Шукати в цьому блозі

вівторок, 10 вересня 2019 р.

1214. З чого почались репресії проти мене?


Репресували мене за те, що мене… підключили під промені, (під біоробототехнології космічної медицини). Підключили таємно, без мого дозволу, без попередження. Підключили під промені, (КГБешні лікарі державної безпеки армії), для вигоди, для збагачення, оскільки СССР був державою із 100% корупцією. Будь-які питання вирішувались тільки за допомогою грошей. Якщо ж у когось не було грошей, то їм, здивовано, кричали: «Займите!». Тобто підключила під промені «добра» корупція! Щоб бодай щось хороше зробити для мене, як я на те заслуговував, але за гроші! Без відома пограбували «до нуля!». Їм добре і мені, начебто, повинно бути гарно! Тільки я був далекий від цього, все було зроблене без мого дозволу. Та й знати бодай щось не було потреби, моїм мозком могли керувати так, як було б потрібно! Але… Здійснили це не дуже акуратно, про це дізнались військові, можливо навіть такі ж самі бандити, але іншої орієнтації, протилежної. Я багато років помічав тепле відношення до себе порядних керівників і бажання знущатись наді мною людей низького рівня… Тому, що психотронні бандити використовували для знущання наді мною «глупих» людей, які бездоганно підкорялись променям, серед людей низького рівня таких завжди було багато… Ті, хто підключив мене під промені, не змогли пояснити тим, хто був проти мене, їхнім слідчим, іншим, для чого ж вони мене підключили під промені… Почались жорстокі переслідування, слідства, різні насилля, примуси, таке інше. До речі промені дозволяють чи не із 100% ймовірністю встановлювати істину, при розслідуванні злочинів… Звертаюсь до силових міністрів, до правоохоронної системи, до профільної влади, до голів слідчих комітетів, їм подібних: «Ви ще довго будете вести проти мене слідства? Бандюки с*ані! Якщо не «от*бьотєсь» від мене, я вас усіх знищу к ё.м.! Мразі! А не слідчі!». Слідчі, щоб знали, як «бздєть» розмовляти по суті із тими, із – за кого мене катують! Вам не можна було «бздєть»!... Звичайно деякі мафіозі перелякались, заштовхали мене до автобусу, відвезли до божевільні, у Москві, де я тоді проживав, потримали там 4 місяці, присвоїли мені «військове звання» "шизофренік", полегшено вдихнули: «А тєпєрь іді куда хочешь! Дєлай, что хочешь! Разговарівай о чєм хочєшь с любим руководітєлєм! Каждий будєт слушать, соглашаться, но нікто, нікогда, нігдє для тєбя нічєго нє будєт дєлать!»… Так говорив мені лікар, який відвозив до божевільні з переляку. Радість наступила і у одних бандитів, і у других… З тих пір вони і використовують мене так, як їм вигідно! Тобто певні державні гниди знущаються над безправною людиною. Я навіть морди бити певним мужикам боюсь, із – за того, що стану соціально небезпечним, відвезуть мене до божевільні на віки вічні, до смерті… Соціально небезпечних звідти не випускають. Певні мужики цього хочуть! Дуже хочуть! З тих пір триває боротьба Добра і Зла! Зрозуміло хто сильніший?! Той, у кого промені! Репресував мене той, із – за кого і зараз знищують людей, той і добивається за допомогою згвалтів. Тобто за допомогою згвалтів добивається той, із – за кого знищують людей, таких розшукують і знищують у відповідь, «в отвєтку», так інформують по космічному біологічному радіозв’язку, - достовірність цих тверджень мені не відома… «За що купив, - за те і продаю!». Щоб знав, міністр оборони, як проводити слідство проти жертви військових психотронних злочинів. «Распустил, мразь, преступность в Вооруженных силах», а проти мене здійснюєш слідство?! Гримаси психотронної мафії! Читачі, легше стало? Узнали за що репресували? Образливо і інше, - репресувала Москва, а Київ, Україна, до сих пір переслідують! Допомагають таємній, психотронній Москві... Причину підключення під промені псхотронні бандити не змогли придумати ніяку іншу, окрім того, що ведуть слідство?! Щоб взнати про все! Так потвори рятуються! Слідство ведуть досі! Хочуть вести його до смерті! По космічному біологічному радіозв"язку отримане більш лаконічне повідомлення, - лікарі хочуть розповісти поліції, що це той чоловік, із - за якого військові вбивають цивільних?! Щоб ті очі не спускали з мене, - замість захисту від бандитів, організували повну поразку у повному переліку прав людини і громадянина. Хочуть знову заарештовувати? Для чого? Колись робили це десятки разів, для чого я не розумів... Зараз ситуації я не контролюю, не знаю достовірність подібних повідомлень, просто публікую, можливо комусь знадобиться така інформація... Не писати я не можу, - примушують променями: "Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!".

Немає коментарів:

Дописати коментар