Шукати в цьому блозі

понеділок, 27 листопада 2017 р.

957. До 99-річниці з Дня Народження Б.Патона.


http://gordonua.com/news/society/paton-v-den-svoego-99-letiya-ukraina-dolzhna-pobedit-pobedit-vo-vsem-219235.html - до 99-річчя Б.Є.Патону. https://telegraf.com.ua/ukraina/obshhestvo/3764092-segodnya-99-letie-otmechaet-vyidayushhiysya-ukrainskiy-uchenyiy-boris-paton.html - Б.Є.Патону 99 років. Сьогодні День урочистого відкриття української академії наук, - НАНУ, за указом гетьмана Павла Скоропадського, (27 листопада 1918 року) і, символічно, день народження її Президента, який народився в той же день, 27 листопада 1918 року. Поздоровляю Б.Э.Патона з 99-річчям! Бажаю постійно гарного самопочуття, радощів, гідного життя, плідних успіхів у роботі, очолюваної ним НАНУ! Для мене Б.Патон... Батько Мужності! В кінці існування СССР, проживаючи у Москві, я був таємно, дистанційно, невидимо, репресований психотронними структурами СССР за допомогою біоробототехнологій космічної медицини, - "променями". З часом я був депортований з Москви до Києва. Життя психотронно репресованого було надзвичайно важким, страхітливим, - катування не припинялись ні на секунду, особливо вночі, замість сну До мене боялись підходити навіть генерали і офіцери, боялись розмовляти, бо потрапляли під промені, яких боялись як вогню. Великий Інтелігент України не побоявся, сказав: "Я підійду, візьму за руку, приведу до міліції, скажу, що ця людина потрібна Академії Наук, пропишіть його на моїй житловій площі...". І він стримав свої слова, підійшов, разом із академіком М.Амосовим... Прощу прощення, - Б.Є. прийшлось узнати, що таке психотронні садисти Москви, - нас розігнали променями, мене погнали в одну сторону, академіків в протилежну сторону. Це, окрім наукових якостей, людина неабиякої інтелігентності і мужності. Обнімаю, Батько, тисну руку. Моїми науковими керівниками, «батьками аеродинаміки», були московські професори, а Президент НАН України Б.Є.Патон, став моїм Батьком, - Батьком Мужності! Щоб виступати проти найжахливішої злочинності сучасності, проти психотронних структур армії і спецслужб РФ? Потрібна мужність найвищого рівня! Свого часу, ще у Москві, підійти до мене не наважився навіть академік Сахаров, - він присилав на зустріч зі мною свою дружину, Олену Бонер. Дякую, Батько! Дякую, що ти є! Дякую за твої вчинки, за дружбу із академіком Амосовим, - я чи не все життя робив ранкову гімнастику по моделі академіка Амосова… У його хірургічній бригаді працювала моя кохана жінка… Поздоровляю з таким незвичайним «звичайним», не ювілейним, Днем Народження, бажаю щастя! От на ювілейних днях народження можливо і зустрінемось ще?! P.S. Для когось непереконливо прозвучала мужність Президента НАНУ Б.Патона, - автор зви-чайну корупцію видає у якості мужності?! Вимушений пояснювати. У кінці існування СССР, після «революції 40-річних», тобто після 1991 року, небувалої гостроти набула проблема встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах. Я це дуже добре знав, відчував на своїй власній шкурі, та й президент Росії Б. Єльцін, який вимушений був захищати мене, репресованого психотронними бандитами таємно, дистанційно, невидимо, променями, як «гарант прав і обов’язків громадян», інформував, наприклад, він розповідав мені, що деякі генерали йому не підкоряються… Я був кримінально звільнений свого часу із ЗС СССР, тобто я був цивільною людиною, але генерали не випускали мене із своїх обіймів, катували день і ніч променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Я, наприклад, у міністра оборони П.Грачова запитував: «Твої психотронні бандити катують мене променями, - ти що? Хочеш, щоб я у тебе служив?», - Грачов відповідав: «Нєт! Служіть ти нє будєшь нікогда! Но я нікогда нє позволю нікакіх контактов із міліцейской мафієй!». Генерали блокували моє працевлаштування, наприклад, офіцер із військово-повітряних сил, який найбільшого ущербу завдав мені своїми катуваннями, з подачі силових міністрів глузував над державними цивільними керівниками: «Тожє мнє гражданскіє государствєнниє руководітєлі!? Гніди в сєрих піджаках! Гражданскіє, нє могут прінять на работу гражданского, (тобто мене), без разрєшєнія воєнних властєй!»… Мене виганяли з будь-якої роботи променями, таємно, невидимо, дистанційно… Зовні такі вигнання виглядали так, що я, начебто, ледар і божевільний, не хочу працювати, - сам прошу роботу, а коли мені її надають, я… тікаю з роботи! Таким чином цивільні люди, які не розуміють, що таке біоробототехнології космічної медицини, допомагали бандитам в лампасах глузувати наді мною. А насправді відбувалось виконання наказів міністрів оборони, наприклад, міністр оборони маршал Росії І.Сєргєєв так мені свій наказ висловлював: «Я Вам нікогда нє позволю чітать! Я Вам нікогда нє позволю чєм – лібо заніматься вообщє! І всьо равно унічтожу! Нє сразу, но постєпєнно, методом трьох «нє»: нє позволю работать; нє позволю лєчіться; нє позволю что-лібо імєть!»… Цей наказ виконується таємними психотронними бандитами до сих пір! Раніше такий наказ звучав заувальовано: «Сколько би Ви нє жілі на тєріторіі СССР, Ви нікогда нє будєтє імєть ні работу, ні жільйо…! Вам нужно покідать СССР! Ізучайтє іностранниє язикі!»… Я був вченим, мені вивчити іноземну мову було можливо навіть у якості розваги, але… проти мене застосовували промені, які не дозволяли мислити, запам’ятовувати , діяти… А коли я покидав територію СССР мене заарештовував інтерпол і повертав назад, - я був під мозковим ковпаком, під психотронним контролем, - промені не можна перемагати. Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, так Путін би ї*ався, а він не ї*еться!. Я терпів поразку буквально у всіх правах людини і громадянина… Одні мене захищали, - інші катували, все забороняли, кричали: «Всьо равно поставлю на колєні! І нє такіх ставіл!», «Всьо равно сломаю! І нє такіх ламал! Да у мєня маршали гаварілі!»… Маршала Сергія Ахромєєва повісили у вла-сному кабінеті, під виглядом самогубства, - примусили променями. Почались знищення людей у цій моїй темі. Москва мені все це пояснювала дещо по-іншому: «В Москвє єсть двє огромниє мафії! Оні враждують мєжду собой! Оні убівають друг друга і горє тому, кто попадаєтся мєжду німі!», - тобто мені горе. Вбивати людей вміють найкраще сильні люди, професіонали: спортсмени; військові… Пам’ятаю, як Єльцін кричав мені: «А спорт! Спорт! Ето жє банда кровавих убійц! Ми пєрєсмотрім всю сістєму фінансірованія спорта!»… Вбивства продовжуються до сих пір! Одні пояснювали вбивства тим, що я репресований, тому «хтось» знищує тих, хто мені намагається допомагати, інші пояснювали вбивства тим, що знищуються ті, хто добивається до мене за допомогою згвалтів, щоб організувати примусові місця проживання, примусову працю… Зараз частіш за все викрикують, що знищуються ті, хто займається злочинами безкарно… Таких не можна не знищувати! Грішно! Однозначної версії про причину знищення людей я не маю до сих пір, хоча знаю, що знищувались ті, з ким у мене були теплі стосунки, хто намагався допомагати, наприклад, були знищені народні депутати з якими я був у контактах, хто намагався допомагати із працевлаштуванням: О.Ємець, В.Чорновіл, В.Гетьман, М.Сирота, І.Плющ із ВРУ, - Г.Старовойтова, Л.Рохлін, С.Фьодоров… із ГосДуми Росії. Взагалі знищувалось багато людей від безробітних хутірських безхатченків до президентів… Якщо вважати, що я зустрічався з Оленою Георгієвною Бонер, дружиною академіка А.Сахарова, з подачі самого академіка, то і Андрій Дмитрович Сахаров був знищений за спробу допомагати мені, а рівно і Олександр Абдулов. Зустрічався я і з Раїсою Максимівною Горбачовою, (Титаренко), - вважаю, що її знищили також, штучно викликавши злоякісність. Найбільше моїх контакторів знищували штучно викликаною злоякісністю, (таємно, дистанційно, невидимо, променями), ДТП, іноді розстрілами у ліфтах, під’їздах… Учора, 27 листопада 2017 року, в Москві був похований золотий баритон Росії Д. Хворостовсь-кий, (помер в Лондоні 22 листопада). Вважаю, що мученицька смерть Діми також була викликана штучно, на жаль я не можу це довести, окрім того, що був період у моєму житті московського періоду, коли мене, як творчу людину, захищали творчі люди Москви, пізніше Києва…, зокрема актори, режисери, співаки… включно із артистами… Большого Тєатра Москви. Інтуїтивно я стверджую, з ймовірністю 0,999, що Д.Хвороствський був знищений, як більшість моїх контакторів, - штучно викликаною злоякісністю… Я приношу щирі співчуття рідним і близьким Д.Хворостовського, всьому світу шанувальників його золотого баритону, але наголошую, при цьому, моєї особистої участі у його загибелі, як і інших людей, нема зовсім, - я ніколи, нікого не просив захищати мене, окрім правоохоронної системи і профільної влади, по-Конституції… Це була добровільна справа кожної порядної людини, - у Дмітрія Хворостовського були якості порядної людини, не виключено, що він свого часу здійснив свій вибір… Бандити, особливо психотронні бандити, не прощають нікого, хто з ними бореться! Хто їм протистоїть навіть мовчазністю, навіть нерозумінням… Знищення припиняться на земній кулі лише тоді, коли на всій території земної кулі не залишиться жодної потвори, яка займається злочинами безкарно, говорячи по-російськи поки не будуть знищені оті всі «круті»… На жаль академіки, професори… також різні, - одних знищують, інші глузують навіть над репре-сованими. Такі мені якось кричали: «Сивій під тортурами!»… Це кричали таке ніколи ні в чому не винній людині, - знають певні шакали чого сивіють люди! Стає відомо яка мораль у головах таких професорів, академіків?! Вадим Гетьман також був знищений, - розстріляний у ліфті! Так здається?! Хотів мені допомогти з притулком та працевлаштуванням, домовлявся про зустріч… А тепер, шановні читачі, як ви вважаєте? Дії Президента НАНУ Б.Патона мужні? Вибачте! Отака зараз цивілізація земна! Я постійно «зашкалений», але спробував пояснити! Земну цивілізацію чекають жахи, якщо не будуть поставлені під контроль психотронні технології, ті, хто ними користується, поки не буде знищена психотронна злочинність…

Немає коментарів:

Дописати коментар