Шукати в цьому блозі

субота, 22 жовтня 2016 р.

816. Нардепам підвищили зарплату.

У жовтні 2016 року нардепам вдвічі підвищили зарплату!Справедливо це? http://ru.slovoidilo.ua/2016/10/21/infografika/finansy/kakim-deputatam-svetyat-samye-bolshie-zarplaty-v-sleduyushhem-goduhttp://ru.slovoidilo.ua/2016/10/21/infografika/finansy/kakim-deputatam-svetyat-samye-bolshie-zarplaty-v-sleduyushhem-godu Однією із головних проблем сучасної України є невиконання багатьох існуючих ЗУ, (Законів України), у цьому ВРУ не дуже винна, а також відсутність багатьох ЗУ, у цьому винна ВРУ, а також інші гілки влади, особливо виконавчої, тобто КМУ, та й судова влада, ЗМІ... Ну, наприклад: в Україні знаходиться величезна кількість громадян, яких використовують, катують, доводять до самогубства, примушують, (променями, - біоробототехнологіями космічної медицини), знищувати інших людей; у українських в"язницях утримується величезна кількість ні в чому не винних людей; в Україні існує рабство, менше, ніж в Росії, але існує, навіть офіційно визнається наявність біля 210 тисяч рабів, (в РФ, більше мільйона рабів, у минулому році візнавалось більше 2 млн.рабів); існує величезна кількість бомжів, - як правило це ті люди, які відмовились бути рабами у бандитів; зареєстрованих психічно хворих людей 1млн. 250 тисяч, - це більше, ніж у 70 разів більше, ніж в Італії, - це все раби, кандидати у раби; величезна кількість "брудних", (на рус. "грязних"), громадян, тобто венерично хворих людей,яких не лікують від венеричних хвороб, - це жахливе, особливо по своїм наслідкам, кримінальне болото України, офіційна українська влада, медичні працівники, головний венеролог України, міністр охрони здоров"я України... бояться оприлюднювати чисельність "брудних" людей, на мій погляд "брудних" людей, тобто тих, кого не лікують від венеричних хвороб, в Україні мільйни, досить лише сказати, що кожна п"ята жінка дітородного віку, (20%), не здатна народжувати дітей, а це, як правило "брудні" люди, чи з наслідками "бруду", - це мільйонів 5 тільки жінок, чоловіків також близько цієї чисельності, можливо більше. Середовище "брудних" громадян, - це жахливе середовище панування спецслужб, (більшість лікарів, - це КГБісти чи їхні агенти), особливо ФСБ і армії РФ, - які за допомогою "брудних" людей і згвалтів підкоряють день і ніч чи не кожну порядну українську людину під сопливих, але страшних і кривавих бандитів ФСБ, які все СССР відновлюють, все "воссоєдіняются" з Росією, у цьому ще тупість чи витончена нахабність сучасної української влади, яка стає все більше могильщиком самої себе, перетворюючись по-російськи у "сброд бандитов"... та їм слухняних. Поставлені у залежність українські громадяни, методом згвалтів "брудних" людей, підкоряються навіть не знаючи якому бандиту, сопливій і кривавій потворі ФСБ, тобто Путіну, чи доморощеним українським бандитам, яким "до лампочки" все, окрім збагачення, окрім кримінального збагачення, звідси відомі якісь там "діамантові" прокурори, судді, чиновники, військові, мєнти... у яких є і спільна назва, - кагебісти! У зв"язку із цим, доти, доки ВРУ не навчиться сама, доки не навчить своїми ЗУ громадян України.. боротись із злочинністю армії і спецслужб, особливо із психотронною злочинністю армії і спецслужб, - їм не те, що зарплати потірбно підвищувати, - вираховувати із них потрібно, хоча б на утримання жертв бандитів психотронних мафій, які орудують безкарно, і із - за того, що в Україні відсутні ЗУ "Про боротьбу із психотронною злочинністю армії і ФСБ РФ", "Про боротьбу із психотронною злочинністю армії і СБ України!"... Хоча, об"єктивно кажучи, ВРУ була, в "мої" активні роки, як не дивно, чи не єдиною організацією, яка все ж таки боролась істинно із психотронною злочинністю, - я вдячний мужнім народним депутатам, які, ризикуючи своїм життям, все ж таки боролись із такою жахливою, ганебною психотронною злочинністю... Я був жертвою психотронної злочинності, - мене захищали народні депутати, з якими я був у контактах: В.Чорновіл, М.Сирота, В.Гетьман, О.Ємець, І.Плющ... а в Росії: Г.Старовойтова, Л.Рохлін, С.Фьодоров... Читачі вже все зрозуміли, - їх всіх знищили кагебісти, у зв"язку із чим я говорю, Путін, якщо ти, скотина ублюдочна, твої пси, твоя мразь, прорусская мафія у психотронній мафії СБУ і армії України, знищить ще бодай одну людину, яка бореться із психотронною злочиністю армії і ФСБ РФ, а також їхніх агентів в армії і СБУ, - я виріжу всю твою ФСБ, на всій території земної кулі, раніше, ніж заплановано! Включаючи сопливих, жахливих, кривавих і страшних лікарів - гебістів, особливо венерологів, та їхню медичну прокуратуру, - цих кривавих утриманців "брудної" мафії! Весь світ повинен знати, що "брудна" мафія, модель поневолення громадян за допомогою згвалтів "брудних" людей, - це на 80-95% дітище ФСБ РФ, яка хотіла за допомогою "брудних" людей і згвалтів, установити панування в середовищі спецслужб всіх країн всього світу! Я обнімаю, тисну руки мужнім народним депутатам України, які борються, і в той же час я говорю, Путін, забери із ВРУ, із інших державних інституцій України, всю свою шваль, на ПМЖ в РФ, - інакше я їх усіх виріжу, до останньої скотини!Парубій, запитай у своїх нардепів, тих, які примушують "когось", будь-кого, здійснювати згвалти, - вони хоча б знають у чию спецслужбу вони так вербують громадян? Порошенко, якщо не буде ліквідована "брудна" мафія, тобто рабство, бомжество, неможливість жінок народжувати дітей... а також радянські, путінські, російські методи вербовки у спецслужбу... я не здивуюсь, що скоро і ти, і Турчинов, і Полторак, Грицак, Аваков, інші, стануть агентами ФСБ "втемну", тобто ви навіть знати не будете хто ви такі насправді... Путін, якщо ти не покинеш Україну, якщо твої срані генерали із ФСБ і армії не перестануть займатись кривавими злочинами, особливо психотронними... я виріжу всю твою ФСБ раніше, ніж заплановано... Нагадую, Я, - це не Я! Я, - репресований психотронним бандитами, біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Я дозволяю зробити із прорусскімі скотами в Україні те, що в Росії робили, роблять і хочуть робити із порядними людьми, із тими, хто не може ще змиритись із психотронною злочинністю, із класичною злочинністю армії і ФСБ РФ. Ненавиджу гнид! Я не прощу! Середньостатистичний росіянин здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в Європі, а падли паразитують, вербують, підкоряють, "ламают", "ставят на колєні"... Народні депутати повинні придумати, як вербувати у агенти держбезпеки, цивілізовано, а не за допомогою рабства, бомжества, "брудних" громадян і злочинів... Порошенко, Грицак, Турчинов, Аваков, Полторак... я вимушений боротись за себе, за свою безпеку, - я знищу всіх, хто добивається до мене констпіративно... Мені вдовбують, (це не мої думки), що є люди, прибульці, які контролюють ситуацію з моєю безпекою, які забороняють мені робити згвалти, для чого до мене добиваються, знаючи апріорі, що промені перемогти неможливо, тобто неможливо примусити мене здійснити згвалт, якщо того не дозволяють ті, хто керує моїм мозком?! Я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком. Щоб мене примусити здійснити згвалт, потрібно, щоб... стояли х*ї у Путіна, Шойгу, інших військових злочинців! Я знаю більшість моделей психічного терору, тому стверджую, Петро, ти зробив правильно, коли кричав на Путіна в Берліні! Хоча, якщо об"єктивно, на русскіх, на будь-якій міжнародній зустрічі, вже не тільки кричати потрібно, щоб вони бодай щось відчули, - їх вже пі*діть потрібно, прямо за столами... Як мене прямо в адміністрації президента! Щоб вони знали для чого кричать їхні йо*нуті психотронні терористи у мозках своїх "підопічних"... На русскіх потрібно кричати, - собаки повинні відчути на своїй шкурі, що це таке гавкання по космічному біологічному радіозв"язку у мозках у певних людей! Якби громадяни всіх країн, всого світу знали на своїй шкурі, що таке русскіє генерали і офіцери із психотронних мафій, вони б пі*ділі русскіх і плювали в обличчя кожному русскому шакалу, який підтримує Путіна, його армію і ФСБ... Я не прощу! Свого часу я не зміг врятувати Росію від КГБізації, - Єльцін вимушений був відмовитись від влади, тому, що не зміг захистити мене! Тобто ті, хто був проти Єльціна, виявились сильнішими за Єльціна і тих людей, які захщали мене! У них так гра, - Петро, (Порошенко), у мене відчуття таке, що ти не знаєш деяких правил життя ФСБ, тому іноді кульгаєш, - ви*би свою шушеру і шваль, нехай інформують тебе об"єктивно, інакше ти будеш іграшкою у руках гебістів- бандитів, і будеш працювати на психотронних бандитів, і не будеш Гарантом Прав і Свобод Громадян... Я тобі розповідаю, Петро, в ФСБ є така гульня, когось призначають "лакмусовим папірцем", (як мене), і змагаються ті, хто хоче катувати мене, з тими, хто захищає, - моїх особистих заслуг у цьому всьому багато, для мене, для суспільства, яке я проінформував, замість ЗМІ, які все підкоряються кагебістам... Але у безпосередній боротьбі за владу, я, начебто, у стороні... Я, - пасивний! Так я, разом із Єльціним, прос*ав Росію, там прийшли до влади КГБісти, чого навіть в СССР не було ніколи, щоб бандити, неправова організація, добрались до влади! Єльцін тасував прем"єр-міністрів, інших, все намагався захистити мене, все намагався надати мені повноваження у роботі в Кремлі... Але ті, хто проти мене, виявились сильнішими за Єльціна та його людей, - 31.12.1999 року Єльцін відмовився від влади, втратив на таку боротьбу багато здоров"я, - помер занадто рано, як для своєї категорії! Петро, в Україні, і у твоїй владі, багато припутнів, які у це все не вірять, тому все ставлять мене на коліна: хворобами, жебрацтвом, абстиненцією, катуваннями, не розуміючи навіть, що вони працюють, таким чином, на Путіна, на ФСБ РФ... Ти що, хочеш, щоб, використовуючи, знову, мене, ми проє*алі Україну? Тому ублюдку, якого знищувати навіть потрібно у рукавичках, настільки "гидотноє творєніє"... Вибачте, шановні читачі, я висловився стосовно заробітних плат, та їхніх підвищень... Підвищувати потрібно за щось! Згідно із загальним підвищенням добробуту, а не тому, що ми при владі! Чому мені не підвищили? Ви що, нардепи, загоняєте мене у банду, щоб я вас грабував?Добробут повинен підвищуватись для всіх громадян, а не для тих, у кого є можливості штучно підвищувати собі рівень життя! Я попереджаю, - не захистите мене від тих, хто мене катує, я знищу всіх, хто займається злочинами безкарно раніше, ніж заплановано! Образливо, так існувати, ви не відчуваєте себе винними у цьому? Я не прощу!

Немає коментарів:

Дописати коментар