Шукати в цьому блозі

середа, 17 липня 2019 р.

1198.Хто зможе ефективно керувати Україною?


https://www.obozrevatel.com/crime/spetssluzhbyi-rossii-nanesli-smertelnyij-udar-po-ukraine.htm Я, майже повністю, згодний із Юрієм Швецьом. Дякую йому за небайдужість до проблем України! Президент України Зеленський просто зобов’язаний враховувати цей «стан речей». В той же час скажу про цю проблему дещо по-іншому! Повноцінно, вагомо, ефективно, гарантовано, незалежно від ворога… Україною може керувати лише той, хто зможе контролювати діяльність психотронних структур армії, спецслужб, їхню каральну, психотронну медицину, причому, що дуже вже бажано, не тільки і не стільки України, як ворога, Росії. Іншими словами, Україною зможе ефективно керувати той, хто зможе контролювати психотронну злочинність… В Україні такої особи ще не було взагалі. Жодного разу, в Україні, ніхто, ніколи не намагався контролювати психотронну злочинність. Всі лише підкорялись їй!Часто не розуміючи, чиїм же психотронним бандитам вони підкоряються, своїм, українським чи кривавим психотронним бандитам Росії... Спробу контролювати психотронну злочинність, законодавчо, прийняттям закону про боротьбу із психотронною злочинністю, здійснили мої колишні друзі, народні депутати ВРУ: В.Чорновіл, В.Гетьман, І.Плющ, О.Ємець, М.Сирота. Всі вони були знищені, за спробу не підкорятись бандитам психотронним... Мені соромно перед народом, але я повідомляю народу, - народу, психотронні бандити, підсовували певну множину тих, із кого народ повинен був вибирати собі керівників держави… Це було однозначно! Я це дуже добре знаю на своїй шкурі. Президент Росії Б.Єльцін хотів, щоб я працював в Кремлі, він мав конституційне право, самостійно, підбирати собі помічників… Єльцін запрошував на роботу в Кремль, (якраз таким помічником, який би контролював отих бандитів, які мене катували променями… Я не вважаю себе таким, який міг найефективніше робити таку роботу, (тим паче, що я не був професіоналом), в той же час я розумів Єльціна, він «сидів» у мене у мозку тривалий час, знав про мене все, довіряв мені навіть таку роботу, не довіряючи її своїм міністрам, своїм генералам, які, при зустрічі із Єльціним, клялись йому у вірності, а за очі, катували мене променями, (його «сина» чи «брата»)… Однією із таких потвор був міністр оборони Росії П.Грачов… (Пізніше його, все ж таки, знищили, також променями, тоді, коли змогли ті, хто бореться із такими скотами в Росії). Як не дивно, але в Україні таких мразей, як Грачов, Сєргєєв…, не знищували, знищували вони… Єльцін хотів, щоб я працював у Кремлі, Єльцін запрошував на роботу у Кремль, - психотронні бандити не допустили до роботи у Кремлі, не допустили променями… Уявляється, що був такий час і в Україні, (після депортації мене із Росії, спочатку до Києва…), мені пропонували роботу на вищому державному рівні, але і в Україні до державної роботи мене не допустили променями, ті, хто мене репресував, таємно, дистанційно, невидимо, променями. Народе мій, замучений, розбитий, ви бачите, що було? Представники вищої державної влади беруть мене на роботу на найвищий державний рівень, а психотронні бандити не дозволяють, таємно, дистанційно, невидимо, променями не допускають… Тому, народе мій, ви повинні зрозуміти, що ви всі повинні бути серйозними, відповідальними, нести відповідальність за вибраних вами, (часто відвертих бандитів від психотронної мафії, як Путін, наприклад, в Росії), у державну владу… Я вам лише продемонстрував, що ви вибираєте із тих, кого вам підсовувала психотронна мафія. Ви ж, тепер, уявляєте, що лідери держав хотіли, щоб я працював на вищому державному і міжнародному рівні, а оті, нікому невидимі, психотронні бандити не дозволили президентам це здійснити?! Променями мене не допустили до роботи високої. Я, цим нагадуванням, хочу лише примусити народ мислити, (я дуже добре знаю, що це таке, не мати можливості мислити, - мене так репресували). Народе мій, думай, вчись вирішувати питання рівня президентів держав, інакше ви приведете до влади відвертих бандитів, які зроблять вас рабами та й будуть реготати. В Росії, до Путіна, також ніхто не контролював психотронну злочинність. Спробував це робити президент Росії Б.Єльцін, - його психотронні бандити закатували променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), особливо, штучно викли-каними, болями, інфарктами, алкоголізацією…, аж до відмови від влади 31.12.1999 року. Я колись проживав у Москві, президент Єльцін, особисто, займався моєю проблемою, проблемою позбавлення катувань психотронними бандитами, розпові-дав мені, що він, відносно мене, не може бути гарантом моїх прав і свобод тому, що йому не підкоряються оті… ублюдки, - психотронні генерали, офіцери які катували не тільки мене, але і Єльціна, кричали йому: «Єльцін, - пососі х*й!», «Кравчук, - х*й тєбє в рот, х*й тєбє в ж*пу!», а коли Єльцін захотів вивести мене на роботу в Кремль, психотронні бандити кричали: «Ми нікогда нє допустім в государствє второго Єльціна!», пізніше: «Ми убйом сначала Єльціна, а потом тєбя!». (Єльціна вже вбили, використовуючи промені). Путін, також, не є тим, хто контролює психотронну злочинність, яка його і вивела на державний рівень, однак Путін є тим, на відміну від Єльціна, хто бездоганно підкоряється психотронній злочинності. Яка зараз напряму при владі в Росії. Тому ви бачите, шановні читачі, ще цей ублюдок майже завжди, на відміну від Єльціна, виглядає бадьорим, завжди таким, який відпочив, який виспався, у якого нічого не болить, у нього нема ніяких інфарктів, він не «пі*дюріт водяру» літрами… Особливістю Путіна є те, що він відвертий ви*лядок психотронних бандитів, яких він не здатний контролювати… Йому це і не потрібно, - він їм дуже вже слухняний. Весь світ знає тепер чим же займається Путін, тобто знає чим же займається психотронна мафія армії і спецслужб Росії. Я вимушений припинити писати далі, - втручання променями у мозок, - в інтелект і психіку, - не дозволяє… Набридло сидіти з «пухлим мозком», важко усвідомлюючи чи не все, що відбувається… Президент Єльцін називав такий стан, стан під катуваннями променями: "под наркозом!". Дякую, Ю.Швецю! За небайдужість до України. Україна тримайся! Сучасні українські лідери, тримайтесь, - вважаю, що ви добре розумієте мій досвід?! Звертаюсь до українського державного керівництва, до народу України, я не хочу, щоб ви стали, під впливом статті Ю.Швеця, песимістами, щоб "опустили руки" у розбудові України, щоб "бздєлі" Путіна, Росію, його психотронних бандитів... Вважаю, що Ю.Швець, дещо перебільшує, гіперболізує ефект захоплення комп"ютерного центру СБУ ФСБешниками... Вважаю, що дані агентури СБУ були відомі ФСБ і раніше, тому, що всі підкорялись Москві, в часи СССР, там, під Москвою і був архів даних агентури... ФСБ, після захоплення, могли стати відомими контакти СБУ, сформовані після 1991 року... А це, наскільки жахливо, я не усвідомлюю... Формуйте нові спецслужби України... Якщо серед них було занадто багато запроданців... Я про це кричав колись більше 25 років: "Формуйте національіні спецслужби, МО, МВД, МОЗУ, Мінпрос, ГПУ..."... Не слухали?! РАСХЛЬОБУЙТЕСЬ,(якщо не разйо*уйтесь), тепер! Я пам"ятаю свій прихід до СБУ, бажав захисту від психотронних бандитів, - "забздєлі" СБУшники, сказали, що я, мабуть, божевільний, ніяких променів не існує, то мені здається, що я чую голоси, що мене катують променями... От тепер, мразі ФСБешні, проросійські СБУшники, ставте х*й своєму верховному, Путіну, якщо променів ніяких нема...

Немає коментарів:

Дописати коментар