Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 5 липня 2019 р.

1188. Росія розгорнула війська для вторгнення в Україну.


https://www.obozrevatel.com/ukr/crime/rosiya-rozgornula-vijska-dlya-vtorgnennya-v-ukrainu-v-oos-zrobili-trivozhnu-zayavu.htm?fbclid=IwAR2fbPHKtf6uRjC5F8BWjhYQ2flupRj8ohR2SiobemCRVIX2brVdrO4MFb4 Це так Путін з Шойгу дурачаться! Це так вони "підтримують штанці" отим, оку-паційної спрямованості, проросійським ублюдкам, які все рвуться до влади, які все реваншують в Україні! Звичайно, Україна повинна бути готовою до будь - якого розвитку подій! Путін, я тобі вкотре говорю: "Отъе*ись! Отъе*ись от Украины! Мразь!"... У тебе нема друзів, здатних тобі х*й поставити, а ти лізеш в Україну?! Для того, щоб ти окупував Україну потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Путін, для того, щоб ти переміг певних лікарів, потрібно, щоб у твого військового прокурора були такі друзі, які могли б знайти того, із - за кого ти не ї*ешся! Сиди, потвора! Сиди! Сиди і думай, хто ж той, із - за кого ти не ї*ешся! Не хочеш розмовляти по суті? Не розмовляй! Скоро тебе будуть пі*діть твої собутильники за те, що ти їм х*ї не можеш поставити! Сиди! Чекай! Русскіє в Україні, проросійської орієнтації, будет вийо*уватись, не будете покидати Україну, я вас буду винищувати! Мені не потрібні громадяни України, які не визнають державність України, - всі такі, уйо*уйте із України к ё.м., на завжди! Щоб знали, як займатись злочинами! Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки військові не визнають себе скотами, які застосовують засекречені, психотронні технології, (промені), проти ні в чому не винних цивільних громадян! Я знаю, що криваві русскіє військові запитують у певних українців, включно із певними українськими лікарями: "Хто ж той, із - за кого в Україні не можуть захищати громадян, яких русскіє військові катують променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)?". На що відповідаю: "А хто той, із - за кого не ї*еться ваш верховний головнокомандувач? "Сидите и "бздите", шакали кривавої Росії! Щоб знали, криваві, розбещені ублюдки збройних сил Росії, як лізти в Україну не знаючи, а хто ж той, із - за кого у вашого верховного х*й не стоїть! Попробуйте, мрази! Спробуйте!". Будете до мене дойо*уватись, особливо конспіративно, параноїдально, - буду винищувати к ё.м.! Набридли! Примушувати перемагати промені?! Додумались!? Якби можна було перемагати промені, так у Путіна б х*й стояв!". Звертаюсь до військових: "Будете дурачитись, над вами будуть сміятись! Щоб знали, як дратувати цивільних! Ви своєму верховному х*й не можете поставити, а дурачитесь? Ви що? Йо*нулісь!? Не розумієте, що це означає?". Сидіть і думайте, що ви лікарі! Лікарі, а ви сидіть і думайте, що ви військові! Звертаюсь до міністра інформатики, будеш доводити мені, що я той, із – за кого ти примушуєш мене здійснювати згвалти, я уб’ю лікаря, із – за якого ви там сидите із брудними х*ями і брудними ж*пами! Щоб знали, як глузувати, вважаючи, що я той, із – за кого ви там військові! Сидіть і «бздітє»! Щоб знав, міністр інформатики, що тобі не можна дурачитись, - болван піз*анутий! Лікарі, щоб знали, як «бздєть» бандитів! Якщо ви «шуті лі», тоді хто той, із - за кого не ї*еться ваш військовий. Чи ви будете боротись за Україну, чи вас будуть винищувати за те, що ви лікуєте мужиків так, що кожний середньостатистичний мужик в Україні здихає на 20 років раніше, ніж в ЄС… Міністр оборони, ну як ти себе почуваєш? Звертаюсь знову до тих, хто до мене дойо*ується, будете добиватись, я вас бу-ду винищувати, причому весь світ буде знати, хто і за що знищений! Прокурори, щоб знали, скоти кримінальні, як гратись моїм мозком! Міністр внутрішніх справ, будеш захищати бандитів, я буду винищувати мразь, причому так, щоб люди всього світу знали, хто і за що знищений! Щоб знали, потвори, як дурачитись, а не вирішувати питання, задачі, пробле-ми… Лікарі, ну що? Допомогли вам «брудні» люди? Не можна займатись злочинами тоді, коли військові не визнають цивільних людей за те, що вони злочинці! Щоб знав, міністр інформатики, як «бздєть» розповідати народу про те, чим же насправді займаються спецслужби, оті КГБісти, особливо про психотронну злочинність, про злочинність психотронних структур армії і спецслужб. Одні гебісти гинуть, проливають кров, а інші? Особливо оті володарі променів, (біоробототехнологій космічної медицини)… Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки вони не навчаться бути порядними людьми! Звертаюсь до певного міністра державної безпеки, якщо ти будеш виступати проти мене, я знищу того, хто тебе туди пропустив, отого кому ти підкоряєшся «по лінії» КГБ… Щоб ти знав, хто ж той, із – за кого у тебе нема таких друзів, які могли б примусити лікарів тебе лікувати… Я вас попередив, будете займатись злочинами, я буду винищувати… Винищувати потрібно ворогів, непідсудних бандитів… Щоб знали, скоти, як катувати тих, із – за кого русскіє «бздят» атакувати Україну… Щоб знали, потвори, як знущатись і ніколи ні про що не розмовляти! О! Захиснички, ё.т.м.! Дозахищались!? Я ніколи не прощу тих, хто наді мною знущався, знущається і хоче знущатись! Я попередив, не будете підкорятись,- не будете ї*атись! Мені підкорятись, - означає, підкоритись тим, хто сидить у вас у мозках! Військові, будете розмовляти із лікарями так, щоб вони мене стратили, - вони ж вас виріжуть всіх, до останньої скотини! Щоб знали, куди ви потрапили!

Немає коментарів:

Дописати коментар