Шукати в цьому блозі

середа, 9 вересня 2015 р.

Орлиный Арсений

Бастрикін, сам придумав? Підказали? Чи ти підкреслюєш, що ти, начебто, можеш сидіти у мозках українських державних діячів, чи наближених до них? І знати про що вони думають? Якщо так, то... Бастрикін, а де служила, працювала чи воювала Росія починаючи з січня 1988 року? І що заслужила, що заробила, чи до чого довоювалась? Таке запитання тобі надаю, наприклад, для того, щоб ти взнав чому мені не дозволяла Росія працювати? Променями!? Бастрикін, якщо ти не знайдеш і не заарештуєш тих, хто надавав розпорядження, наказ мене катувати променями, тих хто мене катував, я знищу твого пахана по ФСБ Путіна, разом із Мєдвєдєвим, Шойгу, Патрушєвим, Бортніковим, Чайкою... Я не забуду! Я не прощу! Бастрикін, роблю тобі підказку, один із тих, хто мене катує променями належав, однозначно, до Воєнно-Воздушних Сіл! Бастрикін, я ж тобі казав, не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Бастрикін, мені потрібно знати твою позицію у моєму питанні! Ти до якої мафії належиш? До тієї, яка обмеженнями, буквально, всього, постійними катуваннями, загоняє мене, начебто, в армію? А насправді в рабство до бандитів! Ти тепер знаєш з ким тобі потрібно поборотись? Ти знаєш що таке силові структури Росії? Це бандити, які катуваннями променями підкоряють порядних громадян під бандитів? Захиснички! ! Ти повинен відповісти, - я повинен знати, що з тобою робити! Я не хочу помилятись! Не знайдеш лікаря, із - за якого мене катують, - я знищу ваших бандитів: Мєдвєдєва і Януковича! Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це той, хто сидить у мене у мозку, у Путіна, мабуть і у тебе? Ти відчуваєш це чи ще не навчився відчувати? Бастрикін, уявляється, що тобі краще боротись із злочинцями, а не із тими, хто бореться із злочинцями! Ще підказка тобі, Бастрикін, катують мене, з найвищою ймовірністю, скоти військового прокурора!

Немає коментарів:

Дописати коментар