Шукати в цьому блозі

субота, 8 серпня 2015 р.

Константин Боровой знает, чем можно «наказать» Путина

Константин Боровой знает, чем можно «наказать» Путина



Дякую, Костя! Я подібне вже творив багато років, займаючись право-захисною діяльністю. Тільки до суду я подавав, у ті роки, не на всю Росію, не на владу Росії, бо Єльцін тоді не займався психотронними злочинами, якими займається Путін, а конкретно на армію і ФСБ РФ, на їхніх міністрів, та їхніх холуїв,  які володіють психотронними технологіями (біоробототехнологіями космічної медицини, - променями), за допомогою яких армія і ФСБ РФ знищували, катували і грабували величезну кількість громадян... Суди всіх,буквально, рівнів залишили позов без розгляду, - я не зміг зібрати доказів. Може зараз, Костя, вся державна влада України, вся держава, зможуть зібрати докази... Дякую тобі, - цілком з тобою згодний. Але, якби я міг дивуватись, Костя, я б здивувався, знаєш чому? Страху! Всі судді, всі слідчі, всі юристи, всі, хто причетний до судової діяльності, панічно бояться боротись із психотронними мафіями ФСБ і армії Росії... Бо самі чекісти! Та й військові злочинці, силові міністри Росії, - бандити, непідсудні за злочини, оскільки злочини здійснюють, як правило, таємно, невидимо, дистанційно, променями... У цьому тонкощі боротьби із бандитами ФСБ і армії РФ. Відчуття таке, що їх можна перемогти тільки по моделі "їхнім же салом, - їм по сусалу", ідеально, це коли прибульці, інопланетяни почнуть шпарити їх променями так, щоб вони не знали, хто ж їх шпарить... До того ж вони виховані жахливо, - вони розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють! Мені уявляється, що це фундаментальна проблема сучасності, - найстрашніша.

Немає коментарів:

Дописати коментар