Шукати в цьому блозі

четвер, 3 березня 2022 р.

1576. Чому я припинив активність?

Можливо когось зацікавило, куди я пропав, чому припинив активність? Чи пов’язано це з жахливою, кривавою, з багаточисельними жертвами ескалацією російсько-української війни 2014-2022 р. р., починаючи з 24.02.2022 року? Спочатку я не вважав, що це пов’язано з ескалацією війни, - просто мене у кінці січня, у лютому, почали таємно, дистанційно, невидимо, нещадно катувати променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ), катувань, подібних цим, по силі і тривалості застосування, ще ніколи не було. Якщо сказати, що я втратив можливість читати, писати, рахувати, їсти, спати, розмовляти…, то це означає, що я нічого не сказав. Я не буду описувати свої страждання, оскільки це може привести до виникнення, у певних людей, додаткового страху, із – за можливостей БРТ КМ, якими володіє ворог! Я не хочу і не можу поглиблювати страждання українців! Українці повинні бути сильними! Причому всі ці мої страждання відбувались ще й на фоні якоїсь бактеріальної, вірусної хвороби, яку я десь підхопив! Зараз я поступово реабілітуюсь від жахів і психотронних, і фізичних, і психічних, і інтелектуальних, у яких я був. Якщо пов’язувати цю таємну, січневу і лютневу, психотронну атаку на мій мозок з ескалацією війни, наприклад, для моєї нейтралізації, щоб «заткнуть», то виходить, що психотронні оператори, керівник психотронних операторів, які мене катують, чи самі знали про початок ескалації війни, чи «наосліп» виконував наказ «вышестоящего» свого начальника, «подавить активность перед войной», - психотронні оператори виконали цей наказ блискуче! Їм це вдалось, - подавили! Я досі не можу відійти від тієї сильної і тривалої психотронної атаки. В останні дні прийшло розуміння ще й того, що мені потрібно призупинити свої, психотронні, публікації,- певна категорія чутливих людей може від цього, додатково, отримувати прояви страху, взнаючи руйнівні наслідки застосування цієї психотронної зброї, - БРТ КМ, яку проти мене використовують психотронні бандити психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини Росії…, які самі себе називають «преступниками, заслужившими уничтожения»… Мої, психотронні, публікації, когось, окрім іншого, просвітлювали, а когось ще й залякували... Українців не можна зараз зайве залякувати! Це підсилить ворога! Ворогів не можна підсилювати! Тому я призупинив активність, можливо і зупинив, поки що ще не відомо навіть мені… Відношення моє до російсько-українських міжнародних стосунків, особливо у зв’язку із ескалацією російсько-української війни 2014-2022 р. р., починаючи від 24.02.2022 року, не змінилось, здивувати мене нічим неможливо, - сучасне керівництво Росії може застосовувати абсолютну жорстокість, витончену, цинічну, демагогію, тобто будь-яку, яка може прийти на будь-який їхній хворобливий розум, на будь-яку їхню хворобливу психіку. Страшні і небезпечні, але повинні бути нейтралізовані і такі! Інакше історія не простить припинення боротьби із найжахливішою злочинністю сучасності!

Немає коментарів:

Дописати коментар