Шукати в цьому блозі

понеділок, 31 серпня 2015 р.

Нове випробування для Порошенка. Перша реакція західних ЗМІ на сутички під Радою - Новини - Український тиждень, Тиждень.ua

Нове випробування для Порошенка. Перша реакція західних ЗМІ на сутички під Радою - Новини - Український тиждень, Тиждень.ua




Потрібно розібратись, "хто стоїть за гранатою"?
То була реалізація впевнень Гуменюка, чи його, скажімо, ФСБ підключила під
промені (під біоробототехнології космічної медицини), і променями примусила
кинути гранату в міліцію...  Зараз в
Україні майже кожне рішення повинне складатись із двох складових: явної і
таємної складової. Я ставлю себе на місце Петра Порошенка? Мабуть і я б так
діяв! Це так діяв би  і я, - явно! А
таємно? Я б прийняв рішення, яке я роздовбував декілька років поспіль,- ще до
початку війни. Я б зробив все, щоб роз'єднати ці дві нації: русскіх (окупантів,
сепаратистів, терористів, бандитів...) і українців, шляхом вигнання на ПМЖ в
Росію всіх русскіх сепаратистів, окупантів, терористів, бандитів... Ніколи в
Україні не буде спокою, якщо не роз'єднати ці дві нації! Путін, я тобі вже
декілька років говорив, щоб ти забрав в Росію на ПМЖ всіх своїх сепаратистів,
окупантів, терористів, бандитів... Якщо ти їх не забереш, - я їх усіх виріжу!
Краще вирізати всіх сепаратистів, окупантів, терористів, бандитів... і отримати
спокій у всьому світі, ніж йти на компроміси з ними для того, щоб ці ублюдки
кочевряжились, організовували війни із багатотисячними знищеннями... Путін, не
забереш їх усіх на ПМЖ в Росію, - не будеш ї*атись! Ні ти, ні твій генералітет,
ні твоя влада... За злочини, гнида ФСБешна, потрібно відповідати, а якщо ти
злочинець, але непідсудний, то... не є*ісь скотина. Прибульці, які сидять у
тебе у мозку, ніколи тобі твій вонючий х*й не поставлять! Убирайся скотина із
Криму, із Донбасу... Із - за такого підлого шакала українці продовжують
знищувати українців. Я звертаюсь до українських силовиків і українського
народу, я знаходжусь у безпосередньому, щосекундному, психотронному контакті із
русскімі окупантами ще з часів СССР, я, - ветеран російсько-української
психотронної війни, я знаю їхню впевненість, їхню психологію, я стверджую, - ці
потвори розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, іншої мови вони не
розуміють... Вбивайте їх завжди, скрізь, всюди, - тільки у такому випадку вони
будуть вас поважати! Якщо ви їх не будете винищувати, - отримаєте війни і
рабство, жахливе психотронне насилля... Петро, Арсеній... прошу врахувати моє
рішення, згідно із ООНівською Конвенцією "Про права людини...", я маю
право приймати участь у державному керуванні... Сепаратизм повинен бути
знищений в Україні на віки вічні! Я звертаюсь до українських сепаратистів, -
сопливі, криваві ублюдки, я тримаю вашого верховного пахана Путіна так, що він
вже нікуди не дінеться, - він не ї*еться! І ніколи не буде ї*атись, якщо не
підкориться! Ви розумієте, що я з вами зроблю, шакали ФСБешні!Після того як з
ним розберусь?! Я не прощу! "Не прощу!", - означає не будете ї*атись,
ще дещо! Убирайтесь скоти із Криму, із Донбасу! Я не прощу! Я, - біоробот! Я, -
це не Я! Я, - це прибульці, які прибули в мозок Путіна, в мій мозок...  Убирайтесь! Петро, твоя задача воювати із
ними так, як можеш,на межах людської витривалості,  - в останньому я з ними розберусь! Скоти
сепаратські, - до мене не добивайтесь, це наднебезпечно! Я, особисто,  до ваших х*їв відношення не маю, - ваші х*ї
вам повісили прибульці, ті, хто прибув до ваших баранячих мозків, з ними і
розмовляйте, вони у вас у мозках, - не будете підкорятись, - не будете ї*атись!
Я не прощу! Убирайтесь із Криму, із Донбасу! Ненавиджу гнид! У вас є своя
держава, де існує русская культура, русскій язик, русская територія, - там і
будуйте свою культуру русскага міра, - в Україні повинна бути українська
культура. Убирайтесь на ПМЖ в Росію, - не покинете Україну, я вас усіх виріжу!
Всіх! До останньої скотини! Я не прощу! Убирайтесь, потвори!
Шокін, Аваков, якщо не проведете психотронну експертизу
на предмет того, чи був Гуменюк Ігор Володимирович, на момент скоєння злочину
(кидання гранати), під променями (під біоробототехнологіями космічної медицини,
я вам не дозволю його посадити. Якщо ж проведете психотронну експертизу, якщо
встановите факт, істину, що Гуменюк був під променями, то його випустіть із
тюрми, а замість нього посадіть психотронного оператора, Шойгу, Бортнікова,
Путіна, Мєдвєдєва... Тобто тих, хто надавав наказ, тих хто виконував наказ
променями примусити Гуменюка кинути гранату... Враховуючи те, що проти Гуменюка
використовувались засекречені психотронні технології, - потрібно пррийняти
рішення на рівні державної влади, як пояснити народу...

Немає коментарів:

Дописати коментар