Шукати в цьому блозі

середа, 26 жовтня 2016 р.

Соловьев про Украину: "Мы вас перестали уважать!"





Соловйов, вам потрібно не "бровь" піднімати, а х*ї, Путіну, Шойгу, іншим військовим злочинцям Росії, окупантам, терористам, сепаратистам, бандитам, не говорячи вже про проФСБешну шушеру і шваль так званих ДНР, ЛНР... Щоб Росія перемогла Україну потрібно, щоб у вашого верховного головнокомандувача Путіна х*й стояв! Ніхто у світі не в змозі примусити військових України припинити знищувати ворогів України, які займаються злочинами безкарно! Вам не "страшну морду русского мєдвєдя" потрібно показувати Україні і українцям, а готуватись до Майданів в кожному населеному пункті Росії! Ваш ублюдок Путін, - геноцидний злочинець, оскільки керує Росією за допомогою страху! Путін, я не визнаю тебе навіть людиною, не те, що президентом! Середня тривалість життя середньостатистичного русского мужика майже на 20 років менша, ніж у Європі і складає 62 роки, і це при казкових, незліченних багатствах Росії, в той час, як середня тривалість життя громадян країн ЄС більша за 80 років, тобто Путін, - геноцидний бандит, який забирає у кожного середньостатистичного русского мужика право на 20 років життя! Соловйов, що б ти робив з людиною, яка забирає право на 20 років життя у твого діда, батька, брата, сина, друга? От те і потрібно зробити із Путіним, - знищити! Соловйов, ваша армія Росії, ваша ФСБ РФ, ваша секретна наука Росії, мінздрав, СВР, ваш народ Росії вже не можуть навіть х*ї поставити Путіну, Шойгу, іншим бандитам, окупанатам, спонсорам тероризму, терористам, не те, що завоювати Україну! Русскій народе, ви дурні, якщо ви думаєте, що Росія може завоювати Україну, щоб її завоювати, потрібно, щоб у вашого верховного головнокомандувача Путіна х*й стояв! Соловйов, щоб Росія була наддержавою, потрібно, щоб у Росії були друзі?! Щоб у Росії були такі друзі, які могли б Путіну, Шойгу... х*ї поставити! Так, що Соловйов, ти не урапропагандой займайся в своєму "Останкіно", а шукай для Росії, для Путіна таких друзів, які могли б йому х*й поставити! Військові Росії! Вам не соромно! Якщо хочете ї*атись, - убирайтесь свинота із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Не покинете Україну, - не будете ї*атись! Міністру інформатики, персонально Соловйову, Кісєльову, іншим урапатріотам, урапропагандистам, - не будете розповідати народу про злочини армії і ФСБ РФ, особливо про їхні психотронні злочини, - не будете ї*атись! Над вами будуть сміятись! І ще, Путін, для того, щоб ти завоював Україну потрібно щоб ще й у лікарів - ФСБешників х*ї стояли... Будете до мене добиватись, - рабовласники є*ані, - я буду знищувати, як злочинців, які займаються злочинами безкарно. І ще, русскому народу, щоб ви знали, русская свинота, як думати, що ви, ваша кривава Росія, здатні завоювати Україну за допомогою армії і ФСБ РФ?! Якщо хочете завоювати Україну, русскій народ, їдіть і ви, всі, до збройних бандформувань, допомагайте своїм сраним армії і ФСБ РФ, і тоді і ви взнаєте, що я буду робити із вами усіма... Вам не з Україною потрібно воювати, а розмовляти із тими, хто сидить у мозках у х*єповішених русскіх і прорусскіх шакалів, коли навчитесь з ними розмовляти, тоді і взнаєте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднімались?! Щоб завоювати Україну потрібно, щоб у завойовників х*ї стояли! Для розвантаження бажання знищувати мене, нагадую, - Я, - це не Я! Я, - репресований психотронними бандитами, біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку! Автори інформації і її достовірність не завжди бувають мені відомі! Щоб ви знали, як добиватись до мене, думаючи, що я той, із - за кого у вас х*ї не піднімаються. Я вам усім, свині криваві, вже неодноразово говорив, що х*ї вам повісили прибульці, які прибули у ваші мозки і сидять у ваших мозках, з ними розмовляйте, а не до мене добивайтесь! Буду знищувати всіх, хто до мене добивається! Всіх, хто займається злочинами безкарно! Я ніколи не прощу тих, хто вирішив все життя перетворювати мене у раба після згвалту "брудних" людей, тобто за допомогою "брудних людей" і згвалтів... Я ніколи не прощу міліцію, поліцію, із органів державної безпеки медицини збройних сил Росії, тому, що ця кривава свинота перетворює мене у раба за допомогою "брудних людей" і згвалтів... У рабів нема друзів, здатних вам усім, шакали підлі, х*ї ставити! Вам не добиватись потрібно, а підкорятись! Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Не повернете Крим, Донбас, усі, окуповані Росією, території, - не будете ї*атись ніколи! Путін, - ти придурок, ти думаєш, що якщо ти завоюєш Україну, то твій х*й підніметься? Ті, хто тобі повісив твій х*й, сидять у тебе у мозку, - це прибульці, які прибули у твій мозок, вони сидять в... Росії! Там шукай, влаштовуй там Майдани і шукай х*євєшатєлєй, шукай, скотина, шукай, а коли добре навчишся шукати, тоді і взнаєш, що тобі потрібно робити, щоб твій х*й піднявся! Убирайся потвора із Криму, із Донбасу...

Немає коментарів:

Дописати коментар