Шукати в цьому блозі

четвер, 3 січня 2019 р.

1101. До смерті Василя Хмелюка із своїми нашаруваннями.


https://strana.ua/news/179472-ubijstvo-v-kieve-kem-byl-ubityj-sotrudnik-hosokhrany-vasilij-khmeljuk-podrobnosti.html Приношу свої щирі співчуття рідним та близьким загиблого! Трагічний випадок, - випадковий удар, випадкова смерть... Звертаю увагу міністра фізкультури і спорту на недостатні професійні якості працівників державної охорони Президента, інших державних діячів, а також на низький рівень моральності певної кількості певних спортсменів, які, як потенційно небезпечні суб"єкти, повинні бути поставлені на облік, (нехай навіть таємний спочатку), як божевільні, як пацієнти психіатричних лікарень, більшість із яких ледь ноги переставляють, але... знаходяться на обліку, потенційні вбивці в штанцях шибкоспорсменів, з орієнтацією путінською, розгулюють по всій території земної кулі, в любу мить готові скоїти жахливий злочин, не знаходячись на жодному обліку! Що це за охоронець Президента такий? Який сам себе не може захистити від бандюка? Жданов, що це за психіка така, що це за нервова система така у твоїх ублюдків? Не можна їм надавати звання майстрів, якщо вони настільки нервові, - нехай холодною водою щоранку на Дніпрі обливаються! Хто дозволив цьому шнурку - боксеру бити людину, знаючи який у нього удар? Жданов, як ти їх виховуєш? Петро, Володя, Андрій, (Порошенко, Гройсман, Андрій...), буквально із завтрашнього дня починайте тренування: бігайте, обливайтесь водою, боксуйте, займайтесь єдиноборствами...), захищайте своїх охоронців, а вони нехай вас захищають... Звертаюсь до охоронців УДО, будь-ласка, будьте серйознішими, відповідальнішими, надійнішими..., вважаю, що ви розумієте, що це за випадок та-кий? На карту поставлена ваша професійність? Ви повинні бути залізобетонними, гарантована захищати Президентів, інших державниїх діячів, а не падати від одного удару і вмирати... Співчуваю все рівно рідним і близьким, дружині, синам, - спрацювала теорія і практика випадкових процесів. і таке буває. Я на своїй шкурі знаю, що це таке потрапляти під професійні захвати, удари... Я не був професійним спортсменом, я був жертвою психотронних злочинців, жертвою кривавої корупції в психотронних погонах, мене виховували сопливі бандити в психотронних лампасах, - побиттям. Це найстрашніші злочинці сучасності, найретелніше законспіровані. Мене вивозили до лісу, в лісі били, скривавленого залишали у лісі ночувати... Тоді я вижив. Бив чемпіон світу з боротьби, Ельбрус Тедеєв, кримінальний зек, воділа, їхні шмари гострі носки своїх туфель все поміж моїх ребер вставляли... Вони і лежачих полюбляють бити... За цей подвиг ублюдки Януковича вивели Тедеєва у народні депутати ВРУ. Мабуть для того, щоб він там Закони України писав, як потрібно бити українців в Україні для того, щоб Україною керували примати ФСБешні, мразі путінські! Путін, забери із України всіх своїх шакалів, із Московського патріархату також... Я їх усіх до жодного виріжу, якщо не забереш... Будуй свій с*аний "русскій мір" на території РФ. Оце такі українці в Україні. Як в СССР, українці завжди нищились руками українців, а реготали русскіє?! Українець Степан Бандера (01.01.1909...15.10.1959), 110 роів якому святкувала Україна 1 січня 2019 року, був знищений руками українця, (агента КГБ СССР) Богдана Сташинського... Наказ на знищення Сташинський отримав від русскіх: Н.Хрущова, предсєдатєля КГБ Шєлєпіна, безпосередніх своїх начальниів... Ото так русскіє можуть стикати лобами українців, - Очеретяний, Хмелюк... Українці повинні ворогів вбивати, а не один одного! Певні скоти в штанцях боксерів, борців..., хто вам дозволяє застосовувати повну силу проти звичайних людей? Що це за мораль така? Перед собі подібними суперниками обси*аєтесь від страху, а звичайних людей "мочітє"?! Не соромно! Звертаюсь до засекречених психотронних вчених, будь-ласка, створіть нову модель захисту проукраїнських державних діячів, - психотронну! Але ж і там потрібно бути на-дуважними... Аваков, ти що, трєпач? Ти ж гарантував захист і безпеку кандидатів у Президенти України?! Чиїми руками? Руками отаких, хто падає мертвим від одного удару? Їх самих потрібно захищати від бандитів! А хто буде захищати кандидатів у Президенти України? Державних діячів України і світу? Гіркий гумор! Прошу всіх, зацікавлених у професійності охорони, зробити висновки... Страшний випадок! Ще раз приношу свої щирі співчуття рідним та близьким Василя Хмелюка! У мене нема друзів, здатних захищати мене після згвалтів, тому я не буду робити згвалти, - мене били бидломужики 17 разів, від демонстративних зуботичин, до зашивання ран на хірургічному столі... Бидломужики кричали: «Ми пытаем ни в чем не виноватого человека!», «Во всем виноваты мужчины! Да, мы мужчины, пре ступники, заслужившие уничтожения!»… Замість того, щоб мене "рожать", бидломужики так вийо*уються! Оце така мораль! Оце такий норов у певних с*аних бандюків у державі! Під промені підключають для... знущань і катувань, та ще й для того, щоб якийсь сопливий державний ублюдок міг тестувати поведінку, міг спостерігати реально, чи правильно б"ють його підопічного, чи правильно його "виховують", чи правильно його катують... "Развлєкаются" так психотронні рила. Я пам"ятаю як мене у Москві, десь там біля "Олімпійського", на проспекті Миру, пі*діл хокеїст збірної СССР і московського ЦСКА А.Коваленко, (Кісєльов, "совпадение"? Нє думаю!). По - хокейному так пововтузив... Не дуже вже, але... Сам факт. А норов? Мене пі*дят, а в цей час у мене у мозку хто тільки не сидить, аж до телевізійних ведучих "Останкіно", вони там не такі вже ангели, зверхінтелігентні, начебто звичайні ФСБешні агенти... Вони все це знають, але народу не розповідають! Тобто радіо і телеведучі, особливо "Останкіно", знають набагато більше, особливо із таємного, ніж розповідають народу... Правда, Соловйов, Кісєльов, інші пацани "Останкіно"? Звідки, Кісєльов, ти оце знаєш, що "Россия единственное в мире государство, способное испепелить всю территорию США!". Краще "іспєпєляйтє" всіх своїх ублюдків на всій території земної кулі, якщо вони не хочуть сйо*ивать на ПМЖ в Росію. Не будете туди виїжджати, - я вас усіх знищу! Чи зроблю те, що Москва, свого часу, зробила зі мною, з моєю родиною! Уйо*уйте потвори! Я, це не Віктор Коваленко! Віктор Коваленко, - репресований психотронними бандитами, які катують його променями щосекунди! Я, - прибульці, які прибули у мозок Віктора Коваленка і так ним керують! Я звірію, тому що "шишки" все рівно падають на мене! Путін, ну ти знаєш, хто перший почав? Москва! Що у моїй оцій "зубодробітєльной", репресивіній темі, що у російсько-українській війні 2014...2019 р.р., не говорячи вже про таємну, психотронну війну з народом України... Причому бандити Москви вовтузили мене, безпосередньо у Москві, ще в часи кінця існування СССР, вовтузили як українця... Я ще тоді не дуже розумів, що я українець: «И яйца тебе отрежем, чтобы не рожал себе подобных!», «Ты никогда больше не будешь интеллигентом и сын твой никогда не получит высшего образования!»... Дякую московським бандитам, - популярно мені розповіли, що я українець! Прийшлось стати, в кінці кінців, українцем! Путін, я з твоїми бандитами в Україні і світі, буду робити не гірше за те, що Москва робила зі мною! Краще уйо*уй із України, (із Криму, із Донбасу), із усіх, окупованих Росією, територій! Москва кримінальна створила мою тему, але вирішувати так і не захотіла, по -людськи. Путін, Кірілл, ваш Московський Патріархат в Україні міг би врятувати Москву від ганьби у моїй темі, якби він був складений із істинних священнослужителів, а не із ФСБешників. Хоча... У Московського Патріархату нема таких друзів, які могли б розмовляти із психотронними військовими бандитами так, щоб вони припинили мене катувати променями... Путін, Кірілл, так який у вас там містичний, таємничий авторитет, якщо ваш Московський патріархат не може позбавити мене катувань променями? Ви хто такі насправді? ФСБешники, а не священнослужителі? Хто ви такі насправді? Чому ви не захищаєте людей? Хіба може людина ходити до вашої церкви, якщо її катують променями, вона кричить, весь час психотронні бандити розмовляють язиком підо-пічного від імені підопічного? Хто повинен захищати таких людей, якщо медицина не може, релігія не може? «Бздітє» психотронних бандитів армії? На фіга тоді на-роду така спецслужба, яка «бздіт» психотронних бандитів армії? Лікарі бісяться від військових, а не від КГБістів. Так? Вибачте, шановні читачі, "і тут Остапа понесло". Не витримую катувань! Звірію! А люди, люди, народ... Допомагають... бандитам, які поневолюють мене!? Вибачте, - важко ув"язувати назву публікації із її змістом. В той же час це все свідчить про... Про що це свідчить? "Дах зриває" від страждань, викликаних катуваннями променями... Путін, "шнурок ФСБешний", хто тобі дозволяє знищувати тисячі українців? Уйо*уй, мразь із України! Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Російському народу, - ви "глупиє", тому вважаєте, що ваш Путін розумна людина! Він сидить під променями тих, хто йому х*й повісив, і "бздіт" признатись у цьому народу Росії, що йому пі*дєц, що його кривавій Росії пі*дєц! Путін, посиди ще в Криму, в Донбасі, посиди! Сиди там до тих пір, поки тебе не знищать твої собутильники, які, із - за тебе, також сидять з повішеними х*ями! Лікарі, ну ви і «фрукти», зробили безправним, і чекаєте, хто ж я такий насправді після згвалту? Згвалти зараз мені не дозволяють робити променями! Промені не можна перемагати. Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Військові психотронні ублюдки, репресанти, якраз за це і зачепились, викрикуючи: "Что напісано пєром, нє вирубішь і топором!"... Після згвалтів вони виявляться найсильнішими, а вони божевільні! Щоб знали, як "бздєть" рожать! Як "бздєть" лікувати всі хвороби... Ця моя тема державної ваги! Тому, що зв’язана із вбивствами державних діячів, багатьох інших людей… Держава, державні діячі, «бздят» психотронних бандитів, «бздят» приймати психотронне законодавство… Любий і кожний державний діяч боїться відповідати на запитання: «Хто повинен захищати громадян, яких катують променями?». Вибачте, - сам собі противний від цих писань! Але хто? Якщо не я? Хто почне пробивати цю жахливу проблему?

Немає коментарів:

Дописати коментар