Шукати в цьому блозі

понеділок, 18 грудня 2023 р.

1600.Землянам, в захист біороботів.

Набридло, накипіло, дістали… Звертаюсь до людей всього світу! Біороботи, - люди, (тварини, звірі, птахи…), мозками яких таємно, дистанційно, невидимо керують психотронні оператори за допомогою біоробототехнологій космічної медицини, якщо коротко, то за допомогою променів. В основу створення біороботів покладена властивість біологічної тканини, якою є мозок, відгукуватись на опромінення електромагнітними променями, які виробляє психотронний генератор. Причому кожна група мозкових клітин відгукується на «свої промені», зі своїми параметрами. Психотронні оператори керують мозками підключених під промені, а мозки керують діями, поведінкою, емоціями, мовою, тощо. Біоробот ніколи не може бути сильнішим за того, хто керує його мозком, навіть теоретично! За всі дії, поведінку, емоції, мову, тощо, фактично несе відповідальність психотронний оператор, а не біоробот. До біоробота не можна відноситись критично, оскільки його мозком керують. Всі, хто з будь-якими претензіями, хто критично відноситься до біороботів, - тупі, підлі, жорстокі! Чи такі, кому, чомусь, вигідно прикидатись тупим, підлим, жорстоким. Вибачте. Біороботи серед людей знаходяться! Всі суспільства, всіх країн всього світу, повинні навчитись жити разом із біороботами. Біороботи, - нещасні істоти, якщо їхніми функціями, їхніми мозками керують їхні вороги. Біороботи завжди будуть виконувати волю психотронних операторів, а не тих, хто щось буде говорити чи вимагати словами. Вибачте! ДОДАТОК №1.Давайте проведем аналогію поміж біороботом і, скажімо, автомобілем?! Поміж психотронним оператором і водієм автомобіля!? Скільки б не кричали якісь люди на автомобіль, щоб він кудись там повертав, наліво чи направо, автомобіль поверне туди, куди його скерує водій автомобіля?! Тому, як би не кричали якісь люди на біоробота, щоб він, скажімо, зав'язав шнурки на черевиках, здійснив згвалт чи ще щось, біоробот завжди буде виконувати волю психотронного оператора, який керує його мозком, а не волю тих, хто щось кричить йому. Скільки б якісь люди не кричали біороботу, скажімо: "Трус!", "Ссикун!", "Тупой!"..., біоробот завжди буде виконувати волю того, хто керує його мозком, (а мозок керує його діями, поведінкою...), а не волю того, хто кричить: "Трус!", "Ссикун!", "Тупой!"... Промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якщо будь-які люди хочуть мати стосунки з біороботом, то вони спочатку повинні вирвати його від психотронних операторів, які керують його мозком, а потім вже мати якісь стосунки... Без цього неможливо нічого! Біоробот завжди буде підкорятись психотронному оператору, якщо його не вирвати від психотронних операторів, від їхніх променів! Тому, у розумних, (у психотронному змісті), людей, не повинно бути жодних претензій до біоробота! Критично відноситись до біороботів, - ознака тупої, підлої, жорстокої людини чи такої, якій вигідно прикидатись тупою, жорстокою, підлою. Будь-яка людина, яка будь-що вимагає від біоробота, сама себе ставить у залежність від психотронного оператора, який керує мозком біорбота! Тому, що психотронний оператор може дозволити біороботу виконувати ту вимогу до біоробота, а може не дозволити виконання вимоги... Чому я, коли був біороботом, то намагався не мати жодних контактів з жодною людиною? Тому, що моїм мозком керували мої вороги, керували психотронні оператори, - мої вороги. Я і будь-яка людина, яка знаходилась поряд зі мною, потрапляли під промені одних і тих же психотронних операторів, які і починали гратись нашими мозками, - моїм і того, хто знаходився поряд, гратись так, як їм подобалось. Але не так, як потрібно для вирішення будь-яких питань. До того ж я був поганою людиною, дуже поганою людиною! Не тому, що я дійсно був поганою людиною, якраз навпаки, я був дуже порядною людиною! Але таємні, засекречені, ретельно законспіровані психотронні виродки використовували мене для злочинних цілей. Я був надпорядною людиною, тому мене катували щосекунди, катували дуже жорстоко... У зв'язку із тим, що я був надпорядною людиною, допомагати мені могли також надпорядні люди, які намагались позбавити мене страждань, викликаних жорстокими катуваннями. Бандити, - психотронні оператори, ідентифікували таких порядних людей, тобто визначали їх, і... знищували! Знищували тому, що порядні люди дуже небезпечні для злочинців, не тому, що вони якісь там круті чи сильні, а тому, що вони завжди хочуть справедливості, за яку і борються... Так були знищені мої друзі, причому і цивільні, і військові. Причому і в Україні, і в Росії. Друзями я називаю тих, хто допомагає будь-чим тому, хто потрапляє в біду! Зараз жахлива ситуація в Україні, точиться кривава, підступна, несправедлива, російсько-українська війна, ця, моя, тема, начебто, померкла, начебто втратила будь-яку актуальність і зацікавленість... Частково так і є. В той же час є угрупування, які не припиняють використовувати для своїх цілей цю тему... Тому нагадую. Були ідентифіковані як порядні люди, з метою знищення, наступні мої друзі, народні депутати ВРУ: О.Ємець: В.Чорновіл; В.Гетьман; М.Сирота; пізніше депутатського терміну І.Плющ. Народні депутати ГосДуми РФ: Г.Старовойтова; С.Фьодоров; Л.Рохлін, Г.Сєлєзньов. Журналісти: Н.Кондратюк; З.Кулик; С.Лифарь, В.Лістьєв... Ексміністр В.Шмаров. (Маршал С.Ахромєєв. Маршали авіації: П.Кутахов, І.Кожедуб). Генерали: М.Нішт; Л.Рохлін... З метою ізоляції мене від суспільства певних людей оббріхували... Як мене інформували, невідомі мені сили, цивільним людям говорили, що я той, із - за кого військові винищують цивільних. Військовим говорили, що я той, із - за кого цивільні винищують військових... Цю проблему розглядали у контексті, сформульованого призидентом Єльціним, вектора боротьби за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо у секретних погонах, особливо у секретних психотронних погонах... Чому мені ніколи не можна було допомогти? Тому, що та сила, із-за якої мені не можна було допомагати, знаходилась у мене у мозку, керувала моїм мозком, по суті відганяла від будь-якої допомоги таємно, дистанційно, невидимо, променями.

Немає коментарів:

Дописати коментар