Шукати в цьому блозі

субота, 2 квітня 2016 р.

809.1-y aprely,-nikomu ne very! 1-й апрель, - никому не верь!

До 1-го квітня 2016 року у Шостці стояв такий пам'ятник Леніну.
З 1 квітня 2016 року у Шостці не стало пам'ятника насильнику України і українців, - В.Леніну. Навкруги «Дня Дурака», навкруги 1 квітня у багатьох щось відбувається. Відбулось і у мене. «Мої» читачі знають, що я репресований психотронними бандитами армії і/ чи спецслужб («міністром оборони» від КГБ медицини збройних сил Росії, та їхніми собутильниками в Україні і світі), - репресований не юридично, тає-мно, невидимо, дистанційно, променями (біоробототехнологіями космічної медицини), які позбавили, буквально, всього, і все замінили на катування променями, особливо вночі замість сну. Кожну ніч, у забутті, чи без нього, мені щось втлумачують, кодують, на фоні променів страху, які не виключаються ніколи, - змінюється лише рівень страху. Кажуть, що катують мене для багатьох цілей, однією із яких є така, щоб примусити тих, хто мене підключив під промені, виключити підключення під промені, таким чином, щоб я став таким, якого вже ніхто, включно із прибульцями, не чує, не бачить, не прослуховує, з метою захоплення мене, вивезення у необхідну бандитам координату простору для витонченої розправи… Але я не про це. Ці психотронні технології дозволяють психотронним операторам демонструвати, підключеним під промені людям, мозкові фільми, кольорові, чорно-білі, які ввижаються і прослуховуються аналогічно снам. Мозкові фільми мені показують майже щоночі. Одним із останніх фільмів був такий, - показують якусь покинуту, розвалену хутірську хату, за лежанкою якої лежить обезглавлений труп, можливо із розпоротим животом, якусь вечерю з використанням зіпсованих харчів… Здогадуйтесь, читачі?! Що цим психотронні оператори хочуть показати? Оточуючі мене люди повідомили, що збулась моя мрія. Я сприйняв це як першоквітневий жарт, хоча у мене є багато мрій, однією із яких є нейтраліза-ція найстрашнішої злочинності сучасності, - психотронної. Але це був не жарт, - дійсно збулась одна маленька мрія, в Україні продовжився ленінопад, - знесли і у Шостці пам’ятник Леніну. Я багато останніх років, якби міг дивуватись, був би здивований українцям, - зараз ніхто в Україні навіть не вважає за необхідне поставити пам’ятник окупанту Путіну? Бо він ворог України і українців, - вбивця тисяч українців. Ленін же у чомусь ще більш страшніший, ніж Путін. У 1918 році, коли Україна об’явила незалежність і суверенітет, Ленін віддав наказ ввести російські війська Муравйова в Україну. Армія Муравйова на своєму шляху до Києва зустріла опір біля 300 курсантів, гімназистів, дітей по суті, під Крутами, що біля Ніжина. Всі діти були знищені, частина їх була похована в Києві, - в Аскольдовій Могилі. Далі російські війська двинулись до Києва, увійшли в Київ, за перший же день знищили у Києві біля 5 тисяч киян, а за тиждень довели кількість знищених киян до 20 тисяч, - все, незалежність і суверенітет України закінчився, був утоплений русскімі військами у крові. Путін хоче повторити дії муравйовців. Упав черговий пам’ятник бандиту Леніну. Я пам’ятаю колишнього гене-рал-полковника Д.Волкогонова, - начальника Політуправління Військово-Повітряних Сил ЗС СССР, який пізніше став директором інституту історії СССР. Він говорив, що не зважаючи на «полноє собраніє сочінєній» Леніна, у кількості 55 томів, біля 5 тисяч робіт, виступів, висловлювань Леніна залиши-лись поза увагою громадян СССР. Тому що, якщо б їх було опубліковано, то Ленін представ би перед громадянами зовсім іншою людиною, не народним вождем, а жахливим бандитом. Ну, наприклад, після того, як Ленін силою захопив владу, гостро встало питання грошей. Ленін сказав: «Деньги взять у религии! При малейшем оказании сопротивления убивать, - убивать, убивать и убивать! И чем больше мы убьем, тем лучше!». І вбивали! Із 300 тисяч священнослужителів Росії в живих залишили лише біля 50-ти тисяч, - було знищено 5 із кожних 6-ти священнослужителів. І, що дивно, зараз Московський Патріархат, комуніст і КГБіст, ФСБешник, патріарх Кірілл, зовсім не засуджує Леніна, начебто підтверджуючи, що зараз всі русскіє попи це ФСБшники, а не істинні священнослужителі! Тобто зараз русскіє священнослужителі, - це бандити із не правової організації,- ФСБ. А люди, звичайні русскіє громадяни, все ходять сповідуватись до бандитів – ФСБешників, а по сумісництву священнослужителів російської православної церкви… В Росії до сих пір існують ордени Леніна?! Та ще й Сталіна, який «мочіл» мільйонами, піднімають на новий рівень руської ідеології, - знову будують йому пам’ятники, пишаються тим, що той знищував українців мільйонами, особливо геноцидом українців голодмором. Ну що, громадяни Росії, - хто там у вас кого дурачить? ФСБ вас? Чи ви усі болвани, - підкоряєтесь бандитам ФСБ, які захопили всі керівні посади, називаючи себе, бандитів, - «патриціями»?! А всі, хто з ними бореться, чи у інший спосіб протидіє, - профани, простолюдини, лохи, плебеї… Дивіться, громадяни Росії, ваші холуї в Україні і світі,- лікарі, вчителі, вчені, інша творча інтелігенція, працівники «Останкіно» особливо, робітники… не будете підкорятись бандитам, вони вас будуть називати принизливими словами, - «профанами», «лохами», «простолюдинами», «плебеями»… Сидіть, потвори, підкоряйтесь бандитам ФСБ, думайте, що ви всі «патриції» і… здихайте на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС. (Нагадую, середня тривалість життя (середньостатистичного) російського мужика 62 роки, на 20 років, майже, ме-нша, ніж в ЄС). Для чого живемо? Русскіє? І ви війною експортуєте свій спосіб життя в Грузію, Молдову, Україну… використовуючи ще й 5-ту колону для цього? Деякі українські ЗМІ оприлюднили висловлювання деяких грузинських реформаторів, типу Сакварелідзе, - заступника Генерального Прокурора України, який назвав українців «лохами», особливо тих, хто бодай якось бо-реться за свої права, в запропонованих, в тому числі і Генеральною Прокура-турою України, умовах. Звичайно над моїм мозком вночі почались знущання і по цій причині… Мені катуваннями променями розпотворили психіку і інте-лект настільки, що я завжди і скрізь, буквально все, відношу до себе. Тобто я уявив, що Сакварелідзе мене звинувачує, що я «лох»? Я не виправдовуюсь! Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв’язку. Достовірність і автори інформації часто мені не відомі. Всі, буквально всі, хто критично відноситься до мене, підлі і тупі, чи прикидаються такими, бо хіба можна давати характеристику біороботу? У такому випадку ви даєте характеристику тим, хто керує мозком біоробота, але не біороботу. (Людині під керуванням променями). Я можу бути лише таким, яким утримує мене психотронний оператор, який керує моїм мозком. Ці оператори називали себе «прєступнікамі, заслужівшімі унічтожєнія». У зв’язку із цим я міг би назвати Сакварелідзе ссикуном, який боїться бандитів. Який же із нього професіонал, який же із нього реформатор? Петро, (Порошенко), де ти набрав такий реформаторів, які бояться русскіх бандитів? Україні такі не потрібні! Я чую крики: «Путін, ну що? Твої найкращі проФСБешні агенти: Саакашвілі, Квіташвілі, Сакварелідзе… виконали складну задачу ФСБ, задачу поневолення України? Порошенко,ти знаєш на кого грузинські інформатори працюють? Читачі, а вам, як і мені, загадка?! Що це за піддиктовка? Об’єктивна інформація, отримана мною по каналам космічного біологічного радіозв’язку від невідомих авторів? Чи спеціальна дезінформація, направлена на зниження ефективності впровадження реформ в Україні? Чи інша спецоперація ФСБ в Україні, направлена на розпалення міжнаціональної грузинсько-української ворожнечі, іншої міжнаціональної ворожнечі? Моя параноя може піти на крайність судження, і взагалі відповісти йому, що він «жідковат» щоб мене зробити Генеральним Прокурором України! Чи щось надати, включно із зарплатою в 10млн. доларів щомісяця… Через згвалт! Оскільки деякі прибульці кричать моїм мозком, - я вас навчу розпалювати ненависть до мене за допомогою «брудних», несвідомих, (на них кажуть «глупих»), людей і згвалтів так, щоб мене ненавидів любий і кожний на земній кулі, так, що кожний відчує помсту на своїй шкурі… На жаль я, - біоробот! Квіташвілі, Сакварелідзе, Саакашвілі… приїхали в Україну свої х*ї стави-ти?! Такими ху*овими реформами займатись? Саакашвілі, Квіташвілі, щоб ви ї*ались потрібно, щоб у Сакварелідзе х*й стояв! Це бандити із армії! Зверніть увагу, - це все творить мозок під катуваннями, в той час як я дуже, можливо, занадто, шанобливо відносився до громадян інших національностей, до гру-зинів також… Але у мене такий літературний жанр, - письмо під катуваннями із використанням інформації отриманої по каналам космічного біологічного радіозв’язку. А якщо не думати про біоробототехнології, про національності, про рефо-рми, про мене, а тільки про явище, - про критичне відношення суспільства до біороботів, то я можу «поставити на коліна» любу і кожну людину у світі одним лише запитанням: «А що б ви робили на моєму місці?»… Кожний читач, спробуйте відповісти на це запитання і зразу зрозумієте свою, особливо інтелектуальну, безпомічність! Відчуєте страх від розуміння рівня цивілізації. Жодна людина у світі не зможе відповісти на це запитання так, щоб вирішити проблему конструктивно! Підказано вектор вирішення цієї моєї проблеми, - потрібно знайти людину, бодай одну у світі, яка могла б розмовляти із психотронними бандитами так, щоб ті припинили мене катувати і почали підкорятись, допомагати, таке інше… Ну що, читачі, - є така, бодай одна, людина у світі? Сакварелідзе, «не лох» Сакварелідзе, щоб твій х*й стояв потрібно, щоб у тебе були такі друзі, які могли б тобі твій х*й поставити?! Є у тебе такі друзі? А говориш, що ти «патрицій»? Ну що, дівчатка, грузинки, українки, дівчатка інших національностей, такий «смазлівий» реформатор Сакварелідзе, «потрахаться би всласть»?! А воно… Яценюк, так ї*уться твої реформатори? Військовий прокурор, Матіос, ну що робиться в армії? Ви що там всі «патриції»? Чи комуністи? КГБісти? Які свої дії ху*ми виставляють перед розумом?! А хто той із – за кого не ї*еться міністр інформатики? Ну що твориться у суспільстві? Патриції? Що це взагалі за письмо? Першоквітневі жарти психотронних бандитів? Чи свята правда! Шановні читачі, ви ще читаєте таке? Тоді у що ви вірите, а у що не вірите! Міністр інформатики? Ну хто той, із – за кого ти добиваєшся до мене за допомогою згвалтів у прямому ефірі? Мабуть все ж таки бандити армії, а не політики? А що робити політикам? Сидіти і боятись, що їм перестануть підко-рятись всякі? О ситуація? “O tempore! O more!”, - «О времена! О нравы!», -«О час! О норов!»… Прошла і інша інформація, - ті, хто до мене добивається, винні у знищен-нях людей! А це вже ситуацію робить небезпечною?! Тому я звертаюсь до жахунів, до агресивних читачів, які все хочуть розправлятись наді мною, - відносьтесь до цієї публікації краще, як тільки до першоквітневих жартів, а то «схлопочєте» на горіхи! Подивитесь, що я з вами буду робити, свині «воору-жєнного» прокурора. Путін, Шойгу... не повернете Україні Крим, Донбас, - не будете ї*атись! Такі першоквітневі жарти у біороботів! Щоб знали шакали, як репресова-них ад’юнктів, перетворювати у рабів за допомогою згвалтів.

Немає коментарів:

Дописати коментар