Шукати в цьому блозі

вівторок, 20 жовтня 2020 р.

1272. До місцевих виборів 2020 року.

Мене вже декілька разів запитували: «Ти за кого?». Психотронні бандити забороняли мені відповідати, (променями, - біоробототехнологіями космічної медицини), промені не можна перемагати, навіть теоретично, я, намагаючись перемагати промені, щось там белькотів, так, що сам собі був противний, але я є таким, якими променями мене катують! Відповідаю, частково, письмово. Всі ті кандидати, з якими я вже познайомився, приємні, симпатичні люди, які щиро хочуть досягати успіхів на майбутніх, для когось, посадах. Голос свій я, ймовірно, принесу моїй традиційній орієнтації… Як завжди! За найпрогресивніший вектор розвитку України, незалежної від насилля, особливо зі сторони кривавої Росії. Переконувати мене можна, змінювати погляди я можу… В той же час, якщо щиро, моделюючи ситуацію у тому об’ємі, у якому я її вбачаю зараз, я не можу віддати свій голос за будь-яку силу без певних гарантій зі сторони кандидатів у народні депутати, у голови громад… Кандидати в депутати…, стали набагато більш витончені, чи не всі скривають свої істинні, політичні, погляди, чи не всі ховаються за порядних господарників, хтось по суті господарник, хтось від хитрощів, начебто забуваючи про те, що головний «господарник» сидить у Кремлі! Хто кого? Але я у це не влізаю. Я про інше. Кожний, хто хоче бути істинним, серйозним народним представником у виборчих органах, повинен, окрім того, що він вже наобіцяв народу, додати до обіцяного: 1.Боротись із психотронною злочинністю в армії, спецслужбах, психотронній медицині, вимагати від ВРУ прийняти Закон України «Про боротьбу з психотронною злочинністю», яка є основою, фундаментом корупції. Корупцію перемогти неможливо не перемігши психотронну злочинність. Всі борються із корупцією, але ніхто не бореться із психотронною злочинністю?! Ця боротьба, до речі, дуже небезпечна, із вбивствами тисяч громадян; 2.Вимагати від ВРУ прийняття Закону України «Про примусове лікування венеричних хвороб!», кожна п’ята жінка вже не здатна народжувати дітей із – за наслідків венеречних хвороб… Сотні тисяч чоловіків здихають у стражданнях від простатитів. Злочиннй світ, штучно заражаючи людей венеричними хворобами, ставить людей у кримінальну залежність, для вербовки у злочинний світ, для підкорення бандитам, людей «ламают», «ставят на колени», перетворюють у рабів, використовуючи і штучні зараження венеричними хворобами. Корупція без венеричних хвороб не існує. Венеричні хвороби без корупції не існують!; 3.Вимагати від ВРУ прийняття психотронних Законів В.Коваленка, тезиси проектів яких були надіслані мною до ВРУ вже багато років тому! Реалізація тих моїх законів зробить стрибкоподібні, скажімо за місяць, два, позитивні зміни у житті більшості громадян, в залежності від спроможності громадян купувати корисні, дешеві психотронні генератори… Мова йде про використання у житті всіх громадян позитивних психотронних генераторів. Психотронні бандити для свого кайфу використовують психотронні генератори, люди позбавлені такої можливості. Місцева влада повинна розуміти, що на території їхніх громад є громадяни, яких психотронні бандити катують променями, тому кандидати на посади у місцевій владі повинні боротись із психотронною злочинністю, використовуючи свої можливості у кореляції із центральною владою. Жертви психотронних злочинів, репресовані таємно, дистанційно, невидимо, променями, психотронними бандитами армії, спецслужб, психотронної медицини, у розпачі, особливо вони чутливі під час виборів, нові люди ще не прийшли до влади, а вже відомо, що вони не відповідають своїм посадам, оскільки не здатні захищати людей, яких катують променями!... Я чекаю, як і всі, позитивних змін, але без ентузіазму!

Немає коментарів:

Дописати коментар