Шукати в цьому блозі

вівторок, 11 серпня 2015 р.

Фельгенгауэр рассказал о целях Путина в Украине - Хартия'97 :: Новости из Беларуси - Белорусские новости - Республика Беларусь - Минск

Фельгенгауэр рассказал о целях Путина в Украине - Хартия'97 :: Новости из Беларуси - Белорусские новости - Республика Беларусь - Минск



Правильно, Павєл! Військовий спосіб, - це тільки один із способів протистояння старого, кривавого, російського насилля над молодою українською демократією... А трахаться хоче і партія війни і партія миру...  А є ще психотронний спосіб війни за досягнення цілей. Також один із способів досягнення цілей. Є психотронна модель війни прибульців, - істот, які прибули у мозки русскіх уголовніков: Путіна, Патрушєва, Шойгу, Бортнікова, Мєдвєдєва, Наришкіна, Матвієнко..., - за свободу всього людства від русскіх бандитів психотронної мафії ФСБ і МО РФ, які здійснюють багато років жахливі злочини на всій території земної кулі. Прибульці не витримали і почали захищати все людство від психотронних бандитів ФСБ і армії Росії, які здійснюють багато років злочини безкарно... Психотронна модель війни невидима, дистанційна, таємна,    - ведеться променями... в мозках названих ФСБешних шакалів. У цій війні Росія і Путін, мяко кажучи, не такі вже і сильні! Павєл, якщо ваші русскіє армія і ФСБ не можуть навіть х*й поставити своєму бандиту, верховному головнокомандувачу, а по сумісництву ще й президенту Росії Путіну, то про яке досягнення і яких цілей мріє кривава Росія? Щоб ваш ублюдок Путін досяг своєї мети, потрібно, щоб у нього х*й стояв! Розклад психотронних сил, прибульців і психотронних мафій ФСБ і армії РФ, дещо інший! Шойгу, щоб ти виграв війну у українських збройних сил, потрібно, щоб у тебе твій вонючий х*й стояв! Щоб у твоїх сопливих, кривавих і страшних русскіх генералів щоб х*ї стояли, у  твого верховного, у інших ваших бандитів... Психотронна війна, - це зовсім інша війна, це не є класична війна, до якої "звикли" люди...  Ця війна таємна, жахлива, страшна, невидима, вона йде вже багато років, я не помилюсь, хотя і приблизно, "на пальцях", але скажу, - у цій таємній, невидимій, психотронній війні, ветераном якої я являюсь ще з часів СССР, людей загинуло на порядки більше, ніж у цій відвертій, цинічній, кривавій, класичній, зверхнахабній, російсько-українській війні... Я не хочу і не можу  залякувати цивільне населення, я не хочу паніки у проросійських сил в Україні, які повинні терміново "убить" на ПМЖ в Росію, я вас, русскіє шакали,  про це попереджав за багато часу до цієї війни, інакше всіх до жодного прибульці винищать своїми методами... Я буду знищувати всіх, хто займається злочинами безкарно до тих пір, поки армія і ФСБ РФ не підкориться!  Русскім окупаційним шакалам, прорусскім сепаратистським силам в Україні, я вкотре говорю, не можете змиритись із наявністю України, - убирайтесь на ПМЖ в Росію. Я не прощу! Я вас усіх винищу! Причому, якщо ви думаєте, що я дурачок, націоналіст, фашист, чи ще якийсь онаніст, у російському розумінні нелюд, то я вам говорю, силу русско-українських стосунків я пізнаю на своїй шкурі ще з часів СССР, проживаючи безпосередньо у Москві. Щоб не ображались на мене проросійські русскіє України, чи сепаратисти будь-яких національностей, - я не буду застосовувати до вас, в Україні сучасній, нічого, майже, нового, - я з вами буду робити те, що зі мною робила Москва руссконаціоналістична, ще в часи СССР... Я не буду, майже,  нічого видумувати, - я зроблю із кожним окупаційним, сепаратистським, анитукраїнським русскім, чи будь-якою людиною іншої національності те, що робили зі мною і моєю родиною в Москві, потім в Україні, - сопливі холуї кривавої Москви... у цій невидимій, кривавій, таємній, дистанційній, психотронній (променевій) війні, починаючи ще з московських часів СССР. Я визнаю, що подібні дії направлені не тільки проти армії і ФСБ Росії, але і проти великої кількості народу, але це вимушені дії, - ваш пахан Путін, знущався над Україною і українським народом військовими методами, торгово-економічними, спортивними, медицинськими, просвітянськими, культурними... Придумавши не ринкові, а політичні, окупаційні, дискримінаційні, принизливі "ціни для України", від яких страждало не державне керівництво продажного зрадника Януковича, не тільки і не стільки військові і продажні СБУшники... але і звичайні рядові громадяни в цілому, - Путін знущався над всім народом України, незалежно від національності. На жаль і зараз перемогти Путіна без участі народу важче, ніж за участю народу... Росія завжди воювала проти народу, проти народних мас України, а не тільки і не стільки проти керівників Україною...  Я просто попередив народ України! Щоб не казали, що я нічого не говорив...  У минулому столітті Україна шість разів об'являла незалежність і шість разів Росія топила в крові незалежність і суверенітет  України... А російському народу я вже багато разів говорив і говорю вкотре, щоб знали, як вибирати бандитів у владу, та ще й яких бандитів, - ФСБешних, непідсудних за будь-які злочини! Щоб знав народ Росії як підкорятись бандитам, та ще й, при цьому, воювати із тим народом, який бореться із бандитами, а не підкоряється їм! Ненавиджу таких русскіх! Душа моя кричить,  розривається: "Русскіє барани, ваш, вами вибраний президентом РФ, В.Путін, - геноцидний бандит, міжнародний терорист, вбивця, кат цілих народів, спонсор сепаратизму, який не визнає верховенство міжнародного права, права громадян, не визнає навіть право на життя росіян, який вами керує так, що середня тривалість життя чоловіків Росії на 20 років менша, ніж в Об'єднаній Європі, - Путін у вас, у кожного середньостатистичного росіянина забирає 20 років життя, а ви вибираєте його у владу? Не соромно, народ Росії? Не соромно, раби підлі? Було б нічого, якби Путін вам там, в межах Росії, демонстрував свій чекістський менеджмент, "культуру русскага міра". але ж він поліз із війнами у Грузію, Молдову, Україну, Японію...  Путін, Росія, народ Росії який його підтри- мує, стали занадто небезпечними для здоров'я і життя буквально всіх народів всього світу.. Тому, русскіє, якщо ви не здатні жити серед людей інших національностей, на територіях інших національностей, народів, держав... то, - убирайтесь шакали на ПМЖ в Росію, і там будуйте свою рідну вам "культуру русскага міра", головним елементом якої є знущання над іншими народами, націями, національностями... "Культури русскага міра" взагалі не існє, якщо поряд із русскімиі нема людей інших національностей, бо, повторюю, головним елементом культури русскага міра, є знущання над малими народами, над народами інших національностей... Убирайтесь шакали на ПМЖ в свою Росію, там, в Росії, в своєму, русскому, середовищі навчіться будувати свою культуру русскага міра, а населення земної кулі подивиться, що ви там набудуєте... І це при незлиіченних, казкових багатствах Росії...  русскіє здихають на 20 років раніше, ніж в Європі?! Убирайтесь із Криму, Донбасу... Щоб приборкати ефективніше Путіна, потрібно  знищувати всіх, хто займається злочинною діяльністю безкарно, а це, окрім іншого, означає знищення корпуції, на сторожі якої стоять психотронні мафії ФСБ і армії Росії, їхні холуї в Україні! Що значить перемогти корупцію, - це значить перемогти непідсудних за злочини бандитів психотронної мафії ФСБ і армії Рф, їхніх холуїв в Україні і світі! Україні дуже важко, дуже! І в УКраїні ще дуже багато дурнів! Навіть на державному, керівному рівні! Україна зараз втрачає багато життів у війні, і тим не менш, в Україні бандити примушують борців із найстрашнішою силою сучасності перетинати промені, тобто робити те, що не може робити будь-яка істота, а якщо така людина не може перетинати промені, то її потрібно перетворювати у... раба? Таких людей в Україні переслідують таємно!  Особливо це торкається біороботів, тобто людей, мозками яких керують дистанційно, невидимо, таємно...  Хоча керувати мозками можна по -  різному, для гарного і для поганого, для злочинного... Путін, до речі, також біоробот... Прибульціями вирахувана, окрім іншого, і армійська психотронна мафія, яка променями охороняє також цього бандита.  Але ПУтіну не було, нема і не буде ніколи прощення! Ця потвора буде знищена! У Росії нема ніякого права, окрім диктатури злочинців! У розумінні Путіна, його ФСБешників прокуратури і слідства, якщо український боєць Надія Саченко приймала участь у корегуванні вогню, то вона злочинець, (до речі звідси наслідок, - всі русскіє окупаційні і сепаратистські також злочинці), а якщо Путін організував, скорегував війну цілу, із знищенням багатьох тисяч громадян, то це що? Герой? Безсумнівно злочинець! До того ж він забирає у кожного середньостатистичного чоловіка Росії право на 20 років життя. ФСБешники що хочуть те і роблять, - на них ніяке право не діє! Я памятаю, як мені, ще в СССР, психотронні бандити кричали: "Нам плєванто на зоконто, - плювати на закони, - у нас свої закони!", "Мы приведм к власти нужных нам людей, а если мы таких не найдем, то приведем из своей среды!". Остання фраза якраз і пояснює, що то було в Криму, в Донбасі... Народне волевиявлення, чи спецоперація ФСБ і армії РФ в Україні! З використанням народу Росії і 5-ї колони, зрадників, в Україні! ПУтін, не підкоришся, - я тебе знищу! За злочини, які ти здійснюєш проти громадян непідсудно! Особливо за злочини з використанням  таємних, засекречених, психотронних технологій! А твоїй ФСБ і армії я пропоную знищите тебе, всіх хто  з тобою, і здатись, перейти на сторону здорового глзуду, на сторону тих, хто сидить у ваших мозках! Тільки так можна врятувати народ Росії від жахливих втрат, які для народу Росії попереду! Я вже багато років, багато разів попереджав народ Росії, говорив, що ніхто вам не подарує свободу від насилля ФСБешних бандитів, із-за чого ви здихаєте на 20 років раніше, ніж в Європі, не будете боротись за свободу і незалежність народу від бандитів ФСБ і армії РФ, вони вас замучають своїми поборами... вони там всі до останнього сержанта хочуть злочинно збагачуватись... Народ Росії їм "до Фені"... З мене очей не спускають бандити, діють через підлих маленьких людей, - я їм поперек горла! Я ні  в чому не винен! А мене шматують так, що... очі на лоб лізуть від жахливих страждань... Така  моя доля у цій війні! Така моя війна! Я, - біоробот! Я, - це не Я! Я, - це ті, хто прибув у мозки Путіна, його холуїв, хто сидить у їхніх мозках. Делікатну інформацію, яку я публікую, я отримую по каналам космічного біологічного радіозвязку, автори інформації мені не завжди відомі! Мені часто буває соромно за українців, за УКраїну, за керівників... До мене добиваються день і ніч щосекунди. Я заспокоюю себе тим, що говорю, що це добиваються ті, хто хоче мені допомогти, - таким я хочу підіграти, але не можу! Я, - біоробот! Я можу бути тільки таким, яким мене утримують ті, хто керує моїм мозком! Але керують моїм мозком і з однієї сторони, і із іншої.. У мозку "каша". Тобто не завжди відомо, як подіє на мене променевий букет із різних координат,  але у будь-якому випадку промені перемагати неможливо, якби можна було перемагати промені, то і у Путіна б х*й стояв, і у Шойгу, і у інших бандитів, то і не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують...  Така війна, така  моя участь утакій війні, ветераном якої я є!

Немає коментарів:

Дописати коментар