Шукати в цьому блозі

неділя, 13 січня 2019 р.

СБУ вызывает на допрос Анатолия Гриценко - ХВИЛЯ

СБУ вызывает на допрос Анатолия Гриценко - ХВИЛЯ



Особливого поняття не маю, відносно того, про що мова? В той же час у мене є питання, як до МО, так і до СБУ... Вважаю, що тільки української частини моїх, психоттронних, репресій, достатньо було б для того, щоб запобігти анексії Крима, окупації Донбаса, взагалі, щоб запобігти російсько-української війни 2014...2019 р.р.?! Поняття не маю, чому керівництво цих структур, вибрало інший пріорітет, - катування мене променями, а не використання української частини психотронного ресурсу,кинутого на мій мозок, для нейтралізації Путіна, взагалі РосіЇ?! Пояснюю, щоб запобігти цього, потрібно було з Путіним та його оточенням робити  те, що ви робите зі мною, з моїм мозком, з певним оточенням. Поводите ви всі себе немов шпана, немов шушера і шваль, немов бидли, а не люди, - катують день і ніч і ні про що не розмовляють! Скільки грошей ви витратили на мою нейтралізацію променями? Соромно? Скількох ваших баранів я годую, знаходячись у жахах? Кому це потрібно? Для чого? Для чого така містика? Кому підкоряються ваші психотронні структури, особливо скоти психотронної медицини? Щоб знали, ублюдки, як знущатись наді мною, вважаючи, що я той, із - за кого у ваших баранів х*ї не стоять!? Додумались? Щоб над вами не сміялись, потрібно, щоб у вас були такі друзі, які вміють розмовляти з тими, із - за кого мене катують, так, щоб вони припинили мене катувати...  Не будете ще розмовляти про цю, мою, тему, вас будуть винищувати, щоб знали, як не відповідати займаним посадам! На жаль я не отримую самостійно інформації, я лише ретранслюю інформацію, отриману по каналам космічного біологічного радіозв"язку. Автори і достовірність інформації мені не відомі.  Щоб і ви робили висновки, можливо така інформація буде вам корисна? Хто у вас бореться із психотронною злочинністю? Щоб знали, як займатись злочинами, вважаючи, що вам все можна зі мною робити, а мені нічого не можна? Ще, на жаль, я не знаю співвідношення російського психотронного ресурсу і українського, кинутого на мій мозок, тому я можу бути занадто критичним по відношенню до ваших психотронних структур... Щоб знали, як дурачиться, а не вирішувати проблеми конструктивно!? Не соромно за психотронну злочинність?! Ви вважаєте, що у вбивствах винні лікарі? "Голоси" вважають, що у вбивствах винні військові, із - за яких мене катують! Але,  однозначно, бодай частина тих, хто вбиває людей, сидить у мене у мозку! Вони й не скривають цього, раніше кричали, наприклад, таке: "Я убіл ужє дєсять чєловєк, нам надоєло убівать!". Я вас всіх перевішаю, якщо у владу будуть ще потрпапляти вороги держави! Колись лідери держав, які, виконуючи свої обов"язки гарантів прав і свобод громадян, щоб захистити мене від ваших психотронних бандитів, намагались надати мені посаду у своїх структурах, під свою відповідальність, і що? Психотронні бандити не дозволили променями?! Чому? Але ж добре знаю, як ви не дозволили! Чому ж ви, мразі, ворогів держави пропускаєте у владу, а патріотів блокуєте? Себе ви любите, ублюдки! Хто кричав: "Ми прівєдьом к власті нужних нам людєй! А єслі ми такіх нє найдьом, то прівєдьом со своєй срєди!"... (Скоріш за все то були путінці).  Ви можете об"їжджати народ "на с*аной козє", народне волевиявлення... Чому таке не використовувалось ніколи у прокураїнських інтересах? Чому вороги держави займали державні посади найвищого рівня? Ви можете побороти злочинність у армії в спецслужбах? Особливо психотронну злочинність? Якщо ви не можете побороти злочинність, особливо психотронну, у себе, в армії і спецслужбах, то хіба ви зможете побороти злочинність у всій державі? Вважаю, що у вас багато "бздунів - путінців", їх потрібно вирізати, як баранів, набридли скоти, убирайтесь потвори к ё.м.! Убирайтесь! Силові структури в Україні повинні бути національними! Я знову вимагаю "перешєрстіть" всі 100% вашого особового складу, під променями, під мозковим контролем, так як мене все "шєрстять" все життя. Узнали хто я такий насправді? Такою ціною? Не соромно!?  У ваших структурах не повинно залишитись жодної путінської гниди! Жодної! Я їх неодноразово попереджав, щоб виїхали на ПМЖ в Росію, всі, хто не виїде, будуть  знищені, як вороги українців і України. Зає*лі, гравці є*ані! Убирайтесь! Я гуманний! Історично так склалось... Вас шлях відкритий на свій с*аний, кривавий "материк", туди і сйо*уйте! Там, шакали, будуйте свій пі*данутий "русскій мір". Щоб не говорили, що Віктор Коваленко х*йовий мужик! Я з ваших шкур, шкури підлі, ніколи не злізу, - хто буде компенсувати ущерб завданий мені особисто? Чи хочете чекати свого знищення?! Чекайте! Ви не працівники армії, державної безпеки, психотронної медицини, ви мразі, скоти є*ані, - щоб знали, як катувати мене день і ніч, для того, щоб бандити були сильнішими за всіх порядних людей. Щоб знали, як творити так, щоб бандити були сильніші навіть за державну безпеку державного рівня?! Щоб знали, як знущатись над лікарями, вважаючи, що вони...  військові?! Я х*єю від ваших вербалізуємих виї*онів! У міністра інформатики нема такої праці, на якій вони забезпечують тих, кого катують променями... Потрібно бути відповідальними працівниками, які здатні вирішувати проблеми конструктивно, а не мразями, які кримінально збагачуються з використанням засекреченого ресурсу, особливо психотронного...  Хіба може людина, яку катують вдень і вночі, працювати? Хіба можна, бодай теоретично, перемагати промені? Військові припутні були обдурені, не знали, хто я такий насправді, підкорялись бандитам, а тепер х*єют?! Чому весь світ "бздіт" розмовляти на цю тему? Із - за вбивств? Щоб знали, як "бздєть" вирішувати цю проблему, мою проблему, вважаючи, що за вами спостерігають?! "Бздітє" потрапляти під промені? Що у вас у всіх до жодного "рило у пуху"?

Толя, Гриценко, якщо не "бздішь", скажи СБУшникам, що вони повинні винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, тоді вони будуть скромнішими, тоді їхня шпана буде скромнішою... Якщо "бздішь", Толя, скажи їм, що Віктор Коваленко сказав їм таке, просив передати їм таке! А ти випадково прочитав у ін-ті! А взагалі я х*єю від ваших виї*онів! Вважаю, що так державу нового типу не будують!

Немає коментарів:

Дописати коментар