Шукати в цьому блозі

неділя, 26 листопада 2023 р.

1595.Орбану.

Орбан, ти періодично заявляєш, що Україна не зможе перемогти Росію у війні! І що, Орбан? Якщо не протидіяти Росії? Якщо не воювати з Росією? То що? Росія може завоювати не менше 90-95% держав всього світу!Я пам'ятаю, коли я служив в армії СССР, лектори ЦК КПСС розповідали нам, що у Генеральному Штабі МО СССР є плани по захопленню влади майже в кожній країні світу, максимум за 2 години! (В Афганістані, здається, захопили владу за 45 хвилин). Що, Орбан, Росії потрібно дозволити зробити це? На підставі чого? Того, що Росія не визнає права громадян, верховенство міжнародного права, світовий порядок... Хоче встановити свій, ото такий, світовий порядок "русскага міра"? Росія вже захопила: 20% території Грузії; Придністров'я Молдови; велику частину України; Польщі; Німеччини, (Кенігсберг); Естонії; Фінляндії,(Виборг), Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї); Китаю... Дикуни ї*ані! Середньовічні варвари! І що, Орбан? Дозволяти Путіну продовжувати окупацію всього світу? Орбан, у Путіна нема таких друзів, які могли б розмовляти з тими, хто йому таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини) повісив х*й так, щоб вони йому поставили х*й! Що це означає, Орбан? Мабуть, окрім іншого, те, що ті, хто хоче поставити х*й Путіну, слабкіші за тих, хто йому повісив його х*й! Хай сидить Путін і вважає, що він найсильніший у світі, найстрашніший бандит сучасності! Орбан, не будете розмовляти з тими, хто йому х*й повісив, ніколи не будете розуміти куди ж ви потрапили, е. в. м.! Орбан, ті, хто повісив х*й Путіну, сидять у нього у мозку, розмовляйте з ними, ставте х*й Путіну, коли добре навчитесь ставити йому х*й, тоді і взнаєте що ж потрібно робити, щоб він у нього стояв! Орбан, Путін ніколи не буде розмовляти з тими, хто йому х*й повісив! Тому, що він "бздіт". Не можна дурачитись на посту президента держави, а він дурачиться! Будете знущитись наді мною, - буду вбивати всіх, хто дурачиться! Московський лікар Соколов, щоб знав, козьол е. т. м., як знущатись і ніколи не допомагати по суті! Орбан, щоб знали, як захищати бандитів для того, щоб вони були сильніші за тих, хто з ними бореться! Орбан, щоб ти знав, як вважати, що ти розумний!? Що хочеш, щоб бандити були сильнішими за тих, хто з ними бореться. Орбан, я і тебе, і навіть Путіна, не хочу ставити у незручне становище, навіть як бандитів, не хочу примушувати відчувати себе негідниками, мразями, які не можуть навіть такого письменника, як я, знищити, тощо... Змагатись, ї*анати, потрібно у рівних умовах! Що ви не визнаєте! Ви все добре розумієте і без мене! Тому я пояснюю і вам, і вашим прокурорам, і вашим бандитам, що вам усім краще не добиватись до мене, особливо з метою знищення, тому, що я, - біоробот! Може бути небезпечно! Моїм мозком керують психотронні оператори, частина яких колись кричала: "Ми питкамі заставім пісать, а потом напісанноє іспользуєм протів тєбя!". Пошукайте краще тих, хто керує моїм мозком, особливо зі сторони бандитів, моїх ворогів, це і мені потрібно! Я і вас, бандюки с*ані, хочу, у зв'язку з цим, поставити собі на службу! Мені, навіть у такому віці, потрібно знати, хто керує моїм мозком! Хто давав певні розпорядження? Хто критично відноситься до біороботів, а не до тих, хто керує їхніми мозками... Ніколи не прощу тих лікарів армії, психотронних лікарів армії, із органів державної безпеки медицини армії, які знущаються наді мною для того, щоб бандити були сильніші за тих, хто з ними бореться! Додумались, е. в. козлов м.! Орбан, для того, щоб військові були сильнішими за тих, хто бореться з їхньою злочинністю, потрібно, щоб у них були такі друзі, які вміють розмовляти з тими, хто повісив х*й Путіну так, щоб вони йому поставили х*й! Орбан, х*й Путіну, окрім іншого, повісили для того, щоб він боровся із злочинністю в органах державної безпеки, особливо з тими, хто полюбляє кримінально збагачуватись, використовуючи адміністративний ресурс, особливо таємний, психотронний..., використовуючи людей, яких бандити підключають під промені для свого збагачення... А він "бздіт". Путін, щоб знав, ї*анат кривавий, як "бздєть" допомагати тим, кого військові катують променями! Хто віддавав наказ вбивати тих, хто мене захищав від кривавих придурків? Хто той, із-за кого мене тримають у полоні променями, у психотронній тюрмі? Так мене тримають як кого? Як військовополоненого? Хто буде платити як військовополоненому? Яка держава? Чиї виродки тримають у психотронній в'язниці? Як свідка психотронних злочинів? Як кого? Е. в. м.! Виродки! Не дозволяючи ніяких контактів? Хто віддавав наказ знищити розум, катуваннями променями? Хто забороняв лікування і для чого? Хто забороняв мати рухомість, нерухомість, фінанси, бізнес? Хто бажає рабства? Хто вимагає згвалт? Для чого? Щоб знову пі*діть? Знову утримувати у божевільнях, тепер уже довічно? У хуторах? Щоб ті ї*анати, на яких я подавав до суду, які кричали мені: "Я Вас буду сажать! Я! А нє Ви мєня!"... Щоб на цей раз такі виродки здійснили цей намір? Шибко ви хитровиє*ані, мразі! Що? У військових нема тих, хто б лікував і забезпечував тому, що вони "бздят" розмовляти з лікарями так, щоб ті лікували, а вони забезпечували? Хто той, хто хоче мене знищити, е. в. козлов м.? Що? Якщо якийсь ї*анат - психотронний оператор щось там надиктує і ви вже всі радієте, що ніхто вже не буде нічим допомагати? Вимушений вольовим надзусиллям, звичайно з дозволу психотронного оператора, припинити письмо.

Немає коментарів:

Дописати коментар