Шукати в цьому блозі

субота, 11 червня 2016 р.

11 червня 2016 року, - вбивство Христини Гриммі.

Кулі злочинця обірвали життя чарівної Христини Гриммі. Її серце не витримало поранень! Злочин жахливий! Все життя було попереду! Спи спокійно, Христина! Я приношу свої щирі співчуття рідним та близьким Христини! Тримайтесь! Обнімаю, тисну руку брату Христини! Такі злочини, зазвичай, творять психотронні спецслужби армії і ФСБ РФ, - підключають будь-якого громадянина під промені, (під біоробототехнології космічної медицини), керують мозком таємно, дистанційно,невидимо, променями, так, щоб громадянин здійснив будь-який, напе-ред запланований, злочин. Ймовірність якраз такого злочина надзвичайно висока! Хоча б тому, що, особливо якщо слухати русскую пропаганду, всі русскіє із пропаган-ди, із тих, хто проявляє активність в інтернеті, буквально масово, налаштовані на боротьбу, на будь-яке протистояння із громадянами США... Русскіє завжди радіють тому негативному, злочинному, що відбувається в США... З ймовірністю 95%, - "рука Москви". Я сподіваюсь, що передчасна смерть Христини Гриммі стане початком знищення русскої психотронної мафії у всьому світі. Мені уявляється, навіть якщо я помиляюсь у цьому конкретному випадку, що прийшов час сказати громадянам всіх країн всього світу, що зараз, цього не розуміють навіть багато громадян в Україні, йде і більш жахлива війна, ніж русско-українська війна, - війна за незалежність всіх порядних людей від психотронної мафії РФ, війна всіх порядних людей всього світу із психотронними бандитами армії і ФСБ РФ та їхніми собутильникми у всьому світі. Собутильниками психотронної мафії РФ у всьому світі, були, як правило, продажні, за гроші, лікарі, які, як і лікарі РФ, заражали громадян хворобами, не лікували, "викручували руки", підкоряли під того, (ФСБешника чи його агента), хто лікував від хвороб, після яких-небудь х*єсмоктань, інших принижень. Я звертаюсь до бандитів всього світу, - знищуйте русскіх всіх до жодного, тих, агресивних, які не визнають Україну як самостійну державу, українців, як самостійну націю, які не визнають верхаоенство міжнародного права, права громадян... І зовсім не тому, що я якийсь ненормальний, кровожадний, ще якийсь, а тому, що я ветеран психотронної війни, ще з СССРних часів і знаю, що, наприклад, в Україні психотронні мафії армії і ФСБ РФ, знищили українців чи не в 10 разів більше, ніж у цій явній русско-українській війні. Величезну кількість громадян русскіє знищують променями на територіях інших держав Європи, США, всього світу... Я сумніваюсь, що я перебільшую, хоча не виключаю... Русскій мір, поки що, дозволяється будувати тільки на території Росії... Ситуація якраз така, хоча я схвильований знищенням чарівної Христини Гриммі, і можу чорне робити ще чорнішим. http://telegraf.com.ua/kultura/muzyika/2527218-izvestnuyu-pevitsu-zastrelili-srazu-posle-kontserta.html

Немає коментарів:

Дописати коментар