Шукати в цьому блозі

середа, 16 березня 2016 р.

801.Russkiye nenavydyaty Zelensykogo. Русскіє ненавидять Зеленського.

Русскіє в Росії не хочуть дивитись фільми за участю українського актора Зеленського, мотивуючи тим, що він фінансує «каратєлєй»? Русскіє, а як би ви на-зивали своїх громадян, які захищали б територію Росії від окупантів? Як ви нази-вали русскіх військових, які втопили в крові народ Чечні? Це все нескінченно… Русскіє, ви дивні люди! Вам потрібно бути вдячними Зеленському, а не дов-бати його! Він, таким чином, примушує народ Росії мислити, а не підкорятись ба-ндитам. Русскіє в Росії, - це нація, яка безропотно вірить своїм генералам, особ-ливо ФСБешним, яка спирається у своїх умозаключеннях на військову потужність російської армії, не розуміючи навіть, не знаючи навіть, чим же займаються росій-ські генерали насправді! Я не буду торкатись тут дій Зеленського, я не знаю рівня його інформованості про істинні дії російського генералітету і російського офіцер-ства в Україні і світі, але, можливо, Зеленський відчуває їх інтуїтивно, не тільки візуально, я ж вже неодноразово писав, що русскіє патріоти, та й «обыватели» також, повинні не Зеленського засуджувати, а російський генералітет і російське офіцерство, особливо із психотронних структур армії і спецслужб Росії. Справа в тому, що Путін і Янукович віддали народ України бандитам, які займаються підко-ренням кожного українця кожному бандиту, притискуючи кожного порядного генерала, кожного порядного офіцера, кожного порядного захисника народу… Українці вирішили, що їм краще жити вільними, заможними, здоровими, з середньою тривалістю життя громадян більшою за 80 років, як в ЄС, ніж підневільними, бідними, хворими, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, як в Росії… Оці причини і виявились головними у виникненні ЄвроМайдану в Україні. А російський генералітет і російське офіцерство, особливо із психотронних структур армії і ФСБ РФ, починаючи з 1991 року, таємно, невидимо, дистанційно, променями (біоробототехнологіями космічної медицини), (синхронно із іншими діями Путіна і Януковича, їхніми попередниками і послідовниками в Україні), почали вести таємну, невидиму, дистанційну війну з народом України: знищуючи в Україні щодня не менше однієї людини, променями; грабуючи українців; катуючи їх променями… Причому, щоб утримувати народ України у покорі бандитам, щоб залякати народ України страхом, російські психотронні генерали грабують, катують, вбивають громадян України різного віку, - від немовлят до громадян старше 90 років… Російський ге-нералітет і російське офіцерство виховані так, (щоб перемагати всіх і всюди у всьому світі), що їх потрібно тільки знищувати, якщо їх не знищувати, то перемогти їх неможливо, вони розуміють тільки силу, іншої мови вони не розумі-ють. Можливо це гарно розуміє Зеленський, тому він так себе і поводить? Росія розв’язала жахливу агресивну, загарбницьку, сепаратистську, окупаційну, терори-стичну війну з Україною, хотіла того Україна чи ні, вона вимушена воювати із Ро-сією, з їхніми спецслужбами, з їхньою армією, з їхніми терористами – сепаратис-тами… Щоб перемогти Росію потрібно вбивати росіян, - така жорстока логіка всіх воєн. І, якщо російські генерали і офіцери вбивають в Україні немовлят, дітей, жінок, чоловіків, стариків, то і українці, і всі інші народи, нації, громадяни інших держав, повинні вміти вбивати на території Росії немовлят, дітей, жінок, чоловіків, стариків… І, якщо російський генералітет і офіцерство всі такі звірячі вбивства творять таємно, дистанційно, невидимо, променями, то українці, зокрема і Зе-ленський, зовсім відкрито говорять про знищення ворога, - Росія пішла війною з Україною, а не Україна пішла війною на Росію! Хто почав перший? Тому, шановні росіяни, вам потрібно засуджувати не Зеленського, не україн-ців, а російський психотронний генералітет, російське психотронне офіцерство, їхніх холуїв в Україні, які таємно, дистанційно, невидимо, променями, вбивають в Україні: немовлят, дітей, юнаків, жінок, чоловіків, стариків… Росія, Путін, російсь-кий психотронний генералітет і офіцерство примушують своїми таємними діями знищувати русскіх не тільки на фронті, але і на території Росії: немовлят, дітей, юнаків, жінок, чоловіків, стариків… Вашим же салом, вам по сусалу! Щоб припи-нити знищення русскіх, щоб знищити у українців бажання знищувати русскіх, пот-рібно повернути Україні Крим, Донбас… а не засуджувати Зеленського, Савченко, Порошенка, Яценюка, Турчинова, інших патріотичних українців?! Взагалі, чому ви засуджуєте Зеленського? Чого ви в нього вчепились? В Україні не менше 30 міль-йонів Зеленських, - громадян України готових розривати кожного російського ба-ндита, окупанта, сепаратиста, терориста, які все мріють окупаційними, сепарати-стськими категоріями… Я також закликав знищувати не тільки на фронті, але і на території РФ російських немовлят, дітей, юнаків, жінок, чоловіків, стариків… Як звичайна людина я б ніколи не прийняв такого рішення, тим паче, що я більше 15 років прожив на території Росії, зокрема багато років у Москві, я не образив жод-ного росіянина, але як тільки я взнав чим займаються в Україні, Європі і світі пси-хотронні генерали і офіцери російської армії і ФСБ, як звичайний сумлінний украї-нець, я приймав таке рішення… Я у своїх офіційних публікаціях це обґрунтовував, - я плакав, просив прощення у росіян невинних, але я їм пояснював для чого їх потрібно винищувати… Таємні російські спецслужби вбивали в Україні,на терторії України тисячі ні в чому не винних українців! Вашим же салом, - вам по сусалу! Тому і захисники своїх країн, захищаючись від Росії, повинні вміти вбивати на території Росії росіян, - немовлят, дітей, юнаків, жінок, чоловіків, стариків… Путін зробив свій російський народ рабами у бандитів, членів їхніх родин, та їхньої ка-ральної медицини… Русскіє, звичайні громадяни Росії, росіяни, вам потрібно воювати із російсь-ким генералітетом, російським офіцерством, особливо із психотронних структур армії і ФСБ, з Путіним, Мєдвєдєвим, з ГосДумою, з «Останкіно», а не із Україною, не із українцями, не із Зеленським зокрема… Хотів написати лаконічно, коротко, не вийшло, - мене катують щосекунди променями,- таємно, дистанційно, невиди-мо… Написав так, як зміг під катуваннями… Я повторюю, як звичайна людина, я б ніколи не закликав до знищення зви-чайних, (невоюючих), громадян Росії від немовлят до стариків, але як звичайний, обізнаний в таємних діях психотронних русскіх генералів і офіцерів в Україні і сві-ті, українець я вимагаю від усіх громадян доброї волі, буквально всіх країн світу, знищувати агресивних,окупаційних, сепаратистських русскіх скрізь і всюди, де б вони не траплялись! Знищувати до тих пір, поки вони всі не покинуть території інших країн, доки не виїдуть на ПМЖ в Росію. Звичайно, якщо Росію не можна зупинити іншими методами. Причому, наголошую, - така війна, із такими знищеннями русскіх, - це найбільш оптимальна війна, з найменшою кількістю жертв у такій війні, оскільки така війна з найбільшою похідною робить російське державне керівництво тверезим. І це зовсім не громадянська війна, як про це люблять говорити бандити «Останкіно», - це війна порядних громадян з бандитами ФСБ, непідсудними за злочини, та їхньою каральною медициною, їхніми ж, ефективними у їхньому розумінні, методами. Вашим же салом, - вам по сусалу! Я не видумую жодної думки, - я намагаюсь зробити з Росією і росіянами те, що вони роблять з українцями, з Україною і світом. В 2016 році на всій території земної кулі, в усіх країнах світу, повинні бути знищені всі до жодного русскіє, які хочуть окупації України, а починаючи з 2017 року, на всій території Росії не повинно залишитись жодного скота, який хоче окупації України, тільки після цього потрібно буде вести мову про встановлення на території Росії конституційної влади… І ще, росіяни, якщо ви, бодай у чомусь, ще порядні люди, якщо у вас ще є бодай краплини сумління, (совісті), то добивайтесь не тільки до свого генералітету і офіцерства, до Путіна, Мєдвєдєва, ГосДуми, але і до «Останкіно», якому ви все вірите, вимагайте від них розповіді народу Росії правди про те, чим займаються насправді психотронні структури армії, ФСБ РФ в Україні, Європі і світі?! Завжди і скрізь вимагайте від «Останкіно» розповідати народу Росії про те, чим займаються психотронні структури армії і ФСБ РФ в Україні? Якщо ви цього не взнаєте, - ви ніколи не зрозумієте українців і Україну, українське державне керівництво, світову громадськість, санкції проти Росії… Іншими словами Путін, «Останкіно»… тримають вас тупими, але слухняними непідсудним за злочини бандитам ФСБ, членам їхніх родин, та їхній каральній медицині, тому ви і засуджуєте Україну, українців, Зеленського зокрема… В Україні більше 30 мільйонів таких Зеленських, правда не настільки талановитих, але у відношенні до Росії, до русскіх, до Путіна… Убирайтесь потвори із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Русскіє, якщо серед вас ще є бодай десяток сміливих людей, у всій вашій пі-длій Росії, то підіть до «Осткнкіно», підійдіть до отих сопливих ублюдків типу Д.Кісєльова, В.Соловйова, їм подібних, запитайте у них, чому вони не розповіда-ють вам про те, чим займаються російські психотронні структури армії і ФСБ РФ в Україні, та й у Європі і світі?! Запитайте! Ви побачите дуже цікаву реакцію! Але не ходіть туди поодинці, - збирайтесь натовпом! Я вас застерігаю, - це дуже небез-печно! Тому дуже гарно подумайте, як вам це потрібно зробити, - без цього, доти, доки ви цього не зробите, щоб я більше не чув жодного антиукраїнського виступу, жодного виступу, проти жодного українця, - спочатку розберіться із своїми: Путі-ним, з Мєдвєдєвим, Патрушєвим, Бортніковим, Шойгу, Чайкою, Бастрикіним, з Го-сДумою… з російським генералітетом і російським офіцерством, а потім зрозуміє-те, чи ви будете виступати проти України і українців, чи почнете палити шини на своїх майданах… Соромно за росіян, - ви вважаєте себе продвинутим народом, а насправді вас Путін і «Останкіно» тримають у жахливій тупості, із – за чого ви не можете бути порядними людьми взагалі… Українці не хотіли вбивати русскіх, але русскіє допросились… Зараз у цю війну втрутились прибульці, які також не хочуть вбивати людей, але ж не можна утихомирити армію і ФСБ РФ, «Останкіно»… То-му, миролюбні прибульці, замість того, щоб знищувати русскіх так, як русскіє знищують українців, «міндальнічают» з ними, не вбивають, але виховують, напри-клад, повісили Путіну х*й, Путін не ї*еться, але все воює, тоді прибульці проме-нями заборонили ї*атись донькам Путіна… а він все воює?! Тоді вішають х*й Шойгу, іншим… Ви уявляєте, русскіє вбивають в Україні немовлят, дітей, юнаків, жінок, чоловіків, стариків, а прибульці, замість того, щоб на території Росії також вбивати, - вішають русскім бандитам х*ї, та їхнім дітям також, забороняють ї*атись! Хоча я, надивившись, що ж роблять русскіє в Україні, (променями особливо), схильний приймати інше рішення, - за кожного вбитого українця знищувати не менше 150 русскіх окупантів, - цих собак тільки так потрібно заспокоювати… Забирайте із України на ПМЖ в Росію всіх окупаційних, сепаратистських русскіх ублюдків, Путін, не заберете їх, - я їх усіх виріжу! Всіх до жодного! Я не прощу! Я буду мстити! Я, - це не Я! Я, - біоробот! (Путін до речі також, але його по-іншому утримують). Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Путінці, - це потвори, які завжди готові вбивати, які розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, - іншої мови вони не розуміють. Інформацію я отримую по каналам кос-мічного біологічного радіозв’язку, - автори і достовірність інформації мені часто не відомі. До мене не добивайтесь, але якщо хочете змінити мене, то добивайтесь до прибульців, до тих, які керують моїм мозком, але не до мене. Тільки пам’ятайте, - це може бути дуже небезпечним! Тому, якщо в Росії є сміливі люди, то запитуйте у своїх генералів, офіцерів, особливо із психотронних структур армії і ФСБ РФ: «Хто вам дозволяє застосовувати промені проти українців?», «Хто вам дозволяє вбивати українців променями? У мирний час, починаючи з 1991 року?», «А хто той, із – за кого не ї*уться: Путін, його доньки, Шойгу, інші?», «Хто той, із – за кого Путін, військові Росії не визнають права громадян, верховенство міжнаро-дного права?», «Чому «Останкіно» не розповідає росіянам про те, чим же займа-ються насправді, починаючи з 1991 року, психотронні структури армії, ФСБ РФ в Україні і світі?»… Я все натякував на те, чим же займаються психотронні генерали і офіцери російської армії і ФСБ в Україні і світі?! А чи можу я підтвердити бодай щось із цих натяків? Будь-ласка! Дещо! Я ветеран таємної, психотронної війни, ще з СССРних часів. Я знаходжусь у безпосередньому, щосекунди, вдень і вночі, психотронному контакті з російськими психотронними бійцями, іноді з їхніми керівниками аж до міністрів оборони, внутрішніх справ включно. Які часто є дуже відвертими у стосунках зі мною, тобто говорять правду, наприклад: «Я убил уже десять человек, нам надоело убивать!», - цю фразу русскіє психотронні бійці промовляли мені не у 2014-2016 р.р., а десь в районі 1991 року, (можливо мінус один рік, плюс два роки); «Мы никогда не допустим в украинском государствен-ном руководстве ни одного умного человека!», - підключають під промені україн-ських державних діячів і роблять їх тупими, дурнями, зіштовхують лобами, щоб чублились один з одним, променями нейтралізовують претендентів на державні посади в Україні; застосовуючи біоробототехнології космічної медицини, (проме-ні), язиками українських державних діячів роблять розпорядження вигідні російсь-кій ФСБ, наприклад, на відрізання голови Гонгадзе; російські психотронні структу-ри мені признавались, що вони знищують в Україні українських державних діячів, наприклад, мене, свого часу, намагались захистити українські державні діячі: О.Ємець, В.Чорновіл, В.Гетьман, І.Плющ… Всі вони були знищені із застосуван-ням променів, (біоробототехнологій космічної медицини), таємно, дистанційно, невидимо і після кожного знищення «вони» мені повідомляли: «Підходь до ВРУ, ми тебе візьмемо за руку, заведемо до сесійної зали і запитаємо у народних де-путатів ВРУ: «Ну что?! Кто еще хочет защищать этого человека?». Я підходив, - вони ні, не підходили, психотронні ссикуни русскіє бояться гласності,одна справа вбивати таємно, дистанційно, невидимо, променями, інша справа стати відомими. Особливо ці шакали, мається на увазі русскіє психотронні структури армії і ФСБ РФ, зассалі в останні роки, коли відчули, що є якась сила, можливо вона ще сла-бенька, наприклад прибульці, але сила така, яка може їх знищувати. Наприклад, міністр оборони Росії катував мене променями, я у нього запитав: «Твои шакалы меня пытают лучами, ты что? Хочешь, чтобы я у тебя служил?», - він відповів: «Нет, служить ты никогда не будешь, но я никогда не позволю никаких контактов с милицейской мафией!», - не зразу, але Грачов був знищений. Інший маршал Росії, перший і останній, будучи міністром оборони Росії говорив мені: «Я Вам никогда не позволю читать, я Вам никогда не позволю чем – либо заниматься во-обще! И все равно уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех «НЕ», не позволю работать, (лучами не разрешают), не позволю лечиться, (отгоняют от врачей лучами); не позволю что-либо иметь!, - полюбляють променями штучно утримувати бідним, хворим, жебраком…». Така розмова з маршалом Сєргєєвим відбулась під час його візиту в Україну, в Київ, - в той день. Нікого це не дивує? Так міністр оборони Росії розмовляв з громадянином України?! Путін, Мєдвєдєв, Шойгу, Чайка, Бастрикін, ГосДума, Патрушєв, Бортніков, «Останкіно»… так порушує Росія права громадян? Так визнає чи ні Росія верховенство міжнародного права? «Вони» вміють подібні явища обґрунтовувати категоріями: «Профан», «патрицій», «простолюдин», «плєбєй», «сам», «одінок»… Тобто «вони» всі визнають, таким чином, що Росією керує ФСБешна психотронна мафія, ОПГ, - в Україні також до ё.м. подібних патриціїв… Жити вони так хочуть! Перший і останній маршал Росії І.Сєргєєв, цей жахливий військовий злочинець, який променями знищував тисячі громадян, також, як і Грачов, також не зразу, але також був ліквідований тими, хто це вміє робити, так як вміють робити, можливо прибульці… Путін, Шойгу, інші русскіє бандити, відчули, що їх можуть знищувати прибульці так, як вони знищують українців, тому Шойгу мовчить, боїться розмовляти, боїться продемонструвати, що він знає про проблему моєї теми, боїться повторити подвиг колишніх міністрів оборони РФ Грачова і Сєргєєва… Це вже гарно, що Путін, Шойгу, інші бандити: Патрушєв, Бортніков, Мєдвєдєв, ГосДума… починають замислюватись, а не махати зразу психотронними шаблюками, можливо додумаються підкоритись тим, хто їм х*ї повісив, а вони сидять у них у мозках, їм потрібно розмовляти з ними, як тільки вони почнуть розмовляти із тими, хто сидить у них у мозках, так і взнають, що ж їм потрібно робити, щоб їхні х*ї попіднімались, щоб в Росії була встановлена конституційна влада, а не диктатура психотропної мафії ФСБ. Взагалі, якщо в Росії є бодай одна смілива людина, яка хоче показати себе розумною людиною, яка бореться за права росіян, яка, образно, бажає публічно поставити Путіна «на коліна», (звичайно в «Останкіно» нема жодної сміливої лю-дини, там тільки КГБісти найнижчого рівня, як і в усіх СМИ РФ), то така людина може підійти до Путіна під час, наприклад, святкування 2-ї річниці з дня окупації Криму, (16 березня 2016 року) і запитати у нього: «Хто в Росії бореться із психот-ронною злочинністю?!». Реакція може бути дивною і небезпечною… Ну що, народ Росії, подобаються вам русскіє «сложнолюдини», русскіє «пат-риції» із ФСБ? Подобаються? Ну тоді хрен з вами, здихайте, здихайте на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС. Може все таки, не народ, а русскіє раби в зубах непідсудних бандитів, членів їхніх сімей, та їхньої каральної медицини, може вам краще йти палити шини на російських майданах?! Ніж здихати рабами у бандитів на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС? Чому Путін не хоче вступати ні в ЄС, ні в НАТО? Іншими словами, чому Путін не хоче, щоб середньостатистичний росіянин вмирав після 80 років, як в ЄС, а хоче, щоб середньостатистичний росія-нин здихав у 62 роки, як в Росії? Запитайте у Путіна: «Хто той, із – за кого військові не визнають права громадян? Особливо психотронні військові? - Він же у них верховний головнокомандувач. – Хто той, із – за кого не ї*руться його доньки? Хто той із – за кого він не ї*еться?», - я йому про це вже говорив багато разів, що той, із – за кого він не ї*еться, сидить у нього у мозку, але він не хоче з ним розмовля-ти! Із – за цього нема прогресу у більшості соціальних проблем, із – за цього гинуть невинні люди у великій кількості. Путін, ну і нє є*ісь, скотіна! Убирайся із Криму, із Донбасу! Не повернеш Крим, Донбас, я виріжу всіх, хто займається злочинами безкарно! Я не прощу! Я знищу на всій території земної кулі всіх, хто бажає окупації України Росією! Я не прощу!

Немає коментарів:

Дописати коментар