Шукати в цьому блозі

вівторок, 6 січня 2015 р.

709.Тролям, особливо від генералітету, офіцерства, "Останкіно".

Я ще позавчора запитував у своїх опонентів: «А що таке, чи хто такі тролі?». Мені т-а-а- а-а-ак відповіли?! Цим я підкреслюю те, що я практично ніколи не приймав участі у форумах в соціальних мережах, тому такий темний… А там багато розумних людей. Тролі, - це, мабуть, антиукраїнці, ті, хто займається антиукраїнськими злочинами, хто готує окупацію України Росією?... Чи хто ви насправді? Сьогодні я випадково заблукав на якийсь форум, щось прочитав, мені стало соромно за деяких громадян, мене роздраконили, я згаряча відповів: «Українці вирішили, що їм краще жити вільними, заможними, здоровими, з середньою тривалістю життя більшою за 80 років, як в ЄС, ніж підневільними, бідними, хворими, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, як в Росії! Під це бажання український народ вибрав собі Президентом П.Порошенка. До того ж в ЄС середні зарплати і пенсії більші у 5-7 разів, ніж в Росії. Та й серед працюючих громадян з вищою освітою майже у 4 рази більше, ніж в Росії. Є, сопливі путінські тролі, сумніви у тому куди йти потрібно Україні? До речі не скоро, але і Росія піде слідом. Тому гниди проФСБешні, ви що хочете розстрілювати більше половини народу України, який вибрав П.Порошенка у Президенти України?! Причому П.Порошенко? Його вибрав народ свідомо, не як в Росії Путіна! П.Порошенко виконує волю більшості народу України! І ви що, ублюдки тролеві, хочете розстрілювати більшість народу України? Нелюди! Якщо ви хочете здихати на 20 років раніше, ніж в ЄС, то їдьте до Росії, там Путін усіх середньостатистичних чоловіків Росії вбиває на 20 років раніше, ніж в ЄС. Можете взагалі не їхати до Росії, але при досягненні віку у 62 роки, - стрілятись, вішатись... Путін, ну у тебе і тролі, зовсім на тебе схожі! Ті, хто вибирає бандита Путіна у президенти, той і сам бандит! Всі, хто критично відноситься до сучасної української влади, - тролі, часто проплачені, бандити, бо захищають бандита Путіна, який забирає у кожного середьностатистичного росіянина право на 20 років життя, у кожного! Путін, соромно за твоїх сопливих і підлих тролей. Кровожадні ви потвори, а не порядні громадяни! Ненавиджу потвор, які захищають геноцидних бандитів, які забирають право на 20 років життя у кожного середнь-остатистичного росіянина... Смерть злочинцям, які займаються злочинами безкарно! Злочинами займається Путін, а не Даля Грибаускайте, чи П.Порошенко, - його і обзи-вайте "гнидою", йому бажайте смерті, хіба можна порядним людям бажати смерті? Ви що, нелюди? Вас Бог покарає! Я знаю, що серед тролей Путіна, є багато ФСБешників і військових діючих, особливо їх багато серед пенсіонерів МО і ФСБ, особливо, для мене образливо те, що серед путінських тролей багато КГБістських і військових офіцерів - пенсіонерів - громадян України?! Мабуть такі пенсіонери - офіцери вважають себе розумними, багато із них мають наукові ступені, наукові звання, тому вважають, що армія Росії найсильніша у світі, що вона весною піде в атаку на Україну, окупує Україну, розпра-виться над усіма, хто мав проукраїнські погляди, тому готують собі теплі місця під путінськими бандитами, холуями, слугами, гнидами... Не дочекаєтесь, ви усі, ймовірно, вибачте, "задрочені" пропагандою настільки, що не можете підключати якраз те, чим ви зобов'язані володіти, засекреченим мисленням... Мені, на фоні жахливої деградації, отриманої у жахливій психотронній війні, тим не менш, соромно за таких українських офіцерів, офіцерів - пенсіонерів. На вашому любимому, окупа-ційному язику відповідаю: "Не дождетесь!". Можете демонструвати свою убогість як бажаєте, ганьбіть свої інтелекти, це ваша справа. Однак, активних собак я поперед-жаю, - при досягненні критичного рівня у безкарній за злочини діяльності, - смерть вам,а не Далі, чи Петру, чи ще будь-якому свідомому українцю! Я не прощу! Кожна людина має право на свою думку, але висловлювати такі думки і так?! Вбивати потрібно тих, хто займається злочинами безкарно, (Путіна, наприклад, бо він гено-цидний злочинець, який забирає у кожного росіянина право на 20 років життя), а не тих, хто хоче, щоб громадяни жили на 20 років більше, ніж живуть зараз...». Тролі, ви що невдячні істоти? Вбивати тих, хто хоче, щоб кожний середньоста-тистичний троль жив на 20 років довше? Ну і вдячність у вас? Свині ви криваві, ФСБешні, окупаційні, сепаратистські, а не порядні люди! Після цього я миттєво отримав удар від «Сергія»: «Мразь жидовская продолжай лизать задницу жидовским мразям может заметят и печеньку получишь , хотя вряд ли шавок не любят ни где!». Ну я йому там щось відповів… У мене своя війна! Той хто читає мої блоги, той знає що я вже багато років во-юю! Але у мене своя війна! Психотронна! У мене є своя, особиста, позиція! Вона може бути, я не виключаю, і чиєюсь, втлумаченою мені, скажімо, променями! Я можу бути з нею згодний… Звичайно я, як у даному випадку, можу підтримувати тих, з ким співпадає моя позиція… Тролі, ви ж висловлюєте свої, начебто, думки, - висловлюю і я, а чому ви собі дозволяєте висловлюватись, а мені не дозволяєте? Якщо певні генерали і офіцери, а також генерали і офіцери - пенсіонери, тролюють, бо чекають російської окупації, «как бы чего не вышло», то… прийдеться вам червоніти, навіть самим перед собою, перед своїми дітьми, онуками, невістками, зятями… Як же ви дожились, генерали та офіцери, до того, що захищаєте бандитів при владі, Путіна зокрема, захищаєте той суспільний устрій, при якому чоловіки вмирають на 20 років раніше, ніж у Європі?! Подумайте, що ви своїм дітям приготували, - сьогодні вмре ваша дитина, чи через 20 років, є різниця! Звідки у вас така ненависть до своїх дітей? Може ви будете захищати і тих, із – за кого ваші діти не трахаються? Подумайте! Може краще все ж таки не здихати у 62 роки, як в Росії, а ще 20 років пити горілку, вирощувати редис на дачі, ходити на футбол, у музеї, на концерти, заробляти гроші, щоб допомогти своїм дітям, онукам, трахати свою, а може ще якусь, жінку… Подумайте! Подумайте потвори! Ненавиджу гнид, які безкарно займаються злочинами проти здорового глузду, проти істинних інтересів істинної державної безпеки, проти Законів, навіть проти істинних інтересів своїх дітей, онуків… Мабуть, все ж таки, мразі, це ті, хто так відноситься до майбутнього своїх дітей, а не я, як «Сєрьога» плюнув мені в обличчя. До того ж я попереджаю тролей, особливо від генералітету і офіцерства, - при-бульці (ФСБешники «Останкіно» цілі передачі організовують про інопланетян, при-бульців) жахнулись коли взнали що робиться на земній кулі, яка «справедливість» встановлена на земній кулі, і почали встановлювати свої порядки. Прибульці робо-тизовані, але більш справедливі, ніж ФСБешники чи військові, - ті зразу катують, грабують, вбивають, не розмовляють по суті, а прибульці, майже, гуманні. Вони зай-вий раз не вбивають, а виховують, наставляють «на путь истинный»… Вони почали бандитам, які займаються злочинами безкарно, та їхнім дітям, «вішати х*ї», тобто таємно, дистанційно, невидимо, променями, включати променеву імпотенцію, - не-можливість мати статеві стосунки. Причому тут діти? Запитайте у Путіна, - він, та його криваві сопляки, завжди це робили, особливо у відношенні до українців, щоб українці не розмножувались, бо це одна із реальних націй, яка боролась із руськими бандитами… Говорячи на окупаційній мові, як це полюбляють говорити ФСБешники «Останкіно», «в ответку». Бо одна справа коли не трахається батько і мати, генера-ли, офіцери із своїми жінками, і зовсім інша справа, коли на очах батьків, генералів і офіцерів, інших категорій безкарних бандитів, не трахаються їхні діти… Тому, тролі, посидіть під ліжками у Путіна, Шойгу… узнайте, трахаються вони чи ні? Тому, щоб перемогти Україну, потрібно, щоб у Путіна, Шойгу, у російського державного керів-ництва, російського генералітету і офіцерства… стояли х*ї, стояли статеві члени. А якщо вони не стоять, то про яку війну, про яку перемогу у війні може мріяти Росія, отакі тролі, як ви усі? Як зв’язано те, що Шойгу, Путін, його доньки, інші, не траха-ються із неможливістю Росії виграти війну? Це означає, що ті, хто повісив х*ї Шойгу, Путіну, іншим, сильніші за армію і ФСБ Росії, які хочуть поставити х*ї Путіну і його сопливим бандитам, окупантам, сепаратистам… Росія, - здавайтесь?! Якщо ви мені скажете: «Русские не сдаются!»… я вам відповім: «Ну і нє є*ітєсь!», «Ну і не трахай-тесь!», «Ну і не здавайтесь!». Захочете ї*атись, покинете всі, окуповані Росією тери-торії, Крим, Донбас, всю Україну… Прибульці гуманні! Путін, Шойгу… не підкори-тесь, - я знищу всіх, хто займається злочинами безкарно! Путін, не підкоришся укра-їнському Президенту, Шойгу не підкоришся українському міністру оборони, і так усі по посадам, над вами будуть сміятись, - я знищу всіх, хто займається злочинами безкарно. Путін, не підкоришся, - я тебе знищу, як геноцидного злочинця, який за-ймається злочинами безкарно. Для порятунку навіть громадян Росії, не те, що гро-мадян держав всієї земної кулі, які потерпають від ФСБ і МО РФ, особливо від їхніх психотронних мафій. Росія порушила принципи глобальної безпеки, - за це потрібно відповідати. Важко собі уявити, що було б на земній кулі, якби на ній було декілька Путіних, - кривавий хаос. Цього допустити не можна. Нам війна не потрібна, - війна потрібна Росії, та любить брязкати зброєю, Росія напала на Україну, а не навпаки… Прибульці хочуть повісити статеві члени усім, хто займається злочинами безкарно… «Нє є*ітєсь, бандіти!». Я не прощу! Я не прощу таке своє життя! Я пам’ятаю, як мені було неприємно, коли мене проінформували про імпотенцію у дітей, - піднесли це із жорстокістю у голосі: «Екатерина, Мария Путины не е*утся потому, что от них воняет уголовниками ФСБ так, что за версту слышно!». Я памۥятаю, як як мого сина катували на моїх очах променями, у мене стискались кулаки, але зробити будь-що неможливо, - ворога нема поряд, ворог променями це робив, дистанційно, таємно, невидимо, контролюючи навіть мислення… Путін мастак займатись такими злочинами… Тепер йде розплата над Путіним, над усіма скотами, які займаються злочинами безкарно… Читачі мабуть уже зрозуміли, що я сам такими справами не займаюсь, у мене нема психотронних генераторів, - я всього лише біоробот, повідомляю читачам інформацію отриману по каналам космічного біологічного радіозв’язку… І тим не менш, є безліч мужиків і підлих баб, які хочуть мене знищити?! Я дивуюсь?! За що? За те, що я вам поставляю інформацію, та ще й безкоштовно? На відміну від вонючих проплачених тролей! Мені важко, - я закатований психотронною мафією. Стосовно «жидовської мразі»? В Україні розрізняють порядних євреїв, і не по-рядних євреїв, жидів… Подивіться, які держави побудували порядні євреї? Поди-віться яку Росію побудували ФСБешні євреї?! Росія назавжди втратила статус над-держави. Ця держава, Росія, Москва, здійснила ганебний злочин і проти мене осо-бисто, мене зганьбили генералітет і офіцерство, їхні холуї, - мені соромно за цих захисників, - це в кіно вони герої, в Росії ще є такі ублюдки, як Порєчєнков, Охлобистін, Валерія, Газманов… які ще вірять, що російські генерали та офіцери це герої, насправді Путін свої силові структури перетворив у 100% злочинців та їм слухняних… Людство повинно берегтись будь-яких контактів з ними! Дуже небезпечні, криваві, несправедливі… Будуйте культуру русскага міра на території Росії, в Україні повинен бути український світ! Я не прощу жодну потвору, яка займається злочинами безкарно! Від них йде все насилля! Вони винні у тому, що середня тривалість життя чоловіків Росії на 20 років менша ніж в ЄС. Такі потвори погрожують мені рабством, після згвалту і витонченим знищенням… Тому я їх буду винищувати до тих пір, поки вони не підкоряться мені, тобто тим, хто сидить у них у мозках, і представляється «міліцією», - мабуть вони все ж таки прибульці, які прибули і у мій мозок, - образливо мені те, що я вже настільки біологічний робот! Путін теж під променями, під іншими, - цивільні росіяни, на 80 річчі у Є.Примакова, намагались підійти до Путіна, не змогли, не допустили променями… Так що і гнид охороняють променями… Я не прощу! Я відомщу! Я завжди і скрізь вів мову тільки про потвор, які займаються злочинами безкарно, а ви, шакали, тролі, хочете вбивати порядних людей. Таке прощати не можна! Готуєте окупацію? Гниди?! Готуйте, готуйте, готуйте… Поготуйте! Путін, Шойгу, Патрушєв, Бортніков, Колокольцєв, Мєдвєдєв, всі, хто з ними, повоюйте ще зі мною, повоюйте! Сидіть шакали і думайте, що ви військові! Сидіть і брешіть народу, що я той, із-за кого військові убивають цивільних! Я не прощу брехунів! Повоюйте зі мною! Щоб знали як ад’юнктів перетворювати у рабів, як їх вербувати у КГБ… Я вас так повербую, що жодний вербовщик, жодний окупант, сепаратист, жодна потвора, яка займається злочинами безкарно, - трахатись не буде ніколи! Путін, я тобі показав, що ти геноцидний злочинець, але непідсудний за злочини! Не підкоришся! – Не будеш трахатись! Нє є*ісь скотина! Поє*єшся тоді, коли взнаєш, хто той, із – за кого ти нє є*єшся! Це той, із – за кого ти не трахаєшся! Такими фор-мулами полюбляють щеголяти потвори які мене катують. Путін, той, із-за кого ти не трахаєшся, сидить у тебе у мозку, ти можеш з ним розмовляти, не будеш розмовля-ти, не будеш ї*атись! Щоб ї*атись, потрібно бути порядною людиною, потрібно під-коритись тому прибульцю, який сидить у тебе у мозку, - він прибув і до твого мозку, не тільки до мого! Сиди, потвора окупаційна, і думай, що ти ї*ешся! Те ж саме я мо-жу сказати і кожному російському генералу, щоб знали шакали, як воювати зі мною. Я не прощу! Буду истреблять всех, кто занимается преступлениями безнаказанно, до тех пор, пока они не уйдут со всех оккупированных Россией территорий. Ге-неральная прокуратура РФ, СК РФ, Чайка, Бастрыкин, следователи по особо важным делам, а это по правилам? Володя Маркин, а эта война по правилам? Ненавижу гнид! Я просил и ГП РФ, и СК РФ, и Шойгу.. арестовать Путина, он же преступник, безнаказанный за преступления, а вы что? Продемонстриро-вали мне, что вы все одинаковые, - чекисты?! Ну и отвечайте все вместе, если вы все одинаковые! Чтобы знали куда вы попали, а не на войну классиче-скую! Пришельцы роботизованы, агрессивно настроены против безнаказан-ных преступников, но они гуманнее и справедливее вас! Кто сильнее шакалы! Я не прощу! Меня поставили в угол! Я буду мстить! Военные прокуроры, пое*етесь тогда, когда научитесь быть прокурора-ми, когда научитесь укрощать, а не крышевать психотронною мафию, по-зорные шакалы! Не обуздать ублюдков, которые меня пытают лучами?! Ну вы и гниды! Я прошу пробачення у читачів, - я незаслужено образив генералів і офіцерів РФ, коли говорив, що Путін, перетворив всі свої силові структури у 100% бандитів, та їм слухняних, - згаряча. Вони дійсно всі 100% перетворені у бандитів, їм слухняних, і таких, які цього ще не знають! Таких відносно багато. Я колись був одним із таких. Але коли мене репресували, то я на власній шкурі взнав що вони із себе уявляють насправді, - страшні потвори! Бідний народ, який захищають бандити, самі від себе, але захистити не можуть, тому середньостатистичні росіяни і здихають на 20 років раніше, ніж вмирають громадяни у Європі. Росію потрібно передати у руки опозиції: Нємцову, Каспарову, Касьянову… поки Путін не наробив ще більшої біди. Найстрашнішою проблемою Росії, проблемою для всього світу, є те, що владу в Росії узурпувала неправова організація, - бандити ФСБ. Я вже писав, що навіть вчені КГБісти, у своїх публікаціях, визнавали, що КГБ, МБР, ФСБ… це неправова організація, бандитська, оскільки вбиває людей без суду і слідства… Більше того, зовсім недавно, російський телеканал показував якогось кавказького чиновника, той, «не мудрствуя лукаво» погрожував знищувати терористів, будинки терористів…Путін погрожував «мочіть в сартірах», Путін, щоб знищувати свою опозицію, називав опозиціонерів, борців за незалежність, наприклад, на Кавказі, терористами, - цієї дефініції виявилось досить для того, щоб знищувати людей без суду і слідства. Я називаю тільки декілька прізвищ, із моєї теми, моїх контакторів, яких знищила ФСБ і армія: Г.Старовойтова, С.Фьодоров, Л.Рохлін, В.Лістьєв, С.Юшєнков, В.Чорновіл, В.Гетьман, О.Ємець, М.Сирота, Р.Горбачова, Ю.Оробець, В.Чєрномирдін, І.Плющ… Бодай хтось із них був терористом? Путін, так ти терористів знищуєш, чи своїх опозиціонерів? Розчищаєш собі дорогу до вічного царювання? А якщо сюди додати ще знищення ФСБ футбольних тренерів України: В.Колотова, В.Банникова, А.Пузача, Є.Кучеревського, В.Прокопенка, В.Лобановського, А.Баля, А.Гусина, В.Белькевича… чи багато чисельне знищення літаків фірми «Ан», особливо в небі Африки, чи більш ранні знищення співаків, інших працівників культури: А.Солов’яненка, П.Громовенка, І.Білозіра, Л.Бикова, І.Миколайчука, В.Івасюка… (хтось із них був терористом?), то стає зрозумілим, хто, зовсім штучно, намагався перетворювати Україну в бананову республіку… Путін, не підкоришся, - я знищу всіх, хто займається злочинами безкарно. Я не прощу! Насмілишся вбити ще бодай одного українця, якщо підійде хоча б до одного українця хоча б один твій ФСБешник, - я знищу всіх, хто займається злочинами безкарно. Із логіки останнього абзацу є наслідок, - офіцери і генерали Росії бандити, чи підкорені бандитами! Бо вони захищають владу бандитів, тих, хто вбиває порядних людей без суду і слідства! А середньостатистичний російський мужик здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС. Генерали та офіцери Росії повинні перейти на сторону народу Росії, і захищати народ, а не ФСБешних бандитів при владі, які обдурили народ і узурпували владу в Росії і почали займатись міжнародним тероризмом… Хоча підсвідомо стає зрозумілим, що генерали та офіцери розумні і не бажають ризикувати своїми пенсіями, пільгами, званнями у 40 років. Тобто російський генералітет і російське офіцерство, - це патріоти пенсій, пільг, і звань, але не Росії, не народу, який ціною свого здоров’я і життя, заробляє на пенсії і пільги генералам та офіцерам, вмираючи на 20 років раніше, ніж в ЄС. Я частково розумію патріотизм російських генералів і офіцерів, але ж говорю: «Умерьте свой пыл! Будьте скромнее на страницах социальных сетей! Если ваш народ прозреет, - он вам не простит! Убирайтесь из Украины! Мрази оккупационные! Мрази сепаратистские! Повоюйте теперь с теми, кто сидит у вас в мозгах. Если их победите, тогда и повоюете из Украиной! Я не прощу! Убирайтесь из Украины!». Российский генералитет знает, что Россия обладает несметными, сказочными ресурсами, и что? Путин не желает делиться ресурсами, - придумал «цены для Украины», и что? При этом Россия не есть членом ЕС, НАТО, не делится ресурсами ни с кем, и что? А средняя продолжительность жизни мужчин РФ на 20 лет меньше, чем в ЕС. Отсюда вывод, или России нужно вступать в ЕС, или власть Путина тупая, ее нужно сменить… Или и то, и другое! Возникает вопрос к прокуратуре России, почему она не возбуждает уголовное дело против Путина, который забирает у каждого среднестатистического россиянина право на 20 лет жизни… Неужели в России «жизнь,- копейка»? Я наголошую, генерали і офіцери Росії, ваші сатрапи в Україні і світі, пожалі-єте, що захищали бандитів, а не народ! Народ, - це страшне для мене слово. Мене репресували генерали з криком: «В народ!». Значення цієї погрози я зро-зумів пізніше… Я побув багато років серед народу, - стало страшно! Цивільні люди зовсім не захищені в державі! А ті, хто їх повинен захищати, - грабують, катують, тримають в заручниках, заражають хворобами, не лікують, перетворю-ють у рабів, забороняють вчитись, працювати, служити, утримують у божевіль-нях, вивозять до лісу, катують, вбивають… Путін, його холуй Янукович, надали народу тільки такі права: працювати, смоктати, носити гроші і… вмирати на 20 років раніше, ніж в ЄС… Дивно стає, як владі Путіна, скоріше пропаганді Путіна, вдається обдурювати народ, який вибирає Путіна у президенти РФ, за що? За те, що той забирає у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя. Соромно за російський народ! Слухайте свою опозицію, - пропадете! Ці ФСБешники феноменально хитрющі, - навчились використовувати весь народ, для перетворення ад’юнктів у рабів, для наступного витонченого знищення. Причому вони так навчились дурачити чоловіків, що ті їм служать вірою і правдою! Але як тільки ті чоловіки у чомусь прозрівають, - їх знищують! Прибульці звіріють, іноді кричать: «Скоти, ви частіше присилайте своїх жінок з круглими ж…пами, для згвалтів, щоб перетворювати ад’юнктів у рабів, а насправді для того, щоб тих чоловіків, які виставляють жінок, перетворювали у імпотентів! Путін, як тільки цивільні чоловіки з «повішеними х*ями» розберуться чому вони не є*уться, - вони рознесуть «в пух і прах» твій генералітет і офіцерство… з вашою КГБешною медициною…». Але це не до мене, це все поза межами моєї компетенції, - я не контролюю подібні ситуації, я тільки повідомляю те, що примушують променями, те, що отримав по каналам космічного біологічного радіозв’язку. Путін, Шойгу… чого ви ховаєтесь від наро-ду? Боїтесь, що у вас можуть запитати звичайні громадяни: «Для чого потрібно робити згвалт!? Для чого ви катуєте цивільних людей, особливо українців, про-менями? Для чого ви перетворюєте певних людей у рабів? Яка роль у цьому армії і ФСБ? Хто той, хто вам дозволяє застосовувати промені проти цивільних людей? Хто той, хто вам дозволяє здійснювати вбивства громадян без суду і слідства? Для чого ви підключаєте людей під промені? Для чого потрібно кату-вати, десятиріччями, ніколи ні в чому не винних людей, яких підключають під промені?...». Тільки для того, щоб показати як ФСБ утримує народ в покорі? А чому не можна демократичними методами? Одні питання… Шановні читачі, так хто ж насправді «мразь»? Ну что, господа бандиты, российский генералитет и российское офицерст-во, еще будете воевать с Украиной? Повоюйте пока с теми, кто сидит у вас в мозгах! Не будете подчиняться украинским аналогам своих министров, над вами будут смеяться, - не будете подчиняться, не будете е*аться! И подумайте, скоты сопливые, чей х*й дороже, - мой или ваши х*и: Путина, Шойгу… российской государственной власти российского генералитета и российского офицерства… Скоты вы скоты! Ненавижу гнид! Убирайтесь из всех, оккупированных Россией территорий! Я не прощу! Чтобы знали кто тот, из-за кого вы не е*етесь! Не найдете того, из-за кого вы не е*етесь, - «милиция» уничтжит всех, кто занимается преступлениями безнаказанно. Вот и все, что вам нужно знать теперь! У Путина нет друзей, способных ему поставить х*й, поэтому он обязан подчиняться тем, кто ему повесил х*й. А генералам и офицерам России лучше не повторять «подвиги» Путина, не нарывайтесь скоты безобразные! Я не прощу такую свою жизнь! Чтобы знали скоты как адъюнктов подключать под лучи без их разрешения. Чтобы вы знали куда вы попали! Прибульці так глузують, так каламбурять, так дратують і дурачать і мене і читачів, - дотепні читачі можуть намагатись розбиратись у цих формулах… І ніколи не розмовляйте з будь-якою людиною, а хто ж той, із-за кого Путін не ї*еться! Боляче від такої Росії, від такого російського генералітету і офіцерства… Убирайтесь із України назавжди!

Немає коментарів:

Дописати коментар