Шукати в цьому блозі

четвер, 22 червня 2017 р.

901. Україна без шкуродерів, (без психотронних шкуродерів також).


901. Україна без шкуродерів, (без психотронних шкуродерів також). https://www.obozrevatel.com/kiyany/life/10452-ukraina-bez-zhivoderov-v-kieve-aktivistyi-poshli-na-radu-s-dokazatelstvami-zverstv--fotofakt.htm Дякую небайдужим киянам, дякую за захист "братів наших менших" від шкуродерів! Люди проявляють людяність до тварин! В той же час я звірію від того, що відбувається у суспільстві, серед людей, серед більшості людей, серед звичайних громадян, - із - за засекреченості, із - за утаємничення психотронних технологій, із - за таємності їх використання, громадяни залишаються у дурнях! Громадяни одурачені, ошукані, не володіючи об"єктивною інформацією не можуть приймати правильні рішення! Справа в тому, що з певними людьми у суспільстві засекречені психотронні структури армії і спецслужб,особливо російських армії і ФСБ, виробляють набагато більш ганебні звірства, по відношенню до певних, ніколи ні в чому не винних людей, ніж шкуродери по відношенню до собак і до інших тварин, птахів. Я звірію від ЗМІ, від засобів масової інформації, від радіо і телебачення, - вас ніколи не простить народ, народ ніколи не простить радіо і телебачення, якщо не будете розповідати народу правду про психотронні злочини психотронних структур армії і спецслужб, особливо Росії, над вами будуть сміятись, дійшло вже до того, що міністр інформатики не ї*еться, а він сам, його все відмоство, радіо і телебачення, все підкоряєтьтся психотронним бандитам із психотронних структур армії і спецслужб, їхнім інструкціям, все бояться розповідати народу про психотронні звірства психотронних структур армії і спецслужб, особливо про злочинне, таємне, дистанційне, невидиме використання променів, (біоробототехнологій космічної медицини)... Здається ст.6 Закону України "Про державну таємницю", дозволяє громадянам говорити про засекречені технології,якщо ці технології використовуються на шкоду здоров"ю і життю громадян... Уявіть собі, народе мій, замучений, розбитий, які ссикуни оті журналісти із ЗМІ, особливо із радіо і телебачення, самі потвори, сидять "брудними", (венерично хворими патриціями), їхній міністр не ї*еться, променями йому х*й повісили, а вони все бояться розповідати про психотронні злочини, про жахливі психотронні звірства психотронних структур армії і спецслужб, особливо Росії... Такі ссикуни народу не потрібні, - народ повинен знати про психотронні звірства армії і спецслужб, особливо Росії... Особливо ота соплива шушера і шваль із московського "Останкіно", оті ублюдки пропагандисти - ФСБешники, народам не потрібні зовсім! Ссикуни народам не потрібні, - убирайтесь свині і ссикуни від робіт журналістів, якщо боїтесь разповідати народу про психотронні звірства відносно людей, добре, що не боїтесь хоча б іноді, розповідати народам про злочини шкуродерів над тваринами, птахами... До речі психотронні структури армії і спецслужб променями катують не тільки людей, - собак також, іноді променями примушують собак загризати людей, навіть своїх господарів, - психотронні гниди, ці розбещені свині, іноді кричать своїм підопічним: "Єслі я захочу, то тєбя загризьот собстваєнная собака!"... Я розумію делікатність цього питання, - це міжнародна проблема, проблема психотронної злочинності, - це міжнародна проблема! Я прошу, навіть ту потворну, розбещену частину державного керівництва, визначитись на міжнародному рівні по відношенню до психотронної злочинності, бодай так, щоб не викликати світову паніку... Мін. Стець, до мене не добивайтесь, - інформацю я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку, якщо я повідомляю неправду, добивайтесь до тих, хто керує моєю свідомістю, хто застосоує проти мене промені, але не до мене, - добиватись до мене, - це небезпечно! (Та ще й працювати на бандитів, - вимагаючи у прямому ефірі здійснювати згвалти, для організації примусових місць проживання, примусової праці, рабства...), - прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним, кричать вам усім: "Не дочекаєтесь, - потвори!"... Путін, звертаюсь до тебе особисто, гнида, (Петро, до тебе також), я знищу ваші спецслужби, дотла, до останньої скотини, якщо вони не припинять катувати порядних громадян, рабів і бандитів вони вже давно навчились підкоряти собі, - зараз все підкоряють порядних громадян, яких вони ненавидять гірше собак, все "ламают", все "ставят на колєні"... Громадяни порядні, я звертаюсь до вас, - не будете боротись із бандитами, які вас підкоряють, - вони вас усіх перетворять у рабів... Путін, (Петро також), не дасте розпорядження про відміну "такого" відношення до мене, не припинять мене катувати променями, гірше ніж шкуродери собак, я знищу всіх тих, хто вас захищає від народу, Путін, ти чуєш, - я знищу всіх тих, хто тебе захищає від народу! Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Я не прощу! Я буду мстити! Щоб ви знали як катувати мене, особливо під час роботи, особливо під час фізичної роботи... Смерть "врагам народа"... Путін, не повернеш Крим і Донбас, - ї*атись не будеш ніколи! Я не прощу! Я буду мстити! Я, - це не Я! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Я терплю реальні знущання, гірші, ніж собаки від шкуродерів, а ваші всі захисні дії, - віртуальні, ілюзорні, моє життя добігає кінця, мені нема чого втрачати! Я не прощу! Я буду мстити! Військові прокурори, на заарештуєте тих, хто мене катує променями, інших, - ї*атись не будете ніколи! Я не прощу! Я буду мстити! Міністри оборони, ще хочете добиватись до мене? Добивайтесь! Добивайтесь! Добивайстеь до тих пір, поки не захочете ї*атись! Я не прощу! Я не прощу вам ваших психотронних злочинів, проти українців, проти мене… Я не прощу! Я буду мстити! Лікарі, будете добиватись до мене, над вами будуть сміятись, що ви не ї*етесь, що ви собі х*ї не можете ставити, не те що ублюдкам! Х*ї вам вішають ті, хто бореться із психотронною злочинністю, і із – за мене також! Оскільки я жертва психотронної злочинності! Х*ї вам вішають ті, хто прибуває у ваші мозки, - прибульці, з ними і розмовляйте, а не до мене добиватись! Я не прощу! Я буду мстити! Відміняйте «таке» відношення до мене, інакше над вами будуть сміятись! Я не прощу! Я буду мстити!

Немає коментарів:

Дописати коментар