ) є інтегральним критерієм якості життя громадян. В Росії СТЖ чоловіків 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС. Українці вирішили, що їм краще жити вільними, заможними, здоровими, без страху, з СТЖ більшою за 80 років, як в ЄС, ніж підневільними, бідними, хворими, у страху, з СТЖ чоловіків 62 роки, як в Росії… Щоб не допустити вступу України в ЄС, Путін розв’язав війну з Україною! Інакше, щоб не допустити в Україні такого рівня життя при якому б СТЖ українців була б такою, як в ЄС, більшою за 80 років, Путін пішов війною на Україну, щоб примусити українців здихати на 20 років раніше, ніж в ЄС, зате так, як в Росії. Тобто Путін геноцидний злочинець, який забирає у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя, а тепер Путін хоче забирати право на 20 років життя і у українців, і у інших народів, які він ще хоче окупувати… Саме тому, Бастрикін, я просив тебе заарештувати Путіна… Ти відмовився! Побоявся… Відповів мені хтось із твоїх слідчих, відповів, що заарештувати Путіна СК РФ не може, нема такого механізму, можливо тому, що агенти Путіна сидять у мозках слідчих СК РФ, а можливо навіть у мозку Бастрикіна, якого вони нейтралізують навіть про думку про арешт… Пізніше я звертався з аналогічним проханням до Генпрокурора Чайки, — не пам’ятаю, щоб я отримав відповідь від нього! Ще пізніше я звертався до міністра оборони Шойгу з проханням про арешт непідсудного за геноцидні злочини проти народу Росії президента Путіна, верховного головнокомандувача збройними силами Росії… Шойгу глибоко засумнівався, хтось від нього почав міркувати типу того, що, а якщо виступить народ на захист Путіна? Я озвірів! Народ Росії?! Виступить?! За що він його буде захищати? Путіна? За те, що той забирає у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя? Що народ Росії тупий? Мені відповіли, що народ Росії одурачений путінською пропагандою, «Останкіно», — це ще гірше, ніж тупий… Тоді я почав все рівно вимагати від Шойгу заарештувати Путіна, як істинного, непідсудного за геноцидні злочини, бандита, який узурпував владу в Росії… Мені задали запитання, а якщо дійсно підніметься народ? Я відповів, що у такому випадку Путіна потрібно пристрелити, «при спробі втечі», оскільки він, у такому випадку, не те, що непідсудний за жахливі злочини, але ще й, при цьому, користується підтримкою обдурених народних мас… У будь-якому випадку потрібно рятувати народ Росії, а не бандита геноцидного, Путіна, як би він там із своєю пропагандою не обдурив народ Росії… Якраз той випадок, коли думку народу Росію потрібно «похєріть». Бо насправді жодний руській не хоче, щоб у нього хтось, (Путін, скажімо), забирав 20 років життя, а в діях народу виходить якраз так, тому що народ обдурений Путіним… Путін міг би ще протягнути при владі доволі тривало, але ж він поліз із війною на незалежні держави, кроїти всесвітньо визнані кордони… Виходить, що для того, щоб примусити народи окупованих Росією територій здихати на 20 років раніше, ніж в Об'єднаній Європі?! Це проти здорового глузду! Влада Путіна наднебезпечна для здоров'я і життя громадян всього світу, оскільки Путін забирає право на 20 років життя у кожного середньостатистичного росіянина, оскільки всіма своїми діями Росія знижує якість життя народів всього світу… Тому Ірина Фаріон абсолютно права, — Путіна потрібно знищити, як непідсудного за жахливі злочини бандита, до того ж потрібно винищувати народ Росії, звичайно не весь, Фаріон не хоче винищувати весь народ Росії, — винищувати потрібно тих, хто захищає тих, хто наднебезпечний для здоров'я і життя громадян всього світу, — коротко, знищити потрібно непідсудного за злочини бандита Путіна, і всіх, хто його підтримує. (Не дай Бог, щоб це було 84% росіян, які підтримали Путіна на виборах)… Русскіє, Росія, Путін, убирайтеся із Криму, Донбасу… Ви окупаційні бандити! А «мнєнієм народа» ви штучно маніпулюєте, всупереч істинним інтересам народу, навіть російського… Тому Путіна потрібно знищити, і всіх, хто почне його захищати потрібно також знищити… Це описується істинними інтересами не тільки народу Росії, але і інетерсами всіх народів світу. Тому, Бастрикін, Чайка, ГосДума… вам потрібно відкрити кримінальне переслідування свого верховного головнокомандувача збройними силами Росії, президента Росії В.Путіна, а не тих, хто визволяє народи від його злочинів… Бастрикін, Чайка… ви, як і всі ваші СК РФ, ГП РФ… стали вже самі ворогами народу Росії, оскільки ви здійснюєте слідче забезпечення явного і таємного насилля ФСБ над народом Росії, і окупаційних спецоперацій ФСБ і МО РФ в Україні і світі. Хоча частково я вас можу зрозуміти. Вам страшно боротись із злочинністю армії і ФСБ, особливо із їхніми психотронними структурами, які можуть вбивати без суду і слідства не тільки українців, але і ваших слідчих, прокурорів, якщо вони порядні професіонали… До того ж в Законах РФ так написано, що ви так повинні реагувати, як ви прореагували… Але ж ви у своїй діяльності повинні керуватись наступними пріоритетами: 1.Здоровим глуздом; 2.Істинними інтересами істинної державної безпеки і обороноздатності Росії; 3.Законами Росії… Ви ж дієте з п.3 цієї логіки, ігноруючи п.п.1 і 2. Хіба можна так захищати істинні інтереси державної безпеки Росії, інтереси народу Росії, якщо ви допомагаєте бандиту Путіну забирати у кожного середньостатистичного чоловіка Росії право на 20 років життя? У такому випадку ви стаєте істинними ворогами народу Росії, народів всього світу… Ви, Чайка, Бастрикін, Шойгу.. стаєте тими, хто такими діями примушує народ Росії виходити на вулиці палити шини, відсторонювати владу Путіна, організовуючи Майдани за життя на 20 років більше, як у цивілізованому світі… Але ж це все буде дуже довго, оскільки ваша бандитська, проФСБешна пропаганда не дозволяє народу Росії прозрівати швидко… До того ж Майдани в Росії можуть забрати сотні тисяч життів громадян Росії, які не хочуть здихати на 20 років раніше, ніж вмирають в Європі… Це буде дуже дорого для народу Росії… Подумайте! Убирайтесь із Криму, Донбасу… Ви що не розумієте, що з Росією воюють і безкровними методами? Наприклад, прибульці? Ви там позбуджуєте ще кримінальні справи проти іноземців так, що не тільки у Путіна, але і у ваших слідчих, у вас, особисто, х*ї не піднімуться ніколи, доти, доки не покинете Крим, Донбас… Ви ніколи не докажете народу Росії, що забираючи у кожного середньостатистичного російського мужика право на 20 років життя, ви цим підвищуєте рівень державної безпеки Росії, не говорячи про рівень життя громадян… Для чого ви примушуєте «так» жити народ Росії? Щоб обслуговувати бандитів, окупантів, терористів, сепаратистів, інших злочинців? Убирайтесь із Криму, Донбасу… Чайка, Бастрикін… ГП РФ, СК РФ, збуджуйте краще кримінальні справи проти Путіна, проти його бандитів, а не проти тих, хто бореться із бандитами, та ще й такими, геноцидними, бо у кожного середньостатистичного чоловіка ви забираєте право на 20 років життя. Якщо ви ще будете збуджувати справи проти тих, хто бореться із бандитами, то у вас не тільки х*ї перестануть стояти, а вас почнуть пі*діть скрізь і всюди, — народ Росії, як тільки прозріє, вам ніколи не простить ваших злочинів, вашого слідчого забезпечення антинародних злочинів Путіна. Убирайтесь із Криму, Донбасу… Коли ви вже будете збуджувати кримінальні справи проти психотронних бандитів ФСБ і МО РФ, які катують, грабують, вбивають безкарно, громадян України і всього світу? Так ви займаєтесь боротьбою із злочинністю, чи приймаєте участь у спецопераціях Путіна в Україні і світі? Терміново випустіть із своїх застінків Надію Савченко, інших українських полонених... Бо я навіть цією публікацією показав за що воює Україна і українці, а за що Росія і русскіє. Україна воює за те, щоб люди жили вільними, заможними, без страху, здоровими, з середньою тривалістю життя більшою за 80 років, як в ЄС, а Росія воює за те, щоб громадяни жили підневільними, бідними, у страху, хворими, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, зате так, як в Росії! Не соромно воювати за те, щоб чоловіки здихали на 20 років раніше, ніж вмирають в Європі? Убирайтесь потвори із України разом із своєю "такою" правоохоронною системою! Убирайтесь! Я звертаюсь до всіх громадян України русского походження: "Якщо ви ще будете піднімати в Україні "восстанія" за "такі ідеали", (щоб здихати на 20 років раніше, ніж в Європі), я вас усіх виріжу к ё.м., якщо не поїдете на ПМЖ в Росію, чи поступлю так, як Москва зі мною поступає після 1987 року, - я не прощу!

Немає коментарів:

Дописати коментар