Шукати в цьому блозі

середа, 11 листопада 2015 р.

В «ДНР» заявили, что не остановятся, пока не уничтожат Украину

В «ДНР» заявили, что не остановятся, пока не уничтожат Украину





Лягин, ну ти і гнида! Щоб "ДНР" завоювали Україну потрібно, щоб у Захарченка... у Путіна, х*ї стояли! Гнида, армія і ФСБ РФ не може навіть х*й своєму верховному головнокомандувачу  Путіну поставити, не те, що Україну завоювати?! Перед тим, як знищувати Україну, русскіє шакали, окупанти, сепаратисти, терористи, бандити... спробуйте х*й поставити своєм верховному головнокомандувачу Путіну... Може зрозумієте, що ви і ваша Росія можете?! Убирайтесь падли із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій... Не покинете, - Ї*атись не будете?! Убирайтесь недолюди! Я не забуду! Я не прощу! Я відомщу! Я не прощу навіть таке своє життя, не те, що України! Я не прощу знищення Росією мільйонів українців! Я покараю! Росія буде приборкана! Росія назавжди вже втратила статус наддержави... Я ніколи не випущу Росію із психотронниїх обіймів. Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули до мого мозку, до мозку Путіна, до інших мозків... Прибульці не простять Росію ніколи! Убирайтесь!

Немає коментарів:

Дописати коментар