Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 23 грудня 2016 р.

832. Російсько-сепаратистські бандити знищили трьох полонених.

http://24tv.ua/teroristi_vbili_troh_ukrayinskih_polonenih_biytsiv__volonter_n763500 Путін, твої холуї, я ж вас попереджав, - я буду знищувати не менше 150 русскіх ворогів: окупаційних, терористичних, сепаратистських, бандитських, за кожного знищеного українця! Щоб знали, як знищувати беззахисних, безпомічних, безправних... Я не прощу! я буду мсти-ти! Більше того, я звертаюсь до певних українців, до українських "голубів", - я вам багато років поспіль толдонив одне і те ж, - ці скоти розуміють тільки силу, їх потрібно тільки зни-щувати, іншої мови вони не розуміють! Впевнились у цьому? Переконались у цьому? Попе-реджаю всіх, до мене не добивайтесь, - це небезпечно! Я буду знищувати всіх, хто без доз-волу добивається з негативними цілями, аж до вбивства! Мене вбивати нема за що! Я, - це не Я! Я, - репресований таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), отими, кого потрібно знищувати, оскільки іншої мови вони не розуміють, психотронними структурами армії і/чи державної безпеки! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним, а мозок керує діями, поведінкою... Всі, хто хоче змінювати мене, повинні добиватись до тих, (прибульців), хто керує моїм мозком, але не до мене! Путін, убирайся! Не повернеш Крим, Донбас... не будеш ї*атись! Ні ти, ні Шойгу, ні тисячі інших окупаційних, терористичних, сепаратистських, бандитських собак! Російський генералітет, російське офіцерство, не знайдете тих, хто катує людей променями, над вами будуть сміятись, - ви не генерали і офіцери, а сопливі холуї, слуги, лакеї, у кращому випадку собутильники у бандитів державної безпеки медицини збройних сил Росії... Вам не з Україною потрібно воювати, ублюдки кримінальні, а ставити х*ї Путіну, Шойгу, іншим гнидам російської клептократичної влади... Ви претендуєте бути найсильнішою армією світу?! Для цього потрібно, щоб у ваших Путіна, Шойгу... х*ї стояли! Скажіть і своїм гнидам - пропагандистам "Останкіно", особливо Кісєльову, з його фразою: "Россія єдінствєнноє в мірє государство, способноє іспєпєліть всю тєрріторію США", - щоб Росія могла "іспєпєліть всю тєрріторію..." США, потрібно, щоб у Путіна, Шойгу... х*ї стояли?! Не поставите їм х*ї над російським генералітетом і російським офіцерством будуть реготати навіть бійці африканських племен... Про х*ї думайте, скоти, а не про перемогу над Україною! Сидіть шакали у військових прокуратурах, брешіть всьому світу, що Коваленко працює у військових прокуратурах, а ви, насправді, добивайтесь за допомогою згвалту, щоб після нього перетворити у раба, катувати до смерті, а перед смертю сказати: "А тепер іди, лікуй гонорею в хронічній формі і тебе перестануть катувати!"... Таке правосуддя в РФ, і, що прикро, - в Україні також! Україна має ще безліч проблем! ВРУ ви будете приймати закон "Про лікування всіх українців від усіх хвороб"? Ви будете міняти в законах кримінальну відповідальність за зараження венеричними хворобами на примусове лікування? Шибко народні депутати, ви знаєте, що в Україні біля 7 мільйонів жінок брудні, (венерично хворі)? Чоловіків ще більше, - чоловіки шляються по бабам частіше, ніж баби по чоловікам... Ви знаєте, що більше 5 млн. українських жінок не здатні народжувати дітей, із - за "брудних хвороб" та їхніх наслідків?! Щоб Росія не сміялась, нагадую, - в Росії венерично хворих русскіх баб біля 20 млн, чоловіків, традиційно, ще більше... Народі депутати ВРУ, так ви народні депутати, які захищають народ? Чи ви, як і російські генерали та російське офіцерство, - слуги, холуї, лакеї, в кращому випадку собутильники у бандитів державної безпеки медицини збройних сил чи державної безпеки? Ви розумієте, бодай якої держави?! Не будете лікувати всіх громадян від усіх хвороб, - над вами будуть сміятись! Лікарі, не будете лікувати всіх порядних патріотичних громадян від усіх хвороб, - не будете ї*атись! Над вами будуть сміятись, ні ви, ні ваші дити ї*атись не будуть! Мене попереджали лікарі про знищення, кричали: "До первой болєзні!"... Не соромно? Лікарі? Ви лікарі чи тільки гебісти? Ви мені повинні бути вдячними, - я ж вас попереджав багато років про суспільні жахи, у вас був час "відбилитись", стати порядними людьми, а ви що? Погрожуєте знищенням? Рабством? Хворобами? Вас що? Можна все? А нам не можна нічого? Щоб ви знали, хто той, із - за кого військові не визнають права громадян!? Щоб знали як заражати хворобами військових придурків, вимагати від них забезпечення житлом тих, кого вони катують променями... Щоб ви знали, хто ви такіі насправді, - пси кримінальні! Путін, не будеш розмовляти з тими, хто сидить у тебе у мозку, - над тобою будуть сміятись! Твої горили рискають по всій території земної кулі, шукають тих, хто тобі х*й повісив променями! Я ж тобі вже роками вдовбую, навіщо ти це робиш? Ті, хто тобі повісив х*й, прибули до твого мозку, сидять у тебе у мозку, розмовляй із ними, а не розшукуй їх! Всі окупаційні, терористичні, сепаратистські, бандитські русскіє, які не хочуть виїжджати на ПМЖ в РФ, а хочуть причалювати до Росії разом із територією України, - шибкохитровиє*ані! Убирайтесь на ПМЖ в РФ, - не покинете священну територію України, смерть! Я вас усіх виріжу! Путін, тими методами, якими ти таємно винищуєш українців, європейців, американців... Буду виховувати русскіх тим ж методами, якими русскіє мене виховували все моє жахливе життя! Я не прощу! Я буду здійснювати помсту!

Немає коментарів:

Дописати коментар