Шукати в цьому блозі

четвер, 29 вересня 2016 р.

813. Жорстокість.

http://uagolos.com/vcheni-viiavili-prichiny-jorstokosti-ludei/ Неабиякого розмаху жорстокість серед людей досягла в Росії і світі за часів панування бан-дита, геноцидного злочинця, терориста, спонсора міжнародного тероризму, сепаратизму, за сумісництвом президента Росії Путіна, який розбестив злочинність взагалі, особливо психотронну злочинність армії, ФСБ, медицини... настільки, що більше ніхто ні в Росії, ні у світі не контролює психотронну злочинність армії і ФСБ РФ, їхніх собутльників у всьому сві-ті... Небувала, небачена жорстокість виявилась життєдайною тому, що... безкарна! Психотронна жорстокість армії і ФСБ безкарна за будь-які злочини! Головним мотивом небаченої жорстокості є нажива, збагачення, кримінальне збагачення, а також утримання народу в покорі, у страху... Путін керує народом за допомогою страху! Клептократичне керівництво Росії виховане на традиціях древніх Лао-Цзи, Арістотеля... "Чтоби лєгшє управлять, (государством), нужно дєржать народ в покорє! Чтоби дєржать народ в покорє, нужно дєржать єго во страхє! Чтоби дєржать народ во страхє, нужно наказивать нєвіновних! Нужно развязивать войни, (заніматься кровопускаієм, - ФСБ займається розвитком жахливої злочинності)...". Громадяни повинні бути "тихіше води, нижче трави!". Той хто слідкує за моїми публікаціями знає, що ті, хто мене катує променями дуже часто повторюють: "Ми питаєм нікогда ні в чєм нє віноватого чєловєка!"... Для насадження громадянам страху використовуються ЗМІ, майже у 100% новин згадуються: вбивства, знищення, хвороби, жебрацтво, пожежи, ДТП, насилля... Безкарність за злочини, жадоба до кримінального збагачення... породжують жорстокість... Жорстокість, - це одна із найголовніших проблем російського суспільства, Жорстокість викликає страх, жорстокість, - це утримання народу у стресах, які викликають безліч хвороб, аж до злоякісних, із - за чого виникають ранні смерті, - середня тривалість життя чоловіків Росії складає 62 роки, майже на 20 років менша, ніж у країнах ЄС, інших країнах з промислово - розвиненими демократіями... Сучасна жорстокість психотронних структур армїі і спецслужб Росії, їхніх собутильників у всьому світі, - небаченого рівня! Безконтрольна! Безкарна! Психотронні потвори втручаються у приватне життя громадян, здійснюють присутність не тільки в родинах, не тільки у ліжку, - у мозках навіть! Державна безпека своєю жорстокістю руйнує державу! Мене репресували психотронні структури ще за часів СССР, - підключили під промені, (під біоробототехнології космічної медицини) і почали катувати щосекунди день і ніч! При цьому кричали, наприклад, таке: "Как ми разлагалі Вашу сєм"ю?"... Родину мою розтрощили вщент, розлучили, я навіть не знаю чи живі мої колишня дружина, син, багато родичів... Але ж "сєм"я, - ето ячєка государства"? "Разлагаючи" сєм"ю, психотронні структури армії і спецслужб "разлагают" часть государства, тобто государство, державу... Запитується: "Нафіга потрібна така спецслужба, така державна безпека, яка "разлагаєт государство"? Тобто, щоб в державі був порядок, високий життєвий рівень громадян, щоб держава була потужною... потрібно... знищити представників державної безпеки, гебістів?! Парадокс?! Нє думаю! (По - кісєльову)... Тому я у своїх публікаціях кричу, моя душа кричить: "Путін, не розформуєш свою ФСБ, - я їх усіх виріжу, я з ними зроблю те, що вони роблять зі мною!", "Порошенко, не розформуєш свою СБУ, - я їх усіх знищу! Я з ними зроблю те, що вони роблять зі мною!"... Колись ці потвори кричали мені: "Ви нас любітє, а ми Вас унічтожаєм! Ви нас любітє, а ми Вас унічтожаєм!"... (Я, колись, одурачений радянською пропагандою, занадто лояльно відносився до КГБ, до ГРУ ГШ, все хотів йти то у політичну розвідку, то у Головне Розвідувальне Управління Генерального Штабу Збройних Сил СССР... Але мене не брали, хоча я належав до тих структур, з яких періодично "кудись" забирали певних "то-варіщєй"... Через роки мені стало відомо чому мене туди не взяли, не тільки тому, що вони брали тих, хто їм потрібний, а не тих, хто хотів до них... Мене занадто рано підключили, "певні товаріщі", до мозкового контролю, під біоробототехнології космічної медицини, для вигоди, для використання з вигодою, а інші, взнавши, що я підключений під промені, цим скористались у своїх цілях... У Москві, а значить в СССР було дві потужні мафії, які воргували поміж собою, які знищували один одного навіть... У мене у мозку до сих пір сидять представники обох, конкуруючих поміж собою, мафій, вони "бздят" один одного, мене ж вони не бояться, ні ті, ні інші, але бояться один одного... Це одна із головних причин, із - за яких навкруги мне був організований вакуум, в стилі 1938 року... Так я потрапив у соціальну ізоляцію, хоча мафіозні мастаки придумують і інші причини, начебто я той, із - за кого військові знищують цивільних людей? Начебто мене переслідують за те, що я хворий венерично? (Лікарі не діагностують таке, - хоча люди гарно знають, що таке лікарі, - народ, громадяни у таких суспільствах, в яких нема влади, а є диктатура бандитів, членів їхніх родин, та їхньої каральної медицини, представлені самі собі, їх ніхто не захищає, їх дурачать, грабують, перетворюють у рабів, народ зовсім беззахисний!. Навіть останні події з розстрілом поліцейських у Дніпрі, говорять про те, що силовики намагаються самі себе захищати, а не народ, з народом все воюють, все грабують, все перетворюють у рабів... Я приніс свої щирі співчуття родинам загиблих полі-цейських). Жорстокість набула небаченого рівня... Катують таємно, дистанційно, невидимо, променями, не тільки мене. На моїх очах катували дітей, жінок, дідусів, бабусь, яким за 90 років... Жорстокість набула абсолютного рівня! Нема такого, чого б не могли здійснювати психотронні бандити!Особливого розмаху набули штучно створені: інфаркти, інсульти, злоякісність, ДТП, розстріли в ліфтах, на вході і на виході із дверей... Армія і ФСБ РФ, починаючи з 1991 року, використовуючи психотронні технології, знищили в Україні українціва, в таємній війні, на порядок, (в 10 разів), більше, ніж у цій явній, видимій, російсько-українській війні 2014-2016 р.р. Особливого розмаху набули медичні, сексуальні злочини спецслужб. Людей не лікують від венеричних хвороб, "брудні" жінки бояться дивитись в очі чоловікам, чоловіки бояться дивитись в очі жінкам, бояться трахатись, бояться розмовляти, займаються мастурбаціями, а не повноцінними статевими зносинами, окрім того, психотронні бандити не дозволяють трахатись ще й променями... Із - за цього 20% жінок дітородного віку бездітні! Не можуть народжувати дітей! Українців в УССР пропускали через божевільні, щоб вони не могли працювати керівниками, кваліфікованими робітниками навіть, щоб були рабами, щоб не могли водити автомобілі, мати зброю... в Україні зареєстрованих психічно хворих 1 млн. 200 тисяч, в 70 разів більше, ніж в Італії, де психічно хворих 17 тисяч... Так українців робили рабами... Страх знищує творчість, тому скрізь відсталість! Жорстокість повинна бути знищена, для цього потрібно знищити психотронні структури армії, ФСБ, медицини.. тобто знищити державну безпеку СССРного зразка... Україна намагається вирватись із обіймів такої державної безпеки, але Путін, РФ, російський фактор утримує її війною навіть. Українці хочуть бути вільними, заможними, здоровими, проживати своє життя з середньою тривалітю життя більшою за 80 років, як в ЄС, ніж жити підневільними, бідними, хворими, у страху, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, як в РФ... Путін, щоб ти знав, скотина, як перетворювати ад"юнктів у рабів! (Ад"юнкт, під кутом зору сучасного українського законодавства, - це (секретний) вчений).Путін, убирайся із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій... Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Жодний окупаційний, сепаратистський русскій, (у перспективі), не буде трахатись, якщо не стане порядною людиною, яка визнає верховенство міжнародного права, права громадян... За-раз я звертаюсь до Путіна, Шойгу, "Останкіно", до інших русскіх окупантів, терористів, вій-ськових злочинців, психотронних садистів... Путін, щоб твоя Росія була наддержавою, пот-рібно, щоб у тебе х*й стояв! "Останкіно", для того, щоб ваша Росія була наддержавою, потрібно, щоб у вашого президента Путіна х*й стояв, як і у Шойгу, у багатьох інших... Я не прощу! Я не прощу такого відношення до мене! Російський народ, - патріоти "Останкіно", патріоти Кісєльова, щоб ваша Росія була наддержавою, потрібно, щоб у вашого Путіна х*й стояв! Якщо зможете йому поставити х*й, тоді і зможете творити наддержаву! Спробуйте скоти, спробуйте! Ненавиджу шакалів, непідсудних бандитів! Щоб знали скоти, підлі шакали, як не вміти розмовляти із тими, із-за кого мене катують променями щосекунди, день і ніч, особливо вночі замість сну, із - за чого я постійно хворий... Я не прощу! Я, - це не Я! Я, - репресований біоробот! Я, - це прибульці, які прибули до мого мозку і керують ним!

Немає коментарів:

Дописати коментар