Шукати в цьому блозі

середа, 28 січня 2015 р.

716.#FreeSavchenko!

http://ru.krymr.com/content/article/26813320.html http://www.eurointegration.com.ua/articles/2015/01/26/7030093/ http://censor.net.ua/news/322033/kreml_shantajiruet_pase_k_savchenko_pustyat_evropeyiskih_predstaviteleyi_esli_rossii_vernut_pravo_golosa http://zaxid.net/news/showNews.do?parye_postanovila_zvilniti_savchenko_vprodovzh_24_godin&objectId=1338636 Після останньої зустрічі з українською військовополененою, викраденою ФСБ РФ з території України сім місяців тому, льотчицею Надією Савченко, її адвокат Марк Фейгин заявив, що Надія відверто заявила йому, що вона бажає вмерти. До Надії Савченко в Україні і світі особлива увага, вона є одним із символів українського опору ФСБешним бандитам, окупантам, катам, терористам, сепаратистам кримінального президента Росії В.Путіна. До того ж вона член Українського Парламенту, - народний депутат ВРУ, депутат ПАРЄ, володіє міжнародним імунітетом. ПАРЄ зобов’язало Росію випустити Надію Савченко із російського полону на протязі доби (24 годин). Але ці обставини не є аргументами для бандитів ФСБ РФ, які узурпували владу в Росії. Бандити Росії не бажають визнавати верховенство міжнародного права, права громадян, - вони весь світ підкоряють своїм насиллям. Правосуддя по-російськи... Трагедія Н.Савченко ще й у тому, що вмерти їй не дозволять, але психіку, і все що зв"язано із психікою, зруйнують грунтовно, бо її там "ламают", "ставят на колєні"... таким чином, щоб вона вже ніколи не була навіть звичайною людиною. Русскіє бандити не дозволять їй вмерти, наприклад, таким чином, її прив'яжуть до ліжка, у них це називається "зафіксують", закриють ніс, щоб дихати вона відкриє рот, в ротову порожнину їй силою вставлять трубку, по якій заллють у шлунок рідку кашу, харчовий розчин... Можуть взагалі підключити під промені, (під біоробтотехнології космічної медицини) і променями примусять вживати їжу... Промені перемагати неможливо, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують... Більше того, Надія знаходиться в полоні вже сім місяців, - російське правосуддя не може ніяк встановити, здійснювала Надія злочини чи ні, не зважаючи на те, що Надія захищала свою державу від русскіх нападників: окупантів, сепаратистів, терористів, уголовніков… Я зараз демонструю, що Росія, то держава бандитів. Використовуючи засоби мозкового контролю, контроль над психікою і інтелектом людини можна встановити максимум за добу, за 24 години. Це наукові дані, наприклад, психотронної конференції в Сан-Франціско, 1988 року. На якій були присутні вчені із Росії, які там виступали… Тобто російські слідчі, - агенти ФСБ уже через добу, сім місяців тому, знали здійснювала Надія злочин чи ні? Але юридично вони до сьогоднішнього дня граються із усіма серйозними людьми і міжнародними організаціями всього світу. Я запитую зараз у Патрушєва, Бортнікова, Шойгу, Путіна, Мєдвєдєва… у генерального прокурора Росії Ю.Чайки, у його заступника, - головного військового прокурора Росії, міністра охорони здоров'я Росії: «Так ви що? Не знаєте чим займалась Надія Савченко на території бойових дій в українському Донбасі? Не знаєте, здійснювала вона там злочини чи ні? Чи ви все ж таки знали все про неї ще сім місяців тому, бо контроль над її психікою і інтелектом ви встановили через добу після доставки її ФСБешниками на територію Росії? І ви після такого відношення до права, до міжнародного права, до війни Росії з Україною, вважаєте свою Росію наддержавою? А себе серйозними людьми? Бандити ви, які граються українцями, їхніми життями і здоров'ям, в шашки! Викрали Надію з території України, утримуєте її в заручниках, а тепер виторговуєте у України, у міжнародної спільноти, (яка визнає, на відміну від вас, верховенство міжнародного права), поступки, вигідні бандитам ФСБ і МО РФ, окупантам, сепаратистам, терористам, їхнім холуям у всьому світі! Не соромно! «Викручувати руки» Україні, європейській і світовій демократії? Ви вимагаєте від ПАРЄ відмову від покарання, щоб вона вас не карала за злочини, які ви уже здійснили, в обмін на Свободу Савченко, ви вимагаєте від Заходу відмову від санкцій проти вас, вимагаєте узаконення окупації, анексії Криму, Донбасу… Чи не дуже ви вже всі там, на мові ваших генералів, «хитрож…пі»? Що ви собі дозволяєте? Як ви торгуєтесь, що і на що ви міняєте? Що сподобалось займатись злочинами безкарно, свині криваві окупаційні?! Продовжуючи цитування ваших російських генералів: «На каждую хитрую ж…пу найдется и х*й с винтом», можна уявляти, що знайшовся такий «х*й с винтом», - промені, які викликають імпотенцію! І після такої реалізації такої вашої внутрішньої і зверх нахабної зовнішньої політики, ви ображаєтесь на прибульців, які застосували проти вас таємно, дистанційно, невидимо промені імпотенції, щоб всі російські злочинці, включаючи вас усіх особисто, які здійснюють злочини безкарно, все ж таки були покарані, безкровно, гуманно, - вас же не вбивають поки що, тільки заборонили вам статеве життя?! «Нє є*ітєсь, скоти»! А знаючи, що ви такі промені застосовували і проти українців і проти їхніх дітей, щоб не розмножувались, щоб українці вироджувались, щоб вам легко було завоювати територію України… прибульці «повісили х*ї не тільки вам, а і вашим дітям! Тепер ви можете спостерігати на прикладі своїх дітей, дітей ФСБешних катів, «щенят», як ваші криваві сопляки із ФСБ і армії називають наших дітей, на прикладі ваших жінок, «сук», як кажуть ваші бандити психотронні, можете спостерігати «радість» у якій тепер ви і вони перебувають, можете їхній стан екстраполювати на українців, щоб ви взнали, а як же себе почували українці десятиріччями яких ви вимотували катуваннями різними променями, включаючи промені імпотенції… Взнавайте на свїй шкурі, як себе я почував десятиріччями, моя родина, тисячі українців, яких ваші бандити вовтузили променями, ні про що не розмовляючи, - катують і все! І ні про що не говорять! Тепер ви знаєте, за що ви тільки мені, не говорячи про Україну і українців, заборгували мільярди доларів… Я не прощу! Ї*атись не будете ніколи, до тих пір, поки не станете порядними людьми, до тих пір поки не підкоритесь тим, хто сидить у вас у мозках! Не будуть трахатись і ваші діти! У нас у мозках, що у вас, що у мене сидять одні і ті ж прибульці! Я гуманна людина, тому вас проінформував і попереджаю про те, що вам потрібно зробити, щоб ваші статеві члени піднялись. Вам потрібно підкоритись тим, хто сидить у вас у мозках, вам потрібно покинути всі, окуповані Росією, території, особливо Крим, Донбас, всю територію України, - не покинете Україну, не заберете із України на ПМЖ в Росію всіх ворогів України, - ї*атись не будете ніколи! Якщо діяти вашими ж категоріями, по моделі «вашим же салом, - вам по сусалу», то і я, як і ви торгуюсь із вами, гниди кримінальні, я вас ненавиджу, розпустили свою психотронну злочинність ФСБ і МО РФ до повної безконтрольності, - це головна заслуга путінської влади, вже кожний сопливий, кривавий психотронний бандит із ФСБ і МО РФ мріє про рабів, про нахалявну рухомість, нерухомість… і всього цього досягає здійсненням злочинів безкарно. Тому торгуюсь і я, хоча у мене подібна торгівля викликає відразу, - ви відмовляєтесь від анексії України (Крима, Донбаса, всіх окупованих Росією територій, визнаєте верховенство міжнародного права, права громадян…), шляхом капітуляції, а я відмовляюсь від анексії вашої ерекції, щоб ви, сопливі, криваві бандити, і ваші діти, змогли трахатись, змогли бути порядними людьми, хоча б перед вашими «щєнкамі» і «сукамі», які скоро вас не простять, якщо ви не припините злочинну діяльність… Не забувайте, шакали ФСБешні, Божу заповідь: «Не робіть комусь того, чого не хочете, щоб робили вам!». Не підкоритесь, - не будете ї*атись! Не покинете всі, окуповані Росією , території, не покинете Україну, - не будете трахатись! Не випустите Надію Савченко із вашого полону, - не будете ї*атись! Не припините дурачитись, ви, особисто, ваші генерали, ваші офіцери, - не будете трахатись! Не знищите тих, хто мене катує променями, щоб довести, що цивільні повинні підкорятись військовим, - не будете ї*атись! Ні ви, ні ваші діти! (Бо всі люди в погонах повинні підкорятись цивільній, порядній, демократичній владі). Я не прощу! Насмілитесь нанести любий рівень, любого виду ущербу, «дернетесь, - смерть!». Я не прощу! Таким чином, я також «торгуюсь» по вашим же алгоритмам, я нічого не видумую, я лише роблю те, що ви і ваш генералітет робили із українцями, безкарно, десятиріччями! Повторюю, - ви відмовляєтесь від анексії території України, визнаної світовою спільнотою, а я відмовляюсь від анексії вашої ерекції! Звичайно, при умові, що ви повернете багатомільярдний борг мені особисто, та ще й надасте певні гарантії, мені у Україні… Мовчите?! Дивує! Не хочете ї*атись? Не є*іться! Невже ви думаєте, що ваш генералітет, ваші «щєнкі» і «сукі» не хочуть трахатись? Не хочете ї*атись? Не є*ітєсь! А коли захочете, тоді і взнаєте, що вам скажуть прибульці! Я не прощу нікому такого свого життя! Не говорячи про ущерб який нанесла Росія Україні і українцям! Тим паче, що ви знаєте, для того, щоб перемогти Україну потрібно, щоб у вашого верховного головнокомандувача х*й стояв, а він у нього не стоїть, а це означає, що ті, хто повісив йому х*й, сильніші за ваші, найпідліші у світі, ФСБ і МО РФ, які навіть х*й не можуть поставити своєму верховному на будь-яку ж…пу, - убирайтесь із України, убирайтесь із усіх, окупованих Росією, територій! Не покинете, окуповані Росією, території, - не будете трахатись!Ні ви, ні ваші «суки», ні ваші «щєнкі»… Вам не допоможуть гори озброєнь, - ваша вся зброя у такій війні то гори металобрухту, одні із свідків того, як ви перетворили народ Росії у рабів в зубах психотронного генералітету ФСБ і МО Росії! Із – за чого ваші російські мужики здихають на 20 років раніше, ніж вмирають в ЄС, бо середня тривалість життя ваших російських чоловіків 62 роки, а в ЄС середня тривалість життя і чоловіків, і жінок більша за 80 років. Ганебні ви, розбещені нелюди, а не державні керівники Росії! В такий то час займатись окупаційними, сепаратистськими, терористичними спецопераціями? Щодня вбивати в Україні громадян, таємно, дистанційно, невидимо, променями? Ну і шакали! Ви мої заручники, - я вас ніколи не випущу із обіймів прибульців! Я не прощу, гниди злочинні! Вас ваш народ не простить, як тільки прозріє, як тільки розбереться хто ви такі насправді, вас Бог не простить, вас я не прощу, вас ніхто із порядних людей не простить, - ви розумієте тільки силу, вас потрібно тільки вбивати, іншої мови ви не розумієте! Вся ваша політика трималась, і поки ще тримається на силі, на силі дурній, підлій, зверх нахабній, людиноненависницькій… Не підкоритесь, - смерть! Що у мене, що у вас, в мозках наших, сидять одні і ті ж прибульці, вони мене інформують по космічному біологічному радіозв’язку, вони вам повісили ваші вонючі х*ї, вони вам поставили ультиматум, - не підкоритесь, - не будете ї*атись! А коли ви взнаєте, хто той, із-за кого ви не ї*етесь? От тоді і наї*етесь? Якщо ви будете зневажливо відноситись до мене? Прикро! Уявляється, що ви не захочете мірятись зі мною силою, не захочете взнавати чий же х*й насправді дорожчий, - мій, чи всі ваші, шакалині х*ї! Я не прощу! Я попереджаю ваших русскіх асів, - військових льотчиків Росії, - насмілитесь підняти у повітря бодай один ЛА проти України… Дєрнєтєсь, - смерть! Я вас такі «точєчниє удари по Украінє» нанесу, що жодний сопливий русскій ас трахатись не буде до смерті! Корчіть краще «гражданскую войну в Украиінє»… А то щось не вірять вам громадяни… Будете загоняти мене, чи інших українців у по життєве рабство після згвалтів, - у ваших сопливих рабовласників – підприємців х*ї не піднімуться ніколи! Більше того, ви знаєте, що всі ваші мільярдери, є КГБістами, яких я ненавиджу, бо за часів Єльціна, коли той пропонував мені роботу в Кремлі, коли я проживав у Москві, мені залишалось тільки отримати житло, ці потвори, - мільярдери – КГБісти відмовили мені купувати для мене житло, бо, як КГБісти, підкорялись бандитам державної безпеки медицини збройних сил Росії, а не Президенту Росії, Верховному Головнокомандувачу Б.Єльціну… Б.Н. (Беня) бісився від цього, хотів, щоб і я з ним разом боровся за встановлення цивільного контролю над діяльністю бандитів в лампасах… Не вийшло, мене почали катувати променями так, що не до Кремля стало! Більше того, більшість цивільних лікарів – КГБістів підкорились також бандитам державної безпеки медицини збройних сил Росії, а не Єльціну… Такі лікарі в державі! Я повернувся на свою Батьківщину, в Україну… Чому ваші бандити – мільярдери КГБісти? Ну хоча б тому, що, наприклад, вони володіють ЗМІ, а на телерадіоканалах існує апаратура, яка дозволяє реалізовувати засекречений космічний біологічний радіозв’язок… Тобто мільярдери знають таємні можливості контролю мислення громадян: розробляють яких, розслідують злочини яких… Там у вас пункт по слідкуванню за мисленням певних громадян… Частина ваших радіотелескотов –КГБістів дуже гарно знають, про що ж мислять ті, кого підключають під промені , навіть приймають дистанційну участь у побиттях, наприклад, українців… Не такі вже ви і журналісти, страшні істоти, - звичайні бандити КГБісти, які дурачать народи, маніпулюють суспільною свідомістю, готують психіки громадян до ненависті, до України і українців, до війни… Потворні істоти! Ви скоро документуєтесь про російсько-українську війну до того, що у жодного ФСБешника «Останкіно» х*й не підніметься на любу ж…пу! Свині криваві, а не журналісти, розпалюють гниди вонючі цілі війни…Покоментуйте ще російсько-українську війну, покоментуйте, покоментуйте скоти, поопромінюйте мозки всіх гостей ваших студій променями так, щоб вони всі вірили вашим ФСБешним бандитам, які підступно маніпулюють суспільною свідомістю… Неприємно, до відрази, дивитись ваші передачі, хоча я і так дуже рідко переглядаю їх, та й то фрагментами, неприємно бачити, як, здавалось би, порядного вигляду, гості ваших студій аплодують вашим бандитам-КГБістам… Ваше «Останкіно» зає*ло народ Росії до того, що росіянам уже стало байдуже те, що вони вмирають, точніше здихають, на 20 років раніше, ніж у Європі!? Росія, - це бандит сидить на бандиті, бандитом поганяє! Все, майже, суспільство Росії, - це бандити та їм слухняні! Інших нема! Правда є такі, які цього ще не знають!... Убирайтесь із України! #FreeSavchenko! Путин, не будешь подчиняться, - не будешь е*аться! Военнослужащие России, не будете подчиняться украинским военнослужащим, - не будете е*аться! Я не прощу! Я никого не прощу! В связи с тем, что ваши прокуроры, суды, вся ваша правоохранительная система России, - это бандиты и им послушные, такая, что оставляет всех бандитов в неприкасаемости, я сам (скорее пришельцы) буду вести свою борьбу с преступностью, неподсудной за преступления. Я уничтожу всех, кто занимается преступлениями безнаказанно, если Путин и вы все не подчинитесь! Не е*итесь скоты! Я не прощу! Я убью всех, кто надо мною издевался и тех, кто отдавал распоряжения издеваться! В ваших же интересах подчиниться! И в интересах ваших же детей: «щенков» и «сук»… Ко мне не добивайтесь, я всего лишь биоробот, в определенном смысле, если чего – либо хотите, добивайтесь к тем, кто управляет моим мозгом, - я их тоже ненавижу! Скажи кто твой президент и я скажу какие у него спецслужба и армия, - скажи какая у вас армия и спецслужбы и я скажу какой у вас президент. Если президент бандит, то и спецслужбы бандиты… Военные, ну а вы теперь знаете куда вы попали вместе со своими врачами армии? Нахохотались, ублюдки! Нахохотались? Я не прощу!

Немає коментарів:

Дописати коментар