Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 2 вересня 2016 р.

Лавров обвинил Запад в подготовке «переворота» в Украине

Лавров обвинил Запад в подготовке «переворота» в Украине



Лавров, у тому, що відбувалось в Україні зацікавлений сам народ України, а хто його підтримував, хто перешкоджав його діям, - справа інша. Народ України вирішив, що йому краще жити вільним, заможним, здоровим, з середньою тривалістю життя громадян більшою за 80 років, як в ЄС, ніж підневільним, бідним, хворим, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, як в Росії. Доти, доки Янукович тримав ЄСівський вектор, народ його підтримував, як тільки Янукович-Азаров відмовились вступати в ЄС і НАТО, як тільки Янукович "поліз" ложитись під Росію, народ України не витримав, вийшов на ЄвроМайдан! Тому, що кожний свідомий українець відчув себе ошуканим бидлом, таким, у якого проФСБешні бандити Янукович і Азаров відбирають найсвятіше право, право на життя, відбирають 20 років життя, у кожного середньостатистичного українця! Тому українці і полізли під кулі! Відбулось те, що відбулось, хто кого і як підтримував, то дещо інша справа, а суть якраз така! До того ж, Лавров, "ми то знаєм", також,  що у Криму, в Донбасі, то була спецоперація армії і ФСБ РФ, а не волевиявлення народу. Оскільки волевиявлення повинно було б закінчитись тим, що всі проросійські громадяни України повинні були виїхати на ПМЖ в РФ та й все. Росія зобов"язана була б профінансувати повернення своїх русскіх із України в Росію на ПМЖ, а не кордони переглядати силою! Різниця не у подвійних стандартах, а у змістовності! Якщо певні народи, держави, вибирають свій розвиток по вектору ЄС, то це зрозуміло, хоча б тому, що там середня тривалість життя громадян більша за 80 років, ці прагнення визначаються здоровим глуздом. Якщо ж певні режими, чи їх частина, вибирають дружбу з Росією, то це... небезпечно для здоров"я і життя цілих народів, оскільки в самій Росії середня тривалість життя чоловіків 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС... Тобто Путін, а значить і ти, Лавров, представники геноцидної влади, такої, яка забирає у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя, у кожного! Лавров, ваша путінська влада, наднебезпечна для життя і здоров"я громадян, геноцидна, а це означає, що, по суті, ваша влада нелегітимна, оскільки злочинна, клептократична,  бо забирає право на 20 років життя, у кожного росіянина, тобто ви злочинці, але непідсудні за жахливі, геноцидні злочини, а це означає, що вас потрібно знищувати, дотла, до останньої скотини! Всі, хто хоче дружити з Росією, також небезпечні для здоров"я і життя громадян, оскільки також хочуть забирати у кожного чоловіка право на 20 років життя, - нічого дорожчого за життя на світі немає! Реалізовуючи своє право на життя, на порядне життя, українці і пішли на ЄвроМайдан, щоб досягти ЄСівських, НАТОвських прагнень...  Їхніх стандартів життя. До того ж, Лавров, "ми то знаєм", що Росія, русскіє, причетні до багатомільйонних знищень українців, за які не відповів досі жодний русскій сержант, не те, що президент Росії. До того ж, Лавров, "ми то знаєм", що русскіє, починаючи з 1991 року, вбивали таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини...) українців... Таємно, невидимо, дистанційно, променями русскій психотронні структури армії і ФСБ РФ знищили на порядок більше українців, ніж у цій явній російсько-українській війні!  Хіба після цього "ми то знаєм" українці могли залишатись у сфері інтересів Росії? Росія повинна відмовитись від своєї агресивної окупаційної, терористичної, сепаратистської пропаганди, - Кремль повинен припинити підривні спецоперації, - "не поднимать восстания" в Україні і світі, не знишувати променями громадян України, ЄС, США... Лавров,  заберіть із України на ПМЖ в Росію, всіх своїх потенційно потворних шакалів, - громадян України, які все мислять категоріями "русскіх восстаній", якщо ви їх не заберете, - я їх усіх,  до останньї скотини прорусскої, виріжу, я не прощу! У вас є своя держава, своя культура, свій язик, територія своєї держави, там і будуйте свій підлий "русскій мір", - в Україні буде український світ! Я наголошую, - заберіть на територію РФ всіх своїх підлих шакалів, інакше я їх усіх виріжу, до останньої скотини! Я не прощу! Я, - це не Я! Я, - репресований біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Я буду знищувати всіх, хто займається злочинами безкарно доти, доки вони не підкоряться! Лавров, не буде твій верховний головнокомандувач, Путін, твій міністро оборони, Шойгу, інші клептократичні шакали кривавої Росії підкорятись, - не будуть ї*атись! Для того, щоб твій пахан Путін ї*ався, потрібно, щоб у нього були такі друзі, які могли б йому таке дозволити! Лавров, твоїй Росії потрібно не воювати, а спрбувати х*ї ставити своїм клептократичним шакалам. Я не прощу! З вами ніхто розмовляти не буде, - не хочете підкоритись, - ну будете ї*атись! Убирайтесь скоти із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Я не прощу! І тим не менш, Лавров, я людина вдячна, навіть у такій ситуації, я згадую роль МИД СССР, МИД РФ у моїй темі, у моєму житті, я висловлюю подяку всім закордонним і московським дипломатичним працівникам, які намагались врятувати мене від психотронних катувань... Лавров, Росія повинна повернути Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території, визнати верховенство міжнародного права, права громадян... Якщо російська влада, російска правоохоронна система не заарештує тих, хто катує мене променями... Лавров, я ніколи не прощу армію і її мафію, особливо психотронну частину мафії! Щоб знали як не розуміти хто ж той, із - за кого ви не ї*етесь! Щоб ї*атись потрібно бути порядними людьми! Путін, над тобою будуть сміятись доти, доки ти не навчишся розмовляти про те, хто ж той, із - за кого ти не ї*ешся... Убирайтесь, потвори!

Немає коментарів:

Дописати коментар