Шукати в цьому блозі

неділя, 26 березня 2017 р.

862. До 18 - ї річниці вбивства В.Чорновіла.

https://www.obozrevatel.com/blogs/89750-pratsyuvatimu-schob-zavershiti-jogo-spravu.htm Вічна пам"ять одному із Найвеличніших Українців - Борців, - Вячеславу Максимовичу Чорновілу. Я був з ним у певних, особистих, контактах! Був на його похоронах... Репресували мене в Москві, під час навчання в ад"юнктурі, на кафедрі аеродинаміки №15 "ВВИА им. проф.Жуковского", в кінці існування СССР. "ВВИА им. проф. Жуковского", - це одна із 8-ми організацій Росії, на які вчора США ввели санкції, розширюючи перелік організацій, які підлягають санкціям... Можна тільки домислуювати за що? Очевидно, що і за підготовку терористів із ВКС ЗС РФ... Репресували мене таємно, невидимо, дистанційно, променями, (біоробототехнологіями космічної медцини), хто і як зумів тоді притягнути до мене увагу громадських організацій, громадян з дисидентським минулим... для мене залишається таємницею і зараз. Я навіть не займався цим з"ясуванням. Можливо передова, на той час, частина працівників "Останкіно", на яку, в свою чергу, вивели прогресивні значущі люди в погонах і цивільні працівники від "ВВИА", як до речі і на державний рівень, - президенти СССР, РФ намагались відповідати обов"язкам "гарантів прав і свобод громадян", намагались захищати мене від психотронних бандитів... Зразу після початку інтенсивних репресій, що помітив навіть я, знаходячись у жахливому стані під променями, - відбувся розкол працівників академії, - цивільні викладачі намагались надати мені високоінтелектуальну роботу на цивільних кафедрах, а агресивні люди в погонах заштовхували нижче плінтуса, причому нахабно, постійно діючими катуваннями променями, знущаннями над психікою,особливо вночі, замість сну, цілеспрямованим знищенням інтелекту променями... Звичайно найсильнішими були завжди ті, хто має біоробототехнології космічної медицини, психотронні генератори, "промені", - так низвав ці технології президент Єльцін. Пізніше ця боротьба претворилась у дещо інше, - із - за того, що мене репресували особисто силові міністри, президент Єльцін, його люди, їм співчуваючі, українці... намагались вивести мене на посаду в Кремлі, вищу за посади силових міністрів, щоб я мав можливість боротись з ними особисто, - Єльцін не витримував явну і таємну боротьбу навкруги нього... Йому потрібні були однодумці, він робив ставку на молодь, наприклад, на Бориса Нємцова, "натасківал" і мене... Тут уже «не витримали» генерали, прокричали: «Ми никогда не допустим в государстве второго Ельцина!», загнали мене в хутір і почали шмонати мій мозок променями так, що я не міг знати скільки буде 1+1, яке сьогодні число, місяць, рік, день тижня, в якому населеному пункті я знаходжусь, я десятиріччями корчився від болю, який викликався променями, у різних координатах мого тіла, лікарі допомогти не могли, оскільки до них не допускали променями, та й промені сильніші за пігулки, - особливо страждав від головного болю, а також від болю у попереку… Був весь час фактично непрацездатним… Але ж був самотнім, весь час потрібно було щось робити, - це жахливо, працювати під сильним болем… Людство розкололось, - одні мене виводили на роботу на державному рівні, інші, катуваннями променями, "опускали ниже плинтуса", раділи від знущань наді мною, від садизму, наприклад, могли примусити мене, в костюмі, сорочці з красивою краваткуою, променями, прибирати туалет на Київському вокзалі Москви, при цьому повчали, знущаючись над політикою: "Чтоби знал, что такоє пєрєстройка!"... У мене пів-Москви було знайомих, співпрацівників від ВПК, МО, МАП, МГА, профільних НИИ, НАН СССР, Мінпросу..., але всі до жодного полякались від насилля наді мною, поховались, щоб я ніколи нікого не знав, не бачив, не чув... Хтось, звичайно, таємно намагався допомагати... Звичайно сильнішими були ті, хто "опускав", оскільки вони керували моїм мозком таємно, дистанційно, невидимо, променями... А цивільні люди ризикували своїм життям, - я знімаю шапку, стаю на коліна, перед певними цивільними людьми, державними керівниками, які намагались перемагати тих, хто володіє променями... Непосильна проблема! Навіть теоретично! Слава Чорновіл належав до тих, хто визнавав мене "великим", "великою людиною", тобто здатним працювати на високому рівні, - пропонував працю співголовой у політичній партії... Вважаю, що і ця його позиція "допомогла" його ж знищенню, - я був досить скромною людиною, не примушував жодну людину захищати мене ціною свого життя, хотя розумів, що у державі є ціла правоохоронна система, є президент, - гарант прав і свобод громадян, - майже всі президенти такими і намагались бути, але їм не підкорялись психотронні спецслужби армїі і спецслужб, які до сих пір, на чолі із бандитом Путіним, все СССР восстанавлівают! Мені жахливо на душі, прикро, - гинули люди, але захистити мене так і не змогли... В той час мене в Києві, після депортації із Москви, намагались захистити притулком і працевлаштуванням багато державних людей, їхні люди із інших інституцій... Зокрема народні депутати: Михайло Сирота, Слава Чорновіл, Олександр Ємець, Вадим Гетьман, Іван Плющ, як і в Москві, перед Києвом: Галина Старовойтова, Лев Рохлін, Станіслав Фьодоров... Всі вони, як і багато інших моїх контактерів на інших соціальних рівнях, були знищені, - більшість штучно викликаною, ймовірно дистанційно, невидимо, променями, - злоякісністю, (як Іван Плющ, як Раїса Горбачова, як Саша Абдулов, як величезна кількість моїх земляків, однокласників, однокурсників, співслужбовців...) і, променями штучно організованими ДТП, як В.Чорновіл, О.Ємець... , чи пострілами біля ліфтів, як В.Гетьман, Г.Старовойтова... Маючи таку жахливу чорну, криваву статистику, я встановив, що знищувались українці і демократи, що в Москві -Росії, що в Києві - Україні... Можна здогадуватись, хто це робив! Так, Путін?! Мені було сумно, - мені якось підсвідомо довели, що прогресивні народні депутати, інші порядні діячі, сказали, що вони б могли ще мене захищати, але від променів захист неможливий, тому вони можуть продовжувати захищати мене, але ж їх усіх перестріляють, повбивають... і нічого вони не зроблять ні для мене, ні для України, ні для українців, тобто мене, частково, принесли в жертву психотронним бандитам... Я стаю на коліна перед усіма захисниками України, європейської і світової демократії, перед членами родин перелічених загиблих, то були мужні люди з активними позиціями, з поглибленими почуттями справедливості... Після знищення В.Чорновіла я був вимушений припинити активну діяльність, щоб зберігати життя громадян, яких знищували тільки за те, що вони мені допомагали, чи чомусь, можливо для інших цілей, добивались до мене, - я цієї ситуації зовсім не контролював... Але я подавав до суду на вбивць, - не зміг зібрати докази, не зміг довести... Людей вбивають, а довести це я не можу, хоча я і не спеціаліст... Я до сих пір відчуваю, підсвідомо, провину перед членами родин загиблих, я, начебто зовсім не значуща ні в чому людина, користувалась такою допомогою, але нічого так і не зміг конструктивного зробити, - промені не можна перетинати навіть теоретично... Запевняю членів родин загиблих, - я нікого не просив мене захищати, то був їхній особистий, свідомий вибір... Я якось у ВРУ хотів зустрітись із Тарасом Чорновілом, сином Слави Чорновіла, принести йому співчуття, розповісти оце, про що зараз написав, - підійшов до нього, але на відстані десь метрів півтора-два від нього, мене скрутили променями так, що я не зміг навіть поворухнутись, не те що бодай щось йому сказати... Вибачте, Тарас, Андрій... я ні в чому не винний, - це був свідомий, самостійний вибір батька! Важаю, що то була не випадкова ДТП, - то було знищення! Вони захищали мене, - я намагався захищати їх, але ж у мене не було променів, без яких був неможливий захист! Моя совість чиста перед Україною, перед українцями, але ж я біоробот, проти мене застосовують таємно, невидимо, дистанційно, промені, тобто біоробототехнології космічної медицини... Такий час! Україна повинна бути вічною, - всі антиукраїнці в Україні повинні бути знищені! Слава нації! -Смерть ворогам! Слава Україні! - Героям слава! Україна і Бог понад усе! Воля України чи смерть! Слава, спи спокійно, - дасть Бог помста буде страшною!

Немає коментарів:

Дописати коментар