Шукати в цьому блозі

середа, 18 листопада 2015 р.

776. Petro Poroshenko nalyzavsya! Петро Порошенко нализався!

http://www.dni.ru/polit/2015/9/2/313610.html Я не слідкую за протиріччями поміж ВРУ, АПУ, КМУ... Але те, що роблять оті "коментатори" поведінки Петра Порошенка, особливо із офіцерською закалкою часів СССР, викликає ненависть... Петро, посилай їх усіх на х*й, будуть продовжувати? Отримають до себе відношення таке, яке вони завжди генерували до нас, до мене наприклад... Вашим же салом вам по сусалу, шакали проФСБешні... Я був репресований у кінці СССРного існування, таємно, невидимо, дистанційно, променями (психотронними технологіями, - біоробототехнологіями космічної медицини). Жив я тоді у Москві. Пізніше на дві країни, на дві столиці, в Росії і Україні, в Москві і Києві... Репресували мене особисто, силові міністри, силовий блок Уряду СССР, силовий блок Уряду РФ... Президент Єльцін, як гарант прав і свобод громадян, вимушений був захищати мене, як пізніше і українська влада... Виникла конфліктна ситуація, силові мінстри вели подвійну гру, брехали Єльціну, симулювали йому відданість, а самі катували променями "сина" чи "брата" Єльціна, яким я тоді був... Єльцін звірів, був стомлений боротись із ними за встановлення цивільного контролю над діяльністю силових структур, над діяльністю людей в погонах... Прийняв рішення "натасківать" мене на посаду вище силових міністрів, щоб я сам з ними боровся, щоб я сам з ними розбирався... Я більше десяти років був у безпосередніх контактах з Єльціним, навіть вже тоді, коли став ПМЖистом в Україні... Чого ми тільки не натерпілись із Єльціним від підлих СССРників в лампасах, на їхньої психотронної офіцерні? Щоб я реально не зайняв посаду вище силових міністрів, щоб я не міг з ними боротись контактно, візуально, чи через промені, ті створили групу підлих засекречених шакалів - офіцерів, жахливих садистів та їхніх собутильників, які почали променями знищувати мені інтелект, катувати так, що я на стінку ліз від болю, викликаного дистанційно, невидимо, променями, почали перетворювати у дурника, якого вони використовували б у боротьбі із Єльціним, з тими, хто визнавав Єльціна, а значить мене... Бо вони все СССР відновлюють, роблять те, що Путін ото демонструє періодично чи постійно... Єльціна примушували променями вживати надмірно алкоголь, мені кричали: "Мы никогда не допустим в государстве второго Ельци-на!...", "Вот так мы и вышибаем! Хи! Хи! Хи!...". (із державних посад)... Я звірів, а зробити нічого не міг, бо мене катували дистанційно,невидимо, променями, я корчився від болю, не знав яке сьогодні число, який день тижня, який місяць, який рік, як мене звуть, в якому місті чи хуторі я знаходжусь... Я не знаю, що там відбувається під кутом зору "таємних" протирічь, але говорю генералам, не будете боротись із проФСБешною шушерою і шваллю, яка дискредитує сучасну українську владу, проЄСівський, проНАТОвський вектор, я вас усіх знищу, як ви моїх людей! Я не забуду! Я не прощу! Я буду мстити! Я покараю! Я не зупинюсь! Я знаю, хто вбивав демократію, я знаю як вбивали демократію, демократів... Я вас попередив шушера вонюча, підла, кривава, - не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Не будете ще підкорятись, - я вас усіх знищу! Я розмовляти з вами не буду ніколи, я вас попередив, не будете підкорятись, - я вас усіх знищу к ё.м.! Ненавиджу гнид! Петро, а ти повинен навчитись розрізняти, ти сам, іноді, хочеш випити горілочки чи ще чогось, чи тебе примушує якийсь шакал променями... Це важливо! Таке розуміння важливе! Я вже багато разів попереджав Генеральні прокуратури, особливо Росії і України, кримінальні розшуки, слідчі комітети, суддів, юристів... у тому, що вони, як правоохоронна система в державі, не справляється із істинною злочинністю, особливо із психотронною, тому я вимушений займатись самосудом, я буду знищувати всіх, хто займається злочинами безкарно! Соплива мерзота від правоохоронної системи, бандити ФСБ, військові КГБісти променями, таємно, дистанційно, невидимо, знущаються над всенародно вибраними президентами, як, наприклад, свого часу над Єльціним, а ви, гниди ФСБешні, від правоохоронної системи, замість того, щоб боротись із психотронними бандитами ФСБ і армії РФ, захищаєте їх, все, разом із ними відроджуєте СССР? Ненавиджу гнид, підлі ви шакали, а не професіонали... А КГБісти ЗМІ все "правильно", по-путінськи коментують про цих п'яничок Єльціна, Порошенка... А трудолюбивий народ, замість того, щоб виступати проти ФСБ, армії РФ, все виступають проти Єльціна, проти Порошенка... фактично підкоряючись своїм ворогам, бандитам ФСБ і армії... Народ в державі одурачений... А ці Волги, Гази, Запорожці... замість того, щоб критикувати дії Президента, це повинні, чи можуть, робти всі, хто того хоче, тільки аргументовано, критикують то зовнішній вигляд, то п'яні очі, то якісь виокремлені слова, фрази... Сучасну владу не те, що можна, потрібно критикувати, але аргументовано, з кількісними критеріями, з цифрами, з розумінням того, що альтернативи проЄСівському, проНАТОвському вектору не існує... Іншими словами владі сучасній допомагати потрібно, радити, консультувати, критично до них відноситись, якщо на те вистачає інтелекту у бажаючих це робити, а не гудити, акцентуючи на далеке, другорядне... На зовнішній вигляд, таке інше... Звичайно, якщо горілочка починає заважати? Тоді: "Ой!". Після таких публікацій зразу ж багато людей хоче мене знищити! За що? Подумайте шакали! До того ж, Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули до мене у мозок, до Путіна, скажімо, до Шойгу, які знають. що ті, всенародно вибрані, але злочинці, непідсудні за злочини, тому прибульці, до речі занадто гуманні, їх виховують, повісили їм х*ї, щоб не ї*лись, а думали, хто ж вони такі насправді, чому вони так живуть, що при незліченних, казкових багатствах Росії, середня тривалість життя (СТЖ) середньостатистичного русского мужика складає 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС... Народу повинно бути зрозумілим, що українцям, (та й росіянам), краще жити вільними, заможними, здоровими, з СТЖ і чоловіків і жінок більшою за 80 років, як в ЄС, ніж підневільними, бідними, хворими, з СТЖ чоловіків 62 роки, як в Росії... Якщо хтось хоче мене видозмінити, то добивайтесь до прибульців, до тих, які прибули у мій мозок,до психотронного генералітету і офіцерства армії і/чи ФСБ РФ, до інших, які керують моїм мозком, а не до мене! Я нічим вам не можу допомогти, оскільки промені перемагати неможливо, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують... Я також потребую захисту... Потребую інформації, оскільки я одурачений, і зовсім не контролюю ситуацію навкруги мене… Я вам не Порошенко, я вам таку алкоголізацію українського державного керівництва влаштую, що жодна скотина ї*атись не буде! Я вас усіх знищу, оскільки ви бандити, але непідсудні за злочини! Я вас попередив, всі, хто проти українського державного керівництва, хто за Путіна, хто проти проЄСівського, проНАТОвського вектору, мною розглядаються, як геноцидні бандити, які забирають і хочуть забирати у кожного середньо-статистичного чоловіка право на 20 років життя! Я вас попередив, я з вами роз-моляти не буду ніколи, не припините антиукраїнську, антиЄСівську, антиНА-ТОвську, антинародну діяльність... я вас буду вбивати, як потужних, непідсудних за злочини геноцидних бандитів... Вбивати тому, що вас боїться, (чи вона з вами) правоохоронна система... Вбивати, з метою захисту буквальноо кожного чоловіка в державі... Оскільки такі гниди стали наднебезпечні для здоров'я і життя буквально кожного громадянина кожної країни світу... Ви всі бачите, панове читачі, якими арміями і спецслужбами володіють окупанти, спонсори сепаратизму, тероризму… І все рівно знищу Путіна, щоб така ФСБешна потвора не захищала бандитів всього світу! Щоб він не боровся за звання найстрашнішого бандита сучасності…

Немає коментарів:

Дописати коментар