Шукати в цьому блозі

четвер, 25 серпня 2016 р.

25.08.2016,- Путін хоче захопити всю Україну!?

Щоб Путін захопив Україну потрібно, щоб у нього х*й стояв! Путін, я тобі вкотре говорю, той, хто повісив тобі х*й "сидить" у тебе у мозку, розмовляй із ним і ти взнаєш, що тобі потрібно робити, щоб твій х*й піднявся. Убирайся, скотина, із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій!... Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Я не прощу! Х*й тобі повісили прибульці, які прибули у твій мозок і керують ним! Вся ФСБ РФ, вся армія РФ, всі вчені - гебісти Росії, вся російська медицина, весь народ Росії... не можуть поставити х*й своєму верховному головнокомандувачу! А це означає, що Путін, Росія, не є найсильнішими у світі, оскільки сильнішими є ті, прибульці, які повісили х*й Путіну, Шойгу, іншим русскім шакалам, військовим злочинцям... Путін, якщо ти не будеш розмовляти із тими, хто повісив тобі х*й, з прибульцями, які прибули у твій мозок, - я тебе знищу, як злочинця, який займається злочинами безкарно! Не будешь подчиняться, - не будешь е*аться! Я не прощу! Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку, автори і достовірність інформації не завжди мені відомі! Чим довше "сидить" Росія у Криму і Донбасі, тим більше русскіх окупантів, терористів, сепаратистів, "сидить" з повішеними х*ями, - промені, (біоробототехнології космічної медицини), перемогти неможливо... Путін, - убирайся! Забери на ПМЖ в Росію всіх, хто хоче окупації України, хто не визнає українців за самостійну націю, а Україну за самостійну державу, хто не визнає права громадян, хто не визнає верхвенство міжнародного права, хто займається злочинною діяльністю безкарно... Не забереш їх із Україна на ПМЖ в РФ, - я їх усіх до жодного знищу! Це сопливі шакали, які привезли в Україну війну, - я не прощу! Петро, (інетівське ім"я Президената Порошенка), ти повинен бути Верховним Головнокомандувачем ЗСУ, Президентом України, а не кагебістом із органів державної безпеки медицини збройних сил Росії, якщо не можеш відмінити злочинне відношення до мене "лікарів із органів державної безпеки прокуратури Держтелерадіо")... Не можна добиватись до громадянина за допомогою згвалтів, щоб перетворуювати його у раба. Путін, не заарештуєш тих, хто мене катує променями, - вони тебе знищать променями, я тебе знищу, потвора, яка розбестила жахливу психотронну злочинність, із - за якої кожний середньостатистичний русскій мужик здихає на 20 років раніше, ніж вмирають громадяни в ЄС! Скаженна собака, ти недолюдок, який забирає у кожного середньостатистичного русского мужика право на 20 років життя, лізеш з окупацією України, щоб і українці здихали на 20 років раніше, ніж вмирають в ЄС? Скоро прозріють народи, особливо Росії і України, взнаєш, що тобі скажуть твої виборці! Убирайся скотина! Тобі краще застрелитись, не чекати, що я з тобою зроблю! Ненавиджу гнид! Лікар Соколов, коли ти взнаєш куди ти потрапив, тоді ти і взнаєш хто той, із - за кого ти не ї*ешся! Щоб Порошенко не взнав куди він потрапив, у ньго ніколи не будуть запитувати для чого людей катують променями. Путін ніколи не зможе окупувати Україну тому, що я ніколи не дозволю йому прийняти таке рішення! Русскіє собаки, насмілитесь відсторонити Путіна від посади верховного головнокомандувача, я знищу військовго прокурора, із - за якого військові не можуть розмовляти із цивільними. А міліція, (поліція), повинні ловити бандитів, а не перетворювати людей в рабів. Щоб знали шакали, як пертворювати у раба того, із - за кого не ї*еться Путін, із - за кого ця потвора ніколи не зможе атакувати Україну повномасштабно! А така війна допущена прибульцями тому, що не можна було нейтралізувати окупаційну, терористичну русскую мразь іншими методами?! Оскільки русская шушера і шваль роздмухали б 3-ю світову війну на земній кулі! Путін, ну ти тепер знаєш, як ти воюєш? Путін, ти тепер знаєш наскільки ти тупий, що ув"язався у війну з Україною?! Ти мій заручник, шакал кримінальний! Я не прощу! Я буду знищувати всіх, хто займається злочинами безкарно доти, доки не буде знищений Путін... http://news.online.ua/751176/poroshenko-nazval-edinstvennuyu-tsel-putina-v-ukraine/#com1782208http://news.online.ua/751176/poroshenko-nazval-edinstvennuyu-tsel-putina-v-ukraine/#com1782208

Немає коментарів:

Дописати коментар