Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 25 вересня 2015 р.

Путин: Прозвище Царь мне не подходит. ВИДЕО | УКРОП

Путин: Прозвище Царь мне не подходит. ВИДЕО | УКРОП



Правильно, Путін, прозвище "Царь" тобі не підходить! Тобі підходить прозвище "Преступнік", "Геноцидний преступнік"... Оскільки ти і твоя ФСБ явно і таємно замучили росіян вже настільки, що середня тривалість життя чоловіків Росії складає 62 роки, на 20 років, майже, менша, ніж в Європі! Ти, Путін, забираєш у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя, у кожного! Ти геноцидний злочинець! А не цар! І це при казкових, незліченних багатствах Росії! Ти забираєш у кожного середньостистичного чоловіка Росії 20 років життя, - це геноцидний злочин, а ти, - геноцидний злочинець, який здійснює геноцидні злочини безкарно, тому тебе потрібно знищити! Тобі краще застрелитись, - я все рівно тебе знищу! Я не забуду Росію, армію Росії! Я не прощу! Я відомщу! Я покараю! Я покараю кожного, хто надавав розпорядження катувати мене,пожиттєво, променями,   я знищу тих, хто катував і катує мене і моє оточення променями! Путін, ти ссикун! Якщо ти боїшся знищити психотронних бандитів, які винні у тому, що твій х*й висить, то ти хто? Навіть народу Росії не потрібний такий президент, така спецслужба, які бояться бандитів! А це означає, що ти і твоя спецслужба, - бандити, чи слухняні бандитам! Путін, якщо ти боїшся знищити бандитів, то вони не побяться тебе знищити, навіть за те, що ти не можеш їм х*ї поставити! Путін, я тебе знищу! Я не забуду! Я не прощу! Я відомщу! Я покараю! Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це ті, хто сидить у тебе у мозку! Прибульці, - тобто ті, хто прибув до тебе у мозок! Ти можеш протягнути своє існування на світі білому, якщо будеш підкорятись! Підкоритись мені, - це означає підкоритись тим, хто сидить у тебе у мозку! ПІдкоритись мені, - це означає підкоритись прибульцям, які прибули до тебе у мозок! Не будеш їм підкорятись, - не будеш ї*атись! Не будеш підкорятись прибульцям, - я тебе знищу раніше, ніж заплановано! Убирайся шакал із Криму, із Донбасу, із Сирії...  А своїм скотам від влади  і генералітету, х*єповішенним скотам, скажи, що я ніякого відношення до вашого х*єповішення не маю! Але те, що хтось мене звинувачує у тому, що ваші х*ї висять, дуже вже симптоматично! На ворах і шапки горять! Тобто такі шакали розуміють, що я ніколи ні в чому винним не був, а мене карають! Тобто твої сопляки х*єповішені, особливо від російського генералітету, цим визнають, що вони винні переді мною, тому і звинувачують мене, начебто, я їм х*ї вішаю... Я ще раз наголошую, я не маю відношення до х*єповішення твого, твоєї влади, твого генералітету, бо я б вас усіх до жодного знищив би ще у 1991 році, бо я ще в СССР розібрався, хто ви такі насправді... Ті, хто вам ваші х*ї повісив, занадто ліберальні! Я знаю, що х*єповішення у тебе, у твоєї влади, у твого генералітету... пов'язують з моєю долею! Це правильно! Бо я, - лакмусовий папірець твоєї злочинною влади, твого ублюдочного, підлого, кривавого, жорстокого, але сопливого російського генералітету і офіцерства, твоєї спецслужби... Путін, - ти ссикун! Одна із причин того, що ти боїшся розмовляти зі мною, це така, що ти знаєш, що я запитаю у тебе: "А що б ти робив на моєму місці?", "А хто той, із - за кого твоя армія не визнає права громадянина?", "А хто у твоїй підлій Росії займається боротьбою із психотронними злочинами?", "А хто той, із - за кого ти не ї*ешся?"... Щоб ти знав куди ти потрапив, а не тільки на видиму  війну Росії з Україною, -  ти потрапив на таємну, закриту, засекречену війну твоєї підлої спецслужби ФСБ із спецслужбами прибульців і тих, хто з ними! Та війна інша, ніж видима війна Росії з Україною, там свої закони! Путін, ти настільки розбещений шакал, настільки йо*нутий, що навіть не розумієш, як побудована твоя спецслужба! Я тобі розкриваю один із секретів Росії, - твоя спецслужба розумніша, ніж ти! Оскільки вона розуміє, що якщо твій х*й висить, оскільки ти не ї*ешся, то це означає, що у тебе, а значить і у Росії, на всьому білому світі, нема таких друзів, які б могли тобі х*й поставити! Як би ти там не воював, в Україні, в Сирії... ні українські бандити, ні українські сепаратисти, ні Асад не здатні тобі х*й поставити...  Твоя спецслужба розуміє, що є спецслужби, наприклад, прибульців, які сильніші за них, тому, що твоя армія, твоя спецслужба, не можуть примусити спецслужбу прибульців, тих хто з ними, тобі х*й поставити! Тому, твоя армія, твоя спецслжуба, починають вже потихеньку підкорятись тим, хто повісив тобі х*й! Більше того, скоро почнуть пі*діть тебе твої ж спецслужби, за те, що ти не можеш їм їхні х*ї поставити, - тикий президент Росії не потрібний спецслужбам Росії. Убирайся із Криму, із Донбасу... Убирайся шакал! Я все рівно тебе знищу, за злочини, якими ти і твоя спецслжуба займаєтесь в Україні і світі, безкарно! Щоб твій х*й піднявся, потрібно, щоб ти, твоя армія, твоя спецслужба... стали порядними організаціями, а не бандитськими... Не хочеш підкорятись? Не підкоряйся! А коли захочеш підкорятись, (читай "Ї*атись"), тоді і взнаєш, хто ж той, із - за кого ти не ї*ешся. Я тобі вже мільйон разів говорив, що той, із - за кого ти не ї*ешся, сидить у тебе у мозку! Розмовляй скотина із ним, а то знищу! Також своїм припутням від російських: влади, генералітету, офіцерства... скажи, що той, із - за кого вони не ї*уться, сидять у них у мозках, а то русскіє дурачкі все будуть до мене добиватись! Щоб знали шакали, як не вміти забезпечувати тих, із - за кого ваші х*ї висять! Путін, ти, твої мільярдери, - придурки! Причому такі, що мені навіть соромно! У вас х*ї висять! Мене катують, думаючи, що я вам ваші х*ї повісив. За те, що ви не можете мене забезпечити?! А я вам говорив багато - багато років тому, якщо ви так думаєте, то "сбростєсь" на декілька мільйонів доларів, купіть мені фешенебельний будинок, наприклад, у Києві, чи дві квартири поряд у середовищі проукраїнських політиків і державних діячів, автомобілі, гаражі, дачу, погріб, сад, город... Зареєструйте все на мене! А потім, коли всі виключаться, я вам все це поверну, - зате мене б вже на катували, і ваші х*ї б стояли?! Чи не так було, Путін? А ти що? А що твої срані мільярдери? Дивіться, не вдавіться за копійку! Вам головне нажраться, наї*аться, накататься... Не подавіться тільки! Ненавиджу гнид! Причому я все це аргументував не власними інтересами, а бажанням припинити вбивства громадян, яких, навіть мені відомо, сотнями вбивали у цій темі...  Путін, не вдавись, шакал, копійками, твої сопливі мільярдери, дивіться не подавітесь, ублюдки вонючі, ненавиджу шакалів... Із - за вас знищені уже сотні людей, у цій тільки темі... Путін, я тебе все рівно знищу! За злочини, якими ти і твоя спецслужба, займаєтесь в Україні і світі! Барани, а не верховний головнокомандувач, не мільярдери Велікой Россіі! Ненавиджу гнид! Людей вбивають, бидло ФСБешне!? Убирайся скотина із Криму, із Донбасу, із Сирії...

Немає коментарів:

Дописати коментар