Шукати в цьому блозі

четвер, 14 квітня 2016 р.

Рада призначила Гройсмана прем'єр-міністром - Новини - Український тиждень, Тиждень.ua

Рада призначила Гройсмана прем'єр-міністром - Новини - Український тиждень, Тиждень.ua: Депутати проголосували три питання в одній постанові. - Новини - Український тиждень, Тиждень.ua



 Я зараз не говорю про права людини в Україні! Особливо пов'язані із застосуванням психотронних технологій!  Володя, я поздравляю тебе із вступом на посаду прем'єр - міністра України! Бажаю мудрості, здатності вирішувати всі проблеми, виклики, які можуть виникати перед Україною. Ти повинен тепер "пахати" так, щоб тебе визнавали передові люди, народи, Уряди, Парламенти, Адміністрації Президентів передових країн всього світу! Аресеній був сильним премєр-міністром із унікальним досвідом, ти повинен бути кращим, в усякому випадку, не гіршим, це важко,  інакше навіщо ти прийшов у Кабмін?! Бажаю успіхів! Не виведеш Україну у ЄС і НАТО, я тебе знищу! Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Якщо ти незадоволений моєю поведінкою, то, вважаю, ти розумна, у психотронному змісті, людина, і повинен добиватись до тих, хто керує моїм мозком, а не до мене! Бажаю успіхів! Не будеш підкорятись тим, хто сидить у тебе у мозку, - вони тебе знищать! Справа серйозна! Серйозніше не буває! Я попередив! Росія була, є і буде ворогом! Найкращі з нею стосунки, це височенний мур, за який потрібно викинути всіх тих, хто не визнає Україну державою, а українців самостійною нацією, якщо такі не виїдуть на ПМЖ в РФ, - їх потрібно знищити! Путін, я все рівно знищу тебе і тих, кого ти посадив мене катувати променями, щосекунди! Українське державне керівництво я прошу на заважати боротьбі за Україну іншими методами!

Немає коментарів:

Дописати коментар