Шукати в цьому блозі

середа, 22 червня 2016 р.

22.06.2016, - День скорботи і вшанування пам"яті жертв війни в Україні.

22 червня 2016 року. Сьогодні День скорботи і вшанування пам'яті жертв війни в Україні! Я схиляю го-лову перед загиблими і скаліченими громадянами у тих війнах, і у цій русско-українській війні 2014-2016 р.р. Вічна пам"ять всім, хто загинув у війнах за праведну ціль! За Свободу! Я схиляю голову перед загиблими у таємній, невидимій, сучасній психотронній війні, яка відбувається синхронно із цією явною русско-українською війною 2014-2016 р.р., перед пам"яттю тих загиблих, про яких ніхто, поки що, не говорить взагалі, хто загинув від сучасного психотронного терору, від психотронного терору русскіх психотронних окупантів, від психотронного терору армії і ФСБ РФ, від психотронного терору військово-повітряних сил... Вічна слава і шана всім, хто воював зі зброєю в руках, всім, хто загинув без зброї в руках від променів психотронних структур армії і ФСБ РФ, їхніх собутильників в Україні, Європі і світі. Масштаби цієї таємної, психотронної війни жахливі, - в ній, починаючи з 1991 року, знищено українців, (а також громадян країн Європи, США, світу), на порядок більше, (в десять разів), ніж у цій явній русско-українській війні 2014-2016 р.р. , тільки знищення громадян відбувається неявно, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), які штучно викликають каліцтва, інфаркти, інсульти, злоякісності, за допомогою променів організовують ДТП, вбивства самовбивствами, стрибки з висоток, під колеса поїзда, тощо. Цинізм сучасних русскіх психотронних вояків із психотронних структур армії і ФСБ РФ жахливий, - весь світ бачить оті ганебні русскіє військові паради, зухвалі промови, тощо, і, при цьому, ті ж самі сучасні русскіє, отой, начебто набожний, міністр оборони Росії Шойгу, який хреститься публічно перед парадом, їхні психотронні вояки катують і знищують ніколи, ні в чому не винних громадян, навіть фронтовиків тієї війни 1939-1945 р.р., їхніх дітей, онуків, правнуків… Мого батька, Коваленка Івана Григоровича, (5.02.1920-26.04.1995), в останні роки його життя, щоденно катували психотронні структури армії РФ, невидимо, дистанційно, променями, катували за те, що я, його син, був репресований психотронними бандитами за те, що я знав, що вони бандити, а не захисники. Російське клептократичне державне керівництво, російський генералітет і офіцерство, - потвори, які говорять одне, роблять друге, думають про інше, не забуваючи злочинно збагачуватись. Русскім вірити не можна ніде, ніколи, ні в чому, - жахлива нація. Зараз народу Росії потрібно розповісти правду про таємні дії Путіна, армії, ФСБ…, потрібно подивитись на реакцію народу РФ на таємні звірства психотронних структур РФ! Ту частину народу РФ, яка захоче продовжувати підтримувати таємні, особливо психотронні, дії Путіна, Шойгу, Патрушєва, Бортнікова, Матвієнко, Наришкіна… потрібно винищити до останньої русскої скотини. Тих, хто знищує громадян безкарно, в живих залишати не можна, - Путін, я тебе знищу! Від тебе воняє уголовніками так, що «за версту слышно». На жаль українське державне керівництво, починаючи з 1991 року, було засмоктано у «прихватизацію», особливо таємну, так, що «за деревами не побачили лісу», - не побачили психотронні жахи, які йшли від Росії. І це при тому, що українське державне керівництво знало про мою особисту психотронну долю, знало радіо, телебачення, знала армія, міліція, СБУ, прокуратура… Знали, але не могли ні інтерполювати мою долю, ні екстраполювати її на інші події в Україні. Не змогли вчасно зробити висновки… І вже навіть після того, як я почав зовсім відверто, відкрито, писати до всіх державних структур, до адміністрації президента, до КМУ, до ВРУ, до ГПУ, до МО, МВД, СБУ, до судів… про знищення величезної кількості громадян психотронними структурами армії і ФСБ РФ, із застосуванням променів, - мене цинічно, вульгарно, ганебно, силою, українське керівництво, виш вирнуло, немов кошеня, на периферію, «у ссылку, чтобы не мешал нам обогащаться», в місцевість, «вблизи которой родился», виконуючи наказ російських психотронних структур армії, які погрожували мені ще під час проживання в Москві: «Ты будешь сдыхать в местности вблизи которой родился!», - реалізовуючи негласне право психотронних бандитів у виборі для своїх «підопічних» примусових місць проживання, примусової роботи… Ті, хто мене оточує знає, де і як я проживав, чим і як займався, у якому стані… Тобто, зверніть увагу на дикість, - українське державне керівництво тому, що «за деревами не побачило лісу», виконувало накази психотронних бандитів Москви, моїх репресантів, репресивної психотронної медицини, в той час, як ще раніше, воно ж, намагалось мене захищати від психотронних бандитів Росії?! І зараз моя душа кричить: «Луценко, ну що? Сподобалось бути слугою у Путіна? Сподобалось служити Росії?». А тодішнє україн-ське керівництво х*й на мене положило і тоді, коли я подавав до суду на міністрів оборони і державної безпеки, на цю путінську кримінальну шушеру і шваль, яка зни-щувала таємно українців, зовсім безкарно. І тоді, коли я довів, що Путін, Янукович, їхні сопливі холуї, - це 100% бандити, геноцидні бандити, яких я вимагав знищити… Наді мною реготали! Дореготались, пацани?! Ще хочете реготати? Регочіть! А постановка задачі була тоді жахливо-цинічна, - якщо ті, хто катує мене, сильніші за тих, хто мене захищає, якщо Україна не може захистити свого українця, мене тобто, від тих, хто мене катує променями, то це «у них» означає, що Україна не має права на… державність! Ні більше, ні менше! Путін у цьому впевнився, розробив оті спецоперації і… поліз з окупацією в Україну, через Крим, Донбас… Я чи не з 1991 року кричав день і ніч про необхідність вступу України до ЄС і НАТО, інакше буде «кришка»! Подивіться мої блоги! Докричався! Я був вдячний «ЄвроМайдану», Турчинову, іншим, Порошенку, пізніше Президенту Порошенку, Яценюку, іншим за проЄСівський, проНАТОвський вектор, - всі ці два роки, 2014-2016 р.р., свідчили про мою вдячність! Вдячний за декомунізацію! Але, на жаль, декомунізація не відбулась у багатьох душах, особливо тих, які повинні мати відношення до психотронної боротьби… Від жахливих психотронних катувань, а значить від жахливих страждань, мій мозок часто «пливе» і народжує якісь свої «жарти», покладені на під диктовку, які вкупі, на сьогодні, виглядають так: «Луценко, не заарештуєш тих, хто віддав наказ на катування мене променями, тих, хто мене катує, - я тебе знищу! – можна здеталізувати, - Луценко, не заарештуєш лікаря, із – за якого мене катують, над тобою будуть сміятись! Щоб ти знав, який із тебе Ген. Прокурор, а який сси кун, який боїться бандитів медичної мафії! Сиди потвора і думай хто ти такий насправді! Петро, (Порошенко), я не можу і не буду міндальнічать, ні перед ким, ні перед твоїм ген.проком, ні перед тобою, ні перед іншими, - пам'ять про тисячі сучасних загиблих у психотронній війні мені не дозволить припинити певну боротьбу! Луценко, тобі ще не набридло бути лакеєм у Путіна? Не доходить тобі ще це? Із – за того, що до мене добиваються за допомогою «брудних людей» і згвалтів, чим Росія користується сповна для вербовки у ФСБ і у рабство громадян України. Що, лікарі, ви «пошутілі»? Шутіть, шутіть, шутіть доти, поки не захочете ї*атись! Для чого мене катуєте? Лікарі із психотронної мафії катують мене! Чого ви всі, разом взяті, добиваєтесь до мене? Ті, хто повісив вам х*ї, сидить у вас у мозках, - розмовляйте з ними! А до мене не підходьте, - це небезпечно, аж до знищення! Щоб потім не ображались, якщо приб’ють когось! Я попередив! Щоб ви знали куди ви потрапили, - куди добивались, туди і потрапили! Я, поки що, навіть у такому стані, намагаюсь зберігати людяність, ціную людське життя і здоров’я. Тому я зовсім відверто, на відміну від вас усіх, попереджаю про можливу небезпеку! Я, - це не Я! Я, - репре-сований біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним ним. Ін-формацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв’язку, - достовір-ність інформації і її автори не завжди мені відомі! Грицак, не будеш розмовляти із міністром госбезопасності Росії Бортніковим, з іншими, з його холуями, так, щоб він тобі підкорявся, я тебе повішу! Щоб ти знав як зі свинями потрібно розмовляти! Вся Росія, росіяни, повинні знати, що для Росії вихід у тому, щоб підкорятись українцям, - скрізь, всюди, у всьому… Все рівно знищу Путі-на, потім тих, хто мене катує, а потім влаштую таке, що весь світ аплодувати буде! Розіб’ю «у пух і прах» русскую мафію у всьому світі! Всі, хто буде виступати проти мене, - будуть знищуватись! Чому! Тому, що я веду боротьбу із найстрашнішою страшилкою сучасності, найстрашнішою злочинністю сучасності, - з психотронною мафією Росії! Я ніколи і нікому не прощу такого поводження зі мною! Прокурори, повийо*увались? Повийо*увались? Не будете боротись із злочинністю, особливо із психотронною, - ваші х*ї ніколи не будуть підніматись! При любій спробі організувати мені любий рівень любого виду ущербу, - смерть тому, хто віддавав такий наказ, і тому, хто виконував такий наказ! «Дернетесь, скоты, - смерть!». Русскіє, вам потрібно якнайшвидше, повернути Крим, Донбас, усі, окуповані Росією території! Лікарі, нікуди ви не дінетесь! Не будете лікувати людей від усіх хвороб, особливо від венеричних хвороб, - над вами будуть знущатись! Щоб не говорили, що я вас не попереджав?! Я намагаюсь залишатись людиною завжди і скрізь, у всьому! Людей потрібно захищати! Якщо середньостатистичні чоловіки здихають на 20 років раніше, ніж в ЄС, то це означає, що трударі вмирають у віці 40-50 років, - чи не завелика ціна збагачення кримінального для певних прошарків?! Путін, гнида, я у тебе запитую? Що ти робиш з громадянами? Якщо навіть офіційна статистика говорить, що до 55 річного віку не доживає 25% громадян?! В той час, як в США до 55 річного віку не доживає 1% громадян. У тебе, скотина, ФСБешники ходять мільйонерами, мільярдерами, а робітники вимирають у 40-літньому віці?! Убирайся потвора із Криму, із Донбасу…». Лікарі, не будете лікувати громадян від хвороб, вас будуть вирізати за те, що ви бандити, непідсудні за злочини! Ви там чи не всі скоти, непідсудні за злочини, - КГБісти самого низького рівня, але непідсудні за злочини! Не соромно!? Влада України, а вам не соромно? Громадяни ледь-ледь кінці з кінцями зводять, а ваші паршиві мафіозі шмонають їх так, щоб вони наді мною знущались?! Їм що? Нема чим займатись? Продовжуєте формувати «самопожирающую нацию»? Що? Так легше керувати народом? Коли Непідсудні за злочини бандити утримують народ в покорі? Ви що? Все ще залишаєтесь русскімі? З ними, начебто, не те, що боретесь, а воюєте навіть, а в деяких спектрах буття людського допомагаєте їм, особливо з репресіями у психотронних в’язницях! http://censor.net.ua/news/394397/vosstanovlenie_territorialnoyi_tselostnosti_ukrainy_svyaschennyyi_dolg_kajdogo_pered_jertvami_vtoroyi

Немає коментарів:

Дописати коментар