Шукати в цьому блозі

вівторок, 11 вересня 2018 р.

1064. Росія лякає світ своїми військовими навчаннями "Восток-2018".


В Росії почались наймасштабніші, за останні 40 років, військові навчання "Восток-2018". Тільки особового складу задіяно більше 300 тисяч... Путін, для того, щоб твоя армія була найсильнішою у світі потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Лікарі, для того, щоб військові були найсильнішим прошарком у суспільстві, потрібно, щоб у їхнього верховного х*й стояв! Військові, ублюдки, особливо засекречені психотронні військові Росії, щоб ви знали, як захищати бандитів, а не народ від бандитів, не державу, не територію держави, щоб знали як діяти всупереч міжнародному праву, як порушувати міжнародний порядок, особливо таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)... Русскіє військові, щоб знали, скоти, як винищувати тисячі українців, європейців, американців таємно, дистанційно, невидимо, променями... Русскіє військові шакали, для того, щоб ви продовжували панувати в РФ, в Європі і світі, потрібно, щоб військові були сильніші за цивільних, а це вже неможливо на більшості територій. Для того, щоб Путін був найсильнішим у світі потрібно, щоб над ним не сміялись з того, що він не ї*еться! Шойгу, тобі не військові навчання потрібно проводити, а х*й своєму верховному ставити, от коли почнеш йому х*й ставити, тоді і взнаєш, що тобі краще робити, а не навчання... Убирайтесь із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Звертаюсь до бандитів, особливо військової гебні кривавої Росії та й України..., для того, щоб ви мене перетворили у раба після згвалту, мразі репресійні, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Щоб я пробачив міністра охорони здоров"я, (головного гебіста міністерства охорони здоров"я), потрібно, щоб у військового прокурора Матіоса х*й стояв! Буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки військові не навчаться розмовляти із тими, хто мене катує променями так, щоб вони припинили катувати! Щоб русскіє військові були найсильнішими у світі, потрібно, щоб над ними не сміялись, що їхній верховний не ї*еться! Звертаюсь до певних українських державних керівників, щоб ви знали, як мене забезпечувати житлом після згвалту так, щоб бандити перетворили мене у раба після згвалту і все життя катували використовуючи народ! Щоб знали, як не знати, чому мене не можуть знищити військові?! Відповідаю. Із - за ваших х*їв! Звертаюсь до міністрів оборони, особливо Росії та й України, при любій спробі нанести мені любий рівень любого виду ущербу, - смерть! Я не для того чи не все життя провів у суцільних жахах, у тупості, у хворобах, жебрацтві, самотності, під постійно діючими катуваннями, щоб дозволити вам перетворити мене у раба після згвалту, після чого катувати до смерті під час важкої фізичної праці! Щоб знали як думати, що я вже настільки тупий, "глупий), від катувань, що не розумію хто той, із - за кого мене катують променями?! Відповідаю, - це військовий ублюдок, із органів державної безпеки медицини, яким є лікар! Я ніколи не прощу тих громадян, тих керівників, особливо державних керівників, для яких армія дорожче цивільних громадян, дорожче цивільного населення... "Нахлєбался" я військової справедливості, особливо психотронної військової справедливості! Говорю всьому населенню планети Земля, той хто знає, чим насправді займаються засекречені генерали і офіцери, особливо пспихотронних структур армії і спецслужб Росії, назавжди втрачає можливість посміхатись, той, хто на своїй шкурі відчуває те, чим займаються засекречені психотронні структури, особливо Росії, ніколи в голові не буде нічого мати іншого окрім бажання винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, чи бажання покінчити життя самогубством, (не витримуючи катувань променями). Такі мразі, психотронні генерали і офіцери, не бояться взагалі нічого, оскільки безвідповідальні за будь-які дистанційні злочини, частково бояться лише психотронних лікарів, про що мені, свого часу, говорив міністро оборони Росії генера П.Грачов... Лікарі, не будете підкорятись, не будете ї*атись... Мабуть ви знаєте, що потрібно робити із непідсудними за будь-які злочини генералами і офіцерами, психотронними... особливо психотронними лікарями! МІністр інформатики, особливо кривавої Росії, особливо оті припутні, пропагандистські телепні, типу Соловйова, Кісєльова..., не будете розповідати народам про психотронні злочини армії і спецслужб, особливо російських, над вами будуть сміятись! Щоб знали, мразі, як у прямому ефірі добиватись за допомогою згвалту для того, щоб перетворити у раба після згвалту і катувати до смерті під час важкої фізичної праці... Ну що, військові, будете продовжувати катувати, чи будете підкорятись? Ну що, певні державні керівники? Ще будете продовжувати розмовляти із військовими про те, що потрібно робити із тими, із - за кого військові не можуть розмовляти із цивільними так, що ті їм підкорялись?! Я цивільна людина, а мене катують вже більше тридцяти років променями сопливі, криваві ублюдки в психотронних погонах... Ненавиджу! Не прощу! Звертаюсь до верховних, не будете розмовляти з тими, із - за кого мене катують променями, над вами будуть сміятись! У вас х*ї висять, а ви, "бздуни", "бздітє" розмовляти з такою шпаною, із - за якої вони у вас висять! Віддайте наказ своїм сопливим бандитам, щоб вони припинили добиватись до мене, інакше я їх усіх до жодного виріжу! Путін, ти лякай світове співтовариство своєю армією, своїми навчаннями, до тих пір, поки ти, поки лікарі не захочуть ї*атись! Лякай! Мразь! Лякай! Убирайся, шакал, із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Тренуйся воювати до тих пір, поки тебе не знищать твої військові за те, що ти їм х*ї не можеш ставити! Путін, ти, окрім іншого, розпочав війну х*їв, а не тільки живої сили, озброєнь, військової техніки, ракет, літаків, снарядів... Не хочеш розмовляти по суті? Не розмовляй! Президент Єльцін розмовляв! Щось ти на нього не дуже схожий, прєємнічєк, ё.т.м.! Путін, щоб ти переміг Україну потрібно, щоб у твоїх військових стояли х*ї! От якщо навчишся ставити х*ї своїм генералам, тоді вони почнуть тебе визнавати своїм верховним! Убирайся! Тепер сидіть і думайте, що над вами хтось сміється! Не можна на державних посадах займатись злочинами, особиливо психотронними... В той же час керівництво всіх держав всього світу повинно бути уважним, - у підручниках по військовому мистецтву написано про змістовність переходити до наступу під час військових навчань, - уже все готово, тільки наступай!

Немає коментарів:

Дописати коментар