Шукати в цьому блозі

четвер, 15 жовтня 2020 р.

1269. Чи потрібно утримувати корупціонерів пожиттєво у в'язницях?

Президент України В.Зеленський готує народу п'ять запитань! Подібні питання до громадян України, - справа тих, хто їх задає! Тобто це справа команди Президента України! Звичайно, народу також небайдуже! Хоча народ, у більшості своїй, не є професіоналами, не є інформованими настільки, як Президент України... Я, наприклад, поки що, маю інше бачення вирішення подібних питань. Скажімо, на перше питання: "Чи підтримуєш ти пожиттєве ув'язнення корупціонерів, за злочини в особливо великих розмірах...?", я відповів так у Твіттері: "Перед тим, як приймати таке рішення, потрібно перемогти психотронну злочинність гебістів, армії, медицини..., - основу корупції. Керівника, (корупціонера), психотронні бандити ГБ можуть підключити під промені,(біоробототехнології космічної медицини), і примусити брати хабарі!". Для мене, наприклад, не секрет, що державними керівниками, їхніми мозками, часто, густо, іноді, керують психотронні бандити державної безпеки, армії, психотронної медицини... Це, окрім іншого, означає, що державні керівники, (якщо вони не вихідці із надр державної безпеки, як Путін, скажімо), не є вільними людьми, у їхніх мозках сидять не тільки і не стільки друзі, як вороги, бандити, психотронні бандити, -організатори корупції, продавці посад, через яких йдуть гроші, фінансові струмочки, річечки, озера, моря, фінансові океани... Організатори корупції мають промені, (біоробототехнології космічної медицини), хоче той, іноді не бандит - КГБіст, а звичайний чиновник, брати хабарі чи ні, його психотронні бандити державної безпеки, медицини, армії, примусять таємно, дистанційно, невидимо, променями, брати хабарі, променями примусять підписувати певні папери-документи, частину грошей принесуть йому, іншу частину собі заберуть... Президент Зеленський, то кого, е.т.м., потрібно саджати довічно, того "бідолашного" державного чиновника, якого променями примусили брати хабарі психотронні бандити, чи того, психотронного бандита, який керує мозком того "бідолаги" - корупціонера? Питання риторичне!? Тому, мені уявляється, перше питання, поставлене Зеленським, у чомусь ще передчасне... Президент Зеленський, можливо, повинен спочатку боротись із психотронною злочинністю державної безпеки, армії, психотронної медицини..., як з основою, як з фундаментом корупції. Проінформувати про результати такої боротьби, а потім просити допомоги у народу!? У президента більше можливостей для боротьби із психотронною злочинністю, ніж у народу! В той же час Президент Зеленський має право на свої рішення... Я можу його підтримувати і у подібних питаннях! Чому? Досвід у мене такий! Свого часу, коли я був шибкомосквичем, коли проживав у Москві, щоб мене захистити від найжахливішого виду корупції, від корупції в погонах, від корупції в психотронних погонах, знадобився президентський захист, як гарантів прав і свобод громадя, мене захищали, від психотронних генералів, перший і останній президент СССР М.Горбачов, перший президент сучасної Росії Б.Єльцін... І що? Дозахищались! Знаєте чим закінчився їхній захист мене від бандитів з променями? Була знищена, штучно викликаною злоякісністю, дружина М.Горбачова Раїса Максимівна, з якою я зустрічався публічно! Б.Єльціна дискредитували, (використовуючи промені), щоб позбавитись "реформи буксуют", променями примушували його "бухать", "жрать водяру", пізніше променями йому рвали серце інфарктами... Не витримав "Бєня" катувань променями, 31.12.1999 подав у відставку. (Істинною причиною того, що Єльцін подав у відставку було те, що його команда намагалась захистити мене, вивести у люди, а опозиція Єльціна, навпаки, катувала мене променями, використовувала надуману шизофренію, не дозволяла, іноді, навіть дихати, так закатовували мене... У цих ї*анатів - виродків, КГБістів, у них таке правило, е.в.м., та сила, яка катувала мене, яка депортувала мене із Москви, виявилась сильнішою, катувати, ніж сила Єльціна захищати мене, вивести мене в люди, тому Єльцін відрікся від влади на користь переможців, на користь більш сильної команди, хоча у злочинному векторі, але...). Пізніше психотронні бандити добили Єльціна до смерті! Тому, як відноситись до ініціативи Зеленського? Володя, будеш мене захищати? Чи будеш продовжувати "бздєть" психотронних бандитів? "Бзді"! Я від тебе не вимагаю подібної боротьби, але... На фіга ти туди заліз? З іншої сторони все рівно хтось повинен бути Президентом України?! Я не скажу жодного слова! Я не хочу, щоб порядні посадовці ризикували своїми життями... Захищати мене, - справа добровільна! Бережи свою Олену, бережи дітей, бережи народ України, бережи Україну... Звичайно мені образливо, е.в.м., ви там х*єєтє, на державних посадах, а я повинен "отдуваться" за психотронні злочини, мучитись від катувань променями... Від тупості, бідності, хвороб, самотності, від катувань... За що, запитується? За те, що ви не здатні боротись із психотронними бандитами армії, спецслужб, медицини...? Я ніколи не прощу бандитів державної безпеки, особливо кривавої Росії! За те, що мене підключили під промені бандити для збагачення? То хто кого повинен захищати, Президент мене чи я Президента, Президент захищає народ чи народ захищає Президента? Не перемігши психотронну злочинність, не можна перемогти корупцію! Ніякі закони, ніяка смертна кара, ніяке винищення людей, не переможуть корупцію, якщо не перемогти психотронну злочинність, якщо не підкорити її, якщо не поставити її "на щастя народне"... Друге питання взагалі то вимагає академічної відповіді, відповіді професіоналів, теоретиків економіки, національно свідомих прокураїнських вчених, бодай спочатку... В той же час це питання можна розглядати так, як того хоче Зеленський, думку народу потрібно знати, скажімо, у спектрі "що робити з Донбасом"? Чому корупціонерів до сих пір не саджали до в'язниць? Тому, що в Україні влади, як такої, ще не існує у повному обсязі, є, зберігається, бодай частково, диктатура злочинців, (з променями), членів їхніх родин, собутильників, їхньої каральної психотронної медицини... (Яка катує навіть своїх президентів, якщо вони не "їхні"). Панує мафія, - це зрощування державних чиновників, генералів, кримінальників... Самі себе вони не саджають! "Вони" чи не весь народ вже зробили, на всі 100%, бандитами та їм слухняними... Уявляєте, шановні читачі, заходите у будь-яку установу, а там сидить 100% бандитів та їм слухняних? Все! З ким? Як? Вирішувати питання? Правд ще є такі, які цього не знають, хоча сидять поміж бандитами та їм слухняними! Питання, у стилі Зеленського, чи справедлива така характеристика нашого суспільства? Корупція в Україні повинна бути переможена шляхом першочергового знищення психотронної злочинності армії, спецслужб, психотронної медицини... Уявіть собі, що у Бєларусі психотронні виродки порядні люди? Вони б променями примусили своїх генералів захищати народ, перейти на сторону народу, проблеми Лукашенко не існувало б! А так неозброєний народ Бєларусі сам на сам із генералами та їхніми офіцерами і солдатами... Як тільки у Киргизії народ виступив проти силовиків, - президент Киргизії зразу ж подав у відставку! Лукашенко, а ти що? Крові хочеш, е.т.м.? А поки що чи не всі візити порядних іноземних делегацій в Україну починаються і закінчуються нагадуванням про боротьбу з корупцією!? Тобто з психотронною злочинністю!? А якщо та психотронна злочинність діє зі сторони кривавої Росії? У променів нема кордонів? Путіна потрібно приборкати! Так саджати таких "особливо важливих" корупціонерів пожиттєво? Саджати можна! Але посадити? Занадто проблематично! Буде ціла війна, таємна, дистанційна, невидима, променями, з багаточисельними жертвами! Змістовніше їх вбивати, - таємно, дистанційно, невидимо, променями, так, як вони нас, так, як вони катують мене променями... Але в Україні, нехай навіть у першій, у всьому світі, корупція повинна бути знищена! Шляхом знищення психотронної злочинності спецслужб, армії психотронної медицини... Із - за ФСБешного ї*аната Путін, це він, виродок ї*аний, зацікавлений у розвитку корупції в Україні, він за допомогою корупції керує Україною! Тому, терміново, всі проросійські корупціонери "особливо важливих розмірів" повинні покинути Україну, виїхати на ПМЖ в Росію, там допомагайте Путіну, виродки ї*ані, всі, хто не виїде, будуть знищені, к е.м.! Убирайтесь, скоти! Я ніколи не прощу армію, яка все перетворює громадян таємно, дистанційно, невидимо, променями, у рабів, після згвалтів... Красиво жити хочете ї*анати! Для того, щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Уявляєте, наскільки Путін ссикливий? "Бздун" е.т.м.! Йому х*й повісили прибульці, які прибули до нього у мозок, щоб примусити його боротись із психотронною злочинністю армії, спецслужб, медицини... А він сидить з повішеним х*єм, "бздіт" боротись із психтронною злочинністю, яка його і запроторила на посаду президента Росії?! Путін, убирайся к е.м. із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій Грузії, Естонії, Молдови, Японії...

Немає коментарів:

Дописати коментар