Шукати в цьому блозі

середа, 28 червня 2017 р.

905.Що зупиняє Росію?


http://expres.ua/news/2017/06/27/249530-parubiy-povidomyv-yakomu-vypadku-rosiya-bilshe-ne-strymuvatysya Цю публікацію я ніяк не зв’язую із сьогоднішнім Днем Конституції, 28 червня 2017 року, - Конституція була прийнята 28 червня 1996 року. Своє відношення до Конституції я спробую висловити дещо пізніше… Андрій, (Парубій), можливо, під кутом зору класичного відношення до проблем війни і миру, ти і правий, бодай частково, це твоя справа, але, мені уявляється, що Росію, від широкомасштабного вторгнення в Україну, стримує... х*й! Х*й Путіна, який у нього, у багатьох інших російських ублюдків, (типу Шойгу), не стоїть! І ніколи не буде стояти, якщо Путін не підкориться! Не поверне Крим, Донбас, всі, окуповані Росією території, ї*атись не буде ніколи! Уб"ю любу потвору, непідсудну за злочини, яка буде заважати мені боротись за свої права, за права людини і громадянина! Це говорю не я, - Коваленко Віктор Іванович, це говорять ті, хто здійснює присутність у моєму мозку, оскільки Я, - це не Я! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Інформацію я отримую від них по каналам космічного біологічного радіозв"язку, достовірність інформації може провіряти кожний читач, якщо не вірить! Я Путіна тримаю так, щоб він підкорявся, а не воював з Україною, - він буде воювати доти, доки буде потрібно для того, щоб нейтралізувати всіляку русскую мразь в Україні: окупаційну, терористичну, сепаратистську, бандитську, культурну, пропагандистську... яка займається антиукраїнськими, проросійськими, проФСБешними злочинами, яка "привезла" війну в Україну, яка все мріє категоріями "восстанія"... Всі такі, хто відмовиться виїхати на ПМЖ в РФ, будуть вирізані, до останньої скотини. Я виріжу їх усіх, всіх до жодного, методами Путіна в Росії, із використанням психотронних технологій, з прослуховуванням мислення кожної потвори, жодна, непідсудна за злочини потвора, не залишиться в живих, якщо не підкориться, жодна ні в чому не винна людина знищена не буде, оскільки рішення на знищення буде прийматись на підставі мозкового прослуховування мислення... Все тому, що правоохоронна система України, (Росії тим паче), не справляються із психотронною злочинністю взагалі, яка стала наднебезпечною для здоров"я і життя чи не кожного громадянина кожної країни на земній кулі, у психотронної злочинності кордонів не існує... Я вимушений вирізати всіх, хто займається злочинами безкарно, якщо вони не підкоряться, тому, що вони непідсудні за злочини, тому, що вони наднебезпечні для здоров"я і життя громадян, наприклад, геноцидний злочинець Путін забирає у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя! У кожного! Залишаючись при цьому непідсудним! (Середня тривалість життя русскіх чоловіків 62 роки, - на 20 років менша, ніж в ЄС). До того ж, ті, хто намагається перетворити мене у раба після згвалту, винні у вбивствах величезної кількості людей, - всі, хто добивається до мене за допомогою згвалтів, таким чином, допомагає бандитам, із - за яких знищено громадян на порядок більше, ніж у цій поточній війні. Виходить, що звичайні громадяни допомагають бандитам, які знищують людей, які перетворюють людей у рабів... Люди, якщо ви не будете боротись із тими, хто вам таємно надає доручення, - вони вас усіх перетворять у рабів! За свої права потрібно боротись! Весь народ вже перетворений у 100% бандитів, та їм слухняних, жодної порядної, ініціативної, самостійної людини, - всі рішення стосовно прав людини і громадянина, вирішуються як у банді... Я вимушений вирізати всіх, хто займається злочинами безкарно ще й тому, що вони погрожують мені знищенням після згвалту і тривалого, жахливого рабства, - я вимушений захищатись, захищаючись нападати, бодай від відчаю... У "них" нема персональної відповідальності, - жодна людина в країні не здатна відмінити "таке" відношення до мене, відмінити згвалти для поневолення, для організації примусових місць проживання, примусової праці, відмінити катування променями, відмінити заборону контактувати з людьми, працювати, відпочивати, отримувати гроші, користуватись ними, читати, писати, спати, ловити рибу, збирати ягоди, ходити в музеї, ресторани, театри, на стадіони... Путін буде воювати доти, поки не захоче ї*атись, поки не буде нейтралізована всяка русская мразь... Щоб почалась широкомасштабна війна з Україною потрібно, щоб верховний головнокомандувач ЗС Росії Путін віддав такий наказ, а щоб він віддав такий наказ потрібно, щоб йому дозволив той, хто сидить у нього у мозку, хто "повісив" йому х*й променями, дистанційно, невидимо... Тому війну буде йти доти, поки не буде нейтралізована всіляка русская шушера і шваль у всьому світі, поки їх не заженуть на ПМЖ в РФ... Я звертаюсь зараз до генералів і офіцерів Росії, взнали, чому ви не отримуєте наказ Путіна на широкомасштабну війну з Україною? Вам не воювати із Україною потрібно, а повернути Крим, Донбас..., потрібно загоняти всяку свою проросійську, проФСБешну шушеру і шваль із усіх країн світу, особливо із України, на ПМЖ в Росію. Тому Росії вже не допоможе армія, озброєння, літаки, ракети, ядерні сили, погрози розв"язати 3-ю світову війну, таке інше... Росія назавжди, на віки втратила статус наддержави, такої, з якою б рахувались інші країни, як з наддержавою... Вам потрібно підкорятись, а не воювати із Україною! Ви повинні зрозуміти, що якщо ваша така страшна, с*ана русская армія, спецслужби РФ не можете х*й поставити Путіну, то хіба ви можете війну виграти у України?! Запам"ятайте на віки вічні, щоб Росія перемогла Україну, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Потрібно, щоб у Путіна х*й стояв! Тому, Андрій, не русскій газогон не дозволяє Росії почати широко-масштабну війну з Україною, а х*й! Ця війна, на таємному рівні, - це війна х*їв! Х*йова війна, - гинуть тисячі людей! Я ніколи не прощу армію, Росії, її психотронні структури, я ніколи не прощу Росію, я ніколи не прощу їхню пропаганду! Вважається, на таємному психотронному рівні, що агресора зупинив не тільки і не стільки Порошенко, Турчинов, Полторак, Грицак, Аваков..., європейська, американська і світова демократія, (хоча я їм, особисто, безмежно вдячний, кожного обнімаю, тисну руки, тільки не за все... є інші проблеми у яких вони... ступінь участі ще не вивчений до кінця), а х*ї, "повішені х*ї" у Путіна, Шойгу, інших ублюдків, терористів, військових злочинців... Путін, - не будеш підкорятись, не будеш ї*атись! Не повернеш Крим, Донбас..., - ї*атись не будеш ніколи! Будеш добиватись до мене, - уб"ю! Дернешься, скотина, - смерть! Буду винищувати всіх, хто рятує скотов, винних у вбивствах людей, величезної кількості людей... Я не прощу! Я буду мстити! Хтось вважає цю публікацію зухвалістю моєю! Це не зухвалість, тим паче для мене, - для мене це праця, примус, так використовуються проти мене промені... Мені щойно прокричали: "Надоєл!", - уявляєте? Я набрид комусь?! А не мені?! Я, а не ті, хто керує моїм мозком? Вам що, хочеться прикидатись дурнями, які не розуміють що таке промені? Це небезпечно, оскільки прибульці вас і можуть зробити, (променями), дурнями, - промені не можна перемагати, інакше не було б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують!? Якби можна було перемагати промені, то у Путіна стояв би х*й, а він у нього не стоїть!? Які претензії можуть бути до мене?! Що б ви робили на моєму місці? Фраєра! Чому вам вигідно прикидатись дурнями, які не розуміють, що таке промені? "Заварили кашу", не розуміючи, що ви робите насправді, а зараз ссите?! Ссить до тих пір, поки не захочете ї*атись! Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Зло повинно бути зупинене! Навіть вбивствами! У мене є інформація, що таку поразу у повному переліку прав людини і громадянина, для мене, організувала міліція, яка забороняла мені будь-яку допомогу, намагаючись всілякими обмеженнями, хворобами, побиттями, знищеннями людей... примусити збройні сили повернути мене на службу, з якої я, начебто, був неправильно, кримінально, звільнений... Я при чому? Ви мені організували поразку у повному переліку прав і свобод людини і громадянина, а не звільнювачам... Слідчі, а ви розумієте, що ви злочинці? Мене інформували, що йде слідство, якщо ви будете так розслідувати такі злочини, то... х*ї, мабуть, будуть висіти не тільки у Путіна, у Шойгу... Зараз всіляке блокування допомоги мені тягне за собою знищення людей, - слідчі також стають винними у вбивствах... Я, ніколи ні в чому не був винним, при цьому проіснував більше 40 років у повній поразці, повного переліку прав і свобод громадян! Слідчі, якщо ви ще хочете познущатися наді мною, то для цього потрібно, щоб у вашого міністра, прокурора... х*ї стояли! О! Питання вирішують пацани?! Навчились вирішувати вбивствами? Я не прощу! Я буду мстити! Бастрикін, хто той, із – за кого мене катують променями? На жаль мені променями не дозволяють мислити, запам’ятовувати, діяти, тому я розуміти можу тільки так, як примушують променями, я нікому не можу підігрувати, - промені не можна перетинати, примушувати мене перетинати промені, - ознака інтелектуальної недостатності, для чого вам усім прикидатись дурнями?

Немає коментарів:

Дописати коментар