Шукати в цьому блозі

субота, 15 липня 2017 р.

913. Як перестати дратувати Європу своїми "побєдамі"?!


https://apostrophe.ua/article/politics/foreign-policy/2017-07-15/makron-ne-pomojet-pobedyi-ukrainyi-stali-silno-razdrajat-evropu/13435 https://www.ukrinform.ua/rubric-polytics/2267111-v-es-vvazaut-so-ukraina-povinna-mati-efektivnij-antikorupcijnij-sudovij-organ.html На мій погляд Європу дратують не тільки і не стільки "побєди" України, як деяка спіль-ність України з Росією, тобто і у Порошенка є "деяка спільність" із Путіним?! Не торкаючись зараз відкритих проблем найвищого державного і міждержавного рівнів, - нехай це зали-шиться, поки що, справою тих, кого визнають авторитетними політичними експертами, спробую пояснити це на одній із закритих, таємних, конспіративних тем, наприклад, на "психотронній проблемі Коваленка", не наголошуючи у цій публікації зовсім на особі самого Коваленка. Просто узагальнимо "психотронну проблему...", яка є, яка існує, взагалі, а на місці самого Коваленка бувають тисячі інших громадян, тільки, можливо, в іншій конфігура-ції, в іншому, можливо, до них, відношенні. Громадянина України катують засекречені, таємні, конспіративні психотронні ублюдки армії і/чи спецслужб, їхньої медицини... Катувати таких людей можуть всі психотронні струк-тури, будь-якої держави, навіть прибульці, всі, хто може підключитись до мозку такого гро-мадянина, всі, хто має психотронні генератори, всі, хто вміє використовувати таємно, дис-танційно, невидимо, біоробототехнології космічної медицини, коротко "промені"... До речі громадянин ніколи, ніде, ні в чому, ні перед ким не був винним, бодай у чомусь! Просто його підключили під промені і створили його проблему, зовсім без його участі, керуючи функціями організму щосекунди, вдень і вночі, керуючи мозком щосекунди, вдень і вночі, тобто фактично, істинно, людину зробили беззахисною, безпомічною, безправною, в той же час, і це об"єктивно, ніколи, ніде, ні при яких обставинах винною будь у чому, тому, що мозком людини керують психотронні оператори, щосекунди, тому, якщо щось негативне і відбувається зі сторони людини, то у цьому, причому на всі 100%, винні психотронні оператори, тобто ті, хто керує мозком, а не сама людина... Державне керівництво, а за ним і народ, починаючи ще з часів СССР, розділились на два угрупування: одне, - це ті, хто визнає справедливими репресії, направлені на знищення променями розуму, і перетворення таємними катуваннями променями у раба після згвалту; друге, - це ті, хто намагається захистити права і свободи людини і громадянина. З часом людина набула зовсім унікального, оригінального досвіду, який дозволяв займати найвищі державні посади… Що і намагались реалізувати певні посадовці. Виникла жорстока боротьба, - чи не найжорстокіша в історії людства таємна «Психотронна проблема Коваленка». Проблема із багато чисельними знищеннями громадян, від хутірських безробітних бомжів до лідерів державного рівня, тому «психотронна проблема Коваленка» є проблемою державного і міжнародного рівня, хоча б тому, що знищувались люди державного рівня… Я, можливо, знову опублікую список жертв кривавої корупції, - розширений і доповнений. Звичайно до проблеми рано чи пізно підключаться всі, хто відповідає за права людини і громадянина, вся правоохоронна система, вся профільна влада, а також всі зацікавлені, навіть просто "довгоносики", яких багато дуже, наприклад, серед журналістів, які задовольняють інстинкт пізнання... Вони і підключились! Але замість серйозного вирішення проблемних питань, вони підкорились бандитам, почали вимагати те, що самі не можуть зробити, - почали вимагати будь-які дії, а для мене це завжди означає одне і те ж саме, - необхідність перетинати промені, а це неможливо навіть теоретично, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перетинати промені, то у Путіна б х*й стояв, а він у нього не стоїть! Мене, мою психіку вимотали, виснажили тим, що від мене вимагають те, що не може зробити жодна жива істота у світі, - перетнути промені… Ніхто не може, а від мене, хитровиє*ані ублюдки вимагають?! Українська влада, українські підприємці, не знаю, свідомо чи не свідомо… підкоряються психотронним бандитам армії і спецслужб Росії, ті видумали таке відношення до мене… Я ставлю себе на місце керівників ЄС? Як би я, на їхньому місці, відносився до України, до народу України, до керівників України, якщо вони підкоряються психотронним бандитам армії і спецслужб Росії? Можливо у цьому справа? Можливо цю проблему так висвітлив саміт «Україна – ЄС»? А якщо це правда? Що виходить? З такою Україною дружити набагато страшніше, ніж із бандитами Росії?! В сучасній Україні нема внутрішньої єдності?! Відсутність єдності може призвести до втрати України! Можливо про це говорив Д.Туск?! Державне керівництво Україною, як і на-род України, що прослідковується із «психотронної проблеми Коваленка», розколотий, - одні все намагаються перетворити у довічного раба після згвалту, а інші все намагаються, (для мене це здається віртуальним), захистити мене від таких «ручками»? Моя ж душа, (не розум, чи його залишки від жахливої деградації), щосекундними катуваннями виснажена жахливо, кричить, що мені нічого не потрібно, залиште мене… Бандити досягають чогось свого, утримуючи мене у заручниках катуваннями… Можливо керівництво ЄС делікатне, соромиться сказати відверто, що якщо навіть таких задач, чи «психотронних проблем Кова-ленка», Україна не здатна вирішити, то їй нема чого робити в ЄС… Дійшло вже до того, що Лавров сміється над Україною! Мене катують зараз так жахливо, що я не здатний мислити взагалі, тому припиняю писати, ця публікація так і залишиться публікацією під кутом зору моєї душі… Можливо, якщо зможу, я опублікую те ж саме, але вже під кутом зору свого розуму, і розуму тих, хто керує моїм мозком «з іншої сторони», - ви «побачите» не зламану катуваннями людину, а дещо інше! Додаю до цієї публікації опубліковане раніше. Для чого потрібні Україні борці із корупцією? Структури по боротьбі із корупцією? (Від цього, на моє глибоке переконання, також залежить, якраз, внутрішня єдність в Україні). Президент Єврокомісії Юнкер наголошував якраз про це у Києві 12 липня 2017 року. Я цілком підтримую Президента Єврокомісії Юнкера! У мене нема можливості всеохоп-лююче слідкувати за антикорупційною боротьбою, - вважаю Президента Юнкера делікатною людиною, яка робить все, для нього, можливе для прогресивного розвитку України! Наголошую, психотронна злочинність в державі безкарна за будь-які злочини! З психо-тронною злочинністю в державі не бореться жодна інституція, - це дуже добре знають всі таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), репресовані психотронними бандитами. Психотронні технології належать армії і спецслуж-бам, їхній психотронній медицині. В державі не існує влади, - існує диктатура психотронних бандитів, членів їхніх сімей, їхньої каральної, психотронної медицини... Психотронні технології, особливо біоробототехнології космічної медицини, ретельно засекречені. Психотронна злочинність лежить в основі корупції, із - за цієї обставини корупцію, до сих пір, не вдається перемогти, навіть у першому наближенні, а гроші, які виділяються на боротьбу із корпуцією, осідають у кишенях хитровє*аних "борців із корупцією"?! Можна вза-галі задати питання ВРУ, АПУ, КМУ, ГПУ... куди і кому йдуть гроші виділені на боротьбу із корупцією, якщо у державі нема жодної струтури, яка б боролась із психотронною злочинністю, - основою корупції?! Військові прокурори, хто із вас бореться із засекреченою психотронною злочинністю, - основою корупції?! Щоб перемогти корупцію, потрібно перемогти психотронну злочинність армії і спецслужб, причому, часто, із - за цього жахливі труднощі, потрібно перемагати психотронну злочинність сусідньої держави, Росії! Для психотронної, (для променів), злочиності не існує кордонів, - промені "літають", (розповсюджуються), із швидкістю 300 000 км/сек, не затримуючись на кордонах, - тому потрібний і міжнародний психотронний суд?! Мені відомі психотронні мразі армії, тільки не по прізвищам, (ті, які сидять у мене у моз-ку), які, наприклад, за останні 30 років не навчались, не служили, у класичному розумінні цього слова, не працювали жодної секунди, тобто суспільно - корисною працею не займа-лись жодної секунди, при цьому вони мали щомісячне грошове забезпечення, пізніше від-носно досить високі пенсії, пільги... За те, що... займались щосекунди злочинами. Народе мій, замучений, розбитий, знаєш тепер куди йдуть ваші податки? На фінансування психот-ронної злочинності армії і спецслужб! На фінансування злочинців, які вже перетворили все суспільство у 100% бандитів та їм слухняних: (лакеїв, рабів, слуг, холуїв, робітників, охоро-нців, юристів, фінансистів, лікарів, вчителів, катів, вбивць, менеджерів...). Звертаюсь до на-роду, в державі нема структур, які б боролись із психотронними бандитами, із - за яких, в основному, народ бідний, хворий, самотній... оскільки вони, - це основа корупції... Я прошу народ, всіх людей, ставати мужніми, сильними особами, борцями, не підкоряйтесь жодному бандиту, - в державі нема структур, які б захищали вас від психотронних бандитів, намагай-тесь захищатись самостійно, створюйте різноманітні об"єднання, партії, рухи, дружіть один з одним, контролюйте один одного, захищайте один одного... Боротьба із такими скотами тільки розпочинається! Вони абсолютно жорстокі, наднебезпечні... У державі повинні бути створені реальні структури для боротьби із психотронною зло-чинністю, - основою корупції! Корупція, що в Росії, що в Україні тримається, по суті, на одних і тих же бандитах, на психотронних бандитах армії і спецслужб, на їхній кримінальній, каральній, психотронній медицині, які не дозволяють формування єдності в Україні, які все відновлюють СССР… Іноді Україна, із – за цього, виглядає смішною: явно, видимо, публічно, Україна бореться, чи навіть «лізе» в ЄС, в НАТО, а таємно, конспіративно, невидимо, «лізе» під Росію, в СССР, оскільки підкоряється тим же самим психотронним бандитам… Лікарі, ну хто той, із – за кого армія не визнає права людини і громадянина? Мені по ко-смічному біологічному радіозв’язку доповідають, (невідомо хто), що військові катують людей і мене також, променями, тому, що, свого часу, начебто, лікарі Москви, намагаючись захистити мене від підлих, сопливих і кривавих військових бандитів – гебістів, заражали хворобами певних генералів і офіцерів, вимагали від них забезпечувати мене житлом, лікуванням, іншим… А сопливі ублюдки, не люди а нелюди, генерали і офіцери Москви, вирішили все життя катувати мене променями, катуваннями перетворити у раба, після згвалту, все життя катувати, а перед смертю сказати: «А тепер іди, лікуйся і тебе покинуть ті, із – за кого тебе все життя катували променями!»… Так мене репресували! Мене, - ніколи ні в чому, ні перед ким не винну людину! Я звірію! Я звірію від усього! Тепер звірію і від українського державного керівництва, - є відомості, що і воно мене перетворює у раба після згвалту, вимагаючи той пресловутий згвалт… Тому, Путін, я хочу повісити, знищити у інший спосіб, не тільки і не стільки тебе, твого Мєдвєдєва, Патрушєва, Бортнікова, Чайку, Шойгу, ГосДуму… але і, якщо це правда, Порошенка, Тручинова, Гройсмана, Полторака, Грицака, Луценка, Матіоса, Авакова… Я вас, б**дь, повішу на одну гіляку, подивлюсь, хто із вас чекістєє, хто кого переважить! Ненавиджу гнид! Навіть якщо вони українці! Я запитую зараз українське державне керівництво, - ви впевнились кому ви підкоряєтесь, ви впевнились у тому, що ви підкоряєтесь бандитам, проросійським, проФСБешним, по суті, сопливим бандитам армії і ФСБ РФ? Полторак, ну ти знаєш кому ти підкоряєшся із своїми згвалтами? Аваков, а ти знаєш, щу у твоїх РОВД є мєнти чи поліцейські із військової мафії РФ? Які і чекають згвалти, які будуть зроблені не для забезпечення, а для перетворення у раба після згвалту, спеціально «натасканнимі» психотронними гнидами, та їхніми собутильниками від класичної мафії… «Голоси» кажуть, що це і була «соль всєго», - сіль всіх подій у «психотронній проблемі Коваленка»… На жаль у мене нема інших джерел закритої інформації, ніж космічний біологічний радіозв’язок… Повільно вмираючи від катувань променями я інформую читачів. Люди будьте пильними, - ви беззахисні перед психотронними бандитами армії, спецслужб, їхньою кримінальною, каральною, психотронною медициною… Від них жахливо потерпають порядні генерали, офіцери… Потвори, я ніколи не прощу жодну скотину, яка займається злочинами безкарно! Тих, із – за кого «так» відносяться до мене люди… Я не прощу! Я буду мстити! Якщо не працює право, Конституція… Тоді, - хто сильніший! Путін, сиди і думай, що ти ї*ешся! Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Не повернеш Крим, Донбас, - ї*атись не будеш ніколи! Я, - це не Коваленко Віктор Іванович, Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Я не вважаю «психотронну проблему Коваленка» проблемою, вона навіть на задачу не тягне, - це елементарна задачка, яка потребує фінансування… Якщо у вас, сопливі і криваві, страшні бандити, нема грошей, то чого ви вилізли? Якщо серед вас нема жодної людини, яка б могла розмовляти із тими, із – за кого мене катують, то чого ви вилізли? В кінці кінців чому не можна було за мої особисті гроші вирішити проблему? Полювали? Вичікували? Вигоду шукали? Збагачувались? Ну і мразі?! Але, якщо навіть такі проблеми, задачі, задачки не вирішуються десятиріччями, більше 30 років, то… мабуть Україна ще не дуже демократична держава, ще не дуже заслуговує вступу до ЄС і НАТО! Я від катувань звірію, мій мозок постійно пухлий від катувань, психіка у жахливому стані від виснаження катуваннями, тому, можливо, і не потрібно мої публікації вважати істиною в останній інстанції, але не реагувати адекватно вже не можна… Знищення людей продовжується… За життя кожної людини пот-рібно боротись! Спробую опублікувати список знищених кривавою корупцією у цій тільки темі.

Немає коментарів:

Дописати коментар