Шукати в цьому блозі

середа, 11 листопада 2015 р.

774.Авіакатастрофа "Су-25" під Запоріжжям.

Єгор Большаков, випускник Харківського Університету Повітряних Сил 2014 року. http://glavcom.ua/news/339454.html http://tyzhden.ua/News/151155 Сьогодні, 11 листопада 2015 року, за 40 кілометрів північніше Запоріжжя, сталась авіа-ційна катастрофа «Су-25», який пілотував молодий пілот 1992 року народження… Пілот загинув. Катастрофа не призвела до загибелі людей… Звичайно, розслідування цієї авіакатастрофи з’ясує всі обставини, які призвели до неї, але… Примусили, променями, висловитись і мене. Я колись притягувався до розслідування авіаційних катастроф і аварій… Знаю, що доти, доки будуть літаки літати, будуть і авіаційні пригоди, аварії, катастрофи… Будуть гинути лю-ди! Пілоти! Члени екіпажу! Пасажири! Причому гинуть не тільки такі молоді пілоти, але і досвідчені. Мені доводилось приймати участь у розслідуванні авіаційних катастроф, в яких гинули «Заслуженные летчики – испытатели», Герои Советского Союза, полковники… Але це було в СССР… Багато років я не маю відношення до авіації взагалі. Висловитись? Висловлююсь! Пам’ятаю лише, що цей штурмовик, «Су-25», на авіаційному жаргоні називали «Граблі», за те, що він мав не менше ніж 8 (вісім) вузлів підвіски різного озброєння… Висловлююсь, - професіонали розберуться! Я, так склалось, ще з часів СССР, задіяний у таємній, російсько-українській війні, я - ве-теран таємної психотронної війни, знаходжусь, до сих пір, щосекунди, вдень і вночі, у будь-яку пору доби і року, у безпосередньому, психотронному, зіткненні із психотронними бійцями армії і/чи ФСБ РФ… Знаю їхню психологію, стверджую, окупаційних русскіх, сепартистських, їхніх терористів, бандитів, потрібно тільки знищувати, вони розуміють тільки силу, іншої мови вони не розуміють… А який тут випадок? Я не знаю! Можу лише висловити своє бачення РНБіОУ, на предмет того, що потрібно виокремити, видалити чи знищити від існування будь-який проросійський, окупаційний, підривний фактор на будь-якому етапі проектування, створення, випробування чи експлуатації літаків. Є ще складніше завдання, - у психотронну епоху, потрібно забезпечити психотронну безпеку польотів. Тобто забезпечити негативне невтручання у мозки пілотів психотронних технологій (променів)… Тобто не допускати можливості ворогам, наприклад, психотронним структурам армії і ФСБ РФ, керувати мозками українських пілотів таємно, дистанційно, невидимо, променями… Міністр Полторак, будь-ласка, нагадай своїм експертам, щоб врахували русскую і психотронну складову цієї авіаційної катастрофи! Нехай порозмовляють із оточенням загиблого пілота на предмет якихось вербалізуємих аномальностей, неадекватностей... Тобто потрібно з'ясувати, чи був пілот під променями (під біоробототехнологіями космічної медицини)... Турчинову, будь-ласка, РНБіО повинна розглянути питання "Про психотронну окупацію України Росією (психотронною мафією психотронних структур армії і ФСБ РФ). Що робити? Як протидіяти психотропному насиллю!". Молоді пілоти повинні частіше і триваліше "літати" на тренажерах... Грицак розберись, будь-ласка, з війвськовим СБУшником, який опікувався цим пілотом, на предмет відповідності займаній посаді! Як він там береже мозки пілотів від проросійських променів! Тут ще підказують проросійські психотронні бійці, по космічному біологічному радіозв’язку, ска-жи Петру (Порошенку), що від його військових прокурорів воняє бандитами психотрон-ної мафії медицини збройних сил Росії, які сидять на радіо і телебаченні України, так, що «за версту слишно»… До чого це синхронне втручання у мій мозок? Я не знаю! Чо-му я не інформую про це особисто Президента, чи його людей? Не вважаю за необхід-не підставляти його так… До того ж я, - біоробот! Мене так примушують променями! Промені перемагати неможливо, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій, а вони існують! Я (як і будь-яка жива істота), не можу бути силь-нішим за того, хто керує моїм мозком… Але головним, мабуть, у цьому, такому, писанні є те, що у мене у мозку «сидять» тисячі якихось людей, кого там тільки нема, - не до мене це запитання! Тобто я буду особисто писати Президенту, а знати про це буде півсвіту!? Президент може сказати: «Ну ти і гнида!? Пишеш мені так, що весь світ знає? Ти мене підставляєш?!»… Що я йому скажу? Тому я пишу і посвячую всі свої, як правило однобокі, одноманітні, публікації всім читачам, всім громадянам, всім державним керівникам всіх порядних держав всього світу, говорю їм при цьому: «Левова частина злочинів твориться із – за таємності армії і ФСБ РФ, особливо із – за психотронної таємності, - я зв’язаний променями, я не можу «вистрибувати із штанів», я можу робити тільки те, що примушують променями, я полонений, я психотронний полонений, (якось російський Уряд повідомляв мені: «Вас в заложниках удерживают! (Лучами!), нічим вам допомогти не можу, тільки тим, що бодай так проінформую, що хочете, із того що можете, те і робіть!? Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок, і мозки інших, певних, людей! Які і керують «так» моїм мозком! (Але це вже не по темі!)». Хоча, якщо б я говорив із Петром Порошенком, я б йому, всім порядним лідерам всіх країн світу, ще сказав: «Петро, при призначеннях на посади, зроби якось так, щоб ти знав своїх призначенців у психотронному змісті… Щоб вони не стали жертвами пси-хотронних спецслужб армії і ФСБ РФ, а тому ворогами України… Якщо популярніше, то я «нахлєбался» психотронного, по суті, корупційного невігластва від керівників різних рівнів і в Україні, не тільки російських… Петро, я от про що! Уяви собі, що я заручник, мене відловили бандити, кудись притягли, у якесь помешкання, прикували кайданками (наручнікамі) до батареї, так утримують у заручниках… При цьому жодному керівнику не прийде до розуму прислати до того корпусу якихось своїх підлеглих, щоб вони ви-стукували гантелями по стелі, чи телефонними дзвониками, щоб примусити мене вий-ти на вулицю, для зустрічі з кимсь, для чогось… Ну, наприклад, після згвалту, встриб-нути в автомобіль, щоб кудись поїхати?! Якщо керівники такі знають, що я прикутий до батареї… А от якщо мене утримують у заручниках променями, тобто біоробототехнологіями космічної медицини, утримують таємно, дистанційно, невидимо, то певні керівники день і ніч все допомагають мені, все кудись витягують мене, (я можу бути і вдячним за піклування), все вистукують, вигепують, видзвонюють, все примушують вискакувати на вулицю, по цим подразникам… А я не можу? Хоча я і не прикутий! Вірніше прикутий, тільки не кайданками, і не до батареї, а променями, електромагнітною енергією, до певної координати… Різниці більше нема, бо промені не можна перемагати… Тобто моделюється ефект утримання прикутого до батареї. Іноді навпаки, мене женуть променями на вулицю, щоб побачити хто ж там добивається, але часто, після цього, променями примушують мене розвернутись і зайти, чи забігти, назад… Промені перемагати не можна… При цьому я наслухався від керівників, від їхніх холуїв, такого?! Найм’якше, - це «ссикун»! У таких керівників, Петро, образно кажучи, у керівників – ссикунів, я запитую: «А що б ви робили на моєму місці?». Гробова тиша! Замість відповіді! Тому я не можу зрозуміти, Петро, твої керівники тупі і жорстокі, (звичайно у психотронному змісті), чи хитровиє*ані, яким вигідно прикидатись тупими і жорстокими… Але проблема не вирішується! Сили мої не безмежні! Життя кінцева штука! Я, - літня людина! Вже літня! Але я не був вільним від катувань і переслідування ані секунди майже півстоліття, уяви собі, майже 50 років. Я був у санаторіях, де мене катували так, що очі на лоб лізли… Я не відпочивав ні секунди, по суті, все доросле життя, мене катують вдень і вночі… Винна у всьому психотронна корупція, вона настільки страшна, що в державі певні люди, образно кажучи, непритомніють, вішаються, стріляються, якщо почують слово психотронне катування… Чи щось подібне. Все частіше з’являється бажання помсти всім, хто «так» до мене відноситься! Я багато разів говорив, що якщо не можете мені допомогти, людині, яку катують променями, так покиньте, що може бути простішим? Єльцін, колись, коли я ще був москвичем, звертався за допомогою мені, але говорив, при цьому, що моїм мозком керують мої вороги, тобто потрібно допомогти такій людині, але люди, особливо зараз, замість реальної допомоги, чи бодай створення облегшення мого стану, добиваються від мене якихось дій?! Очі на лоб лізуть! Я, - біоробот! Ви мені повинні допомогти, а не я вам. Я можу бути лише таким, яким мене утримують ті, хто керує моїм мозком… Як горохом об стінку…А мене катують іноді,роками, десятиріччями, місяцями, наприклад, сильними болями, я накарачках лажу від болю, чим я вам можу допомогти? До лікарів частіш за все не допускають, та й лікарі від застосування променів лікувати не можуть. Більше того, психотронний розбрат досяг такого рівня, що зараз сотні лікарів вже сидять під променями імпотенції і болю, не ї*уться, самі собі не можуть поставити х*ї, самі себе вилікувати не можуть від променів імпотенції, своїм дітям не можуть х*ї поставити, як і Путіну… Говорять добиваються мого самогубства! За що така розправа?». Поки я писав це відключення від теми, з’явилась інформація від прокуратури, що пілот зачепився за високовольтну електричну мережу, загинув, літак розбився… Пілот здійснював політ на крайнє низькій висоті з відслідковуванням рельєфу місцевості… Мені зразу ж згадалась авіаційна гелікоптерна катастрофа в якій загинув губернатор Красноярського краю, генерал Лєбєдь з іншими пасажирами і членами екіпажу на борту. Пілоти перевозили пасажирів, а зачепились за високовольтну мережу?! Чому? За генералом полювали психотронні спецслужби? Підключили пілота під промені і керува-ли його мозком так, щоб він зіткнувся з проводами і загинув?! Тому, Полторак, Матіос, Турчинов, Грицак, Квіташвілі… вашою головною роботою у цій авіаційній катастрофі, повинно бути з’ясування, чи був пілот під психотропними променями… Все! На редагу-вання сил не вистачає, - розміщую без редагування! Редагувати не дозволяють проме-нями!

Немає коментарів:

Дописати коментар