Шукати в цьому блозі

понеділок, 5 грудня 2016 р.

828.Кісєльов залякує держсекретаря, США, Україну.

http://news.online.ua/761135/putinskiy-propagandist-kiselev-popytalsya-nahamit-amerikantsam-opublikovano-video/http://news.online.ua/761135/putinskiy-propagandist-kiselev-popytalsya-nahamit-amerikantsam-opublikovano-video/ Взагалі, Кісєльову зараз важко займатись пропутінською, проросійською про-пагандою, - він звик творити свою пропаганду з позицій холуя найсильнішого бан-дита планети Путіна! Насправді Путін не є найсильнішою людиною планети, ні як президент Росії, ні як бандит... Щоб Путін був найсильнішою людиною планети, чи як президент, у якого такі страхітливі: армія і спецлужби, особливо психотронні уголовнікі психотронних структур армії і ФСБ РФ, чи як бандит, потрібно, щоб у нього х*й стояв! Х*й у Путіна не стоїть, а це і означає, що вся армія РФ, вся ФСБ РФ, вся медицина РФ, вся РАН, весь російський народ не можуть йому х*й поста-вити, оскільки до мозку Путіна прибули прибульці, які повісили йому х*й проме-нями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Тому Росія, її армія і спец-служби, її клепткратична влада... не є найсильнішими у світі! Тому Путін повинен підкоритись, не говорячи вже про цього Кісєльова... Не будуть підкорятись, - не будуть ї*атись! Не повернуть Крим, Донбас... не будуть ї*атись! Не ліквідують рабство в Росії, (там більше 2 млн. рабів), - не будуть ї*атись! Не примусять всіх лікарів лікувати всі хвороби, особливо венеричні, у всіх людей, - не будуть ї*атись! Ні Путін, ні його лікарі! В Росії більше 20 млн. жінок венерично хворих, "брудних", (на русс. "грязних баб"), ще більше чоловіків, яких не лікують від венеричних хвороб, щоб збагачуватиь, щоб утримувати людей в покорі страхами кримінальної відповідальності за зараження венеричними хворобами, щоб бандитам було легше керувати народом Росії! "Брудна мафія" в РФ використовується для того, щоб Путін утримував народ Росії в покорі страхом, тобто Путін керує Росією за допомогою страху... В Росії є біля 16 млн. жінок дітородного віку, не здатних народжувати дітей, - це "брудні" чи з наслідками "брудних хвороб"... В Росії кожний середньостатистичний мужик здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС, - середня тривалість життя русскіх мужиків 62 роки, в той час, як в ЄС живуть більше 80 років... В Росії до 55 річного віку не доживає 25% громадян, в той час як у США до 55-річного віку не доживає "лише" 1% громадян. Путін свою опозицію, демократів, активних українців винищує таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), штучно організовуючи ДТП, постріли в ліфтах, під"їздах, штучно викликаючи інфаркти, інсульти, злоякісні хвороби... Росія, її психотронні структури армії і спецслужб, Путін, починаючи з 1991 року, знищили таємно, невидимо, дистанційно, променями, в Україні людей на порядок більше, (в десять разів), ніж у цій явній, видимій, російсько-українській війні 2014...2016 р.р. Путін, в Росії, «записав» біля 2 млн. громадян Росії українського походження «русскімі» по-національності, для збільшення чисельності «русскіх» в Росії, яких там було менше 50%?! Зараз в збройних силах РФ сопливі і криваві русскіє військові чекісти, особливо психотронні, їхня каральна, особливо психотронна, медицина, винищують в російській армії і російських спецслужбах українців, які бодай словом показують симпатії до України, до ЗСУ, частіш за все не потрібно ви-казувати це і словом, - психотронні структури ФСБ рискають, (сканують), проме-нями по мозкам військових чи спец службових офіцерів і генералів – українців, прослуховують їхнє мислення, і якщо у мозках російських офіцерів і генералів з’являються позитивні чи співчуваючі думки про Україну, - знищують, як правило таємно, невидимо, дистанційно, променями, також і в інший спосіб, посилаючи, наприклад, вбивати українців. Путін, Шойгу, вб’єте ще одного українця, - ї*атись не буде пів-Росії! Путін, Шойгу, не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Дєрнє-тєсь, - смерть! Я не прощу!Я гуманний, - всі окупаційні, терористичні, сепаратист-ські, бандитські русскіє повинні покинути всю територію України, виїхати на ПМЖ в РФ, - не покинете, я вас усіх виріжу, всіх, до останньої скотини! Українці, в погонах, без погонів, всі до жодного, ви повинні їх усіх виганяти на ПМЖ в РФ, вбивати, якщо вони не хочуть покидати Україну і все готуються до «восстанія», щоб «воссоєдініться» с Россієй… Я дуже гарно знаю їхню психологію, я з ними воюю у невидимій, психотронній війні, ще з часів СССР, тому говорю, якщо ви їх не виженете і не виріжете до останньої потвори, - вони вас виріжуть пізніше! Така у них психологія! Вони розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, вони розуміють тільки силу, - іншої мови вони не розуміють. І про все це цей сопливий і підлий лакей ФСБешних бандитів, ця останкінська мавпа, мовчить, але все залякує, навіть США, все хоче "іспєпєліть всю тєрріторію США", - тільки Росія, начебто, може це зробити! О! Чим хизується войовничий пропагандист "Останкіно"! А про те, що у Росії нема друзів, - мовчить! Про те, що у Путіна нема друзів, які могли б йому х*й поставити на любу ж*пу, - мовчить! Про те, як організована глобальна безпека насправді, мовчить... Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Не повернете Крим, Донбас... - не будете ї*атись! Гниди кримінальні! Я, - це не Я! Я, - репресований психотронними бандитами біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним, а мозок керує моїми діями, поведінкою, емоціями... Чому я так пишу? Чому часто одне і те ж? Тому, що мене примушують променями! Я, - біоробот! Я можу робити лише те, що примушують робити психотронні бандити! Колись вони кричали: "Ми питкамі заставім пісать, а потом напісанноє іспользуєм протів тєбя!"... Вони, та їхні опонен-ти, також бандити, але інші, вже дожились до того, що не далі, як позавчора, погрожували мені знищенням тривалими побоями, хочуть бити мене доти, поки я "не здохну"... У них це така вдячність по-русскі! Свині в русскіх погонах, я добра, порядна людина, я вас і ваших окупаційних, терористичних і сепаратистських потвор, попереджаю, щоб ви як можна скоріше виїжджали із України на ПМЖ в РФ, щоб ваші родини були цілі, повні, щоб ви жили там, де вам подобається, де нема української мови, української культури, порядних людей, там, де ваш любимий «русскій мір», там, де ваша русская культура, де ваш русскій язик, там, де полюбляють паради і горілку, а не там де потрібно поважати українські традиції, українську культуру… Як мені живеться у таких СССРах, Росіях, Українах, якщо я, ніколи ні в чому не винна людина, чую, чи чув, наприклад, від міністра оборони РФ Сєргєєва: "Я Вам нікогда нє позволю чітать! Я Вам нікогда нє позволю чєм - лібо заніматься вообщє! І всьо равно унічтожу, нє сразу, но постєпєнно, методом трьох "нє": нє позволю работать; нє позволю что-лібо іметь; нє позволю лєчіться!". Всього цього мене позбавляють за допомогою променів, - таємно, дистанційно, невидимо... Примушуючи, при цьому, народ відноситись до мене, як до "тунєядца", (насправді я був людиною феноменальної трудоголічності, можливо не дуже ефективної, але феноменальної), щоб використовувати народ у якості стада баранов, слухняних бандитам ФСБ, їхнім собутильникам в Україні. Ви знаєте, шановні читачі, що робить народ у моїй темі? Нагадую, як бандити викори-стовують підкорений народ, - народ "забезпечує" мене роботою, безкоштовною... Все ламають на моєму шляху: викручують шурупи з дверних ручок, з поштових скриньок, з нащільних планок; завжди і скрізь підсипають сміття; викручують шу-рупи кріплення всього і скрізь; протикають шини, гумові камери в колесах; кра-дуть все, - пальто, костюми, значки, черевики, книги, десятки шапок хутряних і во-вняних; майстрів примушують ламати все і скрізь, шкодити всьому; любу і кожну людину примушують ніколи, ніде, ні в чому мені не підкорятись, хоча я не був бан-дитом, не підкоряв нікого штучно, - просто я мав свою позицію, намагався її відстоювати... Як правило нікому, ніде, ніколи не дозволяли мені допомагати, все навпаки... І, при цьому, наприклад, у мозку сидів вчитель - гебіст, реготав і кричав: "Ручками! Ручками! Ручками!", тобто так мене примушували працювати руками... А соплива і кривава офіцерня, особливо військові завербовані гебісти, "допомага-ли" таким вчителям, кричали і знищували променями... розум, інтелект, реготали і кричали: "Щоб бути розумним у нашій державі, потрібно отримати дозвіл на це!"... Можна вірити чи не вірити, але їхня інформація про алгоритм катування мене був таким, - мене, начебто, репресували гебісти медицини збройних сил Росії, та всі їхні собутильники у всьому світі, які діяли через гебістів найнижчого рівня, які си-дять у кожному трудовому колективі, навіть у колективі із двох чоловік, щонай-менше один, - гебіст! Радіо і телебачення знають про всі ці події, вони завжди були присутні у моєму мозку, але народу не розповідають! "Праведний" Кісєльов також знає про мою проблему, але народу... не розповідає. Вони розповідають лише те, що їм потрібно, але не те, що потрібно народу, порядним громадянам... Шановні читачі, ви знаєте, як я бісився і від Росії і від України, і від прокуратур і від влади… коли міністру оборони Росії, першому і останньому маршалу Росії Ігору Сєргєєву тоді в українській Макіївці поставили пам’ятник, як маршалау Росії, як міністру оборони РФ… Уявіть собі мій стан, я був у певних стосунках з тим вченим, героєм Росії, маршалом, міністром, знав, що він таємно, дистанційно, невидимо, про-менями винищує українців, а Україна, влада України… ставлять йому пам’ятник?! Його вбивати потрібно, а йому Україна пам’ятник ставить?! А русскіє спецслужби самі собі на розумі, ага, проковтнули українці той пам’ятник, ковтають те, що агент ФСБ Азаров захищає окупаційний русскій язик, що інший агент ФСБ Янукович «вирвав» із НАТО Україну… Зрозуміли, що Україну вже можна взяти одним мізи-нцем лівої ноги… Вирішили брати! Беруть і зараз! До чого це я? До того, що в Україні повинен бути покараний кожний сепаратистський, терористичний, окупа-ційний русскій, інакше вони «на голову сядуть»… В Україні повинні жити патріо-ти України, в Україні не повинні жити вороги України, які займаються ворожою діяльністю безкарно! Убирайтесь! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку, ав-тори і достовірність інформації можуть бути мені не відомими... Я, буду винищува-ти всіх, хто займається злочинами безкарно доти, поки вони не підкоряться, поки не підкорю їх! Поки не підкорю всю армію, всі спецслужби, всю поліцію, всю прокуратуру, всі суди, всю владу... Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Я не прощу! Я буду мстити!

Немає коментарів:

Дописати коментар