Шукати в цьому блозі

четвер, 2 листопада 2017 р.

954. Я буду вбивати...


Я буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки не підкорю тих, із - за кого мене катують променями, особливо вночі, замість сну. Це рішення викликане тим що: я не витримую катувань, особливо вночі, замість сну; правоохоронна система і профільна влада не здатні впоратись з такими бандитами чи і є такими! Із чого випливає узагальнення, що правоохоронна система і профільна влада, на всі 100%, - це бандити і/чи їм слухняні; певні бандити прийняли рішення все моє життя, таємними, дистанційними,невидимими катуваннями променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), перетворювати мене у раба після згвалту, катувати все життя під час важкої фізичної роботи, а перед смертю сказати: "А тепер іди і лікуйся! І тебе покинуть ті, із - за кого тебе катували все життя!"; частина бандитів державної безпеки медицини, (особливо військової психотронної), прийняла рішення продовжувати мене перетворювати у важко хвору психічно людину шляхом знищення почуттів, постійно діючими різновекторними катуваннями променями, забороною спати достатню кількість годин для повноцінного відпочинку, особливо зараз, як для людини похилого віку. Із історії відомо, наприклад, із книг Paul Bragg, що у древній Англії найстрашніших злочинців знищували відсутністю сна. Людина може достатньо велику кількість днів прожити без їжі, менше без їжі і води, але без сну людина проживає менше, ніж без їжі! В Китаї злочинців знищували "помєшатєльством" із - за відсутності сну, - люди вмирали від того самого "помєшатєльства". Уявіть собі, якщо людина, скажімо, спить по 8 годин щодоби, то вона живе довго, як всі громадяни, якщо ж людині заборонити спати взагалі, то через декілька днів людина "здохне від помєшатєльства", а якщо людині дозволяти спати, але, скажімо, 4 чи 5 годни на добу? Що буде? Людина буде весь час чманіти! Людина буде снувати під легенькою формою "помєшатєльства": буде поступово втрачати працездатність, втрачати можливість мислити, запама"ятовувати, діяти, бути ініціативною, сильною... з усіма наслідками, які від цього випливають! Якраз таке рішення приймали військові бандити від державної безпеки медицини... (Можливо ця інформація є хибною, - отримана по каналам космічного біологічного раідозв"язку, - бандити спеціально, цілеспрямовано можуть дезінформувати). Таке відношення виникло це в часи СССР, після того, як мене підключили під промені... Із - за контролю мого мислення, із - за керування функціями мого організму, із - за керування моїм мозком, все і вийшло... В ад"юнктурі на кафедрі аеродинаміки московської "ВВИА им. Жуковского", перед захистом дисертації, мене жорстоко катували променями, якісь люди, (я ситуацію зовсім не контролював), щоб захистити мене від катувань, вирішили мене звільнити із військовї служби "підчистую", зробили це через психіатрію, оскільки мій мозок був під катуваннями, мене легко можна було підставляти під що завгодно... Але психотронні бандити, (бандити в погонах), не тільки не покинули мене, але прийшли у мозок цілою бригадою, яка вже більше 30 років нічим більше не займається, а сидить у мене у мозку і катує день і ніч із заданою похідною страждань. Можна катувати більш жорстоко, можна менш жорстоко, але катують так, щоб я був непрацездатним... Раніше, у більш молодому віці мені уявлялось, що після того, як бандити виключать промені, мої функці в основному відновляться, - зараз вже такої впевненості нема, життя добігає кінця, - я починаю мстити найжорстокішим чином, всім скотам, всій шушері і швалі, доти, поки не підкорю всіх, із - за кого мене катують чи... (підказують по космічному біологічному радіозв"язку) поки я не здохну?! Підказка з іншої сторони: "Поки я здохну, - я винищу всіх!". Тобто я цивільна людина, а мене катують бандити в погонах, непідсудні за злочини! Ще тоді, в СССР, я був свідком розмови військових бандитів з цивільними громадянами Москви, які захищали мене. Цивільні запитували у військових: "Ви якісь підлі, - ви катуєте цивільну людину! Для чого? Ким би він був у вас?", військові відповідали: "У нас він був би, як мінімум, кандидатом наук, доцентом, полковником, - як максимум доктором наук, професором, генералом! Зате міг би піти на пенсію після 45 років", (я таких не знав у своєму житті, всі кандидати наук, доктори наук, доценти, професори, полковники, генерали, як правило виходили на пенсію у 60 років, хтось, звичайно, міг і раніше,але навіщо?). Цивільні люди, які від імені Президента, гаранта прав і свобд громадян захищали мене, знали про те, що я репресований таємно, дистанційно,невидимо, психотронними бандитами, знали як мене звільнили через божевілля, брали ситуацію для вирішення у своїх державних структурах, (для всіх останніх я був божевільним), відповіли військовим: "А у нас він буде державним службовцем, чиновником, у якого і грошове забезпечення буде більшим, ніж у ваших полковників і генералів, і пенсія буде більшою, ніж у них, і пльги будуть більші, ніж у них, але працювати доведеться за 60 років!"... Військові сказали, що тоді вони будуть знищувати інтелект, щоб я не міг працювати на великому державному рівні, тобто променями будуть перетворювати у дурника. До того ж виженуть із столиці, оскільки у всіх інших населених пунктах я для всіх божевільний, щоб робити ішаком після згвалту! Оскільки у всіх населених пунктах, окрім столиці, військові психотронні бандити, їхні собутильки від усіх міністерств і відомств, сильніші за всіх останніх громадян! Генерали Москви і СССРні виявилсь свинями ще тими, які застосовували засекречені технології для того, щоб бандити були сильнішими за порядну частину влади, за "неїхніх" президентів, прем"єр-міністрів, нардепів... Тобто генерали самі займались злочинами і працювали на злочинців... Почалась жахлива різня..., яка призвела і до розпаду СССР, і до знищення величезної кількості людей, посадових осіб, та й генералів знищували, той, хто читав мій список знищених у "моїй темі", знає, що знищена велика кількість генералів, особливо Москви, особливо майже зразу після звільнення у запас чи відставку... Мені було прикро, я був багато з ким із них знайомий особисто, з членами їхніх родин, - вони, до пори, до часу, були мені приємними, мені навіть здавалось, що вони захищали мене, але... "Від любові до ненависті, - один крок!"... По чийомусь наказу, (у них же "єдіноначаліє") вони почали всі, дуже дружно, мене ненавидіти, все робити супротив моїм інтересам, позбавляючи всього, буквально, утримуючи таємно, променями, бідним, хворим, самотнім, під катуваннями... Самі ж генерали і "підлили масла у вогонь" боротьби за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, познущавшись наді мною: "Всьо равно заставім х*й сосать у офіцера і служіть будєшь ровно столько, сколько служіть, - день увольнєнія будєть дньом твоєй смєрті!"... Можливо Москва цивільна і знищила тих генералів, які так репресували мене, які були з такими, які знищили величезну кільість цивільних людей, які мене захищали, - день їхнього знищення і виявився, по суті, днем їхньої смерті! Якась сила, останнім часом, чи не всі такі формули і подібні, перевертає на їхнє життя... Академія Жуковського, у якій було, так мені здавалось, безліч порядних людей, (навіть після мого кримінального звільнення цивільні викладачі академії, навіть вищої математики, пропонували мені роботу в академії), припинила своє існування у столиці, - її, я не знаю по якій причині, мабуть "в целях упорядочніванія", "підняття ефективності..." злили із ВВА ім. Гагаріна і "перенесли" до Вороніжа... Я ніколи не був ворогом академії, якщо це було пов"язано із моєю темою, то моєї особистої участі у цьому не було ніколи, ніякої, самі допросились, в такому випадку, - я до кінця, до початку інформованості, зберігав вірність своєму досвіду. Хтось злорадів над військовими академії, говорили їм: "Щоб знали, як приймати участь у репресіях, у переселенні катуваннями Коваленка із Москви до українських хуторів!", мені військові кричали, ще в часи СССР: "Ти будєшь сдихать в мєстності вблізі которой роділся!"... Я і здихаю... Хочеться "гримнути дверима" виходячи із свого, такого страшного, життя... Я, - це не Я. Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Я все рівно встановлую конституційну владу! Я не прощу! Я не прощу такого свого життя! Я не прощу такого відношення до мене! Я буду мстити! Генерали, особливо Москви, ви перейшли всі мислимі і немислимі звірства, - Путін це ваша людина, а не Єльціна, ви мені кричали: "Уб"йом сначала Єльціна, потом тєбя!"... Я впевнений, що президент Єльцін від наслідків "такої" боротьби помер раніше, ніж дозволив би його організм,президент Горбачов, одноліток Єльціна, живий і досі, хоча йому, за "вільнодумство", щоб він мучився, знищили дружину, Р.М.Горбачову (Титаренко), штучно викликавши таємно, дистанційно, невидимо, променями, злоякісність. "Ці" мразі карають у різний спосіб всіх, хто їм щось "таке" наробив, проти їхніх впевнень! Коли Єльцін впевнився, що мене катують особисто міністри обоорони, він вирішив вивести мене на рівень вищий за міністрів силових, які сиділи у мене у мозку, прокричали: "Ми нікогда нє допустім в государвстє второго Єльціна!"... Не допустили... Боротьба триває... Хто буде сильнішим? Путін, я говорю тобі, твоїм "тряпкам-генералам", сопливим русскім "бздунам", які бояться бандитів, зате з такою любов"ю катують мене променями?! Інших інтелігентів! Не повернеш Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території, - ї*атись не будеш ніколи! Петро, (Порошенко), мені іноді уявляється, можливо здається, що ти, сам того не розуміючи, підкоряєшся досі отим ублюдкам-ФСБешникам медицини збройних сил Росії, ті почали катувати мене, репресували мене, тоді була єдина держава, Україна входила в її склад, допомагала Москві катувати мене, але ж зараз нема ні СССР, ні проросскої влади..., а мене все катують, (для забезпечення?), насправді чекають знищення, щоб не розкошелюватись... "Вони" на мої репресії, на мої страждання витратили вже стільки коштів, що можна було купити на них пів столиці, разом із усім бандитами, які займаються злочинами безкарно! Не раціонально, - не логічно! Але надважливо! Особливо для когось?! Відповідаю, - для того, із - за кого знищуються люди досі! Хтось хоче припинити таємні знищення? Весь світ, всі ЗМІ тільки і говорять про теракти, про війни... а про сотні тисяч знищених таємно, дистанційно, невидимо, променями, ніхто і... не чули?! Я буду вбивати... До тих пір, поки не підкорю тих, із - за кого мене катують! Поки не встановлю конституційну владу! Я ніколи, ні в чому не був винним! Я знаю, що мене хочуть знищити, ще з часів СССР знаю, - не раджу, для мене знищення, - це позбавлення катувань, страждань, а для певних ублюдків? Їх будуть знищувати прибульці навіть на думку про моє знищення! Прибульці сидять у вас у мозках! Я вас попередив, скоти, - ненавиджу гнид! Знайшли кого катувати і бажати знищувати?! Мразі! Бандитів "бздят", "тряпкі вонючі", а мене катують?! Дивні скоти!

Немає коментарів:

Дописати коментар