Шукати в цьому блозі

четвер, 30 листопада 2017 р.

958. Лавров решил проблему Крыма.


https://www.segodnya.ua/world/russia/lavrov-sdelal-zayavlenie-po-krymu-1094869.html Лавров, в черговий раз, назвав спецоперацію армії і ФСБ РФ у Криму народним "волевиявленням", яке більше "не обсуждается"... Нагадую погрози мені: "Ми питакамі заставім пісать, а потом напісанноє іспользуєм протів тєбя!"... Лавров, у Криму нема друзів, здатних поставити х*й вашому верховному головнокомандувачу Путіну, міністру Шойгу... Не повернете Крим, Донбас... ї*атись не будете ніколи! Ніколи лікарі не змиряться із тим, що військові займаються таємно, дистанційно, невидимо, (біоробототехнологіями космічнї медицини), психотронними злочинами. Військові, хто той, із - за кого у вас нема таких друзів, які могли б поставити х*й вашому верховному? Не знайдете такого, над вами будуть сміятись! Щоб знали, шпана, шушера і шваль, як "бздєть" кримінальних бандитів із органів державної безпеки медицини збройних сил?! Міністр інформатики, нареготався над лікарями? Потрібно було краще, у прямому ефірі, добиватись до жертв військових злочинів так, щоб перетворювати їх у рабів після згвалту, тоді б над вами ніхто б не сміявся! Лавров, тобі потрібно захищати тих, хто бореться із злочинністю, а не злочинців, наприклад, лікарів із військової мафії?!А хто той, із - за кого лікарі не визнають права громадян?! Лавров, не будеш підкорятись тим, хто тобі повісив х*й, над тобою будуть сміятись! В МИДє нема друзів, здатних поставити х*й міністру інформатики! Порошенко, ну ти тепер знаєш, яка ще війна йде?! Щоб знав, як не визнавати мене ветераном психотронної війни! Я примушу ВРУ визнати мене таким, - створивши "персональний" Закон України "Про перегляд розміру пенсії і призначенню пільг Коваленко В.І", створивши фонд захисту психотронно репресованих - не визнаєте мене ветераном психотронної війни Я знищу всіх, хто займається злочинами безкарно! Я не прощу! Я буду мстити! Я нікого не прощу! Я, - це не Я! Я, - це не Коваленко Віктор Іванович! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Добивайтесь не до мене, свинота кривава, - добивайтесь до тих, хто сидить у вас у мозках! Путін, Порошенко, Лукашенко...: "Ну хто той, із - за кого військові не визнають права громадян?!". Я виріжу всіх, хто займається злочинами безкарно, якщо не підкоряться ті, хто винен у знищеннях людей, особливо таємно, дистанційно, невидимо, променями... Засекречена військова психотронна шпана "возомніла" із себе вєршітєлєй моєї долі, перетворюючи у раба після згвалту для того, щоб бандити у державі були сильнішими за всіх пордяних відповідальних людей, особливо таких керівників державного рівня, державного рівня мислення! Порошенко ну ти тепер знаєш, хто той, із - за кого Путін "бздіт" нападать повномасштабно на Україну? Я тобі секрет розкриваю, - це той, хто сидить у нього у мозку, той хто йому його х*й повісив! Щоб ти знав яка ще йде війна за свободу і незалежність України від спецслужб Росії та їхніх бандитів у всьому світі... Полторак, ну що? Ще будеш добиватись до мене за допомогою згвалту, щоб перетворити у раба? Я вам скоро влаштую розборки, - всі взнають все про певних ублюдків, наприклад, про лікарів і вчителів із військово-прокурорської мафії... Сидіть, кривава, соплива шушера і шваль Росії і думайте, що Крим і Донбас ваш!? Сидіть там до тих пір, поки не захочете ї*атись! Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Парабативайтє щє, парабативайтє, парабативайтє до тих пір, поки не захочете ї*атись! Я вас навчу тримати мене хворим, жебраком, самотнім, під променями тупості і під катуваннями, особливо вночі, замість сну! Я не прощу! Я нікого не прощу! Я буду мстити! Скоро ви взнаєте, хто я "такой, - на самом дєлє", - це запитання декілька десятирічь забавляло бандитів! Я не прощу! Я нікого не прощу! Я буду мстити! Посидіть, потвори, посидіть, і подумайте, де ж ви працювали, щоб знали як брехати порядній частині державного керівництва, що я працюю, та тільки мене відпустили житло отримати, а насправді добивались за допомогою згвалту, щоб перетворити у пожиттєвого раба... Не знайдете таку роботу, на якій ви працювали з січня 1988 по грудень 2017 р.р., не покажете, що ви там заробили... вас всіх виріжуть, до останньої брехливої скотини, яка займається злочинами безкарно! Порошенко, тобі також потрібно було займати іншу позицію, не бандитів захищати, (скажімо військових, які катують людей променями, не потрібно було "бздєть" перед ними, а відмінити "таке" відношення до мене), а тих, хто з ними бореться! Хто буде компенсувати злочин? Хто буде розкошелюватись? Якщо не можете вичавити із бандитів, які займаються злочинами безкарно, із - за яких мене катують, то що? Розкошелюватись повинні ті, хто повинен боротись із такими скотами?! Вирішуйте! Щоб знали, як "бздєть" боротись із психотронною шпаною! Я звірію, - дійшло вже до того, що силовики "бздят" знищувати бандитів, ворогів держави, але винищують звичайних патріотичних громадян?! Путін в Росії "бздіт" винищувати бандитів, зате демонстративно знищує, наприклад, Нємцова?! Лікарі ви тепер знаєте, кого потрібно винищувати? Всі повинні знати кого потрібно вирізати, - злочинців, які здійснюють злочини безкарно! Без цього не піднімуться х*ї навіть у лікарів! Які подурачились над невинними, беззахисними, безпомічними, безпрвними людьми!? Лікарі, щоб ви знали, як "бздєть" вбивати КГБістів?! Звертаюсь до бандитів, - при любій спробі підходити до мене, - смерть! А щоб снайпер мене підстрелпив, (так мені погрожували зовсім недавно), - потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно до тих пір, поки Президент України не віддасть розпорядження припинити добиватись до мене за допомогою згвалту, щоб перетворити у раба.... Я вчора відмовився від будь- чого назавжди, в обмін на припинення катувань мене, - натомість мене всю ніч катували бвльш жорстоко, ніж завжди, вранці я довго приходив до свого середньостатистичного стану... Я не прощу! Я нікого не прощу! Я буду мстити! Я ніколи ні в чому не був винним, а прожив жахливе життя із - за бандитів, особливо із - за психотронних бандитів! Я не прощу! Я нікого не прощу! Я буду мстити! Спробуйте ще подурачитись! МІністр оборони, щоб знав, як розмовляти про мене так, щоб наді мною сміялись! Звертаюсь до громадян, до людей, до всього людства, - щоб знали як допомагати бандитам перетворювати мене у раба після згвалту, про свої права ви дбаєте?! Не забувайте ніколи Божу заповідь: "Не робіть комусь того, чого не хочете, щоб робили вам!". Я ніколи не прощу армію! Її психотронні структури! Доблєстноє офіцерство, на жаль це 100%, яке підкоряється психотронним скотам - садистам! Той, із - за кого мене чи не все життя катували променями, винний у багатотисячних знищеннях людей, особливо таємно, дистанційно, невидимо, променями, а все людство його... захищало?! О! Гебня!? Ну що, люди? Розумні ви? Підкорятись бандитам?!

Немає коментарів:

Дописати коментар