Шукати в цьому блозі

неділя, 8 вересня 2019 р.

1212.Людмила Сєнцова дочекалась звільнення сина.


https://gordonua.com/news/crimea/synok-vizhu-tebya-s-alinkoy-ty-ee-uznal-hot-mama-sencova-pogovorila-s-nim-po-telefonu-video-1254319.html?fbclid=iwar1th9go-fddouwseytamf0_wxroj1vpnepjz9-vmgniv2dccmi2cqpu-j8 Я радий за Людмилу Сєнцову! Бажаю щастя, радощів! Дочекалась! А моя мати так і не дочекалась звільнення мене з - під психотронного насилля, звільнення з психотронної в"язниці, звільнення з психотронної камери таємного, дистанційного, невидимого катування променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)... Більше того, останні, майже, десять років свого життя вона вдень працювала, вночі плакала, спостерігаючи, як мене день і ніч катували променями психотронні бандити... У момент зупинки серця на обличчі матері з"явилась тінь посмішки: "Відмучилась!". Я ніколи не прощу армію і її державну безпеку, мразі! Їхню психотронну медицину! Я ніколи не прощу державну безпеку, - сопливі ссикуни, які "бздят" психотронних бандитів армії, "бздят" психотронних лікарів, "бздят" бандитів, зате з радістю катують беззахисних українців.. Зате з радістю продовжують катувати і вбивати безахисних, безпомічних, безправних українців, особливо українську інтелігенцію... Щоб знали, скоти, як винищувати тих, хто намагався захищати мене, щоб знали, мразі, як знищувати тих, хто надавав мені роботу, щоб знали, як забороняти мені працювати, а вимагати згвалти, для того, щоб перетворювати у раба, після згвалту! Щоб знали, як вбивати тих, хто бореться із злочинністю, особливо психотронною! Щоб знали, як пі*діть за згвалти, яких досягали катуваннями, і нічим не допомагати... Щоб знали, як катувати тих, хто намагався мене захищати, навіть президентів, (наприклад, Б.Єльціна). Міністр оборони, не будеш розмовляти про цю мою тему, (з тими, хто сидить у тебе у мозку), над тобою будуть сміятись і запитувати: "А хто той, із - за кого ти не ї*ешся!?". Лікарі, особливо гебешні свині, будете підкорятись бандитам армії, державної безпеки, поліції, прокуратури..., над вами будуть сміятись і запитувати: "А хто той, із - за кого ви не ї*етесь?". Я буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки не встановлю в державі конституційну владу! Щоб мене знищити, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! На жаль, я, - не Віктор Коваленко! Я, - прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Будете до мене добиватись, - буду вбивати! Щоб знали, як перетворювати у раба після згвалту! Міністри оборони, деякі міністри оборони, не хочу всіх "стригти під один гребінець", щоб знали, мразі, сопливі військові злочинці, як вважати, що ви будете мене катувати все життя, а перед смертю будете реготати: "Як ти прожив своє життя?". Міністри оборони, - скоти, які катують променями цивільних людей для того, щоб бандити були сильнішими за тих, хто з ними бореться, щоб бандити були сильнішими за порядну частину цивільного державного керівництва... Щоб порядні державні керівники підкорялись бандитам! Для того, щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Путін, ти тепер знаєш, що я тебе все життя буду утримувати у заручниках?! Щоб мене не знищили ваші мразі!? Ванька інформатики, щоб ти знав, скотина, як примушувати робити згвалт, щоб мене знищили сопливі чекісти! Будете добиватись, - буду знищувати! Звертаюсь до певних українських керівників: "Ну що? Будете дурачитись? Чи будете вирішувати питання?". Певні міністри оборони, ну що ви тепер будете робити, якщо тепер я у вас у мозках? Слідкуйте за мною і думайте, що ж вам потрібно робити, щоб над вами не сміялись, із - за того, що ваші діти не ї*уться? Щоб знали, мразі, як знущатись над тими, із - за кого у вас х*ї не стоять! Міністр інформатики, якщо ти хочеш мене знищити, то для цього потрібно, щоб військові були сильнішими за цивільних! Я ніколи, ніде, ні в чому не був винним, а мене катують, щоб примусити здійснити злочин і покарати так, як бандити хочуть! Обдурюючи, що це потрібно для того, щоб "родіть", а насправді пі*діть, проводити слідства, вивозити до хуторів, загоняти до божевілень... Утримувати у променях тупості, у бідності, хворобах, під катуваннями, у самотності... Знищуючи інтелект, особливо знання іноземних мов, "бздят" контактів з іноземцями, руйнуючи психіку, щоб катуваннями перетворювати у психічно важко хвору людину! Мразі оволоділи променями... Я не намагався протидіяти диктантському насиллю! Щоб ви мене знищили, потрібно, щоб військові розмовляли з цивільними так, щоб ті їм підкорялись! У мене нема друзів, здатних лікувати від усіх хвороб і забезпечувати всім необхідним, що потрібно цивілізованій людині, тому мені заборонили робити згвалт! Промені не можна перемагати! Якби можна було перемагати промені, то не існували б біоробототехнології космічної медицини, а вони існують! Якби можна буле перемагати промені, то у Путіна б х*й стояв! Аваков, тобі персонально: "Якщо ти хочеш мене перетворити у раба, то хто той, із - за кого ти не ї*ешся? Для того, щоб ти мене заарештував, потрібно, щоб у тебе х*й стояв!". Вибачте люди добрі! Ніколи не покину військових, щоб катувати цивільних бандитів! Ніколи не покину цивільних громадян, щоб катувати військових бандитів! Я не прощу! Классно жити хочете, мразі! Використовуючи такий адмінресурс, психотронний! Нажралісь? Нає*лісь? Накаталісь? Є*іться! Жеріть! Катайтесь! Ну і потвори! Так вам для цього промені потрібні? Якими можна було не допустити війни? Якими можна припинити війну? Якими можна було зберегти тисячі життів? Що вам важливіше? Занадто прагматичні! Тільки у чому? Що це за держави? Що це за міжнародні стосунки, коли міністр оборони Росії, (колишній),маршал Росії І.Сєргєєв говорив мені: "Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще! И все-равно уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!". Всього цього вони досягають таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). О! Радісно як жити! Справедливі міністри, ё.т.м. Ніхто не знає, випадково, хто призначає таких міністрів? Що? Кращих нема? Чи і призначанти такі ж самі? А офіцери - дурні, вимушені виконувати накази, навіть злочинні, раніше часто повторювали: "Мы пытаем ни в чем не виноватого человека!", "Мы пытаем при моральной поддержке!"... Соромно певним офіцерам займатись злочинами! А інші з такою радістю катують!? Буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки не примушу весь генералітет і офіцерство, особливо психотронне, захищати народ від бандитів, особливо від психотронних бандтів! Певні президенти "бздят" військових із органів державної безпеки тому, що не знають, хто ж той, із - за кого військові катують цивільних людей променями?! Юридично винні президенти, оскільки вони гаранти прав і свобод громадян, оскільки вони верховні головнокомандувачі, начальники міністрів оборони, а фактично винні лікарі, - бандити державної безпеки медицини, лікарі із органів державної безпек медицини! Це найжахливіші страшилки сучасності. Вбити мене вони не можуть! Тому, що сидять з повішеними х*ями! А якщо знищать мене, то кожний із таких буде сидіти з повішеним х*єм, кожний до своєї смерті, як і їхні діти! Інформація отримана по космічному біологічному радіозв"язку! Автори інформації, її об"єктивність, її достовірність, мені не відомі! Щоб знали, як дойо*уватись до мене, а не до тих, хто керує моїм мозком! Хтось схильний до того, щоб вважати, що такого бути не може, а це все якась диявольська спецоперація ФСБ, - а я так стараюсь, типа вислужитись?! Перед ФСБ!? Так і думайте! ЩОб знали, як "глумиться" не розуміючи куди ж ви потрапили! Ви потрапили не лише на російсько-українську, явну, поточну війну 2014...2019 р.р., - ви потрапили на війну з бандитами державної безпеки. У мене нема таких лікарів, які можуть лікувати всі хвороби і забезпечувати всім необхідним, тобто "рожать", тому, що військові дурники не дозволяють лікарям лікувати?! Наслідок із прямої мови маршала Росії І.Сєргєєва?! Я не прощу нікого із тих, хто добивається до мене з будь-якою метою, негативною для мене! Військові припутні, щоб знали, як вважати себе розумними тому, що у вас нема лікарів, які можуть "рожать"! Міністр оборони, я тобі говорю, будеш наді мною "глуміться", я буду винищувати всіх, хто тобі допомагає будь чим! Свиня кримінальна, - майстер організації катуваннями соціальної ізоляції, соціального вакууму! Спробуйте, шакали, поглузувати над певними військовоми іншої орієнтації! Невимовно важко існувати в умовах соціального вакууму при такій деградації! З"явилась можливість припинити писати, - припиняю!

Немає коментарів:

Дописати коментар