Шукати в цьому блозі

середа, 24 липня 2013 р.

543 Російська військово-морська провокація проти України.

http://news.mail.ru/inworld/ukraina/global/112/politics/13976000/comments/#add_begin
Символ окупаційного цинізму російських військових міжнародних терористів і провокаторів. Вічна пам"ять безневинним жертвам російської провокації на Азовському морі: С.Єрохіну, Є.Дуднику, Ю.Бойко, Д.Дарагану, співчуття сім"ям жертв російського міжнародного тероризму! Це окупаційне хамство і чванство російських військових бандитів. Це провокаційний виклик Путіна, МО і ФСБ РФ певним силам в Україні і світі. За декілька століть кацапи звикли знищувати українців мільйонами, залишаючись безкарними із — за потурання окупаційної влади. Тільки геноцидом українців голодомором було знищено біля 12 мільйонів українців. Цьому потрібно покласти кінець, — смерть кожній російській військовій потворі, яка здійснює злочини безкарно! Моя душа розривається, плаче за загиблими українцями, кричить: "Знищать кацапи бодай одного українція, — у відповідь необхідно знищувати 150 кацапів. Шойгу, Бортніков, Путін... ФСБ і МО РФ, я ніколи не прощу вас за ваші злочини, які ви здійснюєте навмисно і безкарно, займаючись свідомо міжнародним тероризмом. Путін, — Я буду знищувати всіх твоїх уголовніков, які займаються злочинами безкарно до тих пір, поки військові не почнуть розмовляти по суті, і підкорятись! Я не прощу вам жодного окупаційного, і іншого, злочину. Ніколи! Відповісте шакали за знищення любого і кожного українця за останні 1025 років. Я не прощу! Бидли уголовниє в російських погонах! Я не прощу! Я вам не прощу ні такого "звичайного" міжнародного тероризму, ні психотронного тероризму проти України, прти українців, проти мене особисто! Я не прощу! Колись, в районі 1991 року, один із російських адміралів, (здається Чєчєватов), говорив: "Черное море будет нашим, — российским! Мы отдаем вам (Украине) Азовское море. А если вам будет мало Азовского моря, — можете копать себе другое!". Я вимушений тепер говорити Путіну, Мєдвєдєву, МО і ФСБ РФ, ГД РФ: "Заберіть із України всіх своїх сопливих окупаційних проФСБешних шакалів і агентів ФСБ, яких ви, за участю окупаційного Януковича, нагнали в Україну безліч, особливо у ВРУ! Не заберете їх на ПМЖ в РФ, — я їх усіх знищу! Всіх! До останньої окупаційної скотини! Я не прощу! Геть із України! Вонючі окупанти! Я не прощу! А якщо вам мало території Росії, можете засипати собі додатково! Засипайте береги Північного Льодовитого Океану, Тихого Океану, Чорного Моря... якщо світова спільнота дозволить!?". Смерть любій і кожній російській потворі, яка здійснює злочини безкарно, особливо окупаційні злочини!".

Немає коментарів:

Дописати коментар